@wish. Jeetje meis zo laat nog bezig met de geiser mooi ruk @vangas oei dat is wel schrikken mischien eentje via mp @denise hoop dat je kan slapen nu je niet meer alleen ligt @esmee oeii spannend suces morgen moet eigenlijk veel gebeuren Nou dames ik wens iedereen een goede nacht toe slaap lekker
Is mannetje van mn vriends werk hoor anders zou ik helemaal gek worden van het arbeidsloon denk ik.Maar ja dan moet ie het wel voor elkaar gaan krijgen anders moeten we alsnog wat anders
Weltrusten meiden! Ik hoop dat we allemaal een goede nacht krijgen zonder al te veel plaspauzes en geplaag van onze kindjes! Trusten!
De geiser is gemaakt!!!! We mogen zelf weten wat we ervoor geven...dus we geven maar 60 euro...20 euro per uur is toch netjes? hoef je geen echte monteur voor te laten komen die rekent dat al aan voorrijkosten!! Slaap lekker meiden en tot morgen!!!
Goedemorgen meiden, @Wish wat fijn dat hij het toch voor mekaar heeft gekregen met de geiser...en idd 60 euro is een mooi bedrag!! Scheelt toch een hoop als je iemand speciaal moet laten komen.. @meiden, ik ga zo mijn laatste dagje werken!!! Vanaf volgende week zal ik jullie meer vergezellen ... Fijne dag allemaal.. Liefs
Goedemorgen meiden! @ Binna; Ik vat het ook niet verkeerd op hoor meid, het lief bedoelt. Maar zo gehorig is het hier niet dat je alles hoort wat er in het huis gebeurd dus persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen. Daarnaast hebben we met zijn drietjes duidelijk afgesproken hoe ik en mannetje willen dat het gaat en dat heeft mams maar te accepteren en dat doet ze ook. Ze zou dolgraag elke minuut van de bevalling meemaken maar respecteert dat ik dat op dit moment anders zie. Het zal voor haar misschien emotioneel moeilijk zijn als ze even moet wachten maar wat ik al zei, we weten absoluut niet hoe het gaat lopen. Miss moeten we wel naar het zkh en is dit alles niet van toepassing, of wil ik haar ineens wel bij de bevalling hebben, of t gaat allemaal zo snel dat ze er nog niet is, of misschien zeggen we van even bij je kleindochter kijken en daarna willen we weer even alleen zijn. Zij past zich aan, aan hoe wij het op dat moment willen. Heb dat een paar wkn geleden ook uitgesproken omdat ik me een soort van verplicht voelde haar er direct bij te laten. Maar ze was (en mannetje ook) vol begrip en ging daar al vanuit dat ze gewoon moest wachten. Dus we laten het wel op ons afkomen @ Wish; Super dat de geiser gemaakt is Enne voor 60 euro is ideaal toch @ Stampertje; Je zal t vast niet meer lezen maar werkse op je laatste werkdagje! Pfoee meiden bijna weekend, ben ik echt wel aan toe na al die korte nachten van vriendlief de afgelopen weken! Gisteren kwamen mijn moeder en broer nog langs, ze waren naar leidschendam geweest omdat mijn opa en oma naar een aanleunwoning verhuizen en ze alle spullen wegdeden. Geen van mijn moeders broers/zussen wou het hebben en mijn moeder mocht dus alle spullen hebben. Mijn tante belde vorige week dat ze bij oma een paar spulletjes van mijn nichtje had neergezet voor ons, dus dat nam mama gisteren ook mee. Wauw echt heel veel gehad, ga het straks allemaal bewonderen. Maar zag iig al kleine uggs voor de kleine meid, een poppenwagen, boxspiraal, fietstoeltje voor mama, kinderfietsje met zijwieltjes en nog een paar tassen beddengoed. Echt superlief. Nu effe herhaling atwt kijken en daarna nog maar een dutje doen, het was weer vroeg dag vanochtend voor me! Liefs
Goedemorgen meiden!! Hier toch weer bagger geslapen door het vele plassen! En had het weer ontzettend warm dus hebben we de ventilator maar aangezet en toen viel ik beter in slaap. Resultaat nu dus dat ik ontzettend moe ben. Gelukkig kan ik zo nog effe naar bed toe . Bijna weekend!! Met mooi weer op de planning dus weer heerlijk in het zonnetje zitten!! M'n gezicht is al lekker bij gebruind dus dan voel ik me automatisch weer beter in m'n vel! Om 12:00 komt vriendin op de koffie en om 14:00 naar m'n zusje toe. Spreek jullie dus ws weer vanavond!! Xxx
Goeimorgen meiden @stampertje veel plezier op je laatste werk dag @wish. O beter dat je gemaakt is en 60 euro is een mooi bedrag @troetel gelukkig vat je hem goed op. Wou het je toch zeggen mijn moeder heeft me toen verteld hoe ze zich voelde. En een ook was ook benede bij de bevaling van ze dochter hij vindt het een hel horde alles maar kon haar voor ze gevoel niet helpen Net als onze mannetjes die zien ons ook lijden en kunnen niet veel Pfff slapen wordt echt ruk alles doet zo zeer me heupen en rug merk echt dat ik te zwaar wordt de ribbels staan steeds in me benen op welke kant ik lig en ik kan er maar kort op liggen dan gaat het zeer doen. Ble ken dat niet van Silver haar zwangerschap herineren
Goedemorgen, Heerlijk het zonnetje schijnt al door het ziekenhuisraam, wordt volgens mij een ontzettend lekkere dag, ga proberen straks ook even naar buiten te gaan, als alles goed is met de ctg. Heb bijna niet geslapen de 2 dames die hier liggen snurken nog erger dan mijn eigen vent. Hoor de ontbijtkarren alweer door de gangen rollen, pfff heb helemaal geen trek.@Esmee kleine weegt nu 1200 gram, ze denken bij mij ook eventueel de placenta maar dat kunnen ze pas vaststellen na de bevalling. Van harte met jullie nieuwe huisje !! @Stampertje heerlijk je laatste werkdag, werkse vandaag ! @lilo je gaat een gezellig zonnig dagje te gemoed, kletsen met je vriendin en zus, have fun.
Goedemorgen meiden! Hier ook niet zo best geslapen Half 5 ging wekker van mannetje en dan word je toch ff wakker.Om 11.00 krijg ik collega op de koffie en daarvoor wil ik nog ff wat voor bij de koffie halenGezellig!! @Denise:Jeetje idd een kleintje zeg! Moet je nu tot aan de bevalling in het ZH liggen? Pfff ik ga nooit meer klagen! Dat lijkt me zo'n ramp!! @Troetel:Je ziet wel hoe het loopt joh met je bevalling,tis net wat je zegt misschien wil je op dat moment je moeder er wel bij hebben..je weet het niet. Mijn moeder komt hierheen zodra we naar het ZH moeten en is bij de bevalling.Ik weet zeker dat ze zich op gepaste afstand zal houden.(bedoel ik mee dat ze mn vriend niet bij het bed weg zal drukken) Ik vind het wel een fijn idee dat mn vriend dan ook iemand heeft om tegen te praten mocht ik vd wereld zijn haha of met andere dingen te ondersteunen. @Stampertje: Veel plezier op je laatste dag!!
@ Binna; Ja het is lief van je dat je het zegt hoor. Heb hier ook enorm lopen twijfelen. Maar mannetje gaf aan dat hij het wel een fijn idee vind ook dat mams in huis is als hij bij mij is. Zo kan ze bijv. zijn moeder wegsturen, voor de diertjes zorgen etc. En als hij het niet trekt heb ik haar nog. Maar ze heeft allemaal zelf maar 1 keer meegemaakt dus het zal voor haar idd wel emotioneel zijn dat haar enige dochter aan het bevallen is. Maar vertrouw er wel op dat ze niet de attitude van mijn s-moeder heeft om zomaar erbij te komen of aan de deur te staan luisteren. En we zien wel hoe het loopt Balen zeg meid dat die laatste loodjes zo zwaar worden voor je. Kan het ook wel begrijpen aangezien jullie ukkie veel groter is dan normaal is voor deze periode. Hoop dat ze zich gauw meldt en dat je kan gaan genieten van je pasgeboren meissie!! Liefs
Weet nu wel wat ze bedoelen met de laatste loodjes wegen het zwaarst Tis echt waar!! ff een boodschapje doen is al een hele onderneming zeg pfff maar ja nog paar weekejes
hahaha ja echt erg he Wish? Ik was gisteren al blij dat ik de was opgehangen kreeg en de wasmand naar boven etc. Het voelt echt als een hele prestatie dan, pff wat een onderneming!
Ja en daar baal ik dan echt van he hahaa ben nooit echt een poetser geweest maar nu wil je dingen doen en lukt het nie
Klopt echt erg he! Gisteren kon ik gewoon niet bewegen zoveel pijn! En ik wilde perse alles doen, uiteindelijk veel rust genomen maar dan weer wel de hele garage opgeruimd.. Haha als ik iets tegenkom betrap ik mezelf erop dat ik 5. min later de boel sta te schrobben
Hier weer een berichtje van Marjan: vandaag weer CTG en onderzoek cervixlengte verder urineonderzoek afwachen. Obv uitslagen beslissing of ik naar huis mag. Gr. Marjan
Guusje had volgens mij geen buddy dus denk niet dat iemand haar nr heeft! Zie dat ze woensdag om 18:45 voor het laatst op t forum is geweest.
Goedemorgen meiden redelijk geslapen, k*t opgestaan... Aangezien geboortekaartjes best wat kosten en wij iets appart wilde hebben we ze zelf ontworpen met hulp van mn zwager, maar dat moet natuurlijk ook op pappier komen. Mn moeder is het soort papier wat we willen tegen gekomen en het past ook nog eens in de printer! Hun betalen dit ook nog eens voor ons! Nu hadden wij een beetje gerekend op nog net geen 40 kaartjes, tuurlijk denk je af en toe : O die kan er nog bij! Dus mijn moeder wilde 40 vellen = 80 kaartjes halen. Nu zit mijn vriend te piepen dat hij er minstens 100 wil hebben bla bla, dat hoort zo, dat wil hij... maar een goede reden... nee die heeft die niet! Kijk als wij het geld op onze rug hadden groeien dan doet die dat maar lekker maar dat is niet zo en ik ga echt niet tegen mn moeder zeggen: wij willen er 100... voor jan met de korte achternaam in mijn ogen. Nu is die helemaal boos en zegt dat hij er buiten wordt gehouden