Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hallo weer

ben weer thuis
    Heb eerst gemeld bij de HAP nou wat een rare dokter kreeg ik daar! hij sprak amper nederlands... ik dacht: neeeeee heb ik dat. Gelukkig had die ook geen verstand van zwangere vrouwen dus ik werdt doorgestuurd naar de gyn afdeling.

Daar eerst een hele tijd 3 kwartier ofzo aan de ctg gelegen en die was helemaal goed. Toen in een potje gepiest en (zoals ik al dacht) goed. Toen kwam eindelijk de gyn (een hele jonge meid) die me vrolijk vertelde wat ze van plan was (o.a. inwendig onderzoek) gelukkig bleef vriendlief erbij en zei had kleine handjes maar toch voelde ik me verschrikkelijk, zei merkte dit en deed volgens mij extra voorzichtig en legde alles uit enzo. Daarna echo, kindje doet het super! ligt flink ingedaald maar draait nog wel. genoeg vruchtwater en kwa groei ligt ze bijna precies volgens het boekje (iets erboven)

al om al had ze nog steeds geen oorzaak kunnen vinden en overlegde ze met een andere gyn. Alle ''enge'' dingen heeft ze tot nu toe uit kunnen sluiten maar toch voor de zekerheid nog bloed afgenomen en ik moet volgende week terug komen. De pijn moet toch ergens vandaan komen!

het kan ook dat het kindje net iets pijnlijks bekneld in mn lichaam en hopen dat ze daar vanaf draait. Ik moet iig proberen te slapen en als het erger wordt meteen de gyn bellen. Ze ging het allemaal nog doorgeven aan de VK maar ook daar vonden ze het heel raar hoe er gereageerd werdt. Anders vraag ik volgende week gewoon of ik niet voor het laatst daar op controle mag blijven ofzo, maja de een is daar makkelijk in en de ander neit.

De pijn is nog niet weg dus ik duik nu lekker mn bedje in, vriendlief komt me daalijk ff masseren en als de nacht niet lekker verloopt brengt hij me morgen naar mn ouders omdat hij weer voor een week weg moet.

Bedankt voor jullie medeleven!

@ wish: bedankt voor het doorgeven! super!

Weltrusten iedereen!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas jeetje meis. meteen alles mee gemaakt wel fijn dat ze je helemaal onderzocht hebben. hoop dat het nu over is. en je nu lekker slaapt dikke knuffff

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Nou gisteren vroeg in slaap gevallen.. Dus nu toen de wekker van manlief ging om 5:30 klaarwakker! Werd zelfs al om 2:30 wakker (is tegenwoordig vaste prik ’s nachts en om 5:15 werd ik ook wakker) Maar al het al het gevoel dat ik heerlijk geslapen heb, dus dat is wat telt he!

Zou ik toch nog een ochtendmens worden na al die jaren? Hahahaha

@ Guusje; Ach ja die mannen, wat zal ik zeggen.. Hoop dat ie zich vanavond beter gedraagd hihi.
    @ Denise; Jeetje wat rot dat je man zo reageert, hij mag wel wat meer medeleven tonen! Is er niemand anders die je kan bijstaan morgen, als hij zo doet heb je hem toch ook niet nodig.. Pff

@ Mannen; Haha hier is het eigenlijk zo dat ik meestal over hem heen wals i.p.v. hij over mij:D Dus gister ook voelde hij echt wel dat hij fout zat hoor, in het zkh ook heel bezorgd en vanalles navragen aan de gyn en VK. En bij terugkomst thuis voelde hij zich ook echt schuldig. Hij was heel stil en zei weinig, moest het echt uit m trekken. En heb m ook flink laten merken dat ik het wel aan hem over liet om naar zijn vader te gaan of niet, maar dat hij in die beslissing wat meer aan mij en ons kindje had mogen denken.. en toen keek hij wel even beteuterd hahahaha;)
    En idd net zoals bij Guusje; als mij iets dwars zit en er zijn tranen dan vraagt ie ook gelijk wat er is en is hij overbezorgd. Hij neemt me heel veel uit handen maar is zo nuchter als t maar zijn kan wat betreft de komst van de baby.. (Ahh die komt pas 25 mei…) Je beseft dat ik ga lachen als ze besluit 12 mei ofzo al tevoorschijn te komen:D Ben benieuwd naar zijn reactie dan..

@ Vagans; Is die VK van jou een poppendoktertje ofzo? Pff als ik hier met dat soort klachten bel moet ik gelijk langskomen!!
    Wat fijn dat ze bij de HA post wel begrip hadden voor je en je werd doorgestuurd. Mij werd gisteren zelfs verteld dat je met bepaalde klachten (erge onverklaarbare buikpijnen of minder leven voelen en dat soort dingen) standaard doorgestuurd wordt naar het zkh voor controle! Dus de HA post heeft dan juist gehandeld.
    Fijn dat alles vooralsnog goed in orde lijkt te zijn. Ben benieuwd naar de bloeduitslagen en ik hoop dat de pijn vannacht wat is afgezakt. Dikke knuffel meid!
    @ Stefanie; Ik heb geen verstand van afstand haha. Normaal kan ik het simpele blokje om al slecht aan met Toby. Dus dan loop ik enkel een paar 100 meter langs de grasstrook. Beestje vind het niet erg, is er toch effe uit! Maar gisteren was het redelijk te doen en had ik niet veel last achteraf, dus ben wel trots op mezelf:D
    @ Weeën; Ik had gisteren ook samentrekkingen in de buik en zag wel dat haar hartslagje er ook op reageerde (schoot van +-140 naar 180). Maar het werd niet als harde buik of wee geregistreerd op de CTG..

@ Ego; gisteren dus toch nog naar s-vader geweest, gelukkig was het een klein boompje en had hij hem zeker binnen 20 minuten om. Had ook wel te doen met s-vader ( die heeft nl een tia gehad en kan dus zelf niks meer). Maar had ook wel effe zoiets van en ik dan!
    Ze waren ons kennelijk tegengekomen richting het zkh en vroegen zich al af wat mannetje zo vroeg thuis deed (4 uur) maar dan toch bellen of wij even een boom kunnen omhakken? Ipv even te vragen of alles goed gaat. Maarja gebeurd is gebeurd, ik ga me er niet meer druk om maken.. Maar was wel even boos ook al wil je niet dat je mannetje kiest tussen jou en zijn vader, toch had hij gisteren wel even meer bij zijn dochtertje en vrouwtje kunnen stilstaan..

Nou ik ga lekker b-hammetje eten! En effe ATWT terugkijken. Ik heb niks meer van Gravid gehoord dus ga er vanuit dat alles vooralsnog goed is en ze nog niet bezig is, maar we wachten het af!

4. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!!

Opzicht lekker geslapen alleen continue gedroomd over het zh ..
    Ik ben nu toch wel een beetje zenuwachtig! Ookal weet ik dat het
    vruchtwater nu in een keer heel anders kan zijn, toch blijft het eng.
    Puur om het feit dat ze vandaag de beslissing nemen of ik bij de
    gyn blijf tot het einde van mn zwangerschap of weer terug bij mn
    vk mag. Ik ga om 09:00 bellen voor een afspraak en dan hoop ik dat ik
    snel terecht kan.

@ Vagans: Gelukkig waren alle onderzoeken goed!! Maar waar die buikpijn dan vandaan komt?? Hoop dat het snel over is!!

@ Gravid: Oooh spannend meid!! Ik ben benieuwd of het door heeft gezet vannacht!

@ Troetel: Kan me best voorstellen dat je gisteren even boos was hoor! Jij komt net van het ziekenhuis af en op dit moment zijn je dochter en jij het belangrijkste! Gelukkig was het maar een kleine boom!

Nou ik ga zo nog effe proberen bij te slapen, al denk ik dat het meer piekeren wordt ;)

xxx

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen,
    Vagans goed dat je helemaal onderzocht ben, wel jammer dat ze geen oorzaak kunnen vinden voor de vervelende pijn.Heb je nog een beetje geslapen ?
    @troetel, ik ga strks zelf naar de flowmeting, daar zie ik neit tegenop meer de wachttijd na het onderzoek op de uitslag, want er zal wel weer eerst overlegt moeten worden.

Ik heb helemaal niet geslapen vannacht en keek net in de spiegel dat is goed te zien heb wallen onder mijn ogen.Heb nog steeds last van steken in mijn buik, lage rug pijn en benen als of ik een marathon gelopen heb, had het ook warm kooud vannacht. Wil nu graag douchen maar kan niet want er zijn geen handdoeken en de verpleger wil ze niet gaan halen moet wachten tot na het onbijt,pffff.

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Denise: Balen dat je niet geslapen hebt vandaag! En wat een stomme zuster dat ze niet effe een handdoek wilt gaan halen zeg!!
    Hoe was de haptonomie gisteren gegaan??

xxx

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Haptonoom is helemaal niet geweest, zo gaat dat hier. Overbuurvrouw zou anastasit op bezoek krijgen voor kz en is ook niet geweest. Ben in een rot hum maar alles lijkt zo tegen me zit in het dagverblijf mijn pijn weg te puffen terwijl de verpleegsters leuk zeggen hoort erbij.

Wil gewoon onder de warme straal staan en kijken of het dan wat afneemt.

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Denise; Zou gewoon even flink op mn strepen gaan staan als ik jou was dan hoor meid. Jij wilt nu douchen, dus moeten ze je daarbij helpen. Klaar!

9. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Moet wachten tot de wisseling van de dienst.

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje Denise wat een slecht personeel daar zeg!! Wat troetel zegt probeer op je strepen te staan (mocht je dat al niet gedaan hebben ;))

Ik kan niet meer slapen. Wordt gek van de zenuwen en waarom? naja hoop gewoon dat m'n vruchtwater niet hetzelfde is of is afgenomen.

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Denise; Niet echt netjes dat je als patiënt moet wachten op de wisseling van de dienst. Maargoed veel ziekenhuizen werken zo bagger slecht helaas!

Hoop dat ze gauw opschieten en je dan straks lekker kan douchen.

@ Lilo; Rustig aan meid, probeer een beetje afleiding te zoeken. Nog even en je kan/mag bellen voor een afspraak!

@Ego; Ook ik kan niet meer slapen en de tijd kruipt grrrr..

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen,

Lilo: Veel succes vandaag in het ziekenhuis. Hopelijk is het wat toegenomen. Succes!

Denise: Jammer dat het daar zo loopt, kun je vandaag niet in de dagdienst een paar extra handdoeken vragen zodat je niet het zelfde probleem morgen hebt?

Troetel: Inderdaad wel een beetje makkelijk van je vriend, maar dat is denk ik ook wel een beetje man eigen... alles was toch goed, dus waarom extra aandacht.

Vagans: Hoe is de nacht gegaan? Heb je nog veel pijn?

Gravid: Hoe is het bij jou?

Hier echt een k.u.t nacht achter de rug... Eerst kon ik de slaap niet vatten en later vannacht begon het te rommelen. Van de slappe oefenweeen waarvan je wel wakker blijft maar waarvan je ook weet dat het geen flikker doet... Vandaag maar een rustdagje inlassen voor zover dat gaat met L.

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Denise succes met de flowmeting vandaag!!!!

Lilo kan me voorstellen dat je gespannen bent hoor meid! Adem in adem uit en zoek afleiding.

Gravid hoe staat het ervoor bij jou;)

Hier slecht geslapen!
    Alles onder mn navel doet auw!
    Die verrekte laatste loodjes!!
    Zo even gezellig naar een vriendin en dan vanmiddag nog even plat.
    xx

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen meiden!!!

@Denise:pfff irritant zeg dat personeel....gaan ze toch ff handdoekkie halen voor je.Trouwens raar dat ze er al niet liggen maar ja...rustig aan meid(makkelijker gezegd dan gedaan)maar denk maar aan jezelf en de beeb...als jij je druk maakt wordt de pijn alleen maar erger.

@Aukje:Rot dat je zo slecht geslapen hebt!!! Misschien betekent het gerommel iets?? You"ll never know!;)

@Lilo:Succes vandaag!! Hopelijk is je vruchtwater nu weer wat toegnomen!!

@Vagans: Gelukkig dat gisteravond alles goed was,dat is toch weer een geruststelling.Hoe is de nacht verlopen?

Hier redelijk geslapen maar heb er weer een "probleem"bij.Mn tand...grrr Heb toch verteld dat ik al anderhalf jaar loop te klooien met een ontstoken wortelpunt in een tand? Nu is die fistel die er op zit een grote dikke bult geworden die pijnlijk is als ik eraan kom...dus wel draaglijk maar ja ik zal toch wat moeten ondernemen.
    Zie er enorm tegenop om tandarts te bellen...ten eerste omdat die nooit meteen tijd heeft...ten tweede omdat ik dan uren in die stoel moet liggen en ten derde omdat ik bang ben dat ie het toch weer niet definitief verhelpt.Zou het liefst verwijzing voor kaakchirurg krijgen maar hij wil altijd alles zelf doen:$

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Wish: Oh zo vervelend van die tand! Blegh, ik had in mijn oude woonplaats ook zo'n tandarts die het liefst al het snijwerk zelf deed, is een keer mis gegaan en moest ik met spoed naar de kaakchirurg. Kun je niet bellen met de assistent en je verhaal doen? Maar ja, waarschijnlijk kan zij niets doen zonder de tandarts... Succes ermee!

Ik ga er maar niet vanuit dat het gerommel wat betekend, maar je weet het inderdaad maar nooit!

16. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja en weet je wat het vervelende is...ondertussen loop ik al anderhalf jaar met dat probleem en ben ik vorige jaar flink over mn eigen risico van 500 euro heengegaan en opgelost is het nog steeds niet...bloedirritant.Heb het steeds uit willen stellen tot na de bevalling maar zie het ook niet zitten om zo de bevalling in te gaan...tandvlees wordt steeds dikker en pijnlijker.Ga zo toch maar ff bellen:(

17. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Fijn dat alles goed was Vagans. Het blijft gek dat de VK zo luchtig heeft gereageerd.
    Zou het er toch met haar over hebben. Hoe was je nacht?

Wish, als jij naar de kaakchirurg wilt voor dit dan moet dat toch kunnen?
    Mogen ze je daarin tegenhouden? Wel een super rot 'probleem'. Kan aardig pijn doen.

Meimamma, ook al slecht geslapen. Het lijkt wel of iedereen slecht heeft geslapen.
    Ik ook, dus misschien was dat wel die volle maan?

Aukje, Van die weeen kun je inderdaad zo moe worden. Als ze nou nog nut hadden!

Lilo, succes vandaaag. Ik zal aan je denken. Hoop zo dat alles goed is!

Denise, dat je niet mag douchen en moet wachten is echt belachelijk.
    Ik zou ook aan hun hoofd blijven zeuren totdat ze wel gewoon laten douchen.

Gravid, hoe is het met jou?

Troetel, ik was ook boos geweest. Maar inderdaad, het is gebeurd en gelukkig een klein boompje.
    Mannen, soms zitten ze echt op die andere planeet!

Ik hoop dat ik iedereen heb gehad.
    Zal mijn eigen nacht in een apart berichtje zetten, anders is dit echt te lang.

18. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht zelf ook bagger geslapen! Veel wakker geweest en ontzettende rugpijn en krampen gehad.
    Vanaf 3 uur vannacht toch best regelmatig en tot een uurtje of 7.
    Wel braaf geprobeerd door te slapen omdat ik het idee had dat dit weleens het begin kan zijn.
    Maar nu is er weer niets meer te voelen, alleen een beetje druk van onder wat er tegenwoordig toch altijd is.

Wordt er soms nu wel moe van dat je toch onbewust zit te wachten op dat moment dat het begint.
    Maar dat het steeds uit blijft. Waarschijnlijk gaat dit zo de komende (max) 4 weken door totdat de baby echt komt.
    En van mij mag ze deze week lekker komen. I am ready ;).

Vandaag nog een dagje gepland om gezellig samen te winkelen en 's avonds eten bij schoonouders.
    Ben benieuwd of ik het shoppen een beetje vol kan houden.
    Ach, al zijn het een paar winkels toch? Gaat om het idee.

Fijne dag vandaag!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimogen meiden

al lees ik dat het dat voor de meeste niet is/

@denise oo echt he die mensen denken dat als je daar ligt het nog leuk ook is om te moeten wachtne grrr. en anders vraag je toch je mannetje op handoeken mee te nemen. en ik denk aan je hoor voor straks met de flow

@vangas hoe is je nacht geweest

@wish oeii lijkt me erg pijnlijk

@troetel balen dat je niet meer kan slapen

@lillo suces straks

@aukje ach ieder voor werk is iets toch ;) nee hoor ken je gevoel

wij hebben ons gisteren gestord op de belasting diens. zo'n hekel aan en ben nu aan het kijken wat we zouden krijgen als ik stop met werken alleen wil dat niet echt lukken want ik snap er niet zo veel van. handig he :)

20. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binna, vaak weten ze zelf ook erg weinig bij de belastingdienst.
    In ieder geval mijn ervaring als ik eens met een vraag bel.
    Wil je helemaal stoppen met werken? Niet verkeerd!

Deel Deze Pagina