Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hahaha schattig he Aukje die kinderopmerkingen.
    Zaterdag was de kleine(5 jaar) van mn vriendin hier en ze zei dat mijn baby wel bij haar mocht logeren als wij op vakantie gaan,dan kan de baby bij haar op de kamer in het babybornbedje want daar speelt ze toch niet meer mee hahahaha

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: ben benieuwd wat ze morgen zegt!

@ Wish: ja dat is wel waar ja, en idd liever dat het aan mijn lichaam ligt dan aan die van de kleine meid!

@ Troetel: hier ook moe hoor als ik met alle beestjes bezig ben, voel me soms een heel slecht vrouwtje! gister aaf zijn de honden niet meer uit geweest :( ik kon het niet en toen waren we pas heel laat thuis en sliepen ze al en vriendlief had geen zin meer... ben heel trots op ze dat ze niks binnen hebben gedaan want vandaag was ik ook niet vroeg.

@ Stefanie: oja ziekenhuistas, ik heb enkel nog de spullen voor de baby

@ Bloem: ja erg he, ik had gister niet moeten roepen dat ik nog niet in het ZH geweest was! ;) Enne hier geen problemen met neusspray hoor! ben er helaas verslaafd aan en gebruik deze dan ook meerdere keren per dag helaas. Na de zwangerschap ga ik nog is goed informeren of er niks aan gedaan kan worden.

*bevallen: Hier ook een van de laatste hoor Troetel! 26ste pas uitgerekend! en ondergoed denk dat ik gewoon naar de zeeman ga en de grootste er tussenuit zoek, daarna draag ik het toch nooit meer!

Net met de honden naar buiten, pff viel me wel zwaar met die zere buik en die hitte... kwam de buurvrouw tegen en dit keer is er geen enkele x gesnauwd :D en die hond van haar vliegt achter ballen aan en pulchra dan weer achter de hond dus die heeft genoeg lichaamsbeweging gehad ;) Bikkel vond het te warm en ging er bij liggen :) Nu lekker ff op de bank tot rust komen! Beetje ligt in mn hoofd (had ik gister ook tijdens de echo)

Oja en de Gyn zij dat de kleine bijna volgens het boekje groeide, ietjes voor liep... krijg ik nu een groot kind???:$

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Vagans; weet je dat daar serieus echt mensen verslaafd aan zijn aan de neusspray,zag laatst iemand op tv die dat had

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wish: Hahah dat is ook wel wijs ja :cool:
    Ik liet Lydia de baby kamer zien.
    Die vond ze zo geweldig mooi, zegt ze: Oooh wat mooi, wou dat ik nog een baby was..
    Kind van net 3 ;) :D

Vagans: ja ik ben ook heeeel erg benieuwd naar morgen!

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben terug van de flowmeting, wat een domper zeg, ze kijkt keek denk ik hooguit 2 min en zegt oh volgens mij krijgt hij nog genoeg doorbloeding en voeding, paar foto's voor me afgedrukt en hup ik sta weer buiten helemaal verbouwererd.

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Denise: Volgens haar???? of weet ze het zeker??? pffffff kan me voorstellen dat je verbouwereerd bent meid! wat een raar zh zeg bah

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

ja dat weet ik, ben ik ook echt. mn neus zit anders altijd dicht!
    ik heb altijd problemen gehad met een dichte neus en van alles van de dokter uitgeprobeerd, niets hielp! toen kon de dokter me niet meer verder helpen en moest ik er maar mee leven maar dit ging niet dus heb ik het heft in eigen handen genomen en iets gedaan wat niet zo goed was, dagelijks neusspray gebruik. Dus ik kan nu wel afkicken maar dan houd ik mijn oorspronkelijke probleem nog wel dus dat heeft voor mij geen zin helaas...

8. Gravid

Gravid Niet meer actief

Denise: Vind ondertusse wel dat ze er erg nonchalant mee om gaan..
    Of ligt dat aan mij :(

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ denise: is er geen ander zh in de buurt? wat vervelend lijkt me dit zeg!!! Sterkte!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nog niet veder gelezen maar die van mijn staat helemaal klaar. en hoeft alleen nog ingevult te worden :)

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Dat idee heb ik dus ook,nu hopen dat de gyn hier ook een beoordeling over moet geven dat ik daar wat meer duidelijkheid van krijg, WORDT ECHT GEK HIER, daarom voel ik me zo onzeker.

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Ja hier dus ook, hoef straks alleen maar goeie geboortedatum in te vullen en klaar!

Denise: Snap goed dat je hier onzeker van word, vind het ook niet echt normaal zoals ze met je omgaan!!

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @denis jeetje zeg. zou straks toch evne met de dokter praten dat dit ook niet helpt voor je zelf dat je er stres van krijgt

@wish ik heb ook een proefdruk gehad ect super mooi. en als je een profiel aan maakt nog gratis ook

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja logisch dat je onzeker word!! Als er niks duidelijk uitgelegd wordt dan wordt dat alleen maar erger:( Heb je vandaag evrder nog dingen op de planning? Krijg je nog visite?

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Heb mijn visite net afgezegd, ga zo proberen wat slaap in te halen en niet al te veel te piekeren en hopen dat ik morgen bij het artsenbezoek een goede gyn heb waar ik alles tegen kan zeggen en vragen.
    Mag naar de balkon kamer maar volgens mij is het heel erg warm buiten en heb al hoofdpijn.

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Hai meiden

Net terug uit het ziekenhuis. Begonnen met een ctg, deze was goed.
    Daarna weer echo gehad voor het vruchtwater. Was wel meer maar nog steeds te weinig. Ze heeft gelijk weer een inwendig onderzoek gedaan om te kijken of ik vruchtwater verloor. Dit was gelukkig niet zo.
    Ik ben dus nu overgenomen door de gyn. Moet 2x per week naar het ziekenhuis voor een ctg en echo. Mag dus officieel niet meer thuis of in het kraamhotel bevallen. Ben blij dat ik zo goed in de gaten gehouden wordt, want zo hoef ik iig niet te stressen hoe het met mn vruchtwater zit.

Zal straks effe uitgebreid op iedereen reageren maar ga nu eerst effe lekker met een boek in de tuin zitten.

Liefs xxx

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @binna, de lijst is prima hoor heb ik geen problemen mee hahaha ;)

@Vagans, ik ben blij te lezen dat je weer thuis bent en dat ze alle ''ernstige'' dingen hebben kunnen uitsluiten. Wel appart dat je net nog had gezegd dat je 1 van de weinigen bent die in het ziekenhuis is geweest en prompt moet je heen. Maar gelukkig ben je weer thuis. Hopenlijk zakt de pijn af!

@denise, Ik vind het niet normaal dat ze je daar zo behandelen. Klant is koning en aangezien jij de patient bent ben jij de klant en hebben ze jou te respecteren en als jij graag wil douchen omdat je pijn hebt dan hebben ze daar naar te luisteren. Pfff kom op zeg wat een moeite om een handdoek voor je te halen!! Inmiddels heb je lekker kunnen douchen gelukkig. Wat rot van die ctg zeg...wat zal dat een onzekerheid brengen iedere keer!

@rommelende dames, jullie maken het wel spannend zeg... ben benieuwd wanneer het echt door gaat zetten!!!

@Wish succes bij de tandarts!!! Hopenlijk helpt het schoonspoelen wat!!!

@aukje, tjah ik geloof ook niet dat ik blij zou worden als er een teletubbie uit mijn buik zou komen whahahahaha!!!

Zo ben er vast een paar vergeten, maar moest wel 10 pagina's terug lezen geloof ik!!!
    Wij hebben gisteravond even het geboorteplan bekeken en even de belangrijke dingen op papier gezet en daarna hebben we alle adressen eens in een excel bestand gezet! Nou toen tellen en toen kwamen we op 83 uit.... En de vorige keer kwamen we op 71 ofzo uit... Dus hadden we 80 besteld. Heb er nu nog 10 bij besteld. Dan hebben we 90 dus een paar extra voor ons zelf en eventueel voor diegene die we vergeten zijn! Weer iets wat ik kan afstrepen van mijn lijstje. vluchttast is ook zo goed als klaar. Moet alleen nog een flesje drinken en wat sultana koekjes in!

Liefs

18. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Lilo:idd fijn dat ze je zo goed in de gaten houden...dan kan er bijna niks meer mis gaan he.

@Denise:lekker ff slapen meid....dan hoef je niet te piekeren ook.Hoop dat het je lukt knufff

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Lilo: fijn dat je bent overgenomen!
    Vind je het zelf ook prettig om in het ZH te bevallen?
    Sterkte meid en dan je maar een super mooi gezond kindje ter wereld mag zetten!

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Die kinderuitspraken zijn echt geweldig inderdaad! Eigenlijk moet ik maar eens een schriftje bij gaan houden, alleen weet ik dat er dan na 1 volle bladzijde niet meer in geschreven wordt..

Gravid: Ik moet morgen ook weer naar de VK, ben benieuwd wat we te horen krijgen. Maar ik denk niet zoveel nieuws onder de zon hier... sta vast met 5 minuten weer buiten.

Vagans: Wat super van je hondjes dat ze zo lang zonder uitlaten konden! Snap dat je je schuldig voelt, dat doe ik soms ook tegenover L; je gaat nu net wat minder makkelijk zelf bij haar in de zandbak zitten enz. Welke neusspray gebruik jij dan? Want Otrivin mag niet toch? Die werkt hier al enigste echt goed vond ik altijd. Hoe is het eigenlijk met je buik?

Denise: Gelukkig was de doorbloeding goed. Succes met het volgende CTG.

Troetel: Ik heb 3 onderbroeken gekocht 1 maat groter dan normaal goedkope bij de HEMA. Ik droeg vaak 2 onderbroeken over elkaar heen, vond ik beter zitten.

Heb een lekker kaasbroodje in de over zitten, dan nog even het eten voorbereiden. Ga een paar gehaktballen extra maken zodat ik twee porties in kan vriezen.

Deel Deze Pagina