Zeiltje heb ik al liggen ja, maar bed op klossen gaat niet lukken. Dit is ook besproken met kraamzorg. Zie wel als de kleine er is hoe ik dat oplos. Borstvoeding kan ik geven op een stoel en controle doen ze maar op de tafel.
Vagans: Wat lief die achtergrond op pc!! Rianne: Wat leuk dat je bijna tante bent! En het lijkt me apart dat je precies weet wanneer je kleine komt! Spannend zeg! Stampertje: Ja hier houd de vk praktijk 5 min aan. Dus dat is wel fijn ja. En inderdaad, bij twijfel bellen.. ik weet het.. maar nou nog doen heb wel steeds menstruatie achtige krampen, af en toe harde buik.. en veel lage rugpijn. Dus ik weet het niet eigenlijk of ik nou zal bellen of nie.. Het is niet zoals gisteravond dat ik regelmatig die pijnlijke harde buiken heb. Al blijf ik het wel even in de gaten houden. Zeiltje/Klossen: Hier staat bed al bijna 4 weken op klossen. Zeiltje had ik er afgelopen week ook onder gelegd, maar eergistere er weer af gehaald.. dat ding dat zweet zo met dit warme weer. Ik gok het er maar op Hier uurtje terug heerlijk lasagne gegeten! en bitterkoekjes vla toe.. jammie Afwasje ook alweer weg, dus nu rustig avond!! Die man van die auto mailde dat hij geld wil bijleggen, dus wij zijn onze auto kwijt , en hebben tegelijk een andere wagen, een volvo 850 station heel veel plek voor ukkie dus Zaterdag komen ze de onze halen, en hebben wij dus de ander! (en ik zit hier te twijfelen of ik ga bellen of niet.. weet nie of die lage rugpijn/krampjes/af en toe harde buiken wat zeggen of nie)
Ik vind het zo spannend worden hier....als we een week verder zijn dan staan er echt al vrouwen op het punt te bevallen(als ze nog niet bevallen zijn) leukkkkkkkkk Hier ga ik zo lekker courgetteschotel maken...mannetje is er niet dan eet ik dat zeker 1x in de week nu ff puf maken om het te maken...niet zo heel veel werk alleen de courgettes in blokjes snijden vind ik rotwerk,dan moet ik zolang aan het aanrecht staan
Hier nog geen zeiltje. Wil ik er van het weekend op doen. Bed moet nog omhoog, maar ik blijf niet zeggen dat mijn man kratten moet halen!:x Hier moet ik bellen zodra ik ook maar iets voel... de eerste wee, pijn om wat voor reden dan ook, maar ja eigenlijk lig ik gewoon in het ziekenhuis... Wel fijn dat er voor mij altijd plek is. Mocht een vk bellen voor een poliklinische bevalling en ze zitten vol dan moet die zwangere naar een ander ziekenhuis. Bij mij mogen ze dat niet doen, omdat ik er al bedpatiënt ben... Gisteren hadden ze bijvoorbeeld 7 inleidingen terwijl ze maar 6 verloskamers hebben.
Kan ook nog wel 72 uur duren he voor ze bevalt als ze nu nog geen weeen heeft maar ik zit ook gekluisterd aan het forum!! Al ga ik nu ff eten maken anders wordt het zoooo laat
Wat spannend voor Lilo!!! Kom op meid!! Straks heb je een mooie wondertje in je armen.... Ben hier aan het wachten tot manlief thuis is...dan kunnen we eindelijk eten.... !!!!
Wat spannend Lilo! Stiekem hoop ik dan nu voor je dat het ook doorzet en dat ze je niet nog 3 dagen in bed houden.
oOw gutte Lilo meid wat spannend!!! Ik wijk niet van het forum vanavond! Wat wish al zei... Het wordt nu echt spannend hier!! Je verwacht van een paar meiden dat ze kunnen gaan bevallen, maar een ander van wie je het niet zoooo gauw verwacht is dan weer ff iets eerder! Hebben jullie ook dat het bij jezelf ook steeds meer begint te kriebelen??
Jaaaa echt wel meimamma...van mij mag het echt binnen 2 weken komen hoor! Ben er helemaal klaar voor...zowel geestelijk als materieel Pfff heb buikpijn gekregen van dat koken te lang staan.Maar tis klaar dus nu maar ff proberen te eten tot zo!!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een klein beetje genoeg begin te krijgen van mn zwangere lijf! Dat drukke bewegende kleintje in mn buik vind ik heerlijk. Maar dat opgesloten zitten in het lichaam van een 80 jarige wordt ik een beetje beu. Lichamelijke pijntjes, niet fantsoenlijk boodschappen kunnen doen zonder pijntjes en buiten adem te zijn. Laat die kleine maar komen en dan lekker fit aan de wandel met die kleine!
@ Rianne: oe spannend! mooie datum hoor! @ Gravid: ik zou gewoon bellen als je t niet fijn vind, anders zit je er nog de hele nacht mee! * zeiltje: hier nog niet. klossen gaat niet lukken dus dan doet de kraamzorg dat maar niet verschonen en met contoles zien we wel, ze laten me heus niet liggen @ Lilo: Zet m op meid!!!! Super spannend!!!! ik ga t topic goed in de gate houden en een HEEEEEEEEEEELE dikke knuffel!!! kan niet wachten op de eerste fotos, naam bekend makingen en geboortekaartjes woohoo!!! Hier is vriendlief thuis, hij had nog niet gegeten dus er staan nu sambal badjak noodles in de magnetron te ontdooien. Hij ziet er moe uit de arme lieverd. hier nog geen verandering, al heb ik wel het idee dat het soms wat meer wordt en dan weer af zwakt. ook mn voeten zijn een beetje dik wat er weer voor zorgt dat die enkel nog steeds zeer doet Lekker GTST kijken nu en bankhangen en het forum in de gate houden
Jeetje, vliezen die breken, ja dan wordt je echt bijna mama Heeeeel veel succes Heb hier voor het eerst regelmatige harde buiken, echt bijna continu. Doet geen pijn maar wel vervelend. Hoort er gewoon bij toch??? Van mij mag ze ook wel bijna komen maar ergens zegt mijn gevoel dat ik langer door ga lopen. Heel debiel normaal ben ik echt een controlfreak maar nu staat het bed nog niet op klossen, geen zeiltje (terwijl ik klossen en zeiltje in huis heb) en ook geen koffertje gepakt. Zo lekker NCIS kijken, mijn rommelige huis negeren en hopen dat de hatrde buiken overgaan. Ga nu effe een kopje thee voor mezelf zetten en wat fruit pakken. Mannetje heeft vergadering van zijn vrijwilligerswerk dus effe het rijk alleen.