@stampertje, ja wel weer iets gerustgesteld ja, maar na een kwartiertje dartelen issie weer helemaal stil gevallen @vagans, balen zeg van jullie auto, zeker nu er geld in is gaan zitten wat dus eigenlijk niet de moeite waard was. @lilo, idd waar is ze vk voor geworden. Bij mijn weten worden de meeste kids 's nachts geboren, dus wat zeuren ze nu. En daarbij, als de kleine erin gepoept heeft, bel je toch!
@ Stampertje: Ja inderdaad! Normaliter ga ik daar altijd met een goed gevoel weg, maar vandaag was het echt k*t Naja heb met mezelf afgesproken dat ik maar gewoon zie hoe het loopt. Wel echt heel jammer dat een ander besluit over jou en je kind .. kan ik niet zo goed tegen, maar leg me dr maar bij neer, meer kan ik niet doen helaas
@ Monika: Ja precies! Als ze zoiets zeggen durf je al bijna niet meer snachts te bellen toch .. maarja hoop dat ik over 2 weken weer een leuke vk heb haha
@Monika.... misschien als je vanavond rustig in bed ligt dat ie zich dan weer goed laat voelen! Hij is natuurlijk ook wat groter en heeft minder beweeg ruimte.... Ik voel de kleine ook niet heel de tijd...! Maar als ik ff rustig ben dan is erweer genoeg beweging en ben ik weer gerustgesteld.. @Lilo..ik hoop het ook voor je meis! Knuff
@stampertje, het vreemde vind ik dat ik hem tot gisteren super actief heb ervaren. Echt weken achtereen erg druk, en nu ineens bijna stil. Heb tussendoor nu af en toe wel wat gewoel, maar echt trappen heeft hij pas 1x gedaan vandaag. Krijg meestal genoeg trapjes en stompjes.
@Stampertje: welkom!! Klets maar gezellig de laatste weken met ons vol hoor!! @Lilo: wat een vk zeg!! wat heeft psycholoog er nou mee te maken!! @Sunny: leukkkkkkkk he als de box staat,ik vind het ook zo gezellig staan!!
@Monika...als het dan idd ineens heel anders is kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt! Je kan altijd de vk bellen he!!.... Dan ben je in ieder geval gerustgesteld!...
Vandaag heb ik hem inmiddels echt meer dan 20x gevoeld, maar als hij morgen weer zo vreselijk rustig is ga ik toch bellen.
Jeetje eerlijk gezegd ben ik er niet zo mee bezig hoevaak in hem voel...toch eens beter op gaan letten
@lillo he wat naar van de vk. al kan ik me van het vruchtwater wel voor stellen want bij de meeste vrouwen breekt het vruchtwater en dan duurt het nog wel even. @monika ik voel haar ook wel eens minder. en voor al als je er op wacht @Vangas jeetje wat een K*T zooi met de auto @Stampertje welkom. (hier ook een kdv juffie alleen dan nog 2 dagen in de week ) @sq oeii leukk de box. showen @wish daar hoef je niet op te letten hoor meis. ik let daar ook niet op. en als je het weinig gevoelt hebben heb je het wel door
@ Stampertje: Welkom! en wat fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt, je bent wel tussen wat meiden gekomen waarbij het niet allemaal van een leije dakje gaat hoor maar al om al is het hier heel gezellig! Enne veel meiden met honden ook (ik ook, 2) wat voor hondje heb jij? (ja als het over dieren gaat spitsen mijn oren) @ Troetel: Ja mn vriend zei al toen ik hem leerde kennen dat het een pechvogel was dus ik dat wel van te voren moest weten, en heaas moet ik hem gelijk geven. Vond het zo rot! niet alleen voor mij maar hij zit ook met t vervoer naar zn werk enzo, OV is niet altijd even handig in de havens... maja we zien het wel weer... @ SQ: haha goed zo! @ Lilo: wat raar van die nachten... tuurlijk ga je (meestal) niet meteen bevallen als je vliezen breken, maar het zou maar heel snel gaan... Als je het niet vertrouwd, gewoon bellen hoor!!!!! @ Monika: ik heb dr vandaag ook echt amper gevoeld! normaal schopt ze me bont en blauw en nu bijna niks... vind het ook geen lekker idee maja ik mag morgen naar de VK. Hier net lekker gegeten, verder ga ik niks meer doen want mn enkel doet te veel pijn, vriendlief gaat strakkies de doggies uitlaten (ookal heeft die geen zin maja dat heeft die nooit) en dan bankhangen. Mn rug doet ook nog steeds zon zeer en met het rot weer van vandaag (regen) en het gedoe met de auto is dit echt zon dag dat je beter de hele dag in bed had kunnen liggen... pfff
Dank jullie wel allemaal voor het gezellige ontvangst ... @Wish...ik let erop zich ook niet heel erg op hoor!!! Voel de kleine vaak genoeg toch wel eventjes.... @Vagans... doe je goed om je vriend er ff opuit te sturen met de hondjes... wij hebben een franse bull! Hij wordt in aug 3jaar...maar hij is beetje overenthousiast wat kinderen betreft (is kinderen ook niet gewend!) Dus ben heel erg benieuwd hoe hij het straks doet met de kleine!!! Wat hebben jullie voor hondjes? @Binnabinna..wat leuk dat je ook op een kdv werkt! Werken jullie ook met verticale groepen of horizontaal? Al lekker met verlof? Mijn mannetje komt zo thuis (werkt in de beveiliging en heeft dus onregelmatige tijden!) en dan gaan we ff samen eten.... nieuw recept..ben heel erg benieuwd...pasta met boursin cuisine! Liefs
Stampertje, welkom. En Respect hoor dat je nog 36 uur werkt! Lilo, nachten zijn heilig? Pardon!! Dat hoord bij dr werk domme doos! Monika, Misschien is dat kleine eigenwijsje vandaag gewoon in de stand-by modus en haald ie het morgen dubbel en dwars in. Zo gaat dat hier vaak
Had ik vanmiddag de factuur voor de geboortekaartjes betaald... Krijg ik een specificatie van mn zorgverzekering dat ik nu al, dus de eerste 3 maanden van dit jaar, mn no-claim al heb opgebruikt aan zh bezoekjes en onderzoekjes. Dus dat gaan ze vd week even afschrijven. Katsjing even 170 eurie! Wat een armoe Vanmiddag nog even lekker 1,5 uur geslapen
Ik heb even een foto van de box gemaakt voor jullie. Ik heb nog geen boxkleed dus heb er even de deken die mijn oma speciaal voor onze kleine heeft gebreid er in gedaan. Die deken is nogal groot namelijk (voor als ik met de kleine ergens ben en ik hem/haar even op de grond wil leggen bijvoorbeeld om te spelen.) Zoal jullie wel kunnen zien past het bij beide geslachten aangezien we niet weten wat we krijgen! Maar zonder deken vond ik de box wat kaal dus dan hebben jullie even vast een idee! Bekijk bijlage 140902
@ Stampertje: Een mopshond en een Dwerg poedel X Dwerg schnauzer Ben super gek op dieren en heb er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer van vogelspinnen tot een naaktmuis en alles wat daar tussen zit hii en das niet gelogen hoor, vraag de andere meiden maar HAHAHA Hier is bikkel super met kinderen (de mops) Pulchra is net 1 en kan nog wel is lomp zijn kwa spelen en miss dat hij wat jaloers kan worden aangezien het echt mijn kindje is en altijd bij me is, maar ik wil gewoon alles zo veel mogelijk laten zoals het is, ze neit ineens dingen afnemen of veel extra regels geven en ze ook gewoon lekker veel kennis laten maken met de kleine meid @ SQ: Mooi! Moeder belde, morgen zouden we de nieuwe box ophalen... maja geen auto... nu had mn pa meteen gezegd dat hij het wel wil doen dus die staat hier morgen om half 8 op de stoep! lief he!
pff heb al een uur lang om de zoveel minuten een harde buik .. toch teveel stress gehad vandaag. Gelukkig zijn ze niet pijnlijk! @ SQ: Leuk leuk leuk die box
@Vagans; wat vervelnd van jullie auto, vooarl op momenten dat je het echt niet kan gebruiken..Maar gelukkig bestaan er lieve papa's @Lilo; echt die VK mag zich wel laten nakijken hoor. En wat nou de nacdhten zijn heilig. Ze denkt toch niet dat baby's daar ook zo over denken Ik zou ook gewoon 's nachts bellen hoor! Ennuh als die harde buiken te regelmatig komen.....toch de Vk bellen (en hopen dat een andere oproepdienst heeft) @Monika; misschien is hij naders gaan liggen waardoor je minder voelt. ik heb het gevoel dat onze dame dubbelgevouwen ligt waardoor veel van haar bewegingen niet opvallen. @Stampertje: Welkom. Dat je nog fulltime werkt in de kinderopvang, je hoort toch wel vaak dat meiden daar snel klachten hebben. Wij hebben een berner Sennen en ik vraga me vooral af hoe het straks gaat als onze jongedame gaat kruipen. Tis best een lomp beest namenlijk @SQ; we hebben hem ook sinds gisteren staat, moet me beheersen om de mobiel er niet aan te bevestigen Mooie box hoor. hier geen kleed maar wel balonnen voor het geval een van de katten het in d'r kop haalt erin te springen @Meimamma; balen van die no-claim. dan zal hier de rekening ook vast snel komen. Voor bloedprikken in het z'huis betaal je meestal de hoofdprijs Hier net lekker een stokbroodje hamburger gehad hmmmm. Zo effe de auto uitladen met het badkamerspul van eergisteren...stond nog steeds volgeladen op de oprit. We hadden er nog geen zin in En daarna op de bank Criminal Minds kijken. Hoop dat ik niemand ben vergeten..Prettige avond allemaal