Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    On my way, effe wisselen van pc haha. Aangezien ik ze op de pc heb gemaakt en nu op de flappie zit

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Doe dat maar gauw dan :p en wel geinig dat vriendlief an overkant liep haha ;)

Binna: Oke, fijn dat harttonen goed waren bij Lilo, maar spannend nu die ctg!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Stickers via een programs wat bij word staat
    Kan je in stellen hoeveel stickers er op het fel zitten en zo

Kaartje2go. Krijg je je envelopen niet eerder

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Balen he dat die enveloppen niet eerder kunnen komen...had ikz e alvast klaar kunnen maken

5. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Stefanie: Snap dat je geen tegels meer kan zien... Zijn jullie bezig met de badkamer?

Lilo: Oh vervelend die dromen, kan je dan de hele dag wel wat "dwarszitten"' Gefeliciteerd met je 37 weken! Oh lees net het buddy berichtje van Binna, hopelijk is alles goed met je kleine!

Troetel: Wat jammer dat je schoonmoeder zo reageerde toen je vriend haar als getuige vroeg! Is toch een hele eer! Heb ook altijd een hekel aan mensen die altijd iets "erger" hebben dan een ander. Rustig aan vandaag!

Gravid: Gister niet gedaan, maar nog gefelciteerd met je 38 weken! Gaat nu hoe dan ook opschieten!

Binna:

Vagans: Ik dacht dat je mannetje niet meer weg zou hele weken en dat hij gewoon op de werf zou werken. In mijn eerste zwangerschap was mijn man doordeweeks ook altijd van huis, tot 38 weken, dat maakt het wel spannend en extra vermoeiend!

Guusje: Gelukkig ben je weer lekker thuis, voel je jezelf wel goed? Of heb je ook de klachten die bij de bloeddruk horen??

Meimamma: Gefeliciteerd met je 35 weken.

Wish: Ik heb wel adresstickers maar die heeft mijn man uitgeprint... Ik heb de adressen in excel getikt, en hij heeft een of ander programmatje gebruikt dat de excel regels converteert naar Word en binnen 5 minuten rolden de stickers eruit.. maar hoe? Geen idee, hij is op het werk kan het dus nu niet vragen... En Kaartje2go geen ervaring mee, dus aan mij heb je niets.. Maar lees dat je al van alle kanten antwoorden krijgt. Alles goed verders??

Hier gaat alles nog prima. L.yanne is vandaag naar de oppas, kostte vanochtend even wat moeite om haar daar te krijgen want ze vind haar nieuwe speelgoed allemaal veels te mooi! Maar ik heb dus even lekker een dagje voor mezelf, heerlijk. Zou de hele dag niets doen, maar dat is me al niet gelukt. Moest toch weer even een doek door de WC (vind het altijd zo goor met verjaardagen dat iedereen hier op het toilet zit...) en even de stofzuiger door de woonkamer. Nu ga ik straks nog een een wasje ophangen maar dan is het 3-4 uurtjes voor mezelf, heerlijk!

Hier wordt het trouwens nu wel "echt" mijn man heeft gister toch maar het kraambed opgezet. Mocht eigenlijk niet van mij, maar heb hem laten gaan, hij is doodsbang dat het begint wanneer hij er niet is en dan moet hij als een gek naar huis en het bed nog opzetten. Daarnaast beginnen nu ook de smsjes, mailjtes ed. over de laatste loodjes, of ik het al zat ben enz. Nu nog niet vervelend, maar het moet niet de spuigaten uitlopen..

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Gravid; Ja hij was gepikeerd dat ik niet keek. En dat hij moest bellen voordat ik opkeek en hem zag lopen.
    Dus ik zei heel dozig: Ja heb al 5 jaar mijn bril niet op en ik kan de weg naar de opticien niet vinden haha. En ik mag niet naar knappe mannen kijken overdag:D

@ enveloppen eerder: wij bestellen op geboortepost maar enveloppen eerder kost €5,00 verzendkosten extra.. Dus dacht neeeeeeeeee ik doe gewoon etiketten:D

@ Etiketten; Ik ben al dames aan het assisteren via MSN haha. Het is namelijk nog best effe wat aanpassen;)

@ Lilo; Duim voor je dat de CTG goed is meid.

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @lil heel erg veel sterkte in het ziekenhuis, hoop op een mooie variabele ctg

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ troetel: leuk he als die hondjes helemaal gek worden als ze hun baasje of vrouwrtje zien, heerlijk vind ik dat!

@ Lilo: suc6 meid! gelukkig was er een hartje te horen!

@ Aukje: De werf was vervroegd, daar zijn ze net geweest... hij blijft wel binnen de rotterdamse haven dat hij niet ver van zn auto is als er iets is en geen uitstapjes verder weg dus maar werkt dus nog wel week op week af :(

zo, nu ffies met de doggies wandelen :)

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wij heben de geboortekaartjes van Geboortekaartjes.nl. We hadden binnen een week na bestelling de enveloppen al in huis en ik heb ze van het weekend al geschreven, dus dat staat ook al klaar;)

Ik ga even op mn fietsje naar de Appie, melk is bijna op hier:D

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Wat is het weer prachtig weer he!!!
    HEt is te veel om op iedereen te reageren dus ik ben even ego vandaag!

Ik leg het matje niet op bed. Ik waag de gok. Dat ding zweet en maakt herrie dus dat komt mijn nachtrust in de weg te staan.

Ik heb net de eerste kleertjes/rompertjes/sokjes en mutsjes in de wasmachine.... Alles wat in maat 50/56 is zeg maar. Wij weten niet wat het wordt dus het zijn redelijk neutrale kleuren of er zitten randjes aan die gekleurd zijn dus alles kon mooi bij elkaar! Dan kan het eerste setje straks ook mooi in de vluchttas dan is die bijna klaar!

Vanavond gaan vriendlief en ik eens even kijken naar het bevallingsformulier wat we hebben gekregen. Daar kunnen we dan wat specifieke wensen op zetten. Dan kan ik het formulier volgende week weer inleveren. En we gaan alvast een begin maken met alle adressen op te zoeken en in de computer op te slaan!

Liefs

@Lilo, hopenlijk is de ctg gewoon hartstikke goed!!!

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Aukje: Dank je!! Inderdaad, hoe je het wendt of keert, het schiet nu op ;) Bij jou trouwens ook :)
    Heerlijk joh, een dagje voor je zelf! En snap goed dat L.yanne niet van haar nieuwe speelgoed weg wou ;)

Troetel: Dus jij kijkt naar de stoeptegels als je buiten loopt :p
    Enne.. hier de eerste lading al getypt, nu is vriendlief ant printe, dus ben benieuwd!

Vagans: Wel fijn dat hij binnen de havens blijft! Dan kan hij alsnog zo naar huis als er wat is! Komt vast goed meid!!

SQ: Heerlijk he, die baby was! En ik heb gisteravond dat zeiltje/matje er ook onder weggehaald, neem ook de gok!
    Dat ding dat zweet ontzettend :( slaap voor geen meter.

Hier dus hele les gehad van Troetel over adres etiketten :D Hopelijk gaat het nu goed!
    En verder moet ik nog steeds babywasje afhalen ;)
    ach, het gaat vandaag heerlijk op standje relax ;)

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Net heerlijk (met de nadruk op HEERLIJK) met de doggies gewandeld!

Eerst kwamen we de boxer pup tegen, hebben ze heerlijk mee gespeeld. Toen kwam de valse jack russel er aan die naar ze hapte maar ik had ze (redelijk) snel weer rustig onder controle. Toen liepen we verder en wie kwam daar aan (los) de buurhond! Ik heb ze laten gaan en het ging eigenlijk harstikke goed! hij negeerde bikkel en pul voornamelijk en af en toe deed die wel wat lelijk en happerig om (ik denk zn mannelijkheid te bewijzen) maar ik heb nog een hele tijd met de buurvrouw opgelopen en gekletst over het zwanger zijn, zij is nu 18 weken in verwachting van een zoon!

lekker geslaagde wandeling dus met af en toe een grom en een snauw!

miss als ze elkaar vaker zien dat het in de tuin ook wel goed gaat :)

pff tis gewoon echt warm! lekker hoor :D

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Buddy nieuws
    Lillo ligt aan de ctg heeft wel last van de buik maar
    Niet echt weeën gevoel tis afwachten

14. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Meimamma; Bezig bijtje!
    @ SQ; heerlijk he die babywas;) Hier is bijna alles gewassen:D
    Ik ga vandaag ook eens aan de slag met het bevallings/geboorteplan. Heb geen papieren van de VK gehad maar ze hadden wel een bestandje op de website staan, daar even wat voorkeuren van vriendlief en mij op schrijven.
    @Gravid; Ja mooi toch die stoeptegels?? Haha nee keek voor me uit, maar vriendlief kwam zigzaggend via de brandgang naar de overkant van de straat, dus omdat ik niet opzij keek zag ik em niet haha.
    Hoop dat de etiketten gelukt zijn! Hier alleen de etiketjes voor de achterkant al uitgeprint (met ons eigen adres). Die voor de mensen zelf nog niet omdat ik nog moet wachten tot vriendlief een paar adressen heeft verzameld.. grrr
    @Vagans; Fijn dat je zo genoten hebt van de wandeling, tis heerlijk weer he;)!
    @ Binna; Die baby van lilo denkt gewoon hup mama is 37 weken en ik ga eens even lekker haar opjagen! Ben benieuwd of het doorzet;)

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Vergeet mezelf weer; Wat ben ik toch sociaal hahaha

Hier nog een babywas/onze was opgehangen en de 1 na laatste babywas in de machine gedaan maar die zet ik morgen of vanavond pas aan denk ik, kan het nu toch niet kwijt.
    Nu effe bammetjes eten en een koud glas drinken. Daarna denk ik even de duif verschonen en dan effe richting de winkels hier wandelen.

Ohja, vriendlief zei gisteren ineens: NU hak ik de knoop door, we doen een kraamfeest.
    Ik begon erover dat zijn collega's vermoedelijk zoiets hebben van laat ze maar even rusten en dat sommige miss. na 6 wkn nog niet gebeld hebben en dat je ze moeilijk zelf kan bellen! En toen nog even in kaart gebracht hoeveel mensen er 'extra' komen (dus voor het feest ook al) en dat zijn alleen mams, s-mams, s-paps en evt. mijn broer & hij ging overstag hahaha.

Alleen begon ik gelijk over het organiseren en toen kreeg ik naar mn hoofd dat ik kan doordraven?? Hahahaha

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hmmm ik heb net en lekkere smoothie banaan sinaasappel aardbei gemaakt. En mezelf een groot glas vifit ingeschonken. En dan een lekekr koffiebroodje erbij;)

Alleen het fietsen was niet zon succes auw aan mn foefel!!!!
    Druk van 2 kanten ofzo.

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmm meimamma klinkt lekker! Ik zit hier voor de verandering gewoon braaf aan de boterhammetjes (nog steeds haha).

Fietsen is hier ook niet zo'n pretje meer, maar gelukkig fiets ik geen grote stukken meer.

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Tis net of ik een schaafwond op mn foefel heb joh zon branderig gevoel.
    Nou ja nu maar wat in huis oen dan zakt het hopelijk af;)

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Wat fijn dat het tussen de honden goed ging! Kun je met dit weer ook proberen lekker in de tuin te gaan zitten!!

Lilo: Spannend allemaal bij jou!!

Troetel: Thanx voor hulp!! Hier alle etiketten gelukt!! :D
    Enne.. heerlijk joh dat je mannetje overstag is!!
    Maare, jij doordraver?? :p

Meimamma: Hm klinkt goed, zo'n smoothie!! Enne.. auw.. geen fijn gevoel van het fietsen dus :(

Oke, hier dus de etiketten gelukt!! Jipiieee.. helemaal blij, scheelt me weer lamme vingers straks :p
    Net even krentenbolletjes op (met dikke laag boter en veel suiker, mjammie :cool:) en nu toch maar even die babykleertjes opvouwen en wegleggen..
    En daarna weer 'heerlijk' genieten van het niks doen.. pfff wat een dagje zo.. relaxt!
    (al word het wel saai, zit echt te wachten nu :p)

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oei ja das geen pretje! Even in de gaten houden of het niet te lang aanhoudt;)

Deel Deze Pagina