Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Aiii Vagans...dat kun je er ook nog wel bij hebben!! Ff koelen met ijs?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Had ik niet bij de hand en is nu al te lang geleden, ik dacht als ik naar huis kan lopen zal het allemaal wel meevallen, maar het doet nu ff wat meer pijn als toen het net gebeurd was.

Mn moeder zei al miss even naar laten kijken, maja als t niet gebroken is (dan had ik heus niet meer kunnen lopen) doen ze er verder toch niks aan ...

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oei Vagans dat is vervelend meid! Goed je rust nemen en voetjes omhoog, dan moet het goedkomen;)

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hmmm mijn bericht is en beetje nuteloos was al weer veel bij geklets

@troetel super datje warde goed zijn

@sq ik had niet kunnen wachten

@vangas oei meis zou het toch nog even hoog houden en in de gatten houden.

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ha meiden, even een ego berichtje.. heb nog niet alles terug gelezen, pfff wat kunnen we babbelen met zn alle :D

Vanmorgen weer met veel pijn en moeite opgestaan, erg last van bekken :( Vanmiddag wel even bezig geweest met her indelen van de kledingkasten.. nu nog 1 en dan is het weer netjes!
    Gister avond erg veel pijnlijke harde buiken gehad en menstruatie achtige krampen,.. had echt zo iets van hmz, voorwerk en nog eens voorwerk.
    Vanmiddag bij verloskundige geweest, en het daar gemeld, en zij zegt dat het inderdaad voorweeen kunnen zijn, en dat als het nu door zet het niet erg is, ze zullen het dan niet meer remmen, aangezien er vaker baby's met 35/36 weken geboren worden.
    Ik moet het nu dus aankijken, zet het door dan zet het door, maar het kan ook nog wel tijdje duren.
    Uk ligt al wel helemaal ingedaald, dus daar ben ik super blij mee!
    Hoop echt dat het niet zo lang meer duurt nu, maar ja enige wat ik kan doen is rustig an blijven doen en afwachten.
    Wat bekkenklachten betreft doen ze volgens mij niet veel tot niks mee... tenminste, ze heeft er nu niks over gezegd.
    Maandag heb ik echo, en dan mag ik vandaag over 2 weken weer trug komen. Bloeddruk was goed, en Uk doet het verders ook super goed.

Met half uurtje lkkr lasagne eten, en dan vanavond met vriendlief mee naar voetbal veld, kleintjes hebben inhaal wedstrijd, en tis super lekker weer hier, dus even lkkr anderhalf uur buiten zitten.. heerlijk :D

Misschien kom ik vanavond nog even buurten.

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ai vagans, wat je nu het beste kunt doen is een drukverband aanleggen en met je pootje omhoog op de bank of op en krukje met een kussen eronder.
    Duurt meestal 2 weken voor je echt weer fatsoenlijk kunt lopen.
    Heb het vroeger regelmatig gehad. Ben er zelfs een keer voor ingetaped geweest.
    En was toen verplicht iedere keer 1 week met krukken te lopen om de enkel zoveel mogelijk te ontlasten.

Hier begin ik me toch een beetje ongerust te maken, heb de kleine geloof ik nu iets van 7 of 8 x gevoeld. Dat is veeeeel te rustig naar mijn idee.
    Is het nog altijd dat je hem 10 x per dag moet voelen?
    Normaal voel ik hem wel iets van 50 tot 100 x per dag en nu....:(

7. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Nou weer terug van de vk hier. En zoals ik al verwacht had laten ze me gewoon doorlopen tot 42 weken. Eerder inleiden doen ze niet. Ze zegt ook in een keer dat mn vruchtwater goed is terwijl het vorige week nog te weinig was en er allerlei testen gedaan worden.
    Ze begon een heel verhaal te lullen over de natuur blablabla.
    Vroeg ze op het eind : ben je gerust gesteld, waarop ik antwoorde: Nee! Waarop zij weer zei: Je bent jong, gezond blablabla waarom zo negatief? Waarop ik weer antwoorde: Omdat ik bang ben voor een teleurstelling als ik te positief ben .. waarop zij weer zei: Misschien verstandig om naar een psycholoog te gaan ......... WHAT PARDON waar bemoeit zij zich mee. Naja heb in de auto een flink potje lopen janken want voelde me zo machteloos. Nu gaat het wel weer. Weet dus nu dat ik het zelf niet in de hand heb en het loopt zoals het lopen moet. We zien wel.

Einde ego bericht!

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Monika, als je het niet vertrouwd moet je even de vk/gyn bellen!!!

9. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Monika: Mijn vlos zei dat je je baby 5x op een dag moet voelen. Nou naar mijn mening is dat veelste weinig en ik zou gewoon bellen als ik jou was! BIj de gyn zeiden ze trouwens dat je de baby minimaal 8x per dag moet voelen..

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Alsof die etter het erom doet, begint hij nu te bewegen....nu net gelijk 7x.
    Vindt hem niet lief vandaag, dat ie mij dat aandoet.

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Lilo wat een psycholoog bellen??
    Jemig wat een figuur!

Vagans sterkte met je pootje! Misschien alsnog even koelen.

Ik heb hier ook bij de vk en gyn aangegeven dat ik niet tot 42 door wil blijven lopen. Ze zeiden dat ze dat tegenwoordig niet meer zo gauw doen bij 41 weken gaan ze al kijken wat ze aan aktie kunnen ondernemen.
    Net nog even lekker 1,5 uur getukt, heerlijk!

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ monika: ja ik heb geen tape enzo...naja ik houd maar gewoon een beetje rust

@ Lilo: jeetje , ik dacht dat die van mij erg was!!!!!!!!!!!

* Baby voellen: Ze is bij mij ontzettend stil vandaag, miss is ze geschrokken van mn bijna val... ik had natuurlijk meteen een keiharde buik, schoot in mn rug en ik zag sterretjes, miss is zei ook geschrokken. Morgen naar de VK dus dan hoor ik het wel

Nou mensen onze auto is DOOD
    Ze zijn nog meer dingen tegen gekomen die kappot zijn en het is het geld voor ons niet meer waard om te maken, dat zou ons veel te veel gaan kosten, vriendlief heeft al 100 euro weg kunnen gooien :( en we hebben t al niet breed...

naja erg kut dus want zonder auto (en nu zeker met mn zeker pootje) kom je ook nergens natuurlijk... Nou er zitten iig nieuwe remblokken onder maar de olie spuit eruit of zo iets dus die 500 meter naar de VK morgen lukt denk nog wel maar geen grotere afstanden meer helaas...

*grrrrrrrrrrrrrrrrr*

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik ben 30 mei uitgerekend.... !!
    En nu lijkt het me erg leuk om met jullie mee te kletsen...
    En met zijn alle naar het einde toe te werken..

Mag ik me nog bij jullie voegen..??
    Liefs

14. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden!

@ Gravid; Jeetje meid rustig aan hoor. Geniet straks lekker van het heerlijke weer en stuur een beetje deze kant op, want hier regent het als een gek.
    Fijn dat uk al ver ingedaald is, nu maar wachten en wachten he meid. Ik duim voor je dat hij niet lang meer op zich laat wachten;)

@Lilo; Ik denk dat die VK van jou als ze doorgaat zelf naar een psycholoog kan.. Pff meid, adem in adem uit en zint het je niet, volgende keer er echt even op terugkomen. Wat een doos zeg!

@baby voelen; geen idee hoe vaak dat moet zijn??

@ doorlopen tot 42 wkn; Ook hier heb ik een statement van dat gebeurd niet. Het wordt echt een mei-kindje, ja misschien net juni maar liever niet. Maar we zullen het zien, wie weet kondigt zij zichzelf al aan, of als ze zo groot blijft halen ze haar misschien wel.

@ Vagans; Jeetje zeg het zit jullie niet mee he. Balen van de auto hoor, wij weten als geen ander hoe het is om een paar weken zonder auto te doen..Flink bagger!

@ Stampertje; Welkom en klets gezellig mee:D Hoe bevalt de zwangerschap tot nu toe?

Zo hier effe wat eten in elkaar flansen en het lekker op de bank oppeuzelen:D

15. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb de box in elkaar gezet!!! tralalalalalalala.... hahahaha

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Gezellig :D...

@Sunnyqueen....geeft weer een heel ander gezicht zo in de kamer he :D...
    Hier staat ie al een tijdje!!!

@Troetelbeer.... de zwangerschap loop tot nu toe echt super!!...Ben alleen van week 9 tot 12 's ochtends misselijk geweest met spugen en daarna was het over...!!!
    Heb voor de rest eigenlijk nergens last van gehad! merk wel dat mijn werk zwaar wordt (werk in de kinderopvang met kindjes van 0 tot 4jaar)!! Maar nog 2,5week en dan lekker verlof...
    En bij jou??

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom stampertje. Gezellig dat je mee wilt kletsen. Stel je jezelf wel even voor? :)

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi Monika...

Even wat over mijzelf...

Ik ben 24jaar oud...
    Een jaartje getrouwd met mijn mannetje..
    Zwanger van de 1e
    Ik werk nu nog 36uur in de week op een kinderdagverblijf (0tot4jaar)
    We hebben een hondje!
    :D:D:D

Als jullie nog meer van me willen weten dan hoor ik het graag!!!

19. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Ja erg he! Heb dat mens pas 2x gehad. Die andere zijn vele malen leuker dus hoop eigenlijk dat ik een van hun bij de bevalling heb.
    Balen van jullie auto meis!! Kan me goed voorstellen dat dit nu niet het goede moment is grr

@ Vliezen breken: Mochten mijn vliezen breken snachts mag ik pas de volgende morgen na 09:00 bellen :S want hun nachten waren heilig … jemig waarom zijn ze dan ooit vk geworden …….

@ Troetel: haha ja echt een doos he! Vonden wij ook!

@ Sq: Hier moet de box nog steeds gezet worden haha wilde we van het weekend doen, maar is er niet van gekomen :D lijkt me super leuk alstie dan eindelijk staat :D

@ Stampertje: Welkom meis!!

Ben effe aan het internet shoppen :D heerlijk met dit weer hahah

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Monika, weer helemaal gerustgesteld nu je jullie mannetje weer wat meer hebt voelen bewegen?
    @Vagans...wat ontzettend baaleh van de auto! En gaat het btje met je enkel? idd goed hooghouden!!
    @Lilo...wat raar dat die vk dat zei zeg...!!! Kan me voorstellen dat het je allemaal overrompelde maar dat is toch niet normaal, je moet toch met een goed gevoel daar vandaan gaan!

Deel Deze Pagina