Huh??? Wie zegt dat het geen weeen zijn???? Kan ze dat door de telefoon zien?? Ff aankijken meid en kijken of er een patroon in zit anders gewoon weer aan de bel trekken...of weer de VK of gewoon naar het ZH
naja het is een constacte pijn, zeurend ook alsof heel mn buik bont en blauw geslagen is... ik heb ook wel een heel erg drukkend gevoel van ondere... vriendlief vind de reactie van de VK maar raar, altijd als ik aangeef ergens pijn te hebben moet ik me op een blaasontsteking laten testen...
Ja het kan natuurlijk maar ik vind wel dat ze je wat meer gerust kan stellen...desnoods om ff langs te komen...daar is ze toch voor?
Ik heb trouwens de laatste dagen ook steeds buikpijn maar als ik dan ff naar de wc ben geweest voor de grote boodschap zakt het weer ff dus bij mij zijn het gewoon mn darmen denk ik...alhoewel als ik menstruatiepijn heb moet ik ook meer naar de wc
Ik heb ook al de hele dag drukkende pijn richting mijn vagina en daarnast laag liggende rugpijn maar hier wordt het afgescheept als voorweeen maar zijn wel verd*mde pijnlijk.
Oh, Vagans, je hebt te vroeg geroepen dat je nog niet in het ziekenhuis bent geweest Nee, grapje! Ik vind het ook wat te kort door de bocht van de vk. Een beetje inleving zou wel op zijn plaats zijn. Inderdaad nog even aankijken en anders gewoon weer bellen. Ze wordt ervoor betaald en het is haar werk, dus ze moet het serieus nemen! Denise, geniet maar lekker van die reep! Je hebt hem verdiend! Oh en dat trek hebben in dingen die niet binnen je handbereik zijn heb ik al zo'n 8 maanden... maar helemaal toen ik in het ziekenhuis lag. Toen ik vorige week werd opgenomen ben ik eerst langs het winkeltje gegaan voor chocola, maar dat hadden ze niet!:x Heb toen maar marsen enzo meegenomen. 2 uur later had ik toch zin in nootjes en koekjes! Tja, die had ik dan net weer niet bij me....
@denise. Jeetj meis ik weer mannen zien het anders maar vindt dit wel heel lullig dikke knuffff @vangas zou het aan kijken de kruik proberen en Anders gewoon weer bellen (zijn wl makelijk daar ) @lillo wow je was nog lang daar balen zeg Hoop dat je morgen snel klaar bent @troetel ik zou zeggen denk eens na. We zijn net thuis hEb te horen gekregen rustig aan te doen. Ik ga niet en dan kijken wat ie zegt Mijn manetje is net als die van jullie hoor moE wordt je er van Weet niet hoe hun denken hoe het voor ons is. Soms zeg ik wel eens wat er allemaal pijn doet en dan zie je hem slikken maar even later goh niet aan gedacht
ja het is bij mij echt in 1x gekomen en ghet doet echt super zeer, mn hele buik gewoon. Ik ben goed naar de wc geweest (juist de latste paar dagen) en bekend met darm klachten dus ik weet heus wel wanneer het mn darmen zijn en wanneer niet. net ff mn moeder aan de bel gehad, die vind het slecht van de VK dat ze zo weinig doet en vind niet dat ik de hele nacht moet afwachten en anders gewoon de huisartsenpost in het ZH moet bellen.
♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥ 28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje BV 28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen BV 29 April Binna(27) 2e kindje ziekenhuis meisje FV 01 Mei Gravid(22) 2e kindje thuis Jongen FV 02 Mei Sanny(34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 07 Mei Sunnie(27) 1e kindje thuis? meisje BV 09 Mei Lilo(22) 1e kindje kraamhotel, meisje BV 10 Mei Bloem(32) 2e kindje Thuis Zegt het niet BV 11 Mei Stefanie(32) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV 13 Mei GuusjeB(26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing BV 13 Mei Bas1759(30) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 18 Mei Wish 1e kindje ziekenhuis Jongen FV 21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen BV 22 Mei Denise 2e kindje ziekenhuis Jongen BV 23 Mei Chaartje(31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV 23 Mei Meimama(27) 1e kindje Ziekenhuis Meisje BV 24 Mei Rianne(31) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) BV 25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje BV 26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing 26 Mei Vagans(24) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV Meisjes: 9 Jongens: 5 。◕‿◕。Geboren 。◕‿◕。 21-03-11 Miniemous: (33 wk) Sem en Lynn 13-04-11 Senna: (37 wk) Dewi 2450 Gr. ♥Buddylijst♥ Marjan 28 april / Marieke 5 mei BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei Monika 21 mei / Sanny76 2 mei Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april Wish 18 mei / Vagans 26 mei Troetelbeer 25 mei/ Gravid 1 mei Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei Lilo88 9 mei /Binna 29 april Stefanie 11 mei / Binna 29 april Guusje 13 mei / Troetelbeer 25 mei Bloem 10 mei ????? Denise 22 mei ???? Hoeft geen buddy Rianne Denise heb je er bij gezet
@vangas ik zou gewoon een half uur a uur met een kruik proberen en als het niet helpt dan gewoon weer belen
@vagans ik heb het net aan de gyn gevraagd en bij mij is het duidelijk aan een kant van mijn buik hard en andere iets zachter dus is geen voodurende harde of gespannen buik, tegen mij werd gezegd kleine is nog verder in de bekken gaan liggen. Is echt jouw hele buik hard aan de bovenkant en zijkant ?
@binna mijn bevaldatum staan er nog niet in ik ben 22 mei uitgerekend, 2de kindje en verwacht een jongetje en ga bv geven.
Vagans: Inderdaad, wat een opmerking van die vk.. barre slecht! JIJ voelt hoe je lichaam in elkaar steekt, wat je wel en niet voelt, en niet de vk! Dus gewoon weer bellen als het niet afzakt! beter 10x te veel bellen dan een keer te laat! Denise: Wat een rot opmerking van je man, kan goed begrijpen dat je er even doorheen zit. maar net wat de andere meiden al zeiden, mannen hebben niet altijd even goed alles door, lijkt wel of mannen van heel andere planeet komen. Ik heb er ook zo 1 die je soms even iets ant verstand moet brengen Lilo: Snap goed dat je nog niet helemaal gerustgesteld bent! Maar toch fijn dat de hart tonen goed waren! Je hebt wel lang moeten wachten zeg..pff.. Hier heerlijk anderhalf uur in het zonnetje gezeten.. Midden in de zon, dus niet echt handig mag blij zijn als ik er geen masker aan over hou, ben al wel aardig verkleurd! Net van die waterijs lolly's gehaald.. dus hm jammie.. straks lekker ijsje! Ga ook ff heerlijk bij vriendlief bankhangen.. heb het wel weer gehad voor vandaag..
Als het goed is staat iedereen er bij. ik heb hem ook opgeslagen dus als we wat willen verander kan dat zo. ik heb ook die bij de bevalings lijst bewertk weet niet of iedereen het goed vindt. en of SQ het niet erg vind http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/270216-bevallen-meimammas-2011-a.html#post9724982
Die van mij heeft het nog prima naar zijn/haar zin in mijn buik. Het afgelopen uur heeft hij al gedanst, gebokst en gerend. Nu is het tijd om te drummer (lees hij heeft de hik!)