HAAI! :x balen van alle pijntjes meiden!! Hier vandaag wel ff geshopt en dus een blije mama! Administratie is af! Nu nog 1 stagemap voor een leerling doorspitten.. De patatjes zijn onderweg en dan over een uurtje lekker zwangerschapszwemmen! HEERLIJK! @buren: bleh.. stomme buren als ze zo vervelend zijn. Ik zou echt gewoon aanbellen en zeggen dat je er last van hebt. Ook van die fietsen.. @mannen: ja, niet denken, gewoon zeggen want het is net als met werken; zolang je niets vraagt en nog rondloopt denken ze dat je het nog wel kan.. Anders vraag je het toch wel?? toch?? Helaas komen ze van de andere planeet en moet je ze gewoon vertellen WAT ze moeten doen. Die van mij heeft dat inmiddels begrepen. Ik zeg wel eens; ik vraag het niet om je te pesten maar omdat ik het niet kan/trek. Ik vraag je toch niet de voegen met een tandenborstel te doen?:x @gravid: ik hoop zaterdag voor je! @lilo: fijn dat er 'niets' is @ZKH KLANTEN(bijv. Rianne): Als nu zoiets voorkomt dat je wilt bellen. Wie bel je dan? De afdeling Gyn of de afdeling VK (dat nr wat je ook moet bellen 'als het begint' )?? *soort van paniek momentje omdat ik het dus echt niet weet* patatjes zijn er!
Wowwww dus het gerommel van Marjan was dus toch een voorteken!!! Spannend hoor! Nu wordt het echt he als de eerste gaat bevallen
37+6 is marjan vandaag...daar teken ik voor!! Lijkt me ideaal om iets vroeger te bevallen...heb je daarna nog lekker lang verlof met je beebje
Dat klinkt wel heel dichtbij dan he Wish Maar ja we kunnen (helaas) niet anders als ongeduldig afwachten...
Nee we laten het maar over ons heenkomen he....zo relaxed mogelijk de bevalling ingaan lijkt me het beste.
oeiii wat spannend hoop dat het allemaal goed gaat en meiden die mannen weten niet wat wij voelen en waar we last van hebben. dus gewoon zeggen als je wilt dat ie iets voor je doet niet eafwachten tis echt moeilijk en zit niet in onze aart maar tis voor het einden wel belangrijk om aan je zelf te denken en dus te zeggen wat je wilt dat ie doet voor je.
En daar is ie dan onze wieg. ik ben er erg blij mee. (was nog even een klus maar tis gelukt ) Bekijk bijlage 143858
Marjan; hier wordt geduimt voor een goede en vlotte bevalling. Bijna 38 weken is toch prima. Binna; prachtige wieg!!!!
37+6 is inderdaad een prima termijn. Vandaag is ook mijn collega bevallen, van een meisje! Veel babynieuws dus, nu nog foto's! (bij haar zijn de vliezen gebroken op haar verjaardag!) Ik moet morgen weer naar de VK voor controle, ben benieuwd! Vandaag ging het met S. zijn vader weer ietsje beter, hij heeft zelfs weer een beetje gegeten, en is zelf weer iets positiever. Erg fijn dus! Over de mannen: Hier eigenlijk geen klagen. Hij ziet het werk niet, maar als ik het vraag doet hij het wel. Ik doe ook nog veel zelf, en dat vind ie niet echt goed maar hij heeft al geleerd om er niet tegen in te gaan. Binna: Prachtige wieg! Erg leuk!!
@ Gravid: tsja dat is hier precies het zelfde helaas... @ Rianne: miss dat je het eerder gezegd hebt en ik het vergeten ben maar wat voor bedrijf heb je? @ Wish: HAHAHA idd ZIJ wel Nu moet ik zeggen, de gehele zwangerschap heb ik het vreselijk gevonden dat mn vriend totaal niet in mn lichaam geintereseerd was, maar nu zou ik het zelf ook niet willen. Vind het nu te ver gevorderd die dikke buik. @ Stefanie, een kale hond en dan vooral jou hond! ZONDE! @ Meimamma: volg het niet echt, moet het toevallig tegenkoem. Maar wat was er ziellig? Brad toch dood? @ Binna: wauw, wat is de wieg mooi geworden! @ Hopmarjan: SPANNEND! je leest dit vast niet maar ZET M OP!!! * Bevalling: mogen er bij jullie tijdens de bevalling fotos of video opnames gemaakt worden door vriendlief? en zo ja van ALLES of alleen boven de gordel zeg maar? laten jullie vriendlief daar beneden wel meekijken??? Ik ben als de dood dat als hij die smerige uitgerekte... (ja je snapt me wel ) ziet hij nooit meer intiem met me wil zijn! Dus wil eigenlijk alleen fotos en niet teveel daar beneden zeg maar... Wauw meiden! strax de eerste mei mama's baby, de eerste naam onthuld en het eerste geboorte kaartje! En natuurlijk de eerste fotos SPANNEND!