Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Meimamma; erg herkenbaar dat 80 jarige lijf. Als ik 's nachts naar de wc moet lijkt mijn lijf effe te moeten warmlopen dus loop haast kreupel naar de wc ;)

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Lilo, spannend, dan duurt het nooit heel lang meer!

Ja ergens heel bizar om de datum te weten maar ik ben het ook wel gewend, ik heb nog nooit hoeven wachten op 40 weken ;)

Zeiltjes en klossen, hier niet hoor, klossen komen er niet onder, lukt niet en zeiltje, ach ik verwacht niks voor die 38 weken ;)
    Wel een papagaai boven mijn bed binnenkort, lekker handig!

Guusje, ik vind jou ziekenhuis zo bijzonder, thuis monitoren en als je een couveuse kindje krijgt een kamer waar jij kan liggen met kind! Welk ziekenhuis is dat?

3. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Wow lilo.! Even via mobiel. Toch spannend dus.

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Yep Stefanie hier ook een lichaam dat eerst ff moet warm draaien. En dan kreunend en steunend op die pot gaan zitten.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Buddy nieuwssssss

Lillo heeft weeen om de 3 minuten

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Go Lillo Go je kan het meis zet hem op. de eerst bevaling van ons Topic die we mee gaan maken (ik kreeg helemaal een beetje kippenvel toen ik het sms je kreeg)

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Nou dan duurt het geen 72 uur meer, en kan het nu wel eens heel snel gaan. Succes Lilo, ben heel benieuwd naar je meisje! Houd je taai!

8. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Deze walrus gaat in bad!

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Oewww dat gaat de goeie kant op!!!!
    Nu een keer geen vals alarm!!!

Lilo zet hem op meid. Nog maar heel even en dan heb je je kleine prinsesje in je armen!!!

10. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Weet je dat ik er gewoon emotioneel van word als ik dit lees? pfff hormoontjes!!;)

Lilo zet em op meid...nog ff en je hebt je kleintje in je handen!!

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Lilo, echt heel veel succes al zal je dit waarschijnlijk pas lezen als je mama bent...slik, het wordt nu echt wel heel echt meiden. we worden (weer) mama's

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Als je vliezen zijn gebroken moet je toch met 24 uur bevallen???

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zoooo heb een poging gedaan tot bijlezen :) :$ maar wat kunnen jullie kletsen zeg zo met zn allen. Ik reageer maar even uit t blote, maar demente hoofd.... dus ik ga vast de helft vergeten.

Vagans: leuk zo met die kikkers, die opbergzak hebben wij ook... hij hangt alleen nog steeds niet :)
    Je vroeg of je nu een groot kindje zou krijgen omdat het voorloopt... dat hoeft niet persé hoor, het kan ook een groeispurtje zijn en dat het volgende week weer op schema ligt (was bij mij wel zo tenminste)

Lilo: Yo go girl, zet m op!!!!!!

@binna: ik zag ergens een mooi paars wiegje voorbij komen... errug mooi gelukt!!!!

@stefanie: zo vergaat het mij ook hoor, bij de eerste was alles met 36/37 weken helemaal gereed... oké eerder ging niet omdat we met 36 week nog moesten verhuizen :D Maar nu ook hoor.... heb pas vorige dinsdag het zeiltje op bed gelegd.. klossen??? wat zijn dat :) en moest ook vorige week dinsdag nog mn zh-tas klaarmaken.
    Dat doet me eraan denken dat ik mn tas nog even check op handdoeken.... die zitten hier in Duitsland niet in het "verzorgingspakket", moet je zelf meenemen naar het ZH.

@meimama: hier nog een 80-jarige hoor. Ik krijg al last van verzuring wanneer ik van de woonkamer naar de keuken loop (achterzijde benen) en oh dat omdraaien snachts in bed!!!! :(

@eten: "kangoek" zegt M.ariëlla .... pannekoeken dus :D
    gisteravond had ze een stoel bij het aanrecht getrokken en was op het aanrecht geklommen... zat vakkundig een Merci-reepje te pellen onder het roepen van "Soekejaja".... maw ze lustte toch echt wel een chocolaadje :D

@Rianne: ohw da's dus ook spannend zeg!!!! uiterlijk 12 mei houd jij je eigen frutsel in je armen!!!!

Zo.... ik mag morgen weer voor controle, vluchttas maar voor de zekerheid in de auto leggen (en de handdoeken niet vergeten) Ik ga er maar gewoon van uit dat ik morgen weer wordt doorgestuurd. Dan valt het altijd mee toch?
    Heb al wel gezegd dat ik 20 april een mooie datum vind om te bevallen.... 21e mag ook, want dan heb ik twee kindjes die zijn geboren op Witte Donderdag.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Afhankelijk van het protocol in het ZH... de ene hanteert 24 uur, een ander 48 en in het ergste geval idd 72 uur :$
    Maar je wordt wel heeeeeel goed in de gaten gehouden hoor, wanneer ze het niet vertrouwen wordt er echt wel ingegrepen.

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oeeeeee LILO!!!
    ben zooooo benieuwd!

Ben ook zo benieuwd naar al jullie bevallingsverhalen enzo! hihi
    das het voor en tegelijkertijd nadeel van een van de laatste zijn hihi!

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ hopmarjan: ow ja dat zou ook kunnen ja, want mijn ergste angst is uitscheuren en de pijn daarbij dus ik wil het liefst een heeeeeel klein kindje haha!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Vagans: heb weleens gehoord dat je dat amper merkt dat uitscheuren of knippen.Dat knippen vind ik supereng he brrrr.

18. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Marjan; succes morgen. hoe gaat het met het drinken?? hoeveel moet je drinken, meer dan 2,5 liter of dronk je niet zoveel?

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: en toch vind ik dat het ergste!
    zowiezo dat ze dan extra daar van onder moeten zitten kwa hechten en hechtingen controleren ook enzo en de pijn die je erna van hebt maar ook zeker het moment zelf! brrr...

Zijn er geen tips om uitscheuren of inknippen tegen te gaan?

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Binna je bent niet de enige die kippenvel krijgt bij zulke berichten.

Lilo we leven enorm met je mee! 19-04-2011 is een mooie datum!:)

Vagans inscheuren schijn je niet te voelen en een knip zetten ze in een wee, dus dan heb je al pijn:) Je moet echt proberen te ontspannen als het zover is. Dan maakt je lijf zo'n hormoon aan dat juist de pijn verzacht.

Deel Deze Pagina