Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik weet niet of jullie het leuk vinden om te horen, maar in het indianen topic is de eerste meimamma gisteren bevallen.
    Ze kletste hier niet meer mee, maar ik wilde dit nieuws toch even met jullie delen.

Senna999 is bevallen van een dochtertje: Dewi.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Wish: Klote dat nu alles het lijkt te begeven!

@ Gravid: meid wat vervelend van de pijn, ik ga nu echt hopen voor je dat je zaterdag gaat bevallen!

@ Monika: thanx voor het doorgeven leuk!

@ Senna: ookal lees je dit wss niet, toch vanuit hier een ontzettend hartelijk gefeliciteerd!

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo meiden wat kletsen jullie veel zeg!

@ Aukje; Ben benieuwd hoe het was bij de VK
    @ Stefanie; Vanmorgen zat wel mn hele keel dicht en neus ook, hoop dat het daarbij blijft! Ik had alleen een vestje aan aangezien we ‘even naar de chinees’ gingen.
    @ Vagans; Met Toby gaat het redelijk goed, hij is wel ouder aan het worden dat merk je wel. Maar heb hem mooi gezegd dat hij echt nog moet blijven totdat de kleine naar schooltje gaat zeker!
    Wat betreft de Syringo, tja zolang hij alleen maar jeuk heeft willen we het m besparen om die scan te laten doen. Kunnen hem als het vastgesteld is wel met medicijnen volstoppen maar veel van de kwaaltjes van syringo kunnen ook ouderdom zijn (vliegen happen, erg waaks zijn, slecht zien, slecht horen en tja de jeuk kan ook van de wintervacht komen die komt namelijk slecht los sinds dit jaar bij hem). Dus zolang hij er geen echte last van krijgt gaan we niet voor een scan en proberen we hem zo gelukkig mogelijk te maken en veel liefde te geven!
    En het was idd heerlijk om met hem te knuffel in bed hihi. Ik zit nu op de bank en hij ligt weer heerlijk tegen me aan.
    Gefeliciteerd met je 34 weken:D

* Navelstreng doorknippen: Wij hebben ook besloten dat vriendlief dit doet en ik wil idd ook een foto ervan!

@ Wish; Haha doe maar zo, hoop toch dat het ons niet nog een keer overkomt!
    Balen dat je zo slecht geslapen hebt en dat je zo moe bent. Hoop dat het met de geiser meevalt, het zit jullie niet echt mee de laatste tijd!
    @ Gravid; Ja hier gebeurd het ook echt ineens heel veel sinds de laatste loodjes. Denk dat vriendlief ook last heeft van zwangerschapsdementie!
    @ Monika; Lief dat je het doorgeeft dat Senna is bevallen. Nog even kort: vind het erg jammer dat door die domme splitsing en veel dwarse koppen bepaalde mensen zijn vertrokken vanwege de verpeste sfeer. Zeker dat het nu zo is dat we niet zoals we in het begin alle meimamma’s waren nu met elkaar kunnen meeleven zoals ik van te voren had gedacht.

Ik zal Senna wel even een PB sturen om haar te feliciteren, ze was ten slotte mijn buddy maar dat buddyschap is beëindigd door de splitsing van topics.

Liefs

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zat ook meteen te denken aan hoe ontzettend vervelend het is die splitsing, juist nu! :(

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    De splitsing is idd heel erg jammer dat het gebeurd is, maar daarom vermeld ik ook juist hier de geboorte. Dan is het aan iedereen de keus om te feliciteren of niet ;)

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja sorry hoor als ik iets naar boven haal, wil er niet opnieuw over beginnen eigenlijk. Maar het zat mij en mijn hormoontjes toch behoorlijk dwars dat er op dit soort momenten juist last is van die splitsing.

En dat alleen maar door een beetje dwars gedrag en gebrek aan kilo's zand om eroverheen te gooien!

Zal er verder over op houden, maar het bracht effe wat in me naar boven;)

7. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb haar in ieder geval een Pb gestuurd, had door het buddyschap ook nog e-mail en mobiel nr, maar weet niet of ze het op prijs stelt als ik een sms stuur. Dus dan maar een PB die leest ze vast wel als ze weer langskomt op het forum en ze zal er ook wel melding van krijgen in haar mailbox:)

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden. Zoals jullie weten lees ik hier ook regelmatig mee. Ik heb alleen weinig energie om in beide topics te reageren. Ik reageer eigenlijk zeer weinig de laatste tijd.!

Maar ik werd net zo emotioneel van het nieuws dat Senna is bevallen. ONZE eerste meibaby is er. Zo zie ik het of er nou 20, 30 of 2 meitopics zijn!
    Iedereen; nog succes met de laatste loodjes en succes met de bevalling!
    Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en zal gaan tijdens de bevallingen!

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

troetel: Ja hier heeft vriendlief altijd de sleutels bij zich, maar puur voor mn eigen gemoedsrust vraag ik altijd of hij ze wel heeft ;)
    al hebben we het al wel aantal keer gehad, dat slot van voor deur kapot was, dus als we dan sleutel er in deden en open wilde draaide, dan zei slot van blijf maar lekker buiten, zoek het uit.
    En dan moesten we dus ook van alles proberen om deur open te krijgen.
    Gelukkig nu andere deur en ander slot ;)

Vagans: Ja, ik hoop het ook hoor.. hou dit niet lang meer vol :(

Meimamma's topic.. Ik heb heel aan het begin mee geschreven in het andere topic, maar kon algauw geen 2 topics volgen en ben daarom overgaan op 1.
    Dus heel veel meiden ken ik niet.

Zo, net even beschuitjes naar binnen gewerkt en een lekkere peer.. nu even glaasje melk er achter aan kiepen en dan maar eens moed verzamelen om benede de afwas te gaan doen en het fornuis verder schoon te maken.

10. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Palma; Ik hoop dat het met jou ook goed gaat. & Ik wil jou ook succes wensen met de laatste loodjes en hoop dat alles goed zal gaan;)

Ik persoonlijk (en ik denk de andere meiden met mij) neem het niemand kwalijk in welk topic dat wie dan ook reageert. Dat moet ieder voor zich weten om welke reden dan ook. ;)
    Sprak alleen mijn teleurstelling uit.

We zijn allemaal meimamma's to be, daar heeft niets iets aan verandert en dat kan ook niet.

Liefs

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Binna, super mooie wieg hoor meid!!!

@Troetel, dat is inderdaad niet zo handig, maar gelukkig zijn jullie uiteindelijk toch in jullie eigen huis gekomen!

@Vagans, dankje jij ook gefeliciteerd met je 34 weken hahaha!

@foto's/video opnames, hier zit de digitale fotocamera in de vluchttas en op het geboortplan formulier schrijf ik dat vriendlief GEEN foto's wil maken omdat hij gewoon zelf alles duidelijk wil zien en niet met dat ding wil lopen klooien. Dus of een verpleegkundige dan even foto's wil maken. En maakt mij niet zo veel uit of daar foto's van down under bij zitten, want ik bekijk thuis wel welke foto's ik wel of niet wil laten zien aan familie en vrienden. Vriendlief wil trouwens als alles goed gaat de kleine gedeeltelijk met de Vk opvangen en dan aan mij overhandigen en hij wil natuurlijk graag de navelstreng door knippen. Dus dat komt zowieso op de foto! En ik wil heel graag de placenta ook op de foto hebben!

@wish, dat zul je altijd zien dat die grote kostenposten allemaal tegelijk komen. Hopenlijk is dit dan het laatste voor nu.

Ik heb senna al gefeliciteerd in het andere topic trouwens!

Jeetje meiden het wordt nu toch echt spannend hoor. Begin nou toch wat (gezonde) kriebels te krijgen.... Helemaal omdat ik pas eind mei uitgerekend ben dus officieel 1 van de laatsten zal zijn. Dat zegt natuurlijk niks, maar voor mijn gevoel is het nu wel zo dat er eerst een hele rij dames voor mij is....
    Net ontdekt dat er in de hoek van het plafond een hele dikke zwarte spin zit en ik heb echt de kriebels voor die dingen.... Ik kijk steeds achterom of hij er nog wel zit zodat vriendlief hem vandmiddag mooi weg kan halen... Ik voel me echt zo'n mietje op dit moment, maar heb het gewoon echt niet op die dingen staan. Die kleine hooiwagenspinnen vind ik niet zo erg die pak ik zo met een papiertje op, maar deze grote zwarte.... brrrrrr!
    Vandaag 34 weken!!!!

liefs

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meimama's!

Ik ben weer goedgekeurd: Bloeddruk was goed, hartje goed, nog niet ingedaald. Net als vorige week dus.

Ben benieuwd wie na Senna de volgende is. Gister had ik mijn pijlen gericht op Marjan, maar dat blijkt loosalarm.. ik gok op Marjan, Binna of Gravid of Denise natuurlijk (haha, ik maak een goede gok: spreidt mijn kansen...)

13. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Marjan, pfoeh wat spannend was dat zeg! Wellicht zet het toch nog door.
    @troetel, jeetje buitengesloten, das flink balen!

Hier weinig te melden, Schoonmoeder komt zo langs, eigenlijk geen trek in, maarja moet maar weer....

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

SQ: Die spinnen moet je eigenlijk gelijk vangen!!
    Wij hadden dinsdag avond ook zo'n hele grote dikke zwarte op plafond zitte.. maar vriendlief had weinig zin om hem te pakken.(is niet bang voor spinnen zegtie, maar ondertussen ;)) dus met gevolg, ik kom gister morgen benede.. spin weg :$ en dat zit me dus helemaal niet lekker, aangezien ik doodsbenauwd ben voor die beesten. Maar goed, nog steeds niet tegengekomen..dus het zal wel :(

Aukje: Fijn dat alles goed was! En nu maar hopen dat je Uk gauw indaald!
    Is wel laat of niet? Of ligt dat aan mij.
    Hier is Uk namelijk al helemaal ingedaald, en ligt muurvast.

Bloem: leuk he, s-moeders ;) die van mij zie ik gelukkig nooit.
    En ben heel blij dat ze geen auto heeft, en op 2 uur afstand woont.. weet ik tenminste ook zeker dat ze niet direct na bevalling op stoep staat.
    :)

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Gravid: De VK denkt ook dat deze uk niet meer indaald. Maar dat gebeurd heel vaak bij 2e kindjes. Die dalen dan pas tijdens de bevalling. Het zegt gelukkig niets over eerder/ later bevallen.

Maar wel fijn dat die van jou wel ingedaald ligt... geeft iets meer lucht, letterlijk!

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @gravid, als ik niet de kriebels van die beesten kreeg dan had ik hem ook al lang weg gehaald, maar ik durf dat echt niet dus heb weinig keus dan wachten tot vriendlief thuis komt. Die is namelijk helemaal niet bang voor die beesten. Die pakt ze met blote handen op om ze doodleuk weer buiten te zetten. Maar goed ik houd dat beest dus constant in de gaten zodat ik exact weet waar hij heen gaat als hij beslist om weg te lopen hahaha!!

Liefs

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ SQ; ohh dat klinkt bekend haha zo zou ik ook doen met een spin. hahahaha

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Senna:Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

@Splitsing topics:idd erg jammer dat het zo gelopen is.Maar als ik eerlijk ben(en dat ben ik nou eenmaal;)) vind ik het ook te kinderachtig voor woorden.Hoe oud zijn we nou helemaal? Je hoeft het heus niet allemaal met elkaar eens te zijn toch?En om dan een andere topic te openen..oke moeten ze zelf weten maar ga dr echt niet achteraan rennen.

Zo hier al lekker wat gedaan in het huis.toch wel weer lekker als het gedaan is:D nu ff pauze

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Aukje: Ja voor mij is het ook de 2e, dus had ook nie raar gekeken als hij niet ingedaald zou zijn.. maar blijkbaar wel ;)
    en zoveel meer lucht geeft het nie hoor ;) verschilt blijkbaar ook per persoon haha.

SQ: Ja ik durf het dus ook nie.. dus liep um ook in de gaten te houden, maar volgende ochtend wastie weg :$ dus was ff pissig op vriendlief dattie um nie weggehaald had, want nu loop ik weer continu om me heen te kijken of ie echt niet ergens zit :p

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    En dan te bedenken dat spinnen altijd met zn tweeen zijn:p

Deel Deze Pagina