Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: we maakte ons al zorgen ;)
    Fijn dat alles wel weer goed gaat ondanks je pijn. En ach ja al was het wel doorgezet was dat ook niet erg toch!
    Lekker rustig aan doen ja! geniet van het weer!

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Lief dat jullie zich zorgen maakte! Zal bij volgende keer ook ff wat doorgeven aan Troetel ;)
    En inderdaad, had het wel doorgezet had ik het niet erg gevonden!!
    Maar goed, tot nu toe hele ochtend al last van krampjes en dingentjes.. dus hou het even in de gaten.. en morgen naar de vk, dus dan even aangeven, en als goed is zou ze morgen al kijken hoe of wat.
    We hobbele rustig door ;)

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Aukje:Klopt...misschien dat het gewoon zo is...wat moet dat moet maar liever niet en dat ze het daarom eerst met spoelen willen proberen.

@Vagans: Dan is meteen je probleem van het thuis bevallen opgeslost toch als je medische indicatie krijgt! Dan wel graag een zo onschuldig mogelijke medische reden!

@Binna:Tis idd de afweging waard,soms is het voordeliger zelf te stoppen met werken als dat je 2 kids naar de opvang moet brengen...is belachelijk duur die kinderopvang!

@Gravid:Jammer dat het niet doorgezet heeft he...kan me voorstellen dat het van jou wel mag beginnen.Zelf heb ik ook zoiets van met 38 weken wil ik wel bevallen maar ja we hebben het niet voor het zeggen.

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ denise; Sterkte meid!
    @ Vagans; Zou het dan gewoon zeggen tegen die gyn als je volgende week weer daar komt. Gewoon effe de hormone tonen en duidelijk uitspreken wat er is voorgevallen en dat je geen of weinig vertrouwen meer hebt in je VK.
    @ Binna; Hier ook bewust de keuze gemaakt dat ik niet (terug) ga werken. Dus begrijp je echt in veel opzichten.
    Spreek me maar effe aan op MSN als je zin/tijd hebt om erover te beppen;) Dan hoor ik t wel.
    @ Gravid; Denk ook de biologische klok ja haha. Ach ik ben er inmiddels aan gewend, de eerste weken was ik om half 3 net zo’n zombie.. Maar nu gaat het steeds beter hahaha.

En volgende keer bellen he doos, gister zeg je het nog tegen mij en wat doe je zelf?! Stout!;)
    Nog even meissie, t zal nu toch echt niet lang meer duren.

@ Ego; Hier effe met de hond gewandeld en de poezies en hem eten gegeven.. Maar pff zelfs daar ben ik al moe van en moet dan ‘effe zitten & wat drinken’. Ben blij als ik mn fitte lichaam weer terug heb vol energie die alles aankan haha.
    Straks nog even duifje verschonen (is er gister bij ingeschoten) en effe een pakketje voor mp klaarmaken. Verder nog wasje opvouwen, wasje ophangen, afwas doen en nog naar de action eigenlijk. Pff al met al weer drukke planning, maar ik zie wel wat ik aankan!
    Gelukkig is het eten al klaar want we hebben nog wat over van gister:D

Liefs

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wish; een beetje tandartspraktijk heeft tegenwoordig een loodschort en met dat ding op je buik kan je wgewoon een foto maken als het nodig is.

Er komt me vandaga niets uit mijn vingers, het is hier een zootje omdat we zo druk waren met klussen en gister de tuin maar ik heb ook geen fut om te poetsen. Moet ook nog steeds mijn ziekenhuiskoffertje inpakken, dan vanavond toch maar effe doen.. ga effe een hapje eten en dan naar mijn werk. Tot vanavond!!

6. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou meiden, de pagina's vliegen erbij in dit topic joh! haha
    Straks is er nog een deel 5 voordat iedereen bevallen is.

@ Bevallen; Heb wel zoiets van pff wat duurt het nog lang. Vooral omdat bijna iedereen me (waarschijnlijk) voor gaat zijn. Ik ben een van de laatste meimamma's.. Dat is af en toe wel effe slikken, maar hé wie weet besluit ze eerder te komen haha.

@ geboorteplan; Ben er nu een beetje mee bezig. Merk dat het vooral voor mezelf veel rust geeft om bepaalde dingen op papier te zetten. Je hoort zo vaak dat het niet overal gaat zoals het hoort.

En de rest ben ik effe kwijt haha

7. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Zo dan wat hebben jullie weer veel gekletst, ben al ruim een uur aan het teruglezen.
    @ Vagans, nou ben jij ook al in het ZKH geweest, je maakt het ook maar spannend!
    @ Wish, vervelend dat je weer pijn hebt in je mond.
    @ stefanie, hier komt vandaag ook niets uit mijn vingers, gisteren eigenlijk ook al niet, hihi!
    @ Denise, hooe was de flowmeting??? geen idee wat ze dan meten....
    en ja Mannen.....ze komen echt van Mars hè!
    @ Binna, hier een handige man die alles van de belastingen tot op de bodem uitzoekt. Ik blijf wel 3 dagen werken, neem weer ouderschapsverlof op enz. Zijn ook weer regelingen voor.
    @Gravid, zet het niet door? Blijven dus oefenweeen.
    @ Troetel, ook een rustdagje inplannen?

@ Hier nog steeds hoofdpijn, echt achter mijn ogen dus heb net maar homeopathische neusspray tegen bijholteontsteking gehaald. Heb alleen een hekel aan neusspray, vind het eng om te inhaleren, klinkt stom hè!
    Vandaag wel de jongeman naar de nieuwe opvang, was vanochtend nog maar alleen in zo'n giga klaslokaal. Vandaag maar met 3 kindjes! Morgen is hij alleen, er zijn heel veel ouders die nog niet durven over te stappen naar de nieuwe. Heb je met die boeren hier hè, wat de boer niet kent.....
    Hij mag morgen wel meespelen met de peuters van de peuterspeelzaal!

8. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Stefanie:daar zeg je wat bij...een beetje tandartspraktijk;);) Ach misschien dat het spoelen al ff helpt...vraag daarna toch meteen verwijzing voor kaakchirurg

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Bloem:Mooi toch...dan krijgt je kleine man lekker veel aandacht voor zichzelf!

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Trouwens de meiden die bij kaartj2go bestellen...kun je daar een kaart alvast maken en opslaan zodat je na de bevalling alleen nog datum enzo in hoeft te vullen?

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Bij Kaartje2go kun je je kaartje al helemaal klaar maken!!
    Als je dan een account aanmaakt, dan slaat ie de kaart op voor je, en dan hoef je straks na bevalling alleen maar in te loggen, en dan kun je de datum aanpassen, en evt gewicht en lengte er in zetten en dan bestel je um!

Ik heb dus een proefkaartje gemaakt, die we dus ook al thuis hebben, en straks na bevalling log ik in, zet goeie datum en tijd enz dr in en klaar!

Bloem: Helaas was het valse start ja, blijven nog voorweeen.. hobbele rustig door ;)

Troetel: Inderdaad, nu was ik net zo eigenwijs als jij :p
    Doe jij ook ff rustig an vandaag!

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Wish; Geen ervaring met kaartje2go. Bij geboortepost kan het wel en ik moet zeggen das ideaal;)
    Anders zie ik vriendlief al het 'verkeerde' kaartje maken mocht het mezelf niet lukken haha.
    Nu hoeft hij alleen maar datum, tijd, gewicht, lengte en datum v. kraamfeest in te vullen:D

* Meiden effe over ondergoed na de bevalling; Nog geen idee waar ik het ga halen.. Moet het toch maar eens aanschaffen!

* Ohja hier nog een leuk linkje: Contraction Master: Your FREE, online contraction timing assistant!

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Gravid; Ja jij houdt me via MSN wel van mijn huishoudelijke taken af hahahah

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Bij Hema hebben ze goedkoop maar goed ondergoed!
    Had 3 onderbroeken die echt super goed zijn voor maar 3 euro!

Enne.. jij van mijn taken :p

15. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ohhh mooi Gravid! Hoe vond je het proefkaartje? Zag het er mooi uit?

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Gravid; Oke thx:D zal van de week eens bij hema kijken;)

Enne jij moet rustig aan doen met je bekken, dusss!

17. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Ja is echt super gaaf kaartje!! Goed stevig papier, mooie kleuren, duidelijke letters.. echt zoals je hem zelf maakt zeg maar.
    Ziet er precies zo uit!
    Ben er erg tevreden over!

Troetel: Ja veel kan ik ook nie :( dan dag maar vol maken achter pc ;)

18. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    L. is nu lekker een broodje aan het eten ik heb behalve de wandeling naar de supermarkt de hele ochtend op mijn kont kunnen zitten (met dank aan de teletubbies en L. haar nieuwe speelgoed). Ik heb wel erg gelachen L. kwam naast me zitten en zei "Mem, dikke buik, baby in de buik" Toen zei ik dat de baby er bijna wel uit mocht komen. Sjort ze mijn T-shirt omhoog en zegt "Baby kom er uit, nu!" Ben benieuwd of het werkt haha.

Later zat Po in mijn buik zei ze, dat hoop ik toch niet. Als het zo'n lelijk gedrocht is dan stop ik het direct weer terug.

19. Gravid

Gravid Niet meer actief

Aukje: Haha, lief he zulke opmerkingen!!
    En inderdaad, als Po er zit.. zou ik um ook terug stoppen haha :D
    Ik zei de laatste keer dat me dochter hier was ook tegen haar: Wat zit er in mama's buik?
    Toen kwam het heel droog eruit: Raffie (haar giraf knuffel )
    :D

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geweldig die reacties van die kindjes meiden:D

Tranen in mijn ogen en kan dus echt niet wachten tot ons meiske er is:D

Deel Deze Pagina