Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Alleen laatste stukje gelezen, sorry, onwijs moe.

Hopelijk gaat alles goed met Marjan. Afwachten maar...
    Hier verder weinig nieuws.

Welterusten!

2. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Hai meiden

Hier weer ff een berichtje van mij

ten eerst HUP MARJAN heel veel success en dat je spoedig mag bevallen

HOERAAAAAA ben 34 weken nog maar minimaal 3 te gaan
    gisteren een groei echo gehad frummie is wel aan de kleine kant maar gaat goed en volgt zijn haar eigen groeicurve
    En de gyn zei ja niet iedereen krijgt een 9 ponder
    gek genoeg hebben ze me geen schatting van lengte en gewicht gegeven maar zelf gok ik op ongeveer 6.5 pond althans dat zei dokter pappa toen met 28 weken

Nog niet ingedaald en de gyn ( weer een andere volgens mij heb ik ze nou wel allemaal gezien) rekenen ze nu eindelijk er ook op dat ik rond week 37 38 beval
    HEB er zo een zin in ben er echt klaar voor.
    Voor de rest gaat het lekker ben voornamelijk aan het farmvillen hahaha

nou meiden dikke zoenen van mij en frummie

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,

Weer lekker vroeg erbij. Gisteren niet meer online geweest omdat we iets van 1,5 uur buitengesloten hebben gestaan. Vriendlief heeft er de laatste tijd een handje van om de deur dicht te trekken en dan pas in zijn zakken te voelen en te vragen: Heb jij sleutels? Denk dat de hormoontjes bij hem ook de overhand nemen hihi.

Nou was ons dat vorige week ook al overkomen en gelukkig hebben beide moeders een sleutel als reserve. Maar nou komt de grap zijn mams woont hier om de hoek maar daar hadden we vorige week dus al de sleutel gehaald en die lag nog binnen en hadden we nog niet teruggegeven. Mijn moeder woont (nu nog) 80 km verderop.

Tja toen hebben we maar geprobeerd in te breken in ons eigen huis. Natuurlijk geen enkel raam open nergens! En ons slot v/d voordeur is nou niet echt met een kledinghaak te openen. (draait naar binnen). Mannetje gelukkig de sleutel van zijn bedrijfsbus bij en de poort was niet op slot dus we konden via achter & de garage in. Hond maar in de achtertuin gedaan en eerst een halfuur aan de voordeur lopen sjorren. Geen succes, toen nog via het dak de slaapkamers en badkamer geprobeerd en daarna de scharnieren maar uit de achterdeur (we wilden geen glas intikken + we hebben maar 1 deur met enkel glas en de katjes stonden daar nieuwsgierig te kijken van wat doe jij nou!)
    Die deur zat GELUKKIG maar op 1 knip. Dus manlief met een schroevendraaier tussen het kozijn tegen de knip zitten wrikken en ja anderhalf uur later konden we eindelijk naar binnen!
    Oh we hadden een honger en de hond was het beu buiten haha. En ik had al moeten plassen dus had achterin de garage maar een emmer gepakt, zeer charmant. Maargoed dat hebben we ook weer overleefd!

@ Hondje knippen: Ben hier ook niet zo van hondje knippen maar de onze heeft door zijn aandoening een soort ‘chronische jeuk’. Die jeukt& bijt zichzelf de hele dag. Hij kan niet meer zonder zo’n lampenkap op lopen haast, heel zielig!
    Dus doet mijn moeder hem een paar keer in het jaar zijn vachtje uitdunnen met tondeuse en pootjes bijknippen etc. Want door dat vele gejeuk creëert hij zelf klitten en raakt daar in verstrikt.

@ Meimamma; Hier ook eentje die had zitten huilen bij ATWT idd echt superzielig, niet goed voor de hormoontjes!
    @ Buren; Probleem is dat begrijpen ze niet. Ik heb 1 keer aan de buurjongen en de vriendjes gevraagd of ze alsjeblieft savonds ergens anders wilden gaan staan omdat ze veel lawaai maakten. Liepen ze mopperend weg en aan de overkant riepen ze hahah wat een hoer… Nou het was maar goed dat ik zwanger ben want anders had ik ze toch effe beet gepakt. Turk of niet!
    Plus ouders hebben dat kind niet in de hand, ze laten hun huis ook helemaal naar de klote gaan en doen er niks aan.

@ Binna; Wat is de wieg prachtig geworden zeg:D Daar kun je trots op zijn;)
    @ Foto’s/video opname tijdens de bevalling; Hebben er wel over nagedacht en het erover gehad. Wilde in eerste instantie iemand laten filmen, maarja wie dan als je alleen vk, kv en mannetje erbij wil hebben. Mannetje wil ik toch aan mn zijde zegmaar. Dus denk dat het foto’s worden, maar niet teveel down under. De camera zetten we in ieder geval klaar en dan zien we wel;)

@ Marjan; Hoop dat het nog doorzet en je thuiskomt met een kleine uk in je armen.
    @ Sanny; Lekker uitrusten
    @ Chaartje; Fijn dat het goed met je gaat meid;) En je vermaakt je wel hoor ik met Farmville.

Ik ga nog effe lekker een dutje doen zo samen met hondje lekker op bed. (voelde me best alleen en wilde graag knuffelen, raar hoor die hormonen!)

Liefs

4. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Ik ben blij want heb super lekker geslapen (ondanks m'n vele dates met de wc ;)). Geen last van harde buiken/voorweeen of menstruatiekrampen. Zelfs geen last gehad van een buik die in de weg zat. Ooh wat is dat fijn zeg!! Net ontbeten en nu nog een paar uurtjes lekker uitslapen. Vandaag komt m'n schoonmoeder weer schoonmaken. En denk dat ik daarna met de beentjes omhoog Harry Potter ga kijken ;)

@ Marjan: balen dat het vals alarm was!! Nu maar hopen dat het toch snel doorzet! Succes!

@ troetel: aaaah buiten gesloten zitten is geen pretje!! Gelukkig uiteindelijk toch binnen gekomen ;)

@ chaartje: gefeliciteerd nog met je 34 weken!!

Nou meiden ik ga effe slapen nog

Xxx

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Ik schrijf al mee bij de mei indiaantjes maar wil graag ook hier mee schrijven, lig in het ziekenhuis en de minuten lijken soms wel uren. De kleine heeft een groeiachterstadn en ze willen me constant in de gaten houden.
    Ik ben nu 34 wk en 4 dgn.
    Ik hoor het ontbijt op de gang aankomen dus moetmet mijn laptop van tafel.
    fijne ochtend iedereen !

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Nou gisteren avond voelde ik me al niet fit steeds last van me
    Rug denk dat het voor weeën waren
    Ben nu alleen niet acht uit geslapen maar vandaag alleen Silver is naar het. Kdv

@Marjan jeetje dat is balen zekker van de pijn er bij
    Hoop dab het toch iets gedaan heeft

@chaartje. Jeee 34 weken. En als je nog een verwlavde farmville zoekt hier is er een met zelfs twee boederije ;)

@troetel o wat balen zeg is de deur nu wel weer goed. Ik vraag ook altijd aan me mannetje heb jij de huissluitels want die zitten aan mijn autosluitel bos die hij vaak pakt

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Binna ja mijn mannetje heeft er dus een handje van om het pas te vragen zodra hij net de deur dichttrekt. Kijk als we even naar de super lopen of naar zijn moeder kan ik erin komen. Gisteren gingen we nota bene met de auto weg, naja dat wilden we! Dus dacht die denkt er wel aan want ja de autosleutel zit ook aan een van onze bossen..

De deur is vrijwel onbeschadigt, geluk bij ongeluk was waarschijnlijk dat de knip er niet helemaal recht op zat. En doordat de scharnieren eruit getikt waren en hij twee dikke schroevendraaiers onder de deur had gestoken ontstond er ruimte en kregen we met veel moeite de knip opengewrikt.
    Op het kozijn is wat verf weg (maar de hele voor+achterkant moet toch opnieuw in de lak binnen nu en 2 jr). Ben toch wel blij dat we de laatste optie (glas intikken) niet hebben hoeven doen. Dan hadden de poezen vannacht boven gemoeten en of het verzekerd is weet ik ook niet. We gaan nu echt een plekje verzinnen voor een extra reservesleutel!! (Ik zei al; ik plak ze over mn hele lichaam!!) hoe presteren we het 2 x in 1 maand! En in het jaar dat we er nu wonen 3 keer!!!

@ ego; de hele ochtend krampen gehad en dus niet kunnen slapen. Nu is het (even afkloppen) een eind weggetrokken, dus toch nog effe een dutje proberen te doen.

Liefs

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @denise Tuurlijk mag dat en als je wilt mag je ook msn hoor knufff

@troetel balen is dat meis knuff

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Berichtje van Marjan:

Goedemorgen,
    Heb een goede nacht gehad, geen krampen of pijn meer. Moet nog wel blijven, krijg 2 maal daags ctg. Als t rustig blijft mag ik mogelijk t weekend naar huis. Gr Marjan

10. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Binna: Jammer dat de voorweeen je uit de slaap hebben gehouden, vandaag lekker rustig aan doen!

Oh troetel: Buitensluiten, niet handig! Gelukkig valt de beschadiging mee! Jammer dat je niet meer even hebt kunnen bijslapen.

Lilo: wat fijn dat je nu een veel beter nacht hebt gehad.

Chaartje: Wat fijn dat de groei echo goed was en dat het redelijk goed met je gaat!

Ik moet vanochtend weer naar de VK. Maar er is niets veranderd sinds vorige week... alleen wat meer voorweeen, maar dat is heel normaal en daar was ik voor gewaarschuwd.. denk dus dat ik met 5 min. weer buiten sta.

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Binna msn doet het helaas niet in het zhuis krijg steeds fout melding.

Ik heb net ctg gehad, hartslag was erg laag laag tuusen de 112 en 125 en was constant, gyn gaat weer overleggen.
    pff is nog geen 10 uur en weet nu al niet meer wat ikmoet gaan doen.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Goedemorgen allemaal,

Troetel; wat een avontuur weer, gelukkig niets echt beschadigd. heb je verder geen kou gevat ofzo, was gister best koud.

Aukje; succes bij de Vk, zit je bij de geboortegolf??

Marjan; balen dat je nog in het ziekenhuis moet blijven. Hoop voor je dat het snel doorzet of je snel naar huis mag.

Denise; welkom!! Sterkte daar in het ziekenhuis. Jou babytje is zonder aanwijsbare reden aan de heel erg kleine kant toch??

Lilo; gaat wel goed met dat bijslapen van jou geloof ik. hoop dat dat de komende weken ook zo blijft.

Chaartje; wat goed dat je baby de eigen curve volgt. dat schijnt het belangrijkste te zijn.

Hier een redelijk korte nacht gehad. Ga het vandaag wat rustig aan doen. Had gisteren de deurkozijnen boven afgelakt en die zijn nog niet helemaal droog dus muurverven moet effe wachten. Maar het vordert snel!!

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Marjan: He meid wat vervelend, al die pijnen en nog niks in je armen! Ik heb er de hele nacht over gedroomd hihi

@ SQ: gefeliciteerd met je 34 weken!

@ chaartje: ook nog gefeliciteerd met je 34 weken!

@ Troetel: jeetje meis, 1.5 uur buiten gesloten staan... pffff
    Hoe is het verder met je hondje? al een idee of er iets aan te doen is? En hier vind ik het ook heerlijk als ze op bed komen hoor en die kleine lijfjes tegen je aan drukken :)

@ lilo: Fijn dat je goed hebt geslapen!

@ Denise: rot van het ziekenhuis! hopen dat alles goed gaat en je beebje gewoon een beetje aan de kleine kant is wat wel weer bij trekt!

@ Binna: lekker uitrusten dan!

@ Aukje: suc6 bij de VK!

* navelstreng doorknippen: Ik wil heeeel graag dat vriendlief dat doet en dat dit ook vast glegd wordt op foto :D En bij jullie?

Goedemorgen meiden, hier niet zo veel geslapen helaas, het snotteren viel wel mee maar mn neus zat gewoon constant dicht :(
    Vanmorgen nog ff met de doggies erbij en met vriendlief geknuffeld in bed en toen maar een ontbijtje gaan maken.

Zo maar is ff de douche in en de honden uitlaten

weer ziet er helaas niet zo heel mooi uit...

fijne dag allemaal!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oja 34 weken zwanger!

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Zo nu ben ik wakker en uitgeslapen :p

@ Denise: Heb je al een beetje gevolgd in het indiaantjestopic! Ik wil je even heel veel sterkte wensen!! Gelukkig houden ze je constant in de gaten!! Is de kleine inmiddels nog wel wat gegroeid of helemaal niet meer?? Oei lees net dat de hartslag aan de lage kant is! Hopelijk gaan ze snel stappen ondernemen! Hebben ze al iets gezegd over wanneer ze het willen halen?

@ Aukje: Succes bij vk!!

@ Marjan: Jammer dat het niet doorgezet is!! Wel fijn dat je een goede nacht achter de rug hebt!

17. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Allereerst gefeliciteerd met je 34 weken :D

@ Navelstreng doorknippen: Dit gaan mn vriend doen!

@ Foto's maken: Hier worden door zus veel fotos gemaakt van alle kanten ;)! En dan kijk ik aan het einde wel welke ik niet meer wil :)

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas bij ons doet ook mannetje dat hoor
    Eigelijk is dat altijd wel zo mits het helemaal fout gaat

Gefeliciteerd me je 34 Weken

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen bijna-mama's:D

@Denise:Kan me dat zo goed voorstellen he dat je je kapot verveelt in het ZH.Lijkt mij ook echt heel vervelend.Misschien heb ik niet goed gelezen hoor maar wat is jouw "probleem"dat je in het ZH ligt?

@Troetel:Jeetje wat een gedoe zeg met die sleutel!! Denk dat het jullie niet snel meer zal gebeuren.Zie je wel zo zitten met een dikke buik op een emmer in de garage haha;)

@Marjan;Wat een gedoe zeg...wel ontsluiting..geen ontsluiting.Hoop voor je dat het of snel doorzet of dat je snel weer naar huis mag.

@Lilo:Wat heerlijk dat je zo lekker geslapen hebt! Kan een mens goed doen he.

@Binna: vervelend dat je zo slecht geslapen hebt.Misschien kun je nog ff een powernapje doen als Silver toch naar het KDV is?

Hier ook slecht geslapen helaas.Heb vandaag wel het een en ander te doen in huis aangezien ik morgen collega op de koffie krijg en zaterdag mn vriendin met dr gezin een dagje op visite komt.Maar ik heb zooooo weinig puf joh...echt niet normaal.Geloof dat ik mn hele zwangerschap nog niet zo moe ben geweest.

Vanavond komt er iemand naar de geiser kijken, die doet raar. Het lijkt wel nu we het geld hard nodig hebben dat alles het begeeft:x
    Ster in voorruit van auto...nieuwe ruit
    Accu van auto kapot.....nieuwe accu
    Douchekraan kapot...nieuwe kraan
    Geiser kapot....kan hopelijk gemaakt worden

Hopelijk hebben we het dan ff gehad.Kost toch allemaal meer dan dat we 'begroot'hadden;)

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Gefeliciteerd met je 34 weken!!

Chaartje: Jij ook van harte met je 34 weken!

SQ: En jij ook gefeliciteerd, alweer een nieuwe week!

Aukje: Jij gefeliciteerd met je 38 weken!! Nog heel eventjes ;)

Marjan: Wat fijn dat je een goeie nacht gehad heb! Nu maar hopen dat het doorzet, en je gauw je kleine hebt.. of anders lekker naar huis!

Troetel: Aargh, ingesloten,.das wel heel erg :( gelukkig had je een emmer in de garage :p Hier vraag ik als we weggaan echt standaard of vriendlief zn autosleutels bij zich heeft (waar dus huissleutels ook aan zitte) voor ik de deur dicht trek.
    En is hij al benede voor dat ik buiten ben en dus nie kan vrage of hij ze bij zich heeft, dan pak ik mn eigen sleutel even.
    Hoop dat je krampen niet zo heel pijnlijk zijn!! lekker rustig an doen maar!

Lilo: Wat super dat je zo goed geslapen hebt!!

Binna: He wat naar dat de voorweeen je uit je slaap hielden.. Niks aan he. Doe vandaag maar lekker rustig an!

Aukje: Succes bij de vk!

Denise: Leuk dat je mee schrijft! Sterkte daar in het zkh, hoop dat alles goed gaat!

Chaartje: Fijn dat met je kleine alles goed gaat!!

Vagans: He bah, wat naar dat je nog steeds zo snottert! Hopelijk knap je gauw wat op!

Wish: He, het zit je ook niet mee he *knuf* Hoop dat het met de geiser uiteindelijk toch nog mee valt!
    En wat balen dat je zo slecht geslapen hebt! Doe maar lekker rustig an vandaag, dat je huisje niet an kant is moeten ze maar doorheen kijken dan.. als het niet lukt dan lukt het niet hoor meid!

Foto's: Hier dus alleen vanaf dat de kleine op me buik ligt, met navelstreng doorknippen, foto van gewicht enz.. maar geen foto's van mn onderkant.. hoeft van mij niet zo nodig, en vriendlief mag heerlijk aan me zijde blijven ;)

navelstreng doorknippen: Over het algemeen laten ze dat de man doen, dus vriendlief zal dat vast wel doen dan ;)
    vind ik heel speciaal moment!

Goeiemorgen meiden!!

Hier slecht begin van de nacht gehad.. Had al zo'n last van me bekken, en op den duur kreeg ik ook nog eens hele rare krampen die ik niet thuis kon brengen.
    Gaat vriendlief ook nog zeggen: ah nog paar daagjes..
    Toen rolde de tranen echt over me wangen en heb ik hem een trap tegen zn been verkocht.. ;)
    Gelukkig besefte hij dat het niet zo'n goeie opmerking was, dus was hij wel heel lief direct.
    Vanacht opzich wel goed geslapen, die krampen zakte gelukkig af.. maar nu is het weer aan het rommelen.. ben benieuwd hoelang het nog duurt.
    Vandaag maar eens verder met mn gasfornuis.. die was echt smerig.
    Gistere al een begin gemaakt, moet nu nog 2 pitten schoonmaken en de rekjes.. en dan blinkt het weer.
    en verder doe ik weinig.. staan en lopen doen me godse zeer, dus word weer rustig dagje.

Liefs!

Deel Deze Pagina