Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden..
    Wat een geklets hier zeg..ben een uur bezig geweest met terug lezen pff..hahahaa..

@Vagans...jeetje meid!! Gelukkig maar dat de "enge" dingen zijn uitgesloten!! Baaleh dat je nog steeds last hebt! Idd lief
    van je vriend dat je flink bedolven heeft met knuffels en kusjes :D.
    @Troetelbeer..lastige situatie idd meid! Maar iets meer begrip had wel gemogen en ook vanuit s-vader! Maar goed
    geweest is geweest toch! Wel fijn dat je goed geslapen hebt.
    @Denise...wat baaleh dat je niet geslapen hebt meid... en wat stom dat ze dan niet ff een handdoek brengen!!!
    @Wish auw klinkt idd pijnlijk van je tand... hoop dat het snel wordt verholpen!
    @Sunnie.. spannend meid! Ben benieuwd of het nog doorgaat zetten deze week! Lekker geshopt?
    @Gravid...jammer meid dat het niet doorzet! Ik ben er ook zo een hoor die niet wilt bellen als ze het zeker weet!
    Bij onze vk moet je bellen als de weeën om de 3á4minuten komen en dan een minuut lang aan houden, mag jij al bellen dan
    als het om de 5minuten is?
    @Bloem..wat rot dat je zo'n hoofdpijn hebt!! Hoop dat de neusspray helpt!
    @guusje..dan komt het in ene wel dichtbij ja!! Kan me voorstellen dat het spannend is..ben benieuwd!
    @Binna..Idd wat een rotklus meid, wel fijn dat het nu allemaal goed geregeld gaat worden!! Maar die adviseur zal je ook niet
    zo gauw meer vragen!! Wat een ei!

@hier..sinds gister is mijn verlof lekker in gegaan... vandaag de eerste babywas gedaan...!!! Leukleuk...
    Heerlijk in de tuin gezeten, nu maar even naar binnen gegaan...gaat best hard in het zonnetje!!

Liefs

2. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ stampertje, heerlijk meid, verlof, zeker met dit weer!

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hai meiden

Hier net terug van mn vriendin. Was erg gezellig en heb het er lang uitgehouden.
    Nu met een smoothie op de bank. Nu ik hier zovaak het woord vluchttas voorbij zie komen ga ik zelf ook even alles in een tas doen boven. Ik reageer later wel op iedereen. Jullie hebebn zoveel zitten kletsen;)

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ stampertje: geniet lekker van je verlof!

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Troetel: Hahaha konijn gestolen, lijkt ie op een paashaas..dan snap ik het wel :p Nee, maar fijn dat hij weer gevonden is!! Nooit leuk als beestjes weg zijn!

Vagans: Erg leuk gedaan zo met dat groen, en die kikkers!! Kijk maar uit dat jullie meisje straks geen kikkers los laat in de slaapkamer, dat ze een echte wil ;)

Binna: Hoop voor jullie dat je nog een heel stuk goed kan krijgen met de belasting!
    Ik loop hier ook te kloten met die k*t belastingdienst.

Bloem: Oh, dat is inderdaad wel vaag dat je al persweeen heb, en de vk gewoon doodleuk zeggen van niet. Je voelt toch zelf het beste hoe of wat lijkt me.

Stampertje: Heerlijk joh, verlof!! Geniet ervan!! (wat vast wel lukt met dit weer :))
    En inderdaad, hier niet doorgezet, al rommelt het nog steeds..ben het vandaag echt in de gaten aan het houden.
    Bij onze vk praktijk staat ook op papier dat je moet bellen als ze om de 3 a 4 minuten komen en minuut aanhouden, maar onze verloskundige hebben dat veranderd naar 5 minuten.
    Dus inderdaad, als het bij mij om de 5 minuten komt, en minuut aanhoud, dan moet ik bellen.

Meimamma: fijn dat je het toch nog zo lang heb volgehouden, gezellig!

Hier helemaal gesloopt :( 'even' de afwas staan doen.. vriendlief helpt uiteraard niet, die vind zn gokspelletje op pc belangrijker momenteel... kan ik op momenten as dit even NIET tegen :x
    De was ook maar gelijk afgehaald, heb helaas geen huisslaaf, en de kabouters doen het ook niet :x
    En aangezien vriendlief op zn bureaustoel vastgeplakt zit, moet ik het zelf maar doen.
    Echt waar, waar mannen vandaan komen, al sla je me dood... maar niet van planeet Aarde in ieder geval.. ;)
    Maar goed, boeltje weer netjes hier in zoverre.. dus nu ik ook weer rust.
    En doe vandaag dus NIKS meer.. als hij eten wil, doettie het zelf maar en anders maar niet.
    Ben het momenteel echt zat, vertel hem net dat ik last van buik en rug en nek heb.. en dan nie ff helpen..pfffff...
    mannen, wat moet je er af en toe mee ;)

6. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Aukje: balen dat je zo slecht geslapen hebt meid! En vervelend van die slappe oefenweeen! Het echte werk mag nu wel beginnen lijkt me ;).
    Ik kon na de bevalling nog naar het kraamhotel, maar wil de kraamtijd gewoon lekker thuis doorbrengen in mn eigen vertrouwde nestje ;) ik zou daar alleen de bevalling doen, maar dit gaat dus niet meer door.

@ Meimmama: Hopelijk slaap je vannacht beter!

@ Wish: vervelend van je tand meid! Hopelijk kan de tandarts je snel en goed helpen! Hier ook de laatste paar dagen veel meer naar de wc (voor grote boodschap) dan voorheen. Ben benieuwd of het wat betekend ;)
    Je kunt je kaart bij kaartje2go opslaan. Heb ik ook gedaan :) hoef alleen nog maar datum gewicht en lengte erin te zetten! Super handig!

@ Sunnie: Spannend dat gerommel! Hopelijk zet het 1 deze dagen door!

@ Denise: Wat balen dat de ctg weer minder is :(. En wat stom dat ze maar zo kort hebben gedaan over de flowmeting :S. Snap dat je helemaal gek wordt daar!

@ Vagans: Wat fijn dat je vriend zo lief is voor je! En inderdaad rust houden is heel goed :D.
    Ik ben erg blij dat ze me overgenomen hebben. Voel me nu toch wat "veiliger" in het ziekenhuis waar alles bij de hand is.
    Leuk kamertje! Echt grappig die kikkers :p

@ Gravid: Wat balen van de valse start meis! Hopelijk zet het een deze dagen door! Nog effe doorbijten ;)

@ Troetel: Wie weet komt ze eerder meis! Ik heb ook een geboorteplan ingeleverd. Geeft inderdaad veel meer rust nu het op papier staat!

@ Bloem: Hier ook "bang" voor de neusspray, gebruik het daarom ook bijna nooit. Het prikt altijd zo :p

@ Guusje: Wat fijn dat je weer goedgekeurd bent meis! WOW je hoort volgende week gewoon of je ingeleid gaat worden of niet! Lijkt me een ontzettend spannend en zenuwslopend moment ;). Maar wie weet dient de kleine zich eerder aan ;) alles kan natuurlijk

@ Weeen/ctg: Vandaag voor het eerst activiteit gezien op de ctg :) vond het wel spannend, had 5 harde buiken in een half uur. Ze deden alleen geen pijn, en het heeft niet doorgezet. NU ook nog af en toe harde buiken die ik soms zelfs weg moet puffen ..

@ Stampertje: lekker genieten van je verlof! Wat al begint met super mooi weer :D

Zo volgens mij heb ik iedereen gehad :p waren flink wat pagina's ;)

xxx

7. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    zo ik zal de jongeman gaan halen, zien hoe zijn eerste dag op het nieuwe 'schooltje' was!
    Ben er morgen weer! Geen gekke dingen hè!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Gravid ik had het hier zondag met mn vriend dat ik moe was en dingen in huis had gedaan en hij tv zat te kijken...
    Ik was er helemaal klaar mee en geen puf om te koken. Toen was het bijna half 8 zegt meneer, ik heb eigenlijk wel honger. Ik zeg ik ook maar tis weekend dus jij zorgt maar dat we wat te eten krijgen vanavond! ;)

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Gravid: O maar wij hebben echte kikkers in huis hoor ;)

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Vagans: Oh dan heeft ze mazzel haha, maar dan heb je kans dat ze vriendjes gaan krijgen straks ;)

Meimamma: Ja soms heb ik echt zin om hem echt ff een flinke opdonder te geven, dattie ff wakker word.
    Mannen hebben helaas niet alles zelf door, die moet je soms even een zetje geven.
    Verder heb ik lieve vent hoor.. helpt me heus wel met dingen, en als hij ziet dat het niet gaat helptie ook wel.. maar hij heeft ook van die acties zo as vandaag dus, dat hij weet dat het niet gaat vandaag.. en dan niet even helpen terwijl hij hoort dat ik met van alles bezig ben.
    En dan ook nog het lef hebben om te zeggen van doe je rustig an.
    Ja gvd help dan even!!
    GRRRRR.
    verder mag ik nie klagen hoor ;) het is en blijft tenslotte een man.. kan hij ook niks an doen ;)

Maare even algemeen vraagje:
    Kun je dus inderdaad weeen activiteit hebben zonder dat je het zelf merk??
    Vind ik beetje eng idee.. ;)

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Gravid....mannen!! hahaha...
    @Lilo kan me voorstellen dat het spannend is om te zien dat je dan echt weeën hebt.... wie weet zet het door!!!

@weeën...vriendin van mij...haar vliezen waren gebroken met 36weken en moest naar zh... daar ging ze ook aan de ctg en had ze ook weeën zonder dat ze dit zelf merkte!! Ze voelde wel wat, maar heel licht en geen pijn! De persweeën voelde ze wel en deden ook wel pijn! Dus het kan blijkbaar wel.. vindt het ook btje eng idee...maar ga er maar vanuit dat ik het echt wel ga voelen!!!

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

Stampertje:
    Ja ik vroeg het me echt af omdat ik gistere een uur lang om de 5 minuten pijnlijke harde buiken had, die ik echt moest wegzuchten.. en ze hielde minuut aan.
    Daarbij ook lage rugpijn.
    Na een uur zakte ze weer af :(
    En vandaag steeds hele lichte krampjes en lage rugpijn..
    Dus heb echt zo iets van: eng idee dat je weeen kunt hebben zonder het zelf te merken.
    Nou ja, morgen naar de vk, dus we zullen zien hoe of wat.

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @lilo goed te horen dat alles in orde isen dat ze je goed in de gaten houden.
    @aukje nee ik heb mijn vriend nog niet gebeld, heb zo iets van bel mij maar of kom langs,ben gister helaas nog niet vergeten.
    @guusje blij dat jouw dagelijkse controle er iedere keer een stukje beter uitziet.huh of je dan al ingeleid wordt !!! wow spannend dus nu is het in de zenuwen zitten tot dinsdag. Komt ineens allemaal op je af he, probeer het naast je neer te leggen ( haha hoor wie het zegt, weet makkelijker gezegd dan gedaan )
    @vagans veel eerger dan bij mij kan het niet zijn, heb alles maar niets staat nog op het kamertje *huil huil* maar is net zoals troetel zegt zolang het maar gelukkig en gezond ontvangen wordt met open armen is alles goed.
    @gravid, grrrrrrrrrr mannen.

Ik heb geslapen en dat heeft me wel goed gedaan,meiden jullie willen niet weten hoe druk het is op de verloskamers, volle maan ?!?
    Het is volgens mij behoorlijk warm buiten wan thet is benauwd binnen.
    Eten komt er zo aan.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mn tante stond net aan de deur, die kam ff langs op dr weg naar huis omdat ze van mn moeder had gehoord over gisteren. Erg lief :)

@ gravid: als je het eerder niet vertrouwd gewoon bellen hoor!

Op zich lijkt het me ook wel lekker om weeen te hebben zonder ze te voellen hihi, zie nog steeds als een berg op tegen de bevalling! zeker omdat ik dan echt het leven van mn kindje niet in handen van de VK wil leggen!

vriendlief komt hoogswaarschijnlijk naar huis vanaaf :) jeeh!
    Ik heb de achtergrond van de pc al veranderd met een foto van de kleine met daaronder I love Papa :)

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden wat eten jullie vanavond/

Hier gebakken aardappelschijfjes met doperwtjes en een boomstammetje

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij kip gemarineerd in ketjap
    Spersibonen en rijst met een strokenof sausje

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans wat een gaaf kamertje! Ja, ik noem het gewoon kamertje! Ziet er super uit! Zo'n kleintje heeft alleen maar warmte nodig, geen grote gestylde kamer...
    Leuk van die achtergrond op de pc!

Weeën mijn ctg geeft regelmatig harde buiken aan, maar ik voel echt helemaal niks!

Nou ik dacht vanmiddag dat ik niet helemaal plat hoefde na alle mooie controles de afgelopen dagen en dat ik hier en daar wel wat dingetjes kon doen. Nou ik heb dus de hele middag op de ligstoel gelegen. Ben echt bekaf!

Ha ik vroeg trouwens vanmorgen aan de verpleegster wat ik echt niet moet vergeten als ik naar het ziekenhuis ga (raadde de vorige verpleegster mij aan, omdat mensen soms dingen vergeten). Zegt ze: "Kleren en toiletspullen voor jezelf en kleertjes voor de kleine, oh en een fototoestel'. Heb niet het idee dat de verpleegsters op één lijn zitten;)

18. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Even snelle update vanaf hier!
    Vandaag 35 weken, gaat ineens hard! Al zijn sommige van jullie al veel verder ;)
    Gister bij de gyn geweest, alles ziet er goed uit en als ik geen vers rood bloed verlies komt het vast helemaal goed! Anders direct bellen!
    De datum voor de ks is gepland op 12 mei :$

Mijn zus is ook zwanger, 3 weken verder dan ik en wordt vandaag ingeleid dus ben benieuwd wanneer mijn neefje komt!

Nu eten maken, pannenkoeken met spek, jammie :D:D:D

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh Rianne wat spannend! Je kan gewoon ieder moment gebeld worden dat je tante bent geworden! Leuk!!!!
    Hoe vind je het dat je donderdag 12 mei je kindje mag vasthouden? Lijkt me zo gek; met een keizersnee weet je bijna op het uur af wanneer je kindje wordt geboren. Met inleiden kun je nog wat uurtjes rekken. Nog zo'n 3 weekjes dus voor jou. Geniet er nog maar even lekker van.

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Gravid...kan me voorstellen meid!! Idd wat er al gezegd werdt! Als je het niet vertrouwd wel bellen hoor!! En fijn dat je dan al mag bellen als het om de 5minuten is...bij ons dus nog niet!

@Rianne...wat spannend meid, helemaal omdat je nu de precieze datum weet!! Wat lijkt me dat bizar...je weet gewoon de geboortedatum van jullie wondertje!!!

@Meimamma..wij eten die sperzibonen,gehakt,saté schotel....!!!

Eetsmakelijk allemaal...

Deel Deze Pagina