Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ben vanmorgen ook weer goedgekeurd, had bloeddruk van 120/90, maar heb ook wat hoofdpijn dus houd het zelf ook maar extra in de gaten (heb zelf een bloeddrukmeter, goedkope variant) Alleen mn urine was nog steeds niet echt schoon, op t randje mbt leukocyten, maar het was wel verbeterd. Dus mocht gewoon naar huis.
    Woensdag normaal mn controle bij de FA en dan maar weer zien.

E. is vanavond rond half 7 vertrokken richting Hoensbroek ivm de bruiloft morgen. Hij is er al bijna denk ik zo, rond half 10 moet hij aankomen geloof ik.
    Inmiddels zijn moeder en mn zusje hier om mij gezelschap te houden en te helpen met M.
    Dus ik houd het verder even kort en hoop morgen nog even voorbij te komen.
    Bijlezen komt dan wel.

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @vagans fijn dat de plank eindelijk hangt.
    @lilo wat een nare situatie en jij zit er middenin, heel vervelend en je wilt ook geen kant kiezen uiteraard. Hoop voor je dat ze een oplossing vinden voordat de kleine eris.
    @guusje sorry zie je helemaal staan met dat bakje plas en dan morsen, brengt wel een glimlach op mij gezicht kan erniets aan doen, zie zwangere hier er ook zo mee klungelen, maar als er straks geen eiwit in zit ben je ook weer blij.
    Yes je bloeddrukis niet verhoogt houden zo.
    Ik heb ook een scenario gekregen als het kindje geboren word maar wil er nog even niet over nadenken, maar kan me voorstellen dat het voor jouw een soort geruststelling kan zijn.
    @stefanie jawel maar die hebben de afgelopen weken ook al geholpen met het opknappen van het huis en de gehele verhuizing ect dus die willen ook wel weer eens weekend vrij, begrijpelijk.
    @marjan fijn gevoel zeker om weer goed gekeurt te zijn met best mooie bloeddruk.

Ik heb me echt vanmiddag even heel zielig gevoeld, tranen bleven maar komen zag alles heel zwart gelukkig gaat het nu wel weer.
    Net ctg die in het begin heel slecht was maar langzaam aan weer iets beter met maar 2 deceleraties dus viel mee, alleen niet zón fijne zuster die het allemaal wel beter weet, heel vervelend zulk soort mensen, je voelt je meteen niet meer serieus genomen en dat gevoel heb ik al zo sterk in dit ziekenhuis.

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga afsluiten en gestrekt. Ik kan niet lekker meer zitten;)
    Hopelijk hebben jullie een goede nacht.
    Weltrusten xx

4. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo,

Hier een geslaagde dag achter de rug. L. heeft een geweldige dag gehad, ze is super verwend en vond alle aandacht geweldig. Ik ben zelf alleen moe... en ik heb een olifantenbenen! Pfff je ziet gewoon die knobbels bij de enkels niet meer, zoveel vocht. Gelukkig kan ik vanaf nu rustiger aandoen, hopelijk zakt het dan weer wat af.

Tot morgen, ik ga de luikjes sluiten!

5. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    meiden bedankt voor jullie lieve reacties!! Doet me goed om mn verhaal hier kwijt te kunnen. Ik ga nu slapen en spreek jullie morgen weer!! xxx

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ denise: he bah meid! rot dat je je zo klote voelt! tis ook helemaal niet leuk! Kop op! nog ffies! heel veel sterkte!

@ Aukje: fijn dat het feestje zo geslaagd was!

@ Lilo: tuurlijk kan je je verhaal hier kwijt! daar zijn we voor!

@ alle meiden die gaan slapen: weltrusten en een fijne rustige nacht toegewenst!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

meisjes, ik ga ook slapen

weltrusten!!!

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Erg he, al die vragen ;) ik reageer er hier maar erg luchtig op.. ;)

Hopmarjanneke: Wat fijn dat je weer goedgekeurd bent! En heerlijk dat je moeder en je zusje je komen helpen!!

Denise: *dikke knuffel* geeft niks hoor meid, zo'n dagje! En wat naar, zo'n zuster! Hoop dat je inmiddels weer lievere gehad heb!

Aukje: Nog gefeliciteerd! Fijn dat het feestje zo geslaagd was!

Hier vanavond gezellig gehad met schoonzus en zwager.. film Turbo was echt wijs!
    Heb al wel hele avond last van harde buiken (niet echt regelmatig) en lage rugpijn.. weet niet of voorweeen al door kunnen stralen naar soort van rugweeen???:(

Meiden, ik ben gesloopt.. heb net paracetamolletje op en ga lkkr plat nu!!
    Morgen weer vroeg er uit.
    Slaap lekker meiden!

Liefs!

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    pfff kan geen tegel meer zien. Ik heb zelf niet eens zwaar werk gedaan maar je bent de hele dag bezig met dat huis...ga zo effe tv kijken en dan lekker slapen. Morgen eerst naar ceasartherapie voor mijn bekken dus ik meld me in de middag wel weer.

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!!!

Dacht ik een goede nacht achter de rug te hebben met maar 1x plassen, wordt ik om 5 uur wakker van een hele nare droom :( werd schreeuwend wakker. Bleh droomde dat m'n vriend werd neergestoken:$ vreselijk gewoon!!! En het erge was dat de droom gewoon verder ging toen ik weer sliep.

Gelukkig zit m'n lieve mannetje hier levend en wel aan tafel maar jee wat een rare en enge dromen sinds ik zwanger ben....

Naja ben nu dus nog steeds moe dus ga zo lekker nog effe slapen.

Vandaag weer een mijlpaal bereikt :) 37 weken joehoeeee :D

Nou spreek jullie strakjes weer xxx

11. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

@ lilo; balen dat je zo tussen de ruzie van je zusje en moeder in zit. Inderdaad goed aangeven dat je er niet tussen wilt zitten en hoe vervelend je het vindt.. Hoop dat het een beetje goed is tussen die 2 voor je bevalt.

@ Stefanie; Idd mijn rugpijn is ook een soort golvend gevoel afgewisseld met echt aanhoudende lage rugpijn.
    @ Vagans; Zou gewoon lekker in de tuin gaan zitten bij de rest, maar wel een keer licht aangeven dat het fijn zou zijn als jouw honden ook een keer mee kunnen. Jullie wonen daar allemaal en moeten de gezamenlijke tuin dus ook samen delen. Jij hebt de buren de ruimte gegeven en hun moeten dat ook bij jullie en de hondjes doen;)
    @ buikfoto’s; Wat zag ik weer mooie dikke buiken voorbij komen meiden:D
    @ Denise; Vanuit hier een dikke knuffel voor jou!
    @ Gravid; Je bent in ieder geval nog niet bevallen haha anders had ik t wel gehoord! Vind 18 april wel een mooie datum maar volgens mij vind jij m niet zo mooi toch? ;)
    @Lilo; Bah ook al van die nare dromen ! Verschrikkelijk he? Gefeliciteerd met je 37 weken, dat is zeker een mijlpaal;)

@ ego; Hier lekker teruggekropen in bedje samen met de hond. 5:30 vond ik toch iets te vroeg om al op te staan haha.
    Gisteren nog even bij s-moeder op visite geweest, zodoende komt ze tenminste niet doordeweeks constant langs. En we moesten toch nog haar sleutel en administratie afgeven. Wilde effe een uurtje of halfuurtje langs gaan maar dat liep weer uit tot 2 uur daar zitten.
    Ze was weer flink op dreef met dingen zeggen over haar ex en ze was vreselijk fel, ze was hem en zijn nieuwe partner tegengekomen in de stad en was ervan overtuigd dat ze haar vies aankeken en opzettelijk meerdere keren langs liepen om haar lastig te vallen. En toen ik zei dat ze moest proberen dat te negeren omdat het goed kon dat ze helemaal die bedoeling niet hadden werd ze fel en boos tegen mij. Stak ik effe een stokje voor en daarna ging het wel weer.

Vriendlief heeft haar gevraagd als getuige voor ons huwelijk en haar eerste reactie was niet echt leuk. Ze zei letterlijk: Ja maar dan is HIJ er ook..
    Nou vriendlief moest echt effe zijn tranen wegslikken, soms zo irritant dat volwassen mensen zich zo laten kennen dat ze ooit getrouwd zijn geweest en daarna elkaar niet meer kunnen luchten of zien, kinderachtig gedrag. Gelukkig zei vriendlief kort tegen zijn moeder dat ze de keus had wel of niet te komen op de trouwdag en ze er maar aan moest wennen, het is tenslotte zijn vader.
    Toen we weggingen deed ze ook weer irritant, vriendlief vertelde over mijn nachtmerries en ik zei van ja tijdens de zw. Schap heb ik ineens echt de raarste dromen. En zij had daar natuurlijk op dit moment ook last van. Bij dat mens mag ik nooit eens klagen ofzo, want ze heeft zelf altijd iets wat 10 keer zo erg is! Pff haha

De nacht was hier niet supergeweldig, gisteren echt weer even een in-de-put gevalletje met bijbehorende hormoontjes. Vriendlief sliep en ik voelde zo’n verschrikkelijke huilbui opkomen… Ben toen maar even stilletjes op de babykamer gaan zitten met haar dekentje in mn armen. Maar mannetje merkte dat k uit bed ging dus kwam me halen. Daarna duurde het effe voor ik in slaap viel.

Nu effe lekker filmpjes kijken en nog een dutje doen;) Tot later op de ochtend meiden:D

Liefs, Troetel

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lilo: Gefeliciteerd met je 37 weken!! Nu kan en mag je thuis bevallen, een mijlpaal :D
    En wat een nare droom zeg :( Die hormoontjes veroorzaken heel wat.
    Gelukkig was het maar een droom!

Troetel: Jij was ook al vroeg wakker zeg ;)
    Maar wat rot dat je even bij je s-moeder op bezoek bent, en dat het gelijk zo naar er aan toe moet gaan.
    Ook wel lullige reactie van haar op de vraag of ze getuige wil zijn.
    Ze weet nou eenmaal dat ze je s-vader ook tegen kan komen.
    Zo gaat dat als je gescheiden bent, erg jammer dat het dan altijd zo gaat.
    En zo'n hormoon dagje is normaal meid, ik had er gistere ook last van!
    Gelukkig was je mannetje lief voor je!!

Hier inderdaad nog niet bevalllen, dan had je het wel gehoord ja ;)
    Maar vandaag is me jongste zusje jarig, dus mag Uk vandaag nog wel blijven zitten.. ;)

Goeiemorgen meiden!

Wat een k*t nacht zeg :(
    Word om 02.00 uur wakker met het idee dat het al 06.00 uur is.. opzich nog nie zo erg dat het pas 02.00u was, maar een mug vond het geweldig leuk om mij te irriteren en lek te prikken :$.. heb het 02.00u zien worden, 03.00u, 04.00u, toen blijkbaar geslapen tot 06.00u, en toen wakker gebleven tot 07.00u en er toen maar uit gegaan, om ontbijtje voor vriendlief en mij te maken.
    Tis niet dat ik me niet uitgeslapen voel, maar helemaal lekker fit voel ik me ook niet.. ben sowieso moe, zowel lichamelijk as geestelijk ook wel ondertusse.. Hoop dat Uk niet al te lang meer op zich laat wachten.

Met een kwartiertje even samen naar Carglass, nieuwe sponning in deur laten zetten.. dus zal wel even werk zijn denk ik, en verder zie ik wel wat ik vandaag ga doen.
    Word rustig dagje.
    Ook belt als goed is die man vd auto of hij akkoord gaat of niet, dus ben benieuwd!

Fijne dag meiden, kom vanmiddag zeker nog wel even langs :)
    Liefs!!

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen,
    @troetelbeer vervelend zón schoonmoeder.

Ja het zonnetje schijnt hier alweer, heb lekker gedoucht, gisteravond de baby duidelijk gevoeld eindelijk. Alleen rond 23.00 kreeg ik hele pijnlijke buiken en ben ik ze gaan klokken gelukkig werd het na een uur al minder.Straks Ctg en artsen bezoek, ben benieuwd.

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ gravid; en dan zeg je wat van mij haha. Jij bent ook lekker vroeg wakker!
    Hmm er stond me idd iets bij dat je vandaag liever had dat uk bleef zitten. Jammer vind 18-04-2011 wel een mooie datum hahaha.

* s-moeder; Ja mn mannetje zei ook gelijk tegen haar zo van nou ma dat wordt moeilijk mn vader is namelijk de andere getuige.
    We hebben dat gedoe ook al gehad met zijn ex-broers zoals hij ze noemt. Die wilden hun moeder ook niet zien, met als gevolg dat onze feestjes, spotane visitebezoekjes etc. constant in de soep liepen.
    Heb ook al gezegd straks met de kleine hebben ze dan pech hoor, want dan hoeven zowel kinderachtige oma als kinderachtige opa allebei niet te komen, dan is daar de voordeur!

Ze gaan ons kind niet zulk slecht onvolwassen gedrag aanleren en ze gaan onze huwelijksdag niet verpesten. Ze leren elkaar maar verdragen! Zn vader deed gelukkig minder moeilijk en had er alle begrip voor dat zijn moeder ook op het huwelijk aanwezig is.

*hormoondagje; Ja het wordt me af en toe een beetje zwaar dat iedereen een mening heeft over wanneer ik ga bevallen, dat s-moeder vind dat mijn buik uitgezakt is ( en bedankt denk je dan ook!), hoe wat en waar en noem maar op. Ze bedoelen het allemaal superlief maar het enge van dat het dichterbij komt en ik niet weet wat me allemaal te wachten staatn, het 'onbekende' zegmaar maakt het al eng genoeg. En dan nog van die toevoegingen van familie en vrienden, zijn niet fijn!

@ Denise; Succes bij CTG en artsenbezoek; ben benieuwd. Hopelijk vrolijkt het zonnetje je lekker op. Dikke knuffel!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@lillo oei wat een nare droom zeg gefeliciteerd met je 37 weken van af nu mag je thuis bevalen

@troetel pfff jij was vroeg wakker en jammer zeg dat je Smoeder zo doet bah maakt het niet leuk zo

@Gravid ook al zo vrOeg suces straks met wachten

@denice suces straks en hoop dat is goed is :)

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Binna;
    Mannetje staat om 5:30 op en ik ga dan mee naar beneden om effe zijn ontbijt+ lunch klaar te maken voor vertrek.

Voorheen had hij andere projecten dus moest hij pas om half 8 weg, maar nu staat hij zeker tot 8 mei op dit project. (dus hij is blij als ik wat eerder dan 25 mei beval hahaha).

Ik kan sinds 4 weken ofzo niet meer terug slapen als hij weg is. Dus ga ik maar effe in bedje wat zp teruglezen & schrijven en wat filmpjes kijken. Kom ik toch tot rust.

Voordeel aan mannetje die vroeg begint is mannetje is ook weer vroeg thuis:D

Liefs

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    net ctg gehad was naar mijn inziens goed, artsen zijnin overleg dus wachten op de ronde.

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat de CTG waarschijnlijk goed was meid. Ben benieuwd wat de arts zegt!

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Stefanie, omdat de bloeddruk rond de 90 schommelt en ik verder geen klachten heb kan het nog zonder medicatie. Vorige week werd onze baby op 2010 gram geschat. Toen liep het 3 weken achter in de groei.
    Heb jij wel door hoeveel je nog doet met bijna 37 weken?! Knap hoor en zolang het nog kan; gewoon doen! Stiekem zou ik heel graag met je willen ruilen (en jij na een dag klussen vast ook met mij!;)).

Hopmarjanneke, dat jij goed gekeurd wordt met zo’n bloeddruk! Nou ja, de bovendruk is wel wat lager dan bij mij. Maar met een onderdruk van 87 en geen schone urine hebben ze mij de eerste keer opgenomen. Gelukkig houden ze je wel lekker in de gaten.

Denise, is het scenario zo heftig dat ze je hebben gegeven? Pff het is ook niet niks hè?! Emotioneel vraagt dit onwijs veel van je. Geef je er maar aan over hoor. Enne die verpleegsters… ik hoop dat je vandaag weer een wat leukere hebt. Eentje die meeleeft.
    Super dat mijn urine gieten jouw een glimlach bezorgt; mag je nu hardop lachen, want het gebeurde vanmorgen weer!
    Wat geweldig dat je je kindje gisteren goed hebt gevoeld! Gespannen voor het artsenbezoek straks? Vandaag ook de eerste haptonomie of niet?

Aukje, super dat je zo’n leuke dag met je kleine hebt gehad! Kan me indenken dat je daar zelf ook helemaal vrolijk van wordt!

Troetelbeer, wat moeten we zonder onze lieve mannen hè?! Ik word soms gek van al die emotionele pieken en dalen (vooral de dalen….).

Lilo, van harte met je 37 weken!

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Guusje; Die mannen krijgen inderdaad wat te verduren. Vind het knap van mn mannetje hoe hij nog overeind staat na van die zware nachten en emotioneel beladen gesprekken. En ze blijven maar sterk hihi;)

Deel Deze Pagina