@ Sunnie: oe schrikken, gelukkig ben je weer thuis! @ Monika: de VK/Gyn zal toch wel wat gezegd hebben als je kwa gewicht niet goed was...? @ Gravid: NOG niet bevallen!!! pff @ Hopmarjan: jeetje wat een gedoe allemaal, best schrikken! hopen dat nu alles rustig blijft! @ Bloem: rot he een man die geluidjes maakt! hier nog een, geen snurker (tenzij die bier op heeft) maar wel heeeeel veel andere geluidjes! @ Sanny: fijn dat je zon leuke dag hebt gehad! @ Troetel: lekker dagje, ijsjes en nieuwe schoenen! en tsja hier hebben we ook van die eindeloze discussies waar we gewoon samen NIET uitkomen. Miss dat toch 1 van de 2 een beetje toe moet geven. @ Denise: fijn dat de CTG beter was! Zo... hier net thuis Eerst naar mn ouders gegaan en daar nog ff boodschappen gedaan. Na het eten naar vrienden en nu weer thuis. Morgen komen mn ouders ff langs, mn pa had miss wel een oplossing voor het plankje, hij hebben ook zulke muuren en hij was ook altijd een oplossing aan het zoeken als die op mijn kamer wat op moest hangen hihi dus hij heeft ervaring de kleine doet me wel een beetje pijn, ik voel heeel laag een drukkend gevoel, niet echt heel prettig en ze is heel erg aan het bewegen. Ik ga maar lekker naar bed, miss heeft morgen iemand zin om de buddy en bevallinglijst enzo te zoeken ? ik kan het ook wel doen maar heb t denk ik te druk (wilde ook nog cake bakken enzo) dan kunnen we weer ff zien hoe of wat en wie er nou wel en nog geen buddy heeft denk dat ik de lijst dan maar op sla op de pc (als dat kan) en dan hoeven we niet meer zo ver te zoeken naja als iemand zin heeft en weet waar die ongeveer staat is t miss wel handig weltrusten meiden! en weltrusten kleine beebjes!
@ Bevallingslijst; Meen me te herinneren dat Binna hem een tijd terug ook op de PC heeft opgeslagen. Ik ben te lui om hem te zoeken en wacht sowieso effe af, want volgens mij had Binna hem idd opgeslagen??
Hey Meiden! Ik kom hier snel nog even om het hoekje spieken. Gister drukke dag gehad met de trouwerij, maar was hartstikke leuk. Maar we waren pas om 01.00 uur thuis. Vandaag druk met de voorbereidingen voor L. haar verjaardag. Morgen is het groot feest! Ben benieuwd wat ze er allemaal van vind. Morgen de hele dag viste dus zal ik hier ook niet zoveel zijn. Aankomende week heb ik L. maandag en woensdag naar de opvang, en vrijdag is mijn man thuis.. heerlijk nu de komende weken even wat meer rust!! Liefs Aukje!
Hey meidEn Ik heb de lijst op me pc zal hem morgen weer even neer zetten Zit nu via me tel. Hadden vanavond een feestje was erg leuk kregen oude films te zien was van onze vereniging @denice heb jij al een buddy ?? En wat super dat je ctg beter was
Goedenacht Hier helemaal gebroken. Ben net terug van een feestje. Het was erg gezellig maar had heel de avond krampen aan een stuk door, dus wat dat nou weer is . Ik ga nu lekker slapen en morgen op jullie reageren! Truste xxx
Goedemorgen, Ik heb warempel goed geslapen moet ook zeggen dat ik wel moe was gister. Baby is nu aan het bewegen dus heeeeerlijk. De zon schijnt al een beetje naar binnen wordt lekker weer volgens mij. Ik ga douchen voordat het onbijt er is. liefs Denise
Goeimorgen meiden Ik heb ook wel goed geslapen niet verwacht maar wel lekker Ga zo via me pc even die lijst er op zetten.
Niemand hier ? Ik heb net ctg gehad weer decelaraties te zien. af wachten hoe de ctg vanmiddag is. Heb het nagevraagd van het gewicht aan de gyn die wist te vertellen dat het idd te maken kan hebben met de stop van de groei van de kleine en ze vertelde ook eerlijk dat ze zelf niet denkt dat de kleine veel gegroeid zal zijn, maar met rust zou het eventueel wel kunnen veranderen. Dinsdag weet ik meer dan heb ik groeiecho.
@Aukje: veel plezier met de verjaardag! @ Lilo: leuk van je feestje, en miss waren die krampen je lichaam die aan gaf dat feestjes eigenlijk teveel voor je zijn @ Denise: fijn dan je goed geslapen hebt! en ben ook benieuwd naar de uitslag van je groei echo! Goedemorgen meiden Hier redelijk lekker geslapen een keer Vriendlief en ik gister nog flink bonje gehad (om niks) ik was erg verdriettig. Gelukkig deed hij daarna wel weer lief dus vandaar dat ik wel goed kon slapen. Straks komen mijn ouders, ff helpen om dat plankje op te hangen en mn moeder had ze meubeltjes nog niet gezien aangezien het iedere x vol lag met zooi ook een een cake bakken, altijd fijn om een excuus daarvoor te hebben
Oooo. Baal zo onze kat gaat vaak als ik lopend bootschapen ga doen met me mee zo ook gisteren ze wacht dan altijd op menmaar nu was Ze er niet en ik dacht die is vast naar huis was best lang onder weg. Maar ze is nu dus nog niet thuis steve is net al bij de supermarkt geweest en het Parkje wat er bij hoort maar niks
Goedemorgen meiden!! @ Troetel: Onze boxspring kwam met matras op 50 cm dus moest sowieso met 25 cm verhoogd worden. Nu istie precies 80 cm Merk wel dat ik veel makkelijker uit bed kom dus het is zeker wel fijn. Alleen jammer dat mn vriend niet naast me ligt, maar dat is nu eenmaal effe niet anders. @ Denise: Fijn dat de ctg er weer beter uit ziet!!! Het gaat de goede kant op! En fijn dat je de kleine weer voelt bewegen!! Hopelijk is je groeiecho positief dinsdag!! @ Guusje: Bij sterretjes zie ik allemaal van die kleine flitsjes. Dus eigenlijk echt sterretjes als ik gewoon kijk en dat gaat dan gepaard met vlekken. Gelukkig heb ik daar nog niet heel veel last van gehad .. @ Sanny: Veel plezier op het stand vandaag!! Het is hier iig lekker weer Nou ik heb dus best lekker geslapen in het hoge bed. Ben zelf lang, dus had op een gegeven moment echt moeite met uit bed stappen. Nu is het ideaal en geen last meer van mn rug. Vanmorgen gewoon lekker naast mn mannetje gelegen Ik ga effe ontbijten en daarna nog effe lekker terug naar bed. Er is bij ons jaarmarkt dus misschien dat ik daar even ga rondkijken, mocht ik dit trekken!! Allemaal een fijne zondag toegewenst!! xxx
@ Vagans: ja had beter niet kunnen gaan. Toen ik eenmaal thuis in mn bedje lag was het gelukkig weer over. Dus geen feestjes meer voor mij als ik heel de dag al druk ben geweest . Veel plezier vandaag! mmmm lekker een cake ik wil ook
Marjan, schrikken zeg zo'n opname ineens. Waren het dan achteraf zeer heftige voorweeen? Fijn dat je weer thuis bent. Guusje, fijn dat jij ook weer thuis bent. Maar die onzekerheid is vervelend. Probeer toch nog zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen, die niet te inspannend zijn natuurlijk. Alles is toch klaar als je nog maar 1 wasje hoeft te doen Denise, raar dat je partner alleen tijdens bezoekuur mag komen! Fijn dat je CTG goed was. Nu die harde buiken onder controle krijgen. Troetel, lastige keuze inderdaad. Kraamfeest of gewoon visite. Zo'n kraamfeest klinkt wel handig. Zal wel ook een flinke opgaaf zijn voor zoveel man, maar is in ieder geval maar 1 keer. Zelf gaan we voor visite die we zelf zo efficient mogelijk inplannen. Binna, ik voel me ook altijd zo naar als die katten even niet thuis komen. Toch komen ze altijd aanwandelen met een stoere blik dat ze even een nachtje op avontuur zijn geweest. Wat een fantastisch weertje vandaag! Vannoach heerlijk geslapen. Ik ben nog niet begonnen aan Gooische vrouwen, maar heb wat afleveringen gekeken van Babyboom. Is al een tijdje terug, maar wel een leuk programma om eens te zien. Dan realiseer ik me toch wel weer des te meer wat een geluk wij hebben, nu wachtend op ons wonder wat binnen een aantal weken in onze handen ligt. Ik moet zeggen dat ik er nu wel erg veel mee bezig ga zijn. Nog maximaal 5 weken denk ik dan.. dat is zo snel!
@binna hopen dat de poes een spoor achter gelaten heeft en uiteindelijk wel de weg terug kan vinden. Sterkte weet hoe het voelt om je poes kwijt te zijn. @lilo veel plezier op de jaarmarkt, is er lekker weer voor dus zal wel druk zijn.
Sommige van ons lopen geloof ik alle feestjes en partijen nog af! Geniet ervan zolang het nog kan! En ja als je jezelf niet helemaal lekker voelt op zo'n feestje, dan weet je waar het van komt... Denise, deceleraties betekenen toch dat de hartslag weer minder wordt?! Hopenlijk gaat het vanmiddag weer beter! Lekker dat je vroeg hebt gedoucht. Krijg jij ook steeds tijdens je ontbijt de ctg? Ik vond dat zo irritant. De hele dag lig je niks te doen en dan doen ze 2 'activiteiten' in 1... Vagans, dat gaat dus wel goed komen met jullie plankje! Heb jij ook de neiging om de beslagkom leeg te likken bij het cake bakken? Dat is iets waar ik me nu alweer op kan verheugen na de zwangerschap! Binna, oh, dat is niet leuk van jullie kat... ik hoop dat hij snel weer thuis komt! Moet er niet aan denken dat die van ons weg zouden zijn... Fijn dat jij die buddylijst nog hebt! Even nog wachten op de verpleegkundige. Hoop dat de bloeddruk niet nog meer gestegen is en dan straks lekker naar buiten. Best lastig niks doen... ik stond vanmorgen mijn ontbijt klaar te maken, toen ik me realiseerde dat dit helemaal niet mocht! Mannetje moet er ook nog aan wennen dat hij mijn slaafje is Wish, wist je trouwens dat je met een hoge bloeddruk ook niet in de volle zon of een warm bad mag? Vertelde ze me gisteren... Hoe is het eigenlijk met jouw bloeddruk?
Denise, wat super trouwens dat je je kindje weer voelt!!!! Ik kreeg gewoon kippenvel toen ik het las. Af en toe heb je zeker wanneer je in het ziekenhuis ligt de bevestiging nodig waarvoor je het allemaal doet. Dikke knuffel! Lilo veel plezier op de markt! Sunnie, de babydingetjes zijn nu wel zo'n beetje klaar, maar mijn huis vind ik nog een rommeltje en moet echt weer even netjes schoongemaakt worden. Gelukkig kan ik daar ook mijn familie voor vragen.