Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ja die tips schijnen er wel te zijn maar of ze helpen:( Zo zijn er mensen die al voor de bevalling hun perineum masseren zodat dat wat soepeler wordt.Wat ik vooral ga proberen is heel goed te luisteren naar wat er gezegd word...hoop dat dat me lukt

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik had me er eigenlijk niets bij voorgesteld... het enige wat door mij heen ging toen ik hoorde dat ze gingen knippen was.... "Ik wil geen knip, want dan krijg ik hechtingen en die wil ik NIET :)"

Maar er zijn geen tips om het echt tegen te gaan, ja, vooral goed luisteren naar je VK of gyn op het moment dat je bij het persen te horen krijgt dat je moet zuchten oid.... Ik moest ivm vacuumverlossing ook even een stukje niet meer persen cq wegzuchten omdat het anders veeel te snel gaat.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Nou ik moest wel minimaal 2 liter drinken, liefst meer.... maar dat redde ik dus klaarblijkelijk niet. Nu zit ik op zo'n 20 glazen/bekers vocht per dag. Varierend van kleine koffie, thee, grote karnemelk en sloten water :D Dus als je uitgaat van 160 cc per glas/beker * 20 stuks.... dan haal ik momenteel zo'n drie liter per dag... ik hoop toch echt dat dat voldoende is :$

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oh jongens jullie konden me net van de vloer af rapen :D :D :D

Ik zit achter de pjoeter en M.ariëlla was nog op, mocht "opblijven" van de papa ;) die languit op de bank lag.... komt er ineens een klein meisje naast mn burostoel staan.... handjes omhoog gestoken "passa... passa" Ik draai me om..... en wat zie ik :$ :D :$ :D :cool:

Twee handjes en een smoeltje vol met chocopasta :D Mevrouw had in een onbewaakt ongeblik weer een stoel bij het aanrecht getrokken en had de pastapot ontdekt (die stond daar nog omdat we... jawel "kangoek" hadden gegeten) Hierin had ze dus vol overgave zitten graaien.

Kostelijk!!!!!!

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hahaha marjan,ik hoop niet dat ze ook met die pastahandjes aan andere dingen heeft gezeten;)

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marjan ha ha heeerlijkkkk

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ wish: wat is je perineum?

@ Hopmarjan: HAHAHAHAHA

nou meiden ik vind het super spannend, kan ni wachten tot de eerste (echt meekletsende) mei (naja april dan) baby geboren wordt :D

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

hier trouwens nog steeds buikpijn... dan ff wat erger en als ik dan rustig ga zitten ofzo zwakt het wel iets af maar het blijft aanwezig... wordt er letterlijk echt moe van *zucht*

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Vagans:de huid tussen je vagina en je anus:p

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ben geen Wish... maar je perineum is het stukje tussen je voorste en je achterste gaatje :D

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Nee dat dan gelukkig weer niet :D

12. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Dan was je er op tijd bij hahaha voor hetzelfde geld had ze allerlei deuren beetgepakt of lekker op de bank:$

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

aha... jaaa jaaa :)

dat stukje kan echt VET PIJN DOEN als je bijv te ruig bezig bent geweest... :) ieeee nu wil ik helemaal niet meer ! HAHAHA :p

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Jeetje meid dan ben jij wel een wilde haha heb nooit pijn aan dat stukje

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

o... woepsie :)

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heerlijk kind Marjan hihihii

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Rianne, ik zit bij een oude streek ziekenhuisje uit 1960. Staat in Amersfoort;)
    Er komt in 2013 een nieuw ziekenhuis. Dan ligt iedere moeder apart in een eigen kamer en heb je altijd je kindje bij je. Ook als het in de couveuse ligt!

Die thuisopname is echt geweldig! Mijn man vroeg straks of mijn gezicht nu vies was of dat ik zo verkleurd was... Laatste schat!;)

Hoe zal het met Lilo zijn?

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

;)

hahah wilde meid hahahaah

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    haha het is hier wel gezellig druk vanavond, we leven allemaal mee.

Perineum...je hebt ook speciale olie zodat het wat soepeler wordt voor de bevalling. Eeen op mijn cursus gebruikte dat. Nou ik heb geen trek dat elke dag te moeten masseren...kan er ook niet echt meer bij zeg maar ;)

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb nu al drie uur regemlatig (ongeveer 8 per uur) harde buiken. iemand tips waarvan het afzwakt??

Deel Deze Pagina