Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ SQ; Jeej gefeliciteerd! Eindelijk verlof;)
    En ja inderdaad Vagans & ik zijn huisvrouwtjes/huismama’s.
    @Vagans; Hahahahahahaha sexende vliegen! Kijk uit, straks krijgen ze nageslacht hihi.

Liefs

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Fijn dat de steentjes geen schade aangericht hebben!
    Hoe was het bij de vk?

Vagans: Oh die kleine zwarten gaan nog ja, die groene vind ik nog erger!
    Enne.. idd.. kijk maar uit dat je geen nageslacht krijg, ben je nog verder van huis ;)
    En lekker rustig aan doen hoor, met je buik!

SQ: Heerlijk zeg, verlof!! Geniet er van.. het mooie weer komt er ook weer aan, dus extra genieten :)

Aukje: Wat fijn dat je nu alles compleet heb! Weer een hele zorg minder dan he!

Vanmiddag naar de vk geweest, bloeddruk was goed, alleen gewicht is ineens omhoog geschoten, 4 kg in 2 weken :( dus dat wil ze even in de gaten houden.
    Verder kon ze echt aan me zien dat ik het niet meer trek met die bekkenpijn, dus ipv over 2 weken mag ik volgende week weer terug komen.
    Heb ik dan nog zoveel pijn (waar ik wel bang voor ben, lijkt met de dag erger te worden) dan gaat ze kijken of ze me door stuurt naar de gyn en of ze wat kunnen doen.
    Het moet volgens haar geen uitputtingsslag worden.
    Ukkie ligt al muurvast in mn bekken, dus volgens de vk is me lichaam er klaar voor, en is het nu puur afwachten wanneer ukkie zin heeft / wanneer de voorweeen door gaan zetten.
    Ben dus wel blij dat ik volgende week weer terug mag, en ze gaat kijken hoe of wat, of ze wat doen kan.
    En heel stiekum hoop ik dat mn zwager gelijk krijgt ;)

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: idd een huismoeder hier ;)

@ Troetel: wij hebben geen verlof, wij moeten gewoon door gaan!

@ Gravid: echt klote voor je van die pijn, ik kan soms ook niet meer normaal lopen, heb dan zon last van mn heupen!
    Ik ga t zaterdag ff goed in de gate houden hoor het forum :D

Zo, hier toch ff pulchra bijgeknipt (met de uitdun schaar, hij hoeft nu niet korter maar het plakt alweer zo aan elkaar...) gestofzuigd en de was weg geruimd. Nu weer ff zitten :)

4. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @Lilo, gelukkig valt de schade mee.
    @ Vagans, rotvliegen ook! Vooral als ze gaan sexen, hahaha!
    @ Sunnyqueen, YESS verlof, vanmiddag direct met de beentjes omhoog hè!
    @ Aukje, heerlijk dat alles klaar is.
    @ Gravid, het zou zomaar kunnen zaterdag....Ook fijn dat de VK meewerkt.
    Ik ga er zelf al vanuit dat ik over de datum ga, nog zoveel beweging/ruimte/vruchtwater. Zit een beetje met 22 mei in mijn hoofd (ruim overtijd dus) dit was de verjaardag van mijn Pake die in februari overleden is.

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Ga er maar niet van uit zaterdag ;) tenminste.. ik focus me er maar niet te hard op.
    Maar ja, zou wel leuk zijn :cool:

Bloem: Ja inderdaad, vind het ook fijn dat de vk zo mee werkt!!
    Ik ging zelf aan het begin ook er van uit dat ik zou overlopen (aangezien dochter ook met 42 weken kwam) maar nu heb ik zo'n sterk vermoeden dat het niet lang meer duurt.
    Maar goed, we zien wel ;)
    en de 22e mei is voor jou dan wel een datum met meerwaarde.
    Zo heb ik dat met mijn uitgerekende datum, 1 mei, dan zou ook mijn opa jarig zijn.

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    haii meiden!!

Ben bij de vk geweest en ze hebben nog een keer naar mn urine gekeken. Omdat het maar een "spoortje" eiwitten bevatte was er volgens hun niets om zorgen om te maken. We afwachten op de uitslag van het ziekenhuis om te kijken of ik een of andere infectie heb. Bloeddruk was weer perfect en de baby lag al ingedaald. Ze had nog wel wat ruimte om te bewegen dus hoop dat ze volgende week helemaal "vast" ligt. Nu is het gewoon afwachten tot de bevalling zich aandient :) ..

Nou ga nog effe in de tuin zitten en daarna kokerellen en lekker met de beentjes omhoog! Zoooo blij dat ik die pijn van vannacht niet meer heb :) hopelijk vanavond weer beter doorslapen!!

Liefs xxx

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vagans; Nee idd hier gaat alles gewoon door hoor. Mannetje wil dolgraag helpen, maar kan moeilijk alles doen hier die werkt al hele dagen!

En die wc maar naar me lachen dat hij weer schoon moet, die geeft er niks om dat ik moeilijk kan bukken of op me knietjes kan!

* hondje knippen; Wij hier gister ook ons Tobytje geknipt. Was nodig ook en is wel lekker voor hem met het warme weer wat eraan komt!

@ Gravid; Jij bevalt vannacht of zaterdag haha

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

hahaha Troetel, jij maakt het helemaal mooi :D

Lilo: Fijn dat alles goed was!!

Hondje knippen: Wij dan geen hondje, maar heb zin om de tondeuse over onze katjes te halen :p, de beestjes verharen gigantisch :$

zo is kijken of vriendlief wakker is, is soms net ouwe vent :cool::D:p
    en dan maar is bedenke wat we gaan eten..
    niet te moeilijk in elk geval.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: o dat helpt niet tegen het verharen hoor!

Ja ik houd helemaal niet van geknipte hondjes maar door omstandigheden met de rare vacht van pulchra moet dit wel, vandaar dat ik de uitdun schaar gepakt hebt om het uit te dunnen zodat het makkelijker kambaar is en niet de met de gewone schaar alles er af heb geknipt ;)

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Gravid, hier verharen de katten ook flink, maar ik heb een furminator, en die werkt fantastisch. Daar haal je een hoop haren mee weg en het hoeft maar 1x in de 2 a 3 dagen. Scheelt echt een hoop losse haren in huis ;)

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

zwaai even naar jullie. voel me vandaag niet optiemaal veel last van me rug en soms een harde buik (zal wel aan het werk zijn )

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: sterkte!

@ Monika: Idd hier ook een furminator voor Bikkel, heerlijk ding!

13. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: ja was ook ff sarcasme ;) heb af en toe echt de balen van die haren :x

Monika: Wat heb je voor een iets? zegt me helemaal niks ;)

Binna: Lekker rustig aan doen meid!!

Pff, hier ff pissed op vriendlief, hij ligt op de bank te maffen.. half half.. zie dat ik aan de flinke afwas begin, maar dan niet even opstaan om te kome helpe.. gewoon doormafffen.. terwijl hij weet dat ik last van rug/bekken heb.
    Grr kan ik dan echt nie tege op zukke momenten..:x
    De was moest ook nog opgehange worde..
    dus wasmand maar naar boven gezeuld, hoor ik vriendlief ineens met eten beginnen..
    hartstikke fijn, maar had het ook wel even fijn gevonde astie met afwas had geholpen en even de wasmand naar boven had gebracht.
    Pfff soms :(

maar goed, nu zo dus even eten.. en doe dan lkkr niks meer!

14. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Sunnyqueen, ik ben zelfstandig ondernemer en officieel heb ik nu verlof maaaaaar mijn bedrijf draait (op de laagste toeren die ik kon verzinnen) gewoon door dus naast thuis voor mijn kids zorgen gaat mijn werk stiekem ook gewoon door... Heb wel tot augustus de telefoon uitgeschakeld dat alles lekker per mail kan, in mijn eigen tempo ;)

Gravid, lastig he als mannen niet doen wat je het liefst zou willen. Zou het schelen als je het op "de man af" vraagt? Ze komen namelijk best wel eens van een andere planeet dan wij en gewoon zeggen wat je op je hart hebt kan wel wat duidelijkheid scheppen ;)

Vanmiddag hier het ziekenhuis gebeld omdat ik sommige dingen toch best zorgelijk vind (niet lezen als je nog moet eten: veel bruin verlies met slijm en stukjes) maar ik ben weer gerust gesteld en ik mocht altijd bellen met vragen of zorgen, toch fijn!

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Vagans:die vliegen sexen wel....ZIJ wel;) pfff

@Gravid:Grrr mannen...maar tis wat Rianne zegt...wij vrouwen moeten niet teveel verwachten dat mannen dingen uit zichzelf doen.Ik doe dat ook hoor maar beter is gewoon zeggen van doe jij dit ff.

Ik Ben zoooo moe...vanmorgen ff naar paar winkels geweest...heb bij action leuke kleine dienblaadjes gekocht om de snoepjes op te leggen.Daarna nog ff de gewone boodschappen en ben gebroken!!! Daarna ff gaan liggen van 2 tot 5 en dan ben ik weer beetje mens.

16. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier vandaag druk gekjlust samen met mijn mannetje (was vandaag weer vrij :D). Gaat allemaal wat langzamer maar ja, ik wil boven netjes hebben voor de kleine komt en ik ben vandaag al 36 weken!!

Hier gaat onze berner vrijdag naar de trimster, ben het helemaal zat. Hij verhaart dit jaar niet goed, alles blijft in zijn vacht hangen en veel klitten en ik krijg het niet meer voor elkaar. met de trimstre overlegd want van mij mag het er allemaal wel af :p haha een kale berner sennen. Ach lekker geen haren de eerste tijd met de kleine en de hond vind het denk ik heerlijk want hij loop nu al te puffen.

Veredr wel treug gelzen maar volgens mij heeft iedereen vandaag een beetje een :(:(:x dag. ga zo effe hapjes maken en vanavond lekker nisk doen.

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gravid dat is een kam waarmee je alle losse haren uit de vacht haalt dmv statischiteit. De haren blijven als het ware in de kam hangen. Hier vinden de katten het heerlijk en blijven dan ook lekker liggen als ze gekamd worden.
    Scheelt hun ook een hoop haarballen.
    Wij hebben hem toen voor een paar cent nieuw op marktplaats gekocht.
    Marktplaats.nl > FURminator® small katten (prijs incl. verzenden) - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Toebehoren

Deze hebben wij.
    Zou niet meer zonder kunnen, dit ding is veel beter dan een normale kam die je in de winkel kunt kopen.

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb net flink zitten janken bij ATWT. Het einde was echt zo zielig!!!

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Meimamma: Ik ook!!!! Mijn vriend lachte me gewoon uit ;)

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Haahah die van mij lachte mij ook uit. Die noemde mij een hormonenbom ;)

Deel Deze Pagina