Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Nou normaal als ik niet naar de wc kon, dan kreeg ik gigantische kramp, en dat wel 8-10 keer tot ik daarna alles kwijt was, en dan was kramp ook weg. Maar vanmorgen had ik maar 3 keer ietsje kramp.
    Gelukkig wel steeds wat kwijt.. en net na de sinaasappelsap en de musli, moest ik ook ff goed naar de wc.. dus helpt gelukkig wel, voel me stuk opgeluchter :D

Wish: Die activia dingen helpen inderdaad ook wel ja! maar als je het goed bekijkt is dat ook een bakje vol gestampt met vezels ;)

Vagans: Strippen is dat de vk inwendig voelt of je bmm al iets open staat, of je al iets ontsluiting heb, zo ja, dan kan ze (proberen) met haar vingers de vliezen los te maken van de baarmoederwand.
    En daardoor kan de bevalling op gang komen.. wil niet altijd wat zeggen, maar het kan een zetje zijn.
    Wat leuk trouwens die hoes om je maxicosi!!

Guusje: Nou, als goed is gaan ze dus woensdag kijken hoe of wat. Vk heeft al aangegeven dat ze me waarschijnlijk niet over de 40 weken laten gaan, omdat ik dat echt niet meer trek met me bekken.
    En het is inderdaad nog niet zeker of die man akkoord gaat, dus even morgen afwachten.. hoop het eigenlijk wel aan de ene kant.
    En anders houden we onze auto gewoon, hij hoeft opzich niet persee weg, maar hebben niet veel ruimte.
    Dus vandaar liever een station.

Sanny: Ja gaat echt snel nu! Is nu letterlijk aftellen ;) En ik eet inderdaad geen rauw ei, ben daar beetje huiverig voor..vandaar ook geen cake beslag ;)
    Veel plezier op het strand!

Binna: Ja net wat ik al zei, zou leuk zijn als het toch doorging, maar anders houden we onze auto gewoon..en moeten we de geluidsinstallatie uit de kofferbak halen.dan past kinderwagen er mischien net in.
    Even morgen afwachten dus.
    Hoop dat jullie kat ook gauw terecht is!

Vriendlief ondertussen ook weer gezellig thuis, vind het heerlijk als hij 's morgens moet voetballen, heb je tenminste ook nog wat aan je dag.
    laatste babywas hangt ook aan de lijn.. dus alles klaar nu!!

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Vagans: Echt een leuke meiden maxi cosi!!

@ Binna: Hoop echt dat de poes snel thuis is!

@ Aambeien: Meiden mijn zusje werkt op de verloskamers, en ziet alleen maar aambeien, voor hun is het niet meer dan normaal! Dus vooral niet schamen! Het is een bekende zwangerschapskwaal ;)

@ Gravid: hahaha ja ik voel me ook altijd "opgelucht" als de boodschap weer gedaan is ;)
    Bij ons strippen ze pas vanaf 41 weken :( echt jammer!
    Heerlijk he als alles klaar is :D

Heb van die zwitsalzakjes in de kast gelegd en het hele kamertje ruikt er nu naar :D heerlijk die babygeur!! Kan niet wachten tot ons babytje daar ligt :p

Ik had net weer even een vlaag van nesteldrang … heb het huis gestofzuigd, alle deuren beneden gepoetst en de was opgevouwen. Nu ben ik dus weer moe…
    Gelijk kan ik me weer irriteren aan het verfwerk dat gedaan moet worden. Alleen moet het gewoon effe uit mn kop zetten want heb nu vooral geen zin in die verfgeur in huis :)

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ GuusjeB: fijn dat je mannetje het door heeft!

@ sanny: ja die kikker is een rammelaar, een van de eerste cadeautjes die ik van mn moeder heb gekregen en deze neem ik ook mee naar het ziekenhuis (al is het maar voor de sier haha)

@ Meimamma: hier een chronisch darmprobleem met een soort pijnaanvallen (meerdere keren per week) en sinds de zwangerschap geen pijnaanval meer gehad!!!

@ Binna hoop dat je kat snel terecht is!!!

Hier net even een foto gemaakt van een van mn wandelende takken! hij was verveld (zooo mooi!) naja je moet er van houden ;)

(hij zit op een tulp)

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Wat een rare stekels heeft ie Vagans!! Ik heb weleens wandelende takken gezien maar niet met zulke stekels!!:$

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemiddag meiden!

Wat een heerlijk weertje vandaag zeg, super die zon:D

@ Binna; Balen zeg van jullie poes, hopen dat ze gauw terug komt.
    @lilo; Boxspring; Ohja dat scheelt wel wat dat die van jullie met matras maar 50 is. Hier zei vriendlief dat hij geloof ik 65 of 70 is met matras.
    @ Stefanie; als er niemand anders is die een extra buddy wil, ben ik wel bereid er een derde bij te nemen ;) Ik ben 25 mei uitgerekend.
    Klusze vandaag en doe je wel een beetje rustig aan?
    @ Gravid; Gefeliciteerd met je 38 weken:D
    @ Vagans; Geweldig die mc haha nu wordt het allemaal echt he?
    @Guusje; Goedzo zet die man van je maar aan het werk;)

@ Ego; Hier een bagger nacht gehad. Echt 2 keer wakker (half drie en half 5 weer). Een keer helemaal in paniek omdat ik zeker wist dat ik de deurklink van slaapkamer omlaag hoorde & zag gaan. Kreeg ik vriendlief niet wakker want ik was mn stem kwijt ofzo. Hoe creapy! Toen heb ik m maar wakker geshaked en toen heeft ie me lief geknuffeld en gerustgesteld.
    Verder de nacht heel veel rugpijn (weeën??) en buikpijn gehad. Grrr maar t hoort erbij he!

Zo hier lekker rustig dagje nog een wasje ophangen & lekker knuffelen. En nog wat dingetjes doen;)

Liefs, Troetel

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #1566 binnabinna, 17 apr 2011
    Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  7. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Meld mij even snel.

Sta nog niet op de bevallingslijst. Heb ook nog geen buddy.
    Kan iemand mij op de lijst zetten? zo blijft hij een beetje netjes!
    Ben 10 mei uitgerekend wil thuis bevallen en wil BV geven. Wij weten wat het wordt maar zeggen nog niets.

Alvast bedankt voor diegene die alles erbij zet!

Een fijne zondagmiddag! (is hier heerlijk zonnig en warm!!!)

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Heerlijk he die zakjes, ik heb ze ook in het kamertje liggen.. zo'n lekker geurtje :cool:
    En strippen doen ze hier ook niet zo gauw hoor, maar nu wil ze gaan kijken hoe of wat aangezien ik zo gigantisch last van me bekken heb.
    ze wil me niet te lang laten lopen zo..

Vagans: Ziet er wel geinig uit die wandelende tak.
    En inderdaad heel apart met die stekels, had ik ook nog nooit gezien.
    Maar eh.. kan aan mij liggen, ik zie het nut niet in die beestjes :) Hoor wel vaker dat iemand wandelende takken heeft, dan denk ik van wat heb je er aan..
    Maar goed, wie ben ik ;)
    Ieder zn ding gelukkig :)

Troetel: Wat een dromen heb jij :p Hoop voor je dat die straks over zijn haha.
    Maar balen van je rug en buik pijn, kunnen inderdaad heel goed voorweeen zijn.. hier ist vandaag ook weer lekker aan de gang.

Hier half half Formule 1 kijken en zometeen Fc Twente kijken, en verder niks!! relax dagje zo!!

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥

28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje Bv

28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen Bv
    29 April Binna (27) 2e kindje ziekenhuis meisje Fv
    01 mei Gravid(22) 2e kindje thuis fv Jongen
    02 Mei Sanny76 (34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het nietBv
    07 Mei Sunnie (27) 1e kindje thuis? meisje bv
    09 Mei lilo88 (22) 1e kindje, kraamhotel, bv meisje
    10 Mei bloem (33) 1e kindje, thuis zegt het niet bv
    11 Mei Stefanie (32) 1e kindje Ziekenhuis meisje bv
    13 Mei GuusjeB (26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing Bv
    13 Mei Bas1759 (30) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV
    18 Mei Wish 1e kindje ziekenhuis Jongen fv
    21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen bv
    23 Mei Chaartje 79 (31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet Bv
    23 Mei Meimama (27) 1e kindje Ziekenhuis Meisje bv
    24 Mei Rianne(31) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) Bv
    25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje Bv
    26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing
    26 Mei Vagans (24) 1e kindje Ziekenhuis meisje Bv

Meisjes: 9
    Jongens: 4

。◕‿◕。Geboren 。◕‿◕。

Miniemous: 21-03-11 Sem en Lynn
    Senna: 13-04-11 Dewi

Meisje 2
    Jongen 1

♥ Buddylijst♥

Marjan 28 april / Marieke 5 mei
    BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei
    Monika 21 mei / Sanny76 2 mei
    Sunnyqueen 26 mei / Aukje 28 april
    Wish 18 mei / Vagans 26 mei
    Troetelbeer 25 mei / Gravid 1 mei
    Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei
    Lilo88 9 mei /Binna 29 april
    Stefanie 11 mei / Binna 29 april
    Guusje 13 mei / Troetelbeer 25 mei
    Bloem 10 mei
    / Wie bied zich aan ??

Hoeft geen buddy
    Rianne

Denise wil of heb jij al een buddy (bij de indiaantjes)
    chaartje ben jij nog steeds met Laplama buddy ?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @graivd heb het even verander wel erg dik voor 28 weken he
    mooi buikje

@troetje meis wat droom jij heftig zeg.

@bloem heb je er op gezet zat alleen onwijs te twijfelen of het je eerst of tweede kindje is

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Guusje daarom ben ik ook bang voor de ctg's want ik weet nooit hoe het daarna gaat, als ze echt slecht zijn kan ik binnen een uur al mijn kleintjein mijn handen hebben.

Heb de rest wel gelezen maar reageer straks wel weer uit gebreid, voel me niet zo lekker in mijn vel zit, kan niet echt zeggen waarom niet maar zo voelt het, gek he

13. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Zooooo ik heb vandaag ruzie gehad met het autostoeltje te bevestigen in de auto.. kon wel janken!! Wij hebben een maxi cosi en een izi sleep (hoort bij stokke kinderwagen). Ik wilde dus graag de izi sleep bevestigen in de auto .. ging opzicht best goed maar kreeg die stomme riempjes niet goed versteld (uiteindelijk had ik dus het hoofdkussen naar beneden moeten doen … anyway dus ik dacht bij mn eigen nou dan maar de maxi cosi bevestigen.. Nou dat was zo gedaan MAAR kon dat ding zo naar voren kantelen. Dus ik zeg tegen mijn vriend " als je een botsing krijgt dan vliegt zo die cosi zo tegen de achterstoel aan .. maar nou had ik de voorstoel nog niet tegen de maxi cosi aangezet dus dat was het probleem ;)
    Maarja uiteindelijk toch maar weer het eerste autostoeltje in de auto bevestigd ;)
    Beetje vaag en onduidelijk verhaal maar moest effe mn irritatie van me afschrijven :p. De buren zullen wel niet gedacht hebben ;)

@ Troetel: He bah dat is niet zo fijn idee dat je de deurklink omlaag hoorde en zag gaan .. haha zou meteen helemaal in paniek raken! Gelukkig was het maar een droom!

@ Binna: Mooie buik meid!! En super qute jurkje!

@ Gravid: Super fijn dat ze in ieder geval willen kijken of ze wat kunnen doen!! Bij mij zijn mn bekken niet zo erg dat ze eerder iets willen ondernemen .. jammer genoeg! Maar we wachten het af wat de natuur zal doen!
    Morgen is het volle maan dus wie weet worden er wat beebs geboren :D
    Mooie buik hoor!!

@ Denise: Niet zo heel gek dat je niet heel lekker in je vel zit meis! Je krijgt heel wat voor je kiezen!! Hoe gaat je partner hier eigenlijk mee om?

Ik wordt gek van Lilo … ze vraagt continue aandacht … wil met me wandelen wat natuurlijk heel begrijpelijk is .. maar heb pijn in mn buik dus dat wordt m niet.
    Kan me vriend wel weer vragen maar die is op het moment weer bezig dus zal hondje ook effe geduld moeten hebben. NU wilt ze met de bal spelen …..

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Lilo is ook soms een rot werk om hetin de auto te bevestigen maar heb je hem er nu goed inzitten
    Mijn vriend snap ik soms niet hij kan heel bezorgt zijn maar ook zo cool en dat was hj vandaag, ik vroeg of hij het huis alvast wilde gaan inrichten zegt hij dit mijn weekendje vrij hoor heb week in week uit aan het huis gewerkt, ja dat weet ik wel maar ik wil straks met baby en al meteen dat huis in maar daar denkt hij niet aan.
    Was al rotdag maar nu voel ik me helemaal depri.

15. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Denise: Ja kan me voorstellen dat je dan effe een depri dag hebt!!
    Natuurlijk is het begrijpelijk dat je vriend effe wilt genieten van zn weekend, maar het kan maar beter gedaan zijn inderdaad. Ik baal er soms ook van dat ik niet alles zelf kan. Moet zoveel aan mn vriend vragen en dat vergt heel veel geduld .. Dikke knuffel!!

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Denise kan me voorstellen dat je je depri voeld. vervelend zeg!

Hier vanmiddag ff rondje gereden en nu zit ik een zak dorrito`s leeg te snaaien hahaha. Net ook al broodje gebakken ei gehad;) Foei foei

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hihi lees dat iedereen lekker snaai trek heb, ben blij dat het bij mij nog al mee valt anders was ik er echt bekaaid af gekomen hier in het zhuis.

Ik ga ff liggen voel een mega jank bui aan komen, tranen prikken achter mijn ogen, pfff zwangerschapshormonen denk,

tot strakkies

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Knuffie Denise!!!

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: haha je hebt heeeeeeeeeeeeeeeeel veel soorten wandelende takken! Dit is de PSG 118 ;)

@ Troetel: ja nu komt het idd heel dicht bij ja ;)

@ Binna: Flinke buik!!!

@ Gravid: je moet het een beetje vergelijken met een vogelspin, of een aqaurium. Mooi om naar te kijken, niet om mee te knuffelen ;) Enne mooie punt buik!

@ Denise: knuffel!

Nou de plank hangt, de kapstok gelijk ook en de muur was volgens mijn pa wel heeeeeeeeeeel erg zacht!

enne ligt het aan mij:

Wij hebben een gezamelijke tuin. Met lekker weer zitten de buuren daar gezellig bij elkaar en ook altijd de buurhond die totaal niet met andere reuen op kan schieten (waaronder die van mij) dus ik blijf altijd weg uit die tuin want ik vind het niet fijn om daar lekker te zitten bij een andere hond terwijl ik die van mij in huis op moet sluiten!

Nu vroegen de buuren of we er bij kwamen zitten en die buuren met de hond waren er niet, dus ik dacht YEEJ! maar toen had een andere buurvrouw dr konijn in de tuin gezet!!! dus ik ben meer op het balkon blijven zitten in mn eentje.

Niemand die ff vroeg waarom ik er niet bij kwam of wat dan ook. Ik voelde me er best verdriettig over want zo ben ik altijd de grote afwezige terwijl ik vriendlief daar beneden lekker in de tuin in het zonnetje zag zitten kletsen met de buuren.

Moet ik me nu niet aanstellen en mn honden (met dit prachtige weer) binnen opsluiten en zelf naar de tuin gaan???

pff :(

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ik krijg altijd zin in dingen als ik andere mensen zie eten of erover hoor praten.Heb voor vanavond kip cordon blue.gebakken krieltjes en haricot verts maat heb nu ineens zoooooooo'n zin in PIZZA:$ ben benieuwd of ik mn mannetje zo gek krijg...die vind het dan meestal zonde van wat we gekocht hebben hahaha

Deel Deze Pagina