Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    he meiden

hier een rust dagje met een dom einden van me zelf ik wou toch nog bootschapen doen en Silver vroeg of ze op haar fiets mocht. nou dat heb ik geweten dus nu maar even bij komen. Want vanavond heb ik een feestje

@guusje heb je wel kleine maat kleding

@denise hoop dat de gyn de uitslag ook beter vindt als de afgelopen dagen

@sanny oeii lekker dagje heb jij gehad zeg. echt nog even genieten tot de baby er is en je merk dat het minder kan

@gravid het helpt waarschijnlijk niet meer omdat je darmen er nu aan gewend zijn.

@Lillo als je de rosvicee niet zo lekker vindt wat ik doe is hem door me sjudorage heen

@Stephanie wat super dat de controle goed was.

@meimama nou ik loop al weken hoor op me birkies heerlijk geen moeilijk gedoe

@Bas leuk iedee.

@SQ je hebt helemaal gelijk niet wachten tot de gezelig heid naar je toe komt :)

@Vangas wil het ook niet blijven zitten met van die speciale plugen. en dat is nog eens een deal een mc voor een pakkie merci

@Sunnie oei meis dat was ook wel even schrikken denk. gelukkig was er niks aan de hand.Nu lekker rusten

@monika ik ben de eert keer ook niet zo heel veel aan gekomen en tot 24 weken alleen maar afgevalen deze keer weet ik het niet :D

@marjan fijn dat je weer thuis bent. en hoop dat het dan zo ie zo pas na maandag komt zo dat je man naar de bruiloft kan toch wel biezonder als je dochter trouwt lijkt me

@Bloem ja dat geloof ik dat het beter i nu met je bi waarom hebben jullie het niet eerder gedaan

Zo hoop dat ik niemand vergeten ben.

oja en @guusje is het mischien niet een idee voor een buddie we miste je best wel en hoorde niks van je. en zekker omdat je nu ieder dag opgenomen kan worden en bevalen

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Guusje fijn dat de ctg goed, minder dat je bloeddruk omhoog gegaan is, had je al eerder urine moeten sparen, voor eiwtitten zeker ? Ja krijg haptonomie vanuit het zhuis maandag dus ben benieuwd. Denk ook veel aan jouw, denk ook dat jij thuis met een bepaalde onzekerheid zit over de kleine.
    Mijn man heeft dit weekend met zijn familie, familieweekend gaan ze naar blijdorp en daarna bbqen ect dus heb gezegd vind die kleine meid wel leuk dus ga maar gewoon en sla mij maar ff over. Maar helaas mag hij ook alleen tijdens bezoek uur komen van 16.00 tot 20.00.

Mijn ouders zijn vandaag geweest en heb weer schone kleren gekregen en ben weer verwend met tijdchriften en lekkers dus mag niet klagen.

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Verstopping: Lauw-warm water op de nuchtere maag werkt ook nogal goed;)

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Guusje mooi dat je weer thuis bent:D

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier vanmiddag even bij mn oma en mn zusje en kids geweest.
    Net pannekoeken gebakken en gegeten. Zo lekker met de pootjes hoog op de bank hangen. Heb last van mn liezen en ben moe;)

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Misschien is een buddy toch wel een goed idee... wie biedt zich aan?!:)

Ons kindje heeft een klein buikje. Ik ga bij de volgende groeiecho vragen hoe lang ze het kindje schatten, want dat bepaalt de maat kleertjes. Ik begreep dat een dysmatuur kindje wel de goede lengte heeft, maar mager is... (als ik het tenminste goed heb begrepen).
    Het kleinste wat ik heb is maatje 50.

Denise, inderdaad moet ik urine sparen voor de eiwitten. Ik had de eerste keer een verwaarloosbare hoeveelheid en afgelopen week vonden ze 0,2 mg eiwit. Ik hoorde vandaag dat ik tot 2,0 gram eiwit in de thuis monitoring mag blijven! Maar ja, dan moet de bloeddruk en de kleine zich wel rustig houden. En moeten de bloedplaatjes niet nog verder afzakken.. Jij hebt daar geen last van of wel? Het is bij jou echt het kindje wat niet lekker wil groeien of heb ik het nu mis?
    Bij mij is het de combinatie.
    Het is wel lastig om thuis niks te doen. Ik heb net even vissticks gebakken, want mijn man is er niet, maar voel me wel een beetje schuldig. Er staat toch echt in het boekje dat ik geen eten mag koken, maar ja, moet ik mezelf dan ook uithongeren?!:$
    Jammer dat je man alleen tijdens bezoekuren mag komen. Knap dat je hem gewoon zijn weekend laat gaan. Zou ik ook doen, maar het voelt soms ook heel rot. Maar ja, die mannen van ons hebben het ook best zwaar. Ze willen zo graag helpen, maar kunnen zo weinig doen. Daarbij krijgen ze alle emoties van mama in spé over zich heen (althans hier;))
    Is het weekend een beetje door te komen daar?

Meimamma, dat is inderdaad een goede tip tegen verstopping! En ja, heel fijn dat ik weer thuis ben, maar ook best wel moeilijk.

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi allemaal!

Marjan: je houdt het wel spannend zeg! Fijn dat je morgen in elk geval gezelschap hebt voor als er iets is!

Vagans: balen van die muur. Maar er moet toch een mogelijkheid zijn om iets op te hangen. Idd, de bouwmarkt nog even vragen en anders misschien iets met draden vanuit het plafond waaraan je een hangende plank bevestigt?
    Gaaf van die maxicosy!

ehm... wat erg... ik weet de rest niet meer... sorry! :(

Hier inderdaad een fijn dagje gehad!
    Die band in de platenzaak was de moeite waard! Het was propvol en snikheet, maar wel heel erg leuk! Daarna nog op een terras gezeten en ook een broodje haring gegeten en toen richting de fiets, want vriend moest om 18u scheidsrechteren voor de basketbal, maar hij wilde toch nog even snel nog iets eten, dus ook nog naar de Mac geweest :D en nu zit ik echt propvol en m'n buik maakt erg rare geluiden... Zal de beeb leuk vinden, hahaha.

Voorlopig een rustig avondje en vanaaf heel misschien naar het café van een bekende van ons waar weer een andere bekende z'n verjaardag viert. Diezelfde band komt dan heeeeeeeel misschien nog een klein optreden geven, want ze spelen vanavond eerst in de Stadsgehoorzaal, maar die café-eigenaar was aan het proberen om ze over te halen daarna nog bij hem te komen spelen. Als dat zo is, gaan we wel even. Dan rij ik gewoon. Alleen wordt dat sowieso pas na 22u, dus moet even kijken of ik dan nog fut heb, haha.

Zometeen de laatste zoom in m'n gordijntje maken, dan is dat ook weer af, joepieee! En dan de wiegbekleding nog afmaken. Daarmee zijn we wel op de helft, maar tis best lastig om te bedenken hoe je het precies moet/wilt doen enzo. Veel met de hand ook enzo. Maar goed, het wordt wel heeeeeel lief!

Nou, ik ga er weer even vandoor. Heb ineens giga-dorst, dus ga even groene limonade nemen. Jummieee!

Doeg!

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Guusje: wij hebben geen mattasstopper alleen een hoofdboord. We hebben nu alleen mijn gedeelte omhoog gezet omdat ze in de supermarkt niet genoeg kratten hadden. We hebben het hoofdboord eraf gehaald en de kratten onder mijn gedeelte gezet. Op die kratten nog wel een stoeptegel haha we hadden geen plankjes meer. Het bed staat wel goed alleen m'n vriend slaapt nu dus ongeveer 30 cm onder mij haha maarja het is niet anders ;)
    Ik wil je buddy wel zijn als niemand anders zich nog heeft aangeboden. Laat maar weten als je dat wilt kun je me pben.

@ gravid: ik heb pruimen in huis en kiwi's. Zal morgen is testen of het werkt haha

@ Binna: doe je rustig aan :) knuff

Euhmm ben het nu vergeten. Lees terug via m'n mobiel.
    Morgen zal ik weer uitgebreid reageren.

Xxx

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemiddag meiden!

@ Gravid; Ssstt niet iedereen vertellen dat ik frituurhap heb gegeten hihi.
    Hoop dat de andere auto door is gegaan vandaag;) En wat superleuk van alle spulletjes die je hebt gekregen van je paps& mams!
    Haha volgens mij heb ik je aangestoken met mn broodje kroket. Wel flauw dat je er niet ‘effe’ voor langs kwam, had je m van mij gekregen!
    @ Binna; Jaa en ‘s avonds kreeg ik nog eens broodje kroket omdat we voor het eten ‘even’ naar de stad gingen. Tja 19:15 waren we thuis, dus toen maar broodje hamburger voor manlief en broodje kroket met frietjes voor mij gemaakt. Ach ik kan het hebben he:D
    @ Bloem; Hahaha dat wordt nog wat als de badkamer hier eindelijk klaar is, hoever ik ook ben in de zwangerschap ga dus echt nog wel even genieten van onze nieuwe badkamer met bad he.. Maar ben benieuwd hoe ik er dan uit kom hihi;)
    @ Vagans; Hoop dat ondanks alles je s-moeder de kleine nog wel een keer kan zien/vast kan houden!
    @ lilo; Rustig aan doen is moeilijk met nesteldrang hihi. Maar dankje dat je zo lief bent, ik ga het idd in de gaten houden en anders even bellen. Heb alleen zo’n bezwaar gevoel (onterecht I know) als ik de VK moet bellen en ik extra moet langskomen, weet niet hoe dat komt!
    Enne ik ben benieuwd naar Lilo’s nieuwe kapsel hihi.
    @ Guusje; Wat fijn dat je weer thuis bent;) Wat fijn dat er een mogelijkheid is dat je thuis bent en toch zo goed in de gaten wordt gehouden. Ik zag in het buikjestopic dat je buik in ieder geval al een flinke groeispurt heeft gemaakt, hoop dat jullie beebje gauw hard verder groeit!

@ Voedingshemd/bh; BH’s heb ik al wel gescoord een week terug bij Prénatal in Breda. Tip voor de meiden die ze nog moeten hebben de collectie is alweer ‘oud’ en ze gooien de maten die ze nog hebben met korting eruit (ik heb er 2 voor een tientje per stuk gescoord terwijl ze normaal meer dan €20,00 kosten;))

Voedingshemd, daarvan vraag ik me ook af in hoeverre dat echt handig/nodig is.
    Oh en nou we toch over ondergoed bezig zijn; grote onderbroeken gaf de kraamzorg aan dat je in huis moet hebben. Nu ben ik daarvoor al een paar keer bij zeeman/wibra geweest maar van degene die ik dus ‘de beste optie’ vindt hebben ze alleen maat M of XXXL. Laat ik nou normaal M hebben maar nu wil ik dus L of XL hebben (ligt eraan hoe die valt) en die hebben ze dus nergens bij de zeeman/wibra.
    Dus de vraag is; welke hebben jullie gekocht als ‘extra grote onderbroek’. En zouden jullie een foto ervan willen plaatsen?:D

@Stefanie; Ook hier wil alles niet meer altijd lukken hoor. Vaak ook goede bedoelingen en in het begin maakte ik nog lijstjes per dag wat ik wilde doen, maar nu al per week. En je raad het al, niet alles gedaan wat ik wilde doen hihi.
    Fijn dat je weer goedgekeurd bent en goed dat je je voorkeuren hebt aangegeven w.b.t pijnstilling.

@ Aankomen; Nu +- 5 kg vergeleken met mijn startgewicht. Maar het schommelt nogal flink. De ene keer weeg ik maar 3,2 kg meer dan mijn startgewicht. Ben benieuwd wat het eindgewicht gaat zijn! Maar ben vooralsnog best trots op mezelf haha, het moet er allemaal ook maar weer af. En waar die grote baby zich dan in verstopt snap ik ook niet, maargoed.
    @ Ontlasting: Wordt hier ook flink erger, weinig last van gehad de hele zwangerschap.. Maar ja de laatste loodjes wegen ook echt het zwaarst zo zie je maar.

@ Vagans; Even aan mannetje gevraagd en die vraagt zich af wat voor pluggen er nu zijn gebruikt? Hij denkt dat je waarschijnlijk S-type hebt gebruikt, wanneer deze niet werken (in steen) kun je beter even FU-type pluggen halen bij de bouwmarkt en dan de dikst ( en zo lang mogelijk, afhankelijk van dikte muur) mogelijke schroef erin. Dan moet hij wel blijven hangen.

Mannetje heeft i.v.m. zijn werk aardig wat ervaring haha. En we hebben hier holle bouwstenen dus die houden ook bijna niks. Vandaar;)

@ Sunnie; Dat was even schrikken eergister! Gelukkig was alles goed.

@ Lilo & Guusje; Hoe hoog is jullie boxspring dan van zichzelf? Want hier gaat hij dus echt niet op kratten of klossen. Dan moet idd het hoofdboord er vanachter en de bedden uit elkaar.
    Hij is hier 5 cm ofzo te laag dacht ik.

@ Marjan; Wat fijn dat je weer thuis bent!
    @Guusje; Wil evt je buddy wel zijn als je nog geen andere buddy hebt (zie dat we ook een aantal weken schelen dus wellicht gemakkelijker dan iemand die bijna gelijk loopt met jou. Als het je wat lijkt, laat het maar weten;)

Jeetje meiden! Wat een geklets. Ik ben weer helemaal bij. Doe zo nog effe een apart ego berichtje hahahaha.

10. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Ego;

Gisteravond lekker samen naar de stad geweest. Kwam erachter dat mijn laarsjes (én ik kreeg ze al zo moeilijk aan haha) aan het verslijten waren en mijn sportschoenen had ik verpest met het tegelen.. Dus vriendlief stond erop dat ik nieuwe schoenen ging kopen.

Even bij wibra gesnuffeld, een lekker schepijsje gegeten, voor schoenen gezocht en uiteindelijk geslaagd voor instappers van fila, flink wat boodschappen gedaan. Nou meiden ik was kapot toen we thuiskwamen.

Vanochtend lekker uitgeslapen werd eerst om 8 uur wakker en daarna nog geslapen tot 10 uur(had wekker gezet). Lekker ontbeten en geknuffeld met elkaar, daarna de voorraad boodschappen gedaan bij aldi. Dus we kunnen weer even vooruit. Vanmiddag heeft vriendlief de laatste tegels in de badkamer gelegd, die moeten nu drogen en dan kunnen we EINDELIJK gaan afmaken..

Hier ondertussen weer een flinke discussie over kraamfeest of kraamvisite. Mannetje vind '40' man tegelijk teveel. Terwijl ik hem ervan probeer te overtuigen dat 2 of 3 dagen in de week visite (dus elke keer alles schoon, elke keer baby naar beneden en beiden aangekleed etc.) ook veel indruk is voor een baby en wel veel drukte voor mij..

Zucht we komen er echt niet uit!

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    We gaan weer verder met klussen maar wilde effe reageren op Guusje; ik heb zelf ook nog geen buddy dus dat zou misschien wel handig zijn. Verwacht ook nog effe geen actie dus ben ruim beschikbaar ;)

Komt straks weer effe uitgebreid reageren...

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Guusje er is bij mijn wel bloed geprikt en dat was goed maar urine hebben ze hier nog niet om gevraagd. Is bij mij idd een kwestie van groeiachterstand. Mijn vent heeft het al zwaar de hele verhuizing heeft hij alleen moeten doen ( wel met familie ect maar zonder mij dan ) en dan de kleine meid er nog bij en door blijven werken want hij wil ook vrij als de baby er eenmaal is, voor hem is het ook echt niet makkelijk en dan mij er bij met mijn onzekerheden en zwangerschapstranen, heb wel respect voor hem.
    ik wil je buddy ook wel zijn alleen lig wel in het zhuis dus ben niet echt stabiel als er iets met mij is kan ik jouw ook niet helpen.

YEAH heel klein vreugde dansje hier, de ctg zag er weer best goed uit natuurlijk niet top maar beter dan de afgelopen dagen, yes yes hoop echt dat het zo zal blijven maar nu vinden ze weer dat ik te veell harde buiken heb pffffffffffffff

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat leuk dat er zoveel mijn Buddy willen zijn!:) Ik heb even naar de uitgerekende data zitten kijken en Troetelbeer zit het verst van mij af met de uitgerekende datum. Dat lijkt me dus het meest handige (of jij moet ook raar gaan doen, zoals ik;)). Dus Troetelbeer zullen we maar even pb-en?!
    Iedereen die het heeft aangeboden; heel erg bedankt!

De hoogte van onze boxspring moet minimaal 70 en liefst 80 cm hoog zijn. Geloof dat hij iets van 67 cm is. Hij moest wel echt verhoogd worden, maar die ouderwetse klossen zijn te smal voor de poten ofzo. We moesten dus achter kratjes aan...
    Hoofdbord laten we staan, maar dat komt dan los te staan. Voetenbord gaat wel weg, dan is er net iets meer ruimte.

Troetelbeer; mijn buik begint nu een beetje vorm te krijgen. Leuk dat jij het ook ziet! Volgens mijn moeder is de groei van mijn baby erfelijk bepaald. Zij had ook allemaal kleine baby's. Toevallig had ik vanmiddag de verloskunde kaart van mijn moeder in mijn hand toen ze zwanger was van mij. Hier staat gewoon hetzelfde als ze tegen mij zeggen: "Kleine baby en weinig vruchtwater" en zie met mij is het ook goed gekomen!:)

Voedingsbh's: super! Ik mag alleen niet winkelen...;). Eens horen of er nog iemand bij zo'n zaak komt. Tsss, bedenk me net dat ik eigenlijk een gevangene in mijn eigen huis ben!:$ Nou ja, zou zal ik er maar niet over denken, dan wordt het wel heel dramatisch:D

Ladies, als je sterretjes ziet, dan zie je toch allemaal van die kleine vlekjes voor je ogen?

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Denise, wat super dat de ctg er wat beter uitzag! Hoera, hoera!!!! Spannend om steeds weer op die uitslag te moeten wachten. Jouw baby doet hard zijn best zeg!
    Jouw man is een kanjer! Ik geloof dat ik gek zou worden als ik de partner van mezelf zou zijn (snap je hem?!). Om de haverklap die stomme tranen... Geef hem maar een dikke knuffel als je hem weer ziet! Slaap lekker straks!

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Meimamma SUPER SUPER LIEF je ecard,krijg heb net binnen, daar word ik echt heel vrolijk van. dikke knuf

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Guusje;
    Ik stuur je even een PB-tje voor het buddyschap!

boxspring; Ja hier is hij ook niet hoog genoeg voor die 80 cm die ze van de kraamzorg eisen, maarja sorry hoor het is tegen mijn principes om het risico te lopen dat ons bed kapot gaat, plus ik kom nu al nauwelijks uit bed (ben zelf maar 1.68) en ik slaap dus echt niet als ik op zo'n toren moet slapen die hoger is dan het bed van mannetje.

Dus wij laten het zo en zien wel hoe ze reageren. Als ze moeilijk doen leggen ze me maar op de eettafel hihi die is zeker 1 mtr..

Buikje; Ja je ziet echt een flink verschil vergeleken met je vorige buikfoto hoor meis, dus dat moet zeker goed komen! Je ziet nu echt een mooie punt ontstaan;)
    En het buikje wil ook niet altijd wat zeggen he, ze zeggen dat het ook afhankelijk is van de bouw v.d. moeder. Ben je lang en slank dan komt de buik meer over je lengte zegmaar, terwijl een kleinere vrouw eerder wat 'boller' wordt zegmaar. De baby en de vetjes kunnen ten slotte dan niet zoveel kanten op;)

Je gevangenschap; Als je dichtbij zou wonen zou ik je zo helpen meid. Het is tenslotte echt niet super om maar thuis te moeten blijven en niets te mogen! Mag je evt. niet in een rolstoel naar de stad met mannetje of je moeder erbij ofzo (weet niet of je dat ziet zitten, maar dan kun je toch nog een beetje 'uit huis').

* sterretjes zien/vlekken voor je ogen; Kan goed dat je duizelig bent dan inderdaad. Hou je het effe in de gaten meid?

Liefs

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Troetel, ga zo je pb lezen.

Het schijnt dus dat je met een verhoogde bloeddruk zo min mogelijk prikkels moet hebben. Shoppen in een rolstoel is helemaal uit den boze! Ik mocht in het ziekenhuis niet eens in de rolstoel met mijn bezoek naar buiten...!

Sterretjes zijn is een symptoom van zwangerschapsvergiftiging. Ik heb het idee dat ik er iets last van heb. Als het morgen nog zo is, maar even melden aan de zuster. Die komt toch langs!

Hé zit net te bedenken; ik kan natuurlijk ook telefoonboeken ofzo onder het bed zetten! Hihi... nee dat gaan we maar niet doen.

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ze hebben mij net gewogen en ik ben in 4 weken tijd nog geen kilo aangekomen, ik had echt het idee dat ik een heel stuk dikker was geworden, viel een beetje tegen, weet ook wel dat het niets hoeft te zeggen over de baby maar voor mij gevoel is het anders.

Wij hadden bij het bed twee 2 pers matrassen op elkaar gelegd werkte perfect, hadden 2 pers logeerbed dus ging makkelijk.

Ik ga zo slapen dames, goede nacht allemaal !

19. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Guusje; Goh dat zou je niet denken dat shoppen in een rolstoel uit den boze is. Maar nu je het zegt tja, overeind zitten is ook niet zo gemakkelijk, je zit dan ook wat ineengedoken.

Zal ik je dan maar met bed en al door de stad komen duwen? hahaha. Ze zullen ons aan zien komen bij prénatal!

Goed dat je het morgen evt. effe meld bij de zuster inderdaad.

* Bed verhogen; Matras erop leggen wordt het hier inderdaad ook mochten ze commentaar hebben. Maar ga mooi nog niet zo slapen nu. Mn bodybuildertje heeft die matras zo naar beneden als t nodig is hahaha.

Telefoonboeken. Hmz heb je er zoveel dan Guusje? Haha lijkt me erg glad onder het bed. Wat een gedoe he, dat verhogen!

@ Denise; Maak je niet te druk om je gewicht hoor meid. Niet veel aankomen hoeft echt niets te zeggen over het gewicht van je beebje. Hier (waarschijnlijk) een veel te grote beeb! en ik ben pas sinds week 26 een beetje grammetjes aan het aankomen. En wat ik zeg mijn gewicht schommelt zelfs nog gigantisch. Als ik al 5 kg meer weeg is het veel;)

Nou meiden ik ga afsluiten. Spreek jullie vast morgen wel weer even;)

Liefs, Troetel

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Daar was ik nog even. Lekker thuisgebleven vanavond en de adreslijst voor de geboortekaartjes bijgewerkt. De enveloppen kwamen namelijk vandaag binnen, joepiee!

Aankomen: bij mij zit er 13 kg aan! Van 67 naar de 80. Ik hou ietsje vocht vast in m'n benen, dat zie ik aan de afdruk van het elastiek van m'n sokken, dat heb ik normaal niet, haha. En verder is m'n buik gewoon echt heel bol, maar ik draag wel helemaal naar voren. Ze zeggen dat je aan m'n achterkant nauwelijks ziet dat ik zwanger ben. Wel grappig! Alleen verraad ik mezelf met m'n gewaggel, hihi.

Nou, ik duik m'n bedje in. Hier gewoon klossen eronder, want we hebben een ikea-bed (Hemnes) met dunne poten, dus het kon heel makkelijk.

Morgen lekker een dagje samen met vriend :) Overdag denk ik even langs het strand om te wandelen ofzo en de win kels in Noordwijk zijn ook altijd open volgens mij, dus da's ook leuk. En 's avonds uit eten bij ons favoriete Griekse restaurantje. Kzit me nu al te verheugen op de ossenhaas met stukjes feta, hahaha. Ook al moet de ossenhaas nu goed doorbakken zijn en vind ik 'm rood veel lekkerder.

Nou, trusten dames!!

Deel Deze Pagina