@Binna Hoe voel je je nu ? Ja als de hartslag 2 dgn nog zo slecht blijft dan gaan ze hem halen. @stefanie ja klopt ze kunnen geen reden geven waarom onze uk een groeiachterstand heeft. @Vagans 34 weken gefeliciteerd !! @Wish ik ben 34 weken zwanger en de kleine heeft een groei van 27 weken. @Gravid mannen grrrrrrrrrrrrrr ! @Aukje ik hoop wel dat ik voorlopig nog niet op de beval lijst kom, maar als er geen andere keuze is dan moet het zo zijn. Jeetje jullie schrijven veel,gezellig.Ik heb veel bezoek gehad en nog even geslapen dus ben niet online geweest.
Plasenta ik heb die niet gezien maar ja die bij weg gehaald toen in onder gehele narcose was. maar er zijn ook mensen die hem begraven in de tuin en er dan een boom op zetten een geboorte boom wordt dat dan genoemt @vangas dat is zekker lekker hmmmm krijg er trek van @denise voel me redelijk maar heb gewoon meer last. maar ja als dat zijn voor werk doet vindt ik het niet erg. wel lekker dat je een visite hebt gehad lijkt me erg zwaar zo. en hoop dat je kleintje nog even blijft is toch fijner @wish wij doen ook een kraamfeest lijkt me voor Silver ook fijner anders is er iedere keer wel iemand.
Marjan balen dat het niet heeft doorgezet. Heb vannacht paar keer op mn tel gekeken omdat ik neiuwsgierig was en toch moest plassen. Vagans jammer van je slechte nachtrust en gefeli met je 34 weken Wish Balen meid dat je nu van die kosten posten hebt. Dat soort dingen komen altijd tegelijk en als het niet uitkomt Chaartje, SQ, Aukje gefli met de nieuwe week! Binna heb je vandaag nog een beetje kunnen bijtanken na de voorweeen van vannacht? Aukje mooi dat je weer bent goed gekeurd bij de vk Navelstreng: Die knip vriendlief hier natuurlijk door! Mits er iets fout gaat... 2 Topics: Ik schrijf in beide mee en daar voel ik me prima bij. Ik vind alle meiden gezellig om mee te kletsen ondanks alle voorvallen die er tussen meiden zijn geweest. Spinnen: Die gaan hier of naar buiten of de stofzuiger in (voor zover ze dan doodgaan) Om het helemaal spannend te maken.... Het schijnt dat een mens gemiddeld 7 spinnen in zn leven " opeet" in zn slaap. Placenta: Ik ben dr zo een ik zou alles wel terug willen zien. Ik zou wel een camera standby willen hebben zodat ik achteraf kan bekijken hoe ik me tijdens het hele gebeuren heb gedragen. Het is toch een roes die je niet helemala bewust mee zal maken denk ik. Zo volgens mij ben ik wel weer een beetje bij. Sorry als ik je vergeten ben, maar dr is hier zoveel gekletst. Hier een druk dagje gehad. Vanmorgen eerst fysio gehad en toen controle bij de vk. Ik heb een voorbeeldige zwangerschap. baby is ingedaald maar ligt nog niet vast, maar volgens mijn vk hoeft dat ook niet perse dat zou ook pas tijdens de bevalling kunnen gebeuren. baby heeft lange benen, goede hartslag en beweegt uitdermate fanatiek Vanmiddag samen met vriendlief het hele huis gesopt en schoongemaakt. Vriendlief badkamer goede beurt en boven gezogen en afgestoft. Samen het bed verschoond. Ik heb de voornaamste keukenkastjes schoongemaakt. Afzuigkap en fornuis uitgebreidt gesopt. En de buitenkant en aanrechtblad goed gesopt en alles gezogen. En toilet beneden. Nu moe natuurlijk, maar de komende dagen weinig om handen hier in huis
haha ja placenta aan de hond geven om op te eten... vind dit altijd van die onzin verhalen! En miss dan toch ff een oogje naar de placenta en als die heel mooi is dan miss toch een fototje (kan je altijd weer wissen natuurlijk ) Nu ff lekker uitbuiken
Binna Ik hoef iniedergeval de komende dagen niet meer gek te doen qua schoonmaak hier. Alleen ene kwestie van bijhouden. Hopelijk houdt ik de schoonmaakrust in mn hoofd die ik nu heb. Was wel heerlijk datr mn vriend ok zo fanatiek aan de poets was. Placenta aan de hond. Neem aan dat dat een fabeltje is?? Jakkes alleen het idee!
@meimama tja ik denk dat je er heel veel topic over kan vinden bij zwanger en bij baby uit zet. als je de zoek functie gebruikt. Ik neem mee mijn tas: Badjas trainings broek 2 topjes (1 voor de bevaling 1 voor er na ) vestje sokken bh 2 onderbroeken (moet waarschijnlijk blijven ) nachtjapon deo douchgel shampoo tandeborst +tandpasta (als je lang haar hebt een elastiekje) boekje om te lezen telefoon + oplaader foto camera + oplaader Paspoort steve + trouwboekje (je kan in het ziekenhuis aangeven) wat te eten flesje voor water Baby 3 setje (maar ik moet blijven dus 2 is ook goed) 3 rompers sokjes omslagdoek mutsje (3 bij elk setje 1 ) knufeltje maxi cosi jas (kan ik doe het niet want heb een voetenzak)
Denise: Gezellig dat je bezoek gehad heb! Gaat tijd toch wat harder he! Meimamma: Ook al zo druk geweest dus, maar wel lekker dat je nu alles schoon hebt! En fijn dat alles goed was bij de vk! En wat betreft het lijstje wat je mee moet nemen, ik heb geen idee waar die staat.. volgens mij staat er wel iets onder 'zwanger' Placenta: Ik heb hem bij de bevalling van mn dochter wel gezien, vond het vrij interesant, maar zou er geen foto van willen. Hier op het eerste gezicht rustig dagje gehad, had te veel pijn om wat te doen. Maar zo stom als ik ben, ben ik na het eten (wat pizza is geworden ) het fornuis gaan poetsen. Vriendlief moest de kleintjes trainen, van 18.00 tot 19.30 uur, ik zo: nou, ik ga dit keer maar nie mee, moet ik 1,5 uur staan, en heb al zo'n last van bekken.. dus lijkt me nie verstandig. Neeee, ga ik fornuis staan poetsen van boven tot onder.. en daarna de woonkamer alvast een stuk onder handen genomen., met gevolg, 1,5 uur staande bezig geweest.. Dacht dat me nesteldrang wel was verdwenen, maar blijkbaar niet Nu maar lekker bankhangen met vriendlief.. fc twente kijken.. (jaja in een schone (bijna) opgeruimde kamer .. hm ben ik toch wel blij mee uk mag komen, alles schoon en opgeruimd )
Heb inmiddels een oijst gevonden en heb ook wel veel aan jou lijst Binna. Heb voor mezelf een lijstje op papier gezet om af te vinken
meisjes ik ga vandaag weer vroeg afsluiten! Ga sst afkijken in bed en dan lekker slapen! Spreek jullie morgen weer! Knuffel x
Neeeeeeeeeee is geen fabeltje!!! Gebeurd echt...dat doen ze voor een goede relatie tussen hond en baby zodat evt jaloezie minder wordt.
Ohh denise dat wist ik niet...idd een kleintje dan.Kan het nog zo zijn dat het een groeispurtje gaat maken of zal het sowieso een kleintje blijven?
@Gravid heb vandaag lekkerveel visite gehad dan gaat de tijd idd een stuk sneller. @wish ik hoop stilletjes dat hij nog een spurtje maar vrees dat het ijdele hoop is. Ik ga zo generatie 2010 kijken, ff beetje afleiding. Heb inmiddels 2 marokaanse dames bij me op de kamer gekregen dus lig niet meer alleen, nachtrust zal een stuk minder worden.
Heh jakkes Wish doen ze dat echt! Bah bah bah! Slaap lekker Lilo! Denise lekekr dat je veel visite hebt gehad
HAAI! @denise: he bah, dysmatuur dus voor jou.. Hoe schatten ze het gewicht nu? Hopelijk blijft hij/zij nog even zitten maar soms is buiten beter dan binnen (zoals voor mijn vorige) Raar dat ze niks kunnen vinden. Bij mij bleek het (achteraf) placenta verkalking te zijn. Nu strak onder controle en zegt de echoscopiste doodleuk dat ze 'natuurlijk' de placenta kunnen bekijken of er verkalking te zien is.. snap dus niet zo goed waarom ze daar de vorige keer niets van gezien hebben of niet naar gekeken hebben.. Succes met de CTG tjes en je 'nachtrust' sorry voor de rest ben ik even te moe, vandaag drukke dag gehad! *ff 1 ego bericht* MORGEN KRIJGEN WE DE SLEUTEL VAN ONS NIEUWE PARADIJS!!! *ego uit*
@ Meimamma: Ze zeggen wel eens dat dat goed is om de hond aan de baby te laten wennen... net als dat je hem een stront of pis luier mag laten verscheuren... In mijn ogen allemaal onzin! Hier net zwager en zus ook op bezoek, gezellie. Het papier voor de geboortekaartjes is uitgezocht, vrij zwaar papier (220 gram) maar het past in de printer! en mn zwager komt volgende week een proefdruk maken Ik heb een probleempje met mn gasstel. ik ruik altijd gas... dacht al dat de slang kappot was maar dit is niet zo, ik vertelde hoe en wat dat ik het vooral bij 1 pit ruik en dat het minder wordt als ik deze kleiner draai... conclusie van zwager: wss dat daar een lek zit, ik kan zo het hele appartement opblazen! Dus nu moet ik ook een nieuwe kookplaat hebben en ook al een nieuwe auto en we hebben al geen geld *BOEHOE* @ wish: hier gaat dus ook alles kappot *JANK* Morgen komen s-ouders op visite... ben bennieuwd. fijne avond verder meiden!
Heh jakkes Vagans bij jou ook al onverwachte uitgaven waar je totaal niet op zit te wachten. Hier ga ik maar eens afsluiten. Mn vriend is vervelend lees: vraagt veel aandacht op irritante manier) dus denk dat ik zo even uit mn vel moet springen hahah Ik ga zo ook afsluiten dus alvast weltrusten meiden! xx
Pffff vagans jij ook al!!!! Echt vervelend hoor! Hier is de meneer nog steeds met de geiser bezig pfff...gaat niet zoals gepland volgens mij.Zie de bui al hangen dat we nog nieuwe geiser kunnen aanschaffen ook