Waar zitten je honden anders dan als jij op je balkon blijft Vgans? Misschien had je er ff bij kunnen gaan zitten en daarna weer terug naar je hondjes?
Als ik op het balkon zit dan zitten ze bij mij ook op het balkon. En kijk ze kunnen heus wel is ff alleen blijven maar als ze mij wel horen praten terwijl hun binnen moeten blijven vinden ze dat niet leuk en pul gaat dan ook wel janken. ik weet hoe heerlijk hun het in die tuin zouden vinden en dat geeft mij dan een rot gevoel
Vagans tis heel lief en mooi dat je zo begaan bent met je hondjes, maar je mag ook wel voor jezelf de gezelligheid opzoeken Je hondjes vermaken zich wel als jij even gezellig bij je buurtjes gaat zitten en van het mooie weer geniet
Binna: Ja voor 28 weken wel inderdaad Lilo: Ben inderdaad erg blij dat ze willen kijken hoe of wat.. Vagans: Ja oke, dat is ook weer zo En je hondje, kun je die niet aan een lijntje doen dan, in die tuin? dan kun jij er ook lekker bij zitten. Denise: Je bent nie de enige hoor, hier lopen de tranen ook al hele dag over me wangen.. ze zitten me goed hoog op 1 of andere manier Hier Fc Twente zitten kijken, en nu is vriendlief rijst aan het maken met gehakt en doperwtjes, paprika, ui, mais, enz.. heerlijk gezond! Al ruik ik momenteel wel aangebrand iets en hoorde ik van benede gevloek komen, dus weet nie of alles goed gaat Strakkies komen me schoonzus en zwager, film Turbo kijken.. dus gezellig avondje!!
Ik vind het heel lief van je dat je zo begaan bent met je hondjes hoor maar denk dat ze er echt niks aan overhouden als jij ff een uurtje(of 2 ) gezellig bij de buren gaat zitten
Zo heerlijk gravid dat je mannetje kookt!! Kan het me hier niet meer heugen dat mn vriend gekookt heeft pff
@ gravid ben beniwuwd of alles goed gaat met het eten! * hondjes in de tuin: aan een riem hebben ze er nog niks aan, en het gaat voornamelijk onder de andere dieren in de tuin. Nu dan 1x een konijntje (ik kan ze er wel bij weg houden maja denk niet dat de buuren t leuk vinden) en die andere hond is vet agressief en ik denk ook wel dat die zou aanvallen en dan denk ik, jij wel en die van mij niet... en dat vind ik dus k*t. tuurlijk krijgen ze dr niks van, het is ook meer mijn gevoel. Maar ik denk dan... ze kunnen toch ook een x mijn hondjes in de tuin laten ipv ALTIJD die van hun...?
Dan moet je ze eigenlijk een keertje voor zijn en er al gaan zitten met jouw hondjes. Wordt prachtig weer vd week dus dan ga je er lekker pontificaal zitten met een boekie en je hondjes
*ego* Ben erg verdrietig!! Mijn moeder en middelste zusje (20 jaar) hebben nu ruim 2 maanden ruzie. Mijn zusje heeft het contact met mn moeder verbroken en andersom. Ik zit er dus al 2 maanden tussenin, want het is hun ruzie niet die van mij. Ik kan erg goed met mn zusje en moeder! Allebei hebben ze reden om boos te zijn. MIjn moeder heeft vandaag geprobeerd om een nieuwe poging te doen om het goed te maken (na 2 maanden ruzie) Echter mn zusje wilt het niet goed maken en voelt zich nog te gekwetst. Mijn moeder belt mij in tranen op en is helemaal overstuur. IK weet alleen niet wat ik moet doen! Ik kan binnen nu en 5 weken bevallen en mn moeder wilt mn zusje niet zien. Heb al gezegd dat ik niet de dupe ervan wil zijn maar voel me zo ontzettend k*t, weet niet meer wat te doen Waarom nou precies op dit moment sorry maar ben zo ontzettend verdrietig dat ik niet meer weet hoe ik dit moet oplossen. Ik kan het ook niet oplossen en wil me er niet in mengen want ik wordt er zelf helemaal depri van!! Meiden wat moet ik hier nu toch mee? *ego uit*
@ wish: haha, ja dat durf k dus niet (bang voor commentaar denk ik) @ Lilo: jeetje meid wat vervelend! ik zou alleen ook echt niet weten wat ik zou doen... sterkte iig!
Hm moeilijk lilo...je zit er sowieso tussenin.Wel goed dat je aangegeven hebt er niet de dupe van te willen zijn.|Wat zegt je zusje als je haar verteld hoeveel verdriet het doet? Je moeder heeft geprobeerd om het goed te maken dus die is iig nog wel bereid maar je zusje niet? Vind het moeilijk om je advies te geven meid...weet natuurlijk ook niet waarover het gaat...vaak zijn het kleine dingetjes die zo'n ruzie veroorzaken. Hoop voor je dat ze het voor die tijd op gaan lossen en ik zou als ik jou was me niet druk gaan maken over hoe het moet als ze mekaar per ongeluk tegen zouden komen na de bevalling...dat moeten ze zelf maar uitzoeken.
nahhhh Vagans...gewoon doen joh!!! Laat ze lekker lullen!! Misschien komen ze er dan vanzelf bij zitten(zonder konijn en hond)
Denise Een hele dikke knuffel vanaf hier. Weet precies hoe je je voelt! Laat die tranen maar lekker gaan hoor. Daar in het ziekenhuis weten ze echt wel dat die erbij horen! Sterkte! Vagans inderdaad lekker eerst in de tuin gaan zitten met de hondjes! Een andere keer zou ik er even naartoe lopen en gewoon zeggen dat je weer terug gaat naar de honden... Zo laat je je gezicht zien en kweek je begrip omtrent je afwezigheid. Kunnen de dieren er gelijk even aan wennen dat jij weg bent. Lilo, wat een vervelende situatie! Misschien kun je met je zusje praten en haar vertellen wat het met jou doet. Misschien dat ze zo eerder tot een verzoenend gesprek bereid is?! Goed dat je steeds duidelijk aangeeft geen partij te willen kiezen. Ik hoop voor je dat het (snel) weer goed komt. Dikke knuffel!
Oh, mijn bloeddruk was netjes (voor mijn doen dan) 130/90. Ik heb wel te horen gekregen dat het zeer waarschijnlijk een couveuse kindje wordt en dat ik meerdere dagen in het ziekenhuis zal moeten blijven. Hier zitten 5 verdiepingen tussen couveuse afdeling en mama... Maar: als het met mij goed gaat, vaak is de bloeddruk binnen 48 uur weer normaal, dan heb ik kans dat ik naar de couveusesuite mag. Dag ligt mijn kindje bij mij op de kamer. Dit soort dingen vind ik heel fijn om te weten. Kan ik er vast rekening mee houden. Ja, ja, ik ben een controlefreak! Ik moet nu 24 uur mijn urine sparen. Ik plas in een bakje en die gooi ik dan over in de verzamelpot. Gooi ik net een deel ernaast!!!! BAH!
@ Guusje: haha bah! fijn dat je bloeddruk oke was! en tsja couveuse is ff jammer maar wel goed voor het kindje! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt!
Lilo wat naar dit soort ruzies. Je kan er zelf zo weinig mee als ze het niet met elkaar kunnen oplossen. Dan zit je er echt tussen en daar zit je juist nu niet op te wachten met de komst van je kindje. Guusje, zeker fijn om te weten. Ik wil ook altijd alle opties weten en open houden. Dan weet je ook wat je te wachten staat. Ik hoop ook dat alles goed gaat verlopen! Vandaag heerlijk van het weer genoten. Gezellig met wat zwangere vriendinnen uitgebreid van een high tea genoten. Wat een heerlijke hapjes allemaal! Ondertussen heeft mijn partner het hele huis gedweild en is het bed gelanceerd op klossen. Ben benieuwd hoe dat slaapt vannacht.
Darmproblemen; je kan bij de huisarts gewoon lactulose halen, mag juist wel in de zwangerschap en hielp hier prima en vrij snel, scheelt een hoop geexpirimenteer met huismiddeltjes. Buddy; iedereen bedankt voor het aanbieden . Binna je hebt een PB Lilo; heerlijk he die zwitsal geur, ik heb ook het geurtje voor volwassen gehaald toen ik zwanger was Wij moeten hier ook nog gaan oefenen met de MC. En wat k*t dat je midden in een familieruzie zit, echt je kan er rond je bevalling geen rekening mee gaan houden wie wie niet wil zien. Zou dat oook zeggen hoor, alle sgoed en wel maar de komende weken gaat het om jou en moeten ze het maar effe regelen. Misschien is een onverwachtse confrontatie aan je kraambed verveld voor ze, anderzijds misschien kan je zusje je moeder op zo'n emotioneel moment moeilijker afwijzen dat nu. En anders de kamer uit gooien totdat ze het goedgemaakt hebben Guusje, goed dat je bloeddruk niet verder stijgt, waarom krijg je eigenlijk geen medicatie. kreeg een vriendin van me wel (er zijn soorten die mogen). Hoe schatten ze het gewicht van je kindje nu dan?? Sunnie; klinkt als een heerlijke ontspannen dag Hier net klaar van een middag klussen, ze effe chinees opwarmen en vanavond nog effe verder. ben het wel bijna zat maar we zijn feitelijk al drie jaar aan verbouwen. Nog niet klaar maar het einde komt in zicht.. Troetel; klussen gaat redelijk, kan ook niet zoveel meer doen maar het lukt ook echt niet meer. het is al een opgaaf om wat van de grond te pakken heeft jou rugpijn ook een soort golvend gevoel?? balen dat je zo slecht slaapt. Gravid; wat een mmoi buije, ik vind hem nog best bescheiden, maar dat kan ook aan het formaat van mijn buik liggen Denise; heeft je vriend geen hulptroepen die onder het genot van wat biertjes kunnen helpen ofzo?? Soms maakt veel handen licht werk en is het ook nog wat sociaal.. Vagans; ik denk dat jij je er vervelender onder voelt dan de hondjes. Hier moet de hond ook echt wel eens wijken en dan zit ie heel zielig van buiten naar binnen te kijken maar dat is meer de emotie die ik erin leg. Zou lekker in de zon gaan zitten hoor.
Vagans: Net wat de andere meiden zeggen, gewoon keer gaan zitten.. lekker jammer voor de andere dan! En neej, eten was half aangebrand haha.. maar toch nog heerlijk gegeten Lilo: He bah wat naar.. maar inderdaad goed dat je aangegeven heb dat jij er niet de dupe van wil worden/zijn! Het is echt aan je moeder en je zusje, en komen ze elkaar tijdens kraamvisite of wat ook tegen is het echt aan hun. Maar snap goed dat je er verdrietig om bent! *dikke knuffel* Guusje: Wat fijn dat bloeddruk goed was. En couveuse is nooit leuk, helemaal niet als je er zo'n end vanaf lig.. maar het is wel goed voor je kindje!! Sunnie: Wat leuk zo'n high tea! Je hebt dus heerlijk genoten, fijn zeg! Wish: Hier kookt vriendlief eigenlijk altijd, puur doordat ik niet meer zo lang kan staan.. dus erg lief Maar normaal gesproken deden we het om de beurt, hij ene week, ik andere week. Stefanie: Dank je Vind zelf dat ook dat me buik nie heel groot is, helemaal in vergelijking met vorige zwangerschap.. toen had ik een mega buik En wat betreft verstopping, ik ga van de week ook maar eens bij de ha/apotheek langs,.. misschien dat het dan allemaal wat lekkerder zit.
nou wij naar de kermis leek zelf wel een actractie iedereen die ik ken jeetje meis je hoeft zekker niet lang meer. wat een toeter ben je nou nog niet bevallen. neee ben nog niet bevallen moet er oficheel zelfs nog 2 weken. grrr @lillo ik zou tegen je moeder en zusjes zeggen leuk dat jullie ruzie hebben maar ik kan het er niet bij hebben. en willen jullie me kaar niet zien bij mijn. dan regelen jullie dat zelf maar. maar tis een onwijs moeilijke sytuatie zo knuff @denise eeeen heeeeeel dikke knuffff voor jou @Vangas meis soms moet je ook voor je zelf kiezen he. en ik zou gewoon me hondjes mee nemen en daar door laten zien dat het dus niet samen gaat. en dan er over hebben hoe gaan we dit doen. want straks wil je ook met je kleine daar zitten en een agresieve hond er bij gaat niet met een kruipened kindje @sanny oeii klikt alls een heerlijk dagje
@ stefanie: ja ik vermenselijk ze ook wel een beetje, dat weet ik wel. Maar ja van dit heerlijke weer genieten gun ik hun ook zo! @ Binna: O die hond is verder hartstikke lief hoor! lopen hier wel vaker kleinere kinderen in de tuin en hoorde vanmiddag van een andere buurvrouw dat de eigenaresse zelf 4,5 maanden zwanger is Het is gewoon dat hij moeilijk met andere reuen kan en vooral de pik heeft op pulchra, pulchra laat dan niet over zich heen lopen en bijt (niet letterlijk dan) wel van zich af en ja dan krijg je 2 ruziende honden en das ni zo leuk. Hier de oude pc gemaakt en wel opgehaald bij die vriend van ons, vriendlief is helemaal gelukig want die speelt graag spelletjes en hij heeft hem vol spellen gezet hihi