@stefanie een douch of bad @vagas oei meis dat plekkie ken ik ook niet op die manier hoor : nou meiden leef met me telfoon maar nog niks hoor
Uh nee, Stephanie, maar mijn vk zei dat ik bij 6x per uur even moet bellen. ( waarom weet ik niet ) Ik kwam even melden dat ik het superspannend vind van Lilo.
Dank je la palma, ik loop met de gyn dus voor mijn gevoel is de barierre zo groot want moet dan gelijk de verloskundige van het ziekenhuis bellen... Ga zo eerst effe douchen en kom dan snel weer kijken of er lilo/mama nieuws is
Okeey jullie denken nu ook: wat spookt die allemaal uit in de slaapkamer HAHAHA Pff alsof buikpijn niet genoeg is, had net 2 x een enorme kramp! moest m echt ff wegpuffen kon niet zitten of niks, ook steken erbij net een hele heftige indalings wee, en een paar minuten later nog een. Nu zijn ze gelukkig weer afgezwakt, ze hebben helaas niet de buikpijn meegenomen... Ben zoooo benieuwd hoe het met Lilo is!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Lilo is!!! Binna geen laatste nieuws???? Ik ben kapot meiden ik ga zo afsluiten alhoewel ik liever aan de laptop gekluisterd blijf over nieuws tond Lilo.... Morgen maar vroeg de pc aan doen Slaap lekekr meiden!! xx
Wat een gebabbel weer Lilo: Super spannend dus bij jou!! Verder wel terug gelezen, maar niks onthouden Hier weer pijnlijke harde buiken die min. aanhouden, 2 om de 5 min, toen om de 10 min, en nu zakt het weer af. wel steeds menstr. krampjes en rugpijn. Pfff.. word er moe van hoor Gelukkig morgen naar de vk!!! Meiden, ik ga lekker me bedje in! Slaap lekker voor zover mogelijk, en hopelijk morgen goed nieuws van Lilo! Liefs!!
Iedereen met buiken die wat anders doen dan we gewend zijn; Succes!! Lilo, we hopen morgen goed nieuws te lezen! Ik duik ook mijn bedje in. Slaap lekker allemaal!
Ik duik ook mn bedje in, miss dat ik nog ff kom spieken op mn telefoon strakkies anders zie ik het morgen wel, ben benieuwd!!! weltrusten dames!
Maar heel klein stuk bijgelezen. Zat de hele dag aan naaimachine en wiegje gekluisterd en het is nog steeds niet af (en nu is het bij lamplicht niet meer te doen om met de hand de bekleding vast te zetten, dus morgen verder) Lilooooo spannend! Misschien is je beebje er nu al wel!! Morgen kom ik gauw weer kijken hoe het gegaan is. Alle anders sterkte met de laatste loodjes enzo en slaap lekker! Hier alles trouwens ok hoor! Doeg!
haai ! Sorry dat ik jullie verwaarloos. Hebben net de sleutel gekregen en dus de hele dag druk met iedereen van koek en zopie voorzien, tussendoor nog naar de bouwmarkten en de kleine man verzorgen. Kortom ; ik heb NU pas tijd om bij te lezen! @LILO: Spannend! @ alle rommelende buikjes; succes. Slaap lekker!! Xxx
Daar zit je dan met je goeie gedrag.... vijf uur snachts. HIer alleen maar wat hazeslaapjes en vooral veel draaien en zweten. Ook E is wat onrustig maar die slaapt tenminste, heb m gevraagd of hij het erg vond als de pjoeter aanging.... staat op de slaapkamer. Nou ja een uurtje mocht nog wel Ga denk ik zo maar eens even met de adressen bezig.... doe ik tenminste nog iets nuttigs Nog geen nieuws van Lilo.... hoezo nieuwsgierig