Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Vagans; laat hem maar even uitrazen en probeer m daarna uit te leggen dat je al van 40 naar 80 bent gegaan en jullie waarschijnlijk echt wel zat kaartjes hebben. Maak anders samen effe een recente nieuwere lijst aan wie je gaat sturen en reken ook 5 of 10 kaartjes extra.

De mannetjes hebben ook last van hormonen zeker nu t einde in zicht komt..

@ hier; auw auw auw het is hier net een golfslagbad. Vind het langzamerhand toch wel spannend worden en bij veel dingen die ik voel denk ik.. OEH wat is dat hahahaha

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen!

Hier een redelijke nacht gehad. Straks L. vast wegbrengen en dan gaan we weer op trouwerij. Ben nieuwsgierig hoe ze eruit ziet.

Vagans: Hebben jullie geen lijst opgesteld met mensen die jullie willen sturen? Als je dan aan 80 meer als genoeg hebt zal hij dat wel inzien toch?

Troetel: Balen van alle krampjes, niet leuk als dat nog 6 weken zo door gaat.

Guusje: Ze werd woensdag weer opgenomen toch??

Ga nog snel even wat dingetjes bij elkaar zoeken. Tot morgen!

3. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Hier ik ook weer..
    Pff vandaag echt gebroken, s-moeder is niet echt van het helpen ofzo, ik ren wel met de koffie hoor. Blijft gewoon zitten. Mijn moeder is ietsje anders.
    @Gravid, gelukkig rijd hier S-moeder niet in de auto of op de fiets, woont wel dichtbij!!! Gelukkig net geen loopafstand. Mijn ouders en rest van familie woont op minimaal 2 uren rijden. Zeker nu baal ik daar enorm van!
    @ Vagans, die mannen krijgen idd ook last van hormonen de laatste weken, gister hier een man die de badkamer aan het poetsen was terwijl hij z'n zoon in bad deed. Ok de kalkaanslag zit nog op de kraan maar het idee is er!
    @ Denise, oef dat is een licht kindje! Hoop ook voor je dat er nog een groeispurt komt!
    @ Troetel, klinkt als voorweeen/indalingsweeen. Nog even binnen houden hè!
    @ aukje, wel fijn dat je weer een beetje hebt kunnen slapen.

Ik heb ook redelijk geslapen. In slaap komen was lastig, de hele bovenkant van mijn buik voelde ontzettend beurs aan. Wist niet meer hoe ik moest liggen. Gelukkig was het beurse gevoel vannacht weg en ging het slapen beter.
    Vandaag ga ik een relaxdag houden, straks even een bad nemen!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ja ze werdt weer op genomen vandaar dat ik dacht hoe zal het met haar zijn. Nou na dan moeten we afwachten

5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ bloem; ik was het wel van plan om haar nog minimaal 3 weekjes binnen te houden maar ik weet niet wat ons dametje van plan is hihi.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ooo moet dit Even delen hoor Silver staat net bij de wieg hem te schommelen en zingt daar bij slaap kindje slaap Nou ik smolt helemaal

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Binna: wat lievvv

Nu ff snel douche, opruimen, boodschapjes halen want s-ouders staan hier rond 12ve op de stoep.

8. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Binna, wat lief, onze zoon gaat nu iedere keer als we boven zijn even in de wieg kijken of er al een baby is!
    Is je moeder nu weer opgenomen?

@ Placenta, de VK in het ziekenhuis heeft hem voor me omhoog gehouden (zonder te vragen) de verpleegkundige heeft hier een foto van gemaakt. De verpleegkundige heeft bijna alle foto's vlak na de geboorte gemaakt!

9. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Ik denk dat ik nu maar vast in bad ga, dan straks ff eitje bakken ofzo.

10. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Binna; ahh wat schattig!
    @ Vagans; suc6 straks met de visite
    @ Bloem; Wat lief dat jullie zoontje telkens kijkt of de baby er al is hihi.

@ placenta; Nog geen idee hoe ik daar over denk of wat ik ermee wil. Misschien zien + een foto maar verder mag hij gewoon de kliko in hoor. Vind het een beetje een gek idee eigenlijk, heb er niet zo'n band mee..

@ ego; Pff ik zit vaak iets voorover gebogen en telkens als ik dat nu doe dan krijg ik een harde buik.

@ weeen; er zijn nu al heel wat meiden voor onderzoek naar het zkh gemoeten of daar moeten blijven. Moet eerlijk zeggen dat ik zoiets heb van als er bij mij iets begint (te vroeg of gewoon na de 37 wkn) geen idee of ik het door heb, sta er heel nuchter tegenover. Nu ook bij elk pijntje denk ik wel lichtelijk van oehh wat is dat, maar eigenlijk maak ik me er niet druk om. Denk dat ik ook niet zo gauw zou bellen naar de VK.. Is dat te nuchter?

11. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Binna: Ik heb ook de ribbels in mn benen staan als ik wakker wordt ;) Wel balen dat je niet lekker geslapen hebt meis! Gefeliciteerd met je 38 weken :D gaat hard nu!

@ Denise: Balen dat je kamergenoten zo ontzettend snurken!! Hopelijk is de ctg van vandaag goed!!

@ Wish: Veel plezier vandaag met je collega!! En inderdaad ik snap het ook helemaal dat de laatste loodjes het zwaarst zijn. Effe de hond uitlaten wordt nu al moeilijk ;)

@ Marjan: Succes meid!

@ Troetel: Wat bij mij tegen die krampen helpt is een lekkere warme douche en op bed gaan liggen .. maar weet niet of je dat al geprobeerd hebt ;)

@ Vagans: Balen dat je vriend boos is! Hopelijk waait het snel over!

@ aukje: Fijn dat je goed geslapen hebt meis!

@ Bloem: geniet van je relaxdag meid!

12. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Goeiemorgen!
    Mijn lieve buurvrouw (oudere dame) is met mijn dreumes naar de dierenwinkel en de speeltuin om mij te ontlasten en hem wat zon uurtjes te schenken, super lief, ze bood het zelf aan! Hopelijk slaapt hij er straks een paar uurtjes op en ik dus ook :D

Denise, snurkende dames op je kamer, joy hahaha ;)
    Ze denken nu dat je kleine 1200 gram weegt? Da's niet veel nee... De marge die ze ernaast zitten kan best groot zijn hoor, mijn kleintjes zouden ook zo'n 1400 a 1500 gram wegen en wogen uiteindelijk 1860 en 1905 gram!
    Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt meid!

Binna, wat lief van Silver! Soms kunnen ze echt je hart doen smelten die ukkies ;)

Troetel, nee hoor je bent niet TE nuchter, ik ben in feite ook zo al ben ik door (bijna) schade en schande wijzer geworden.
    Ik ben mijn tweede zoon bijna verloren omdat ik dacht ach ik wacht wel tot mijn volgende afspraak (die 2 dagen later was) maar dat zou hij in mijn buik niet meer gered hebben en daar ben ik wel wakker van geworden... Mijn toemalige man wilde het zekere voor het onzekere nemen en ik zag de noodzaak niet zo...
    Dus ik vraag nu wel eerder naar dingen waar ik over twijfel maar zeker niet dat ik voor elk pijntje het ziekenhuis bel, dan blijf ik bezig hahaha

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @troetel nee hoor je bent niet te nuchter je merkt meestal van zelf waneer de pijntjes niet goed zijn
    Op het einden horen er nou een maal dingen bij die wat zeer doen of nieuw zijn je lichaam is toch aan het werk

En de meeste meiden die naar het ziekenhuis zijn hebben al een geschiedenis of waren wel erg vroeg met Weeën en pijntjes zeg maar

Ik heb met Silver ook niet gebeld toen ging alles prima met de normale pijntjes ria gewoon net hoe je bevaling verloopt

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Gefeliciteerd met je 38 weken!! nog maar 14 dagen te gaan ;)
    En wat lief zeg van Silver, dat ze al liedjes zingt!

Bloem: Nou, ik ben reuze blij dat s-moeder zo ver weg woont! Weet ik tenminste zeker dat ze niet direct op de stoep sta, heerlijk! ;)

Aukje: Veel plezier op de trouwerij! In ieder geval mooi weer!

Marjan: Oe spannend zeg! Hoop dat uitslagen goed zijn!

Denise: Oh dat is ook niet wat als de dames liggen te snurken en jij niet slapen kunt :(

Lilo: Veel plezier vandaag met je vriendin en zusje!

Troetel: Wat lief zeg, al die gekregen spullen! En een warme douche/bad of warme kruik kan inderdaad wel helpen!

Stampertje: succes met je laatste dagje werken! straks lekker van je verlof genieten!

Vagans: he bah, wat rot van die kookplaat, zul je natuurlijk net zien!
    En inderdaad, gewoon rustig met je vriend praten, dat als jullie al van 40 naar 80 kaartjes zijn gegaan, 100 misschien wat te veel is.

Goeiemorgen meiden!!

Hier zowaar eens 'goed' geslapen, (draaien blijft drama, maar toe maar ;)) wel tig keer dr uit om naar de wc te waggelen, maar vooruit, de uurtjes dat ik geslapen heb, waren best even lekker!
    En dan wakker worden met het zonnetje in je gezicht, heerlijk begin van de dag :)
    Vriendlief vandaag ook vrij, dus heerlijk samen ontbeten.. en relax de dag opstarten!

Doe vandaag vrij weinig, gistere weer 'teveel' gedaan, en kan momenteel amper lopen/staan/zitten van de pijn in me bekken.
    Ik beken eerlijk: ben blij als het woensdag is, en de vk gaat kijken wat ze doen kan.
    Dit trek ik niet gek lang meer :(
    Maar goed, nog even doorbijten.
    Vandaag even proberen wat rommel in woonkamer op te ruimen en de stofzuiger er doorheen te halen, dan is die ook weer netjes.
    Vanavond komen mn ouders heel misschien, en dan wil ik wel alles beetje an kant hebben.
    Krijg heel veel spullen van me ma, dus wel relax.
    Onder andere ledikant lakentjes/dekentjes/hoeslakens enz.. maar ook voor de kinderwagen, badcapes, babyfoon, heerlijk hoor.. een ma die nog veel baby spullen heeft van zusjes ;)
    En kheb me ouders al 3 maand nie gezien, dus wel weer gezellig!!

Meiden, geniet in zoverre van jullie dag!
    Liefs

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Lilo; Douche wil niet echt helpen en kruikje ook niet helaas. :(
    @ Rianne; Wat fijn dat de buurvrouw dreumes even meeneemt, die zal vast zijn energie wel kwijt zijn zodra hij weer thuis is. Een frisse neus zorgt vaak wel voor wat slaap!

@ mijn nuchterheid; ach ja ik heb het gevoel dat ik veel dingen te vlug afwimpel, dus vandaar! en omdat dit iets is wat onbekend terrein is voor me vind ik het nog moeilijker.
    Ik bedoel al heb ik een hele dag +nacht lang menstruatie achtige of darm achtige krampen, dan denk ik nog: ach hoort erbij.
    En wat jij idd ook zegt Rianne ik denk heel vaak: ach volgende controle is bijna.

goeeeeeeeeeeeedemorgen Gravid:)

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

Nou ik heb vannacht voor het eerst gevoeld wat voorweeen zijn. En ja ik weet wel zeker dat het voorweeen waren. Het had een aanloop....Een toppunt en daarna zakte het weer langzaam weg. In de aanloop begon ik pijn te ervaren in mijn onderrug en buik en zodra ik bijna op het toppunt was wist ik niet meer hoe ik moest liggen. Heb toen maar op mijn ademhaling gelet. Dus inademen door de neus en dan door de mond weer uit puffen. Ondertussen op mijn zij liggend. En dan na een kleine minuut denk ik zakte het weer af. Na 5 minuten kwam het weer en daarna nog een keer na 5 minuten... en daarna ging er wat langer tussen zitten. En uiteindelijk bleef het weg en ben ik in slaap gevallen. Maar dit heb ik nog niet eerder gevoeld.... dus ik durf er mijn geld op in te zetten dat dit voorweeen waren... Waren in ieder geval aardig pijnlijk! Maar goed het hoort erbij en is een voorbereiding op de bevalling.... Die nog wel weken op zich kan laten wachten natuurlijk!

Liefs

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ff gauw een berichtje reageren doe ik later op de dag;)

Hier zowaar een keer heeeeeeeeerlijk geslapen. 1x hoeven piesen. En daarna tot 9 uur geslapen en toen nog lekker geknuffeld met mn lief. Net gedoucht en onbeten en nou gaan we boodschappen doen en voor een camera kijken bij de mediamarkt en ik wil nog even naar xenos.

Fijne dag meiden!

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Meimamma: Wat fijn dat je goed geslapen hebt! Veel plezier vandaag!

SQ: Inderdaad, voorweeen kunnen aardig pijnlijk zijn! Hoop dat het nu weer wat gaat!

Troetel: Bij twijfel gewoon bellen he! Zijn ze voor!

Vriendlief hier de oven aan het schoonmaken, ik had gister heel fornuis schoon.. laat hij in de oven die nog aanstond een pizza op zn kop vallen, dus weer lkkr zooitje! Dus ik zei gelijk al gistere avond: jij weet wat je morgen doen kunt :p
    En hoor um ook al stofzuigen.. dus hm..gaat goed :D
    Ik zo even was afhalen en de schone er weer aan..
    heerlijk relax dagje zo!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

Sorry ff ego want ik ben te druk...

heb weer het hele ''jij bent een slechte huisvrouw'' verhaal over me heen gekregen, want o jee als zn ouders komen moet ineens binnen 10 alles opgeruimd zijn... :( Niet leuk dus ik ben me kappot aan het werken en heb veel pijnlijke harde buiken en hij zal niet even zeggen: ga maar even zitten... nee want o wee zn ouders komen ...

Net de hondjes uitgelaten en hier binnen alles gestoft en opgeruimd (hij de slaapkamer) nu maar ff stofzuigen en dan mag ik straks ook nog voor de lunch zorgen en zelf soep koken. Pff.

Naja jullie horen me wel weer ergens vandaag!

fijne dag en geniet van het heerlijke weer!

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ SQ; Vervelend die voorweeen! Hoop dat het nu weer wat beter met je gaat;)
    @Meimamma; Veel plezier vandaag
    @ Gravid; Ja ik weet het. Maar wil ook niet voor elk dingetje in de telefoon hangen.. En als er ‘niks’ is en ik denk elke keer is het zo?? Dan is het een soort teleurstelling (begrijp me niet verkeerd hoor meiden, dametje moet van mij echt nog effe blijven zitten).
    Ik probeer maar gewoon in en uit te ademen en na elke bezigheid te gaan zitten want anders sta ik 5 minuten later te huilen van de pijn!

Haha laat die man van jou maar lekker aan de slag gaan in huis inderdaad. Groot gelijk. ;)

@ Vagans; Laat dat eens niet zo over je heen lopen. De enige die zich ergert zijn jullie twee hoor als het niet schoon is, visite kijkt daar echt niet naar! En als hij het zo vervelend vindt moet hij zijn ogen eens effe open doen en zien dat jij zowat hoogzwanger bent, irriteert ie zich aan de rommel? Dan ruimt hij het zelf toch op? En kom op de slaapkamer gaan staan doen.. Sinds wanneer komen je s-ouders daar? Als jullie samen (jij voor zover je kunt!!) de woonkamer en wc ofzo een beetje schoonmaken is het toch prima? Visite komt niet overal en morgen weer een dag..
    Dit moet echt niet zo doorgaan want vandaag of morgen gaat het met jou steeds slechter en straks komt ukkie veel te vroeg.

sorry dat moest er effe uit hoor meid! Dikke knuffel en kop op.

Deel Deze Pagina