Mei mamma's 2011 deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Troetelbeer90, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Lillo is om 02:45 bevalen van een dochter maelynn.

Bevaling was zeer heftig ze komt ons snel op de hoogte brengen

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Lillo en lillo man. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter wat een super mooi naam

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Whoei!!!!!! Super mooi nieuws zeg en wat een mooie naam!!!!!

Lilo en liloman van harte gefeliciteerd met jullie mooie wondertje Maelynn.

Nu eerst lekker bijkomen van je heftige bevalling en dan lekker gaan genieten!!!!!

4. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    LILLO en man: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Ik hoop dat alles goed is gegaan en jullie heerlijk van elkaar kunnen gaan genieten.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Binna: ben je er trouwens nog een beetje uitgekomen met dat belastingverhaal? Of je evt thuisblijft na de bevalling van frutsel of dat je toch "beter" kunt blijven werken?

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Jeeeej lilo en liloman proficiat met de geboorte van jullie kleintje! Nu lekker bijkomen en genieten van alles! Dikke knuf

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hé minnie, hoe is het met jou en je twee kleintjes? Alles goed en al een beetje gewend aan het ritme?

8. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    #1948 Troetelbeer90, 20 apr 2011
    Laatst bewerkt: 20 apr 2011
    Goedemorgen meiden,

@ Stampertje & Gravid; beladvies is ook afhankelijk van 1e of 2e kindje!
    Hier is 1e kindje bellen als het 1 uur lang om de 3 a 4 min is, 2e kindje als het 1 uur lang om de 5 min is.

@ Rianne; Wat spannend dat je nu de precieze datum weet waarop jullie wondertje zal worden geboren;)
    @ Klossen en zeiltje; Klossen gaat niet gebeuren hier (bed is 65 a 70 cm en daar doen ze het maar mee) zeiltje gooi ik er onder als ik deze week het bed verschoon (of vlgnde week)
    @ Gravid; Fijn dat het rond is wat betreft de auto, nou moet je niet zaterdag gaan bevallen dan he.. Anders moet de auto uitgesteld worden haha.
    Enne meid BELLEN als je twijfelt, beter 1 keer te veel als 10 keer te weinig.
    @ Lilo; Wowie spannend!!! Ik word er helemaal emo van hahahaha
    @ Meimamma; Het wordt inderdaad zo ontzettend spannend nu hier haha. Ik krijg zelf ook steeds meer de kriebels en als iemand in de omgeving dan zegt; het kan nog 7 weken duren zeg ik stug: Nee gebeurd niet.. Hoop gewoon dat ukkie zich niet 2 wkn te laat meldt haha:D
    @ Marjan; Hahahaha geweldig die kleine met die de pasta verovert!
    Hee nog zo’n vroege vogel!

@ Lilo; Wow meid van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! En wat heeft ze een prachtige naam gekregen, die heftige bevalling was het helemaal waard nu jullie je prachtige dochter in handen hebben. De tranen lopen over mijn wangen haha (stomme hormonen!)

Wauw meiden wat kan het ineens snel gaan he? ;)

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@Marjan nou we zijn daar nog niet veder mee omdat we eerst andere dingen moet op lossen voor de belasting dienst maar denk dat we het. Niet redden

@minniemous hoest met jullie zijn je moppies als thuis ??

@troetel hoest met jou ??

10. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Meiden effe snel een berichtje vanuit m'n zh bed ;)
    Kan jullie niet missen haha.
    En kan niet slapen want m'n vriend is niet bij me :(
    Zal effe kort verhaal doen nu ik nog tijd heb :p

Om half 7 lag ik lekker op de bank toen ik een knap voelde. Dacht bij me eigen huh wat een rare trap ;)
    Toen moest ik plassen. M'n vriend was net thuis van het werk en toen ik naar hem toe liep, gutste het water langs m'n benen. Het bleef maar lopen. Zh opgebeld en ik mocht langskomen.
    Eenmaal aangekomen om half 8 begonnen de weeën. Had rond een uur of 23:30 2 cm ontsluiting maar het ging absoluut niet meer. Heb nog nooit zoveel pijn gehad. Ik mocht een ruggeprik en ze gingen die man halen. Die kwam een half uur later. Echter had ik een weeenstorm. Ik kon niets meer! Toen hebben ze de ruggeprik gezet en na een kwartier begon het langzaam te werken maar nog niet optimaal. Dus gingen ze weer kijken hoeveel ontsluiting. Dit was 9 cm geworden OMG in een half uur tijd. Vandaar die pijn ;)
    Door de ruggeprik werden de persweeen een beetje tegen gehouden.
    Uiteindelijk ruggeprik lager gezet zodat de persweeen door zette. Ze kwamen erachter dat Maelynn een sterrekijker was. Dus moest ik een uur ongeveer dacht ik de persweeen wegzuchten. Toen ik het niet meer hield mocht ik eindelijk persen. Binnen 5 min lag ze op m'n borst. Wat een hummeltje. Ze hebben me niet ingeknipt maar was wel een stukje uitgescheurd. Dit hebben ze meteen gehecht. Auw auw auw wat deed dat pijn. Oja de placenta volgde 2 min later dus ook super snel. Heb er in totaal 8 uur en een kwartier over gedaan vanaf de gebroken vliezen. Maelynn heeft al goed aan m'n borst gelegen. Nu ligt ze lekker te slapen. Heb zelf wat bijwerkingen van de ruggeprik, oa duizelig etc. Maar waarschijnlijk mag ik vanmiddag wel naar huis toe. Ons kleintje weeg 3095 gram en het is een dropje. Ze lijkt op dr vader :D kom snel foto's spammen!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes xxx en een knuffel

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oefff Lilo dat is een tegenvaller een weëenstorm en dan vervolgens nog een uur je persweëen moeten wegpuffen. Maar je hebt een heel mooi wondertje gekregen en ben blij dat het zo goed gaat.
    Ga lekker genieten en ik ben benieuwd naar je foto's!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Jeetje lilo dat is toch vrij snel gegaan allemaal! Je hebt t super gedaan! En wat een mooi gewicht! Hoe is t met liloman? En wat goed dat ze al aan de borst heeft gedronken!

Hier alles okee met de kindjes! Liggen nog steeds in t zkh maar we hopen over een week of 2 lekker thuis te zijn met ze. Sem ligt nog aan de monitor en lynn moet nog beter gaan drinken. Verder is de wond van de ks ontstoken dus met mij gaat t ff wat minder.

Ik kijk nog steeds iedere dag hier hoe t met iedereen gaat en omdat t nu natuurlijk superspannend is met al dat gerommel bij iedereen.......de babyboom zal nu wel losbreken. Leuk leuk!

Knuffels voor iedereen!

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Binna; Balen dat jullie het waarsch. financieel niet redden als je stopt met werken!

Met mij gaat het wel redelijk, hier gisteren nog flink wat stress gehad. Mannetje was een beetje (heel erg) sago en reageerde dat op mij af & mijn hormonen reageerden weer daarop.
    Met als gevolg een huilende troetelbeer & man en dat ik ernstige krampen had en (volgens mij) harde buiken en steken in mn doos van asjemenou.. Moest de pijn zelfs wegpuffen!
    Maar niet VK gebeld, had door al het gedoe niet getimed dus had geen nut om te bellen.

Later op de avond was dametje flink actief maar buik is constant een harde bal..

@ Lilo; Wat een bevalling meid! Hoop dat je vriend straks gauw bij je is en dat je vandaag met jullie wondertje naar huis mag. Lekker bijkomen!
    Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie meisje.

Liefs

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Lilo en man van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje.
    Een heftige bevalling, maar je hebt nu wel een klein lief hummeltje om vast te houden. Geniet ervan!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ff op mn mob strax uitgebreider.

LILO: van harte gefeliciteerd meid!
    Ik vind het helemaal leukl! Dikke knuffel voor jullie!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥

28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Meisje BV

28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen BV
    29 April Binna(27) 2e kindje ziekenhuis meisje FV
    01 Mei Gravid(22) 2e kindje thuis Jongen FV
    02 Mei Sanny(34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV
    07 Mei Sunnie(27) 1e kindje thuis? meisje BV
    09 Mei Lilo(22) 1e kindje kraamhotel, meisje BV
    10 Mei Bloem(32) 2e kindje Thuis Zegt het niet BV
    11 Mei Stefanie(32) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV
    13 Mei GuusjeB(26) 1e kindje ziekenhuis Verrassing BV
    13 Mei Bas1759(30) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV
    18 Mei Wish 1e kindje ziekenhuis Jongen FV
    21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen BV
    22 Mei Denise 2e kindje ziekenhuis Jongen BV
    23 Mei Chaartje(31) 2e kindje ziekenhuis Zegt het niet BV

23 Mei Meimama(27) 1e kindje Ziekenhuis Meisje BV
    24 Mei Rianne(31) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) BV
    25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje BV
    26 Mei Sunnyqueen(23) 1e kindje Verrassing
    26 Mei Vagans(24) 1e kindje Ziekenhuis meisje BV

Meisjes: 9
    Jongens: 5

。◕‿◕。Geboren 。◕‿◕。

21-03-11 Miniemous: (33 wk) Sem en Lynn

13-04-11 Senna: (37 wk) Dewi 2450 Gr.

20-04-11 Lillo: (37,2 wk ) Maelynn 3095 gr.

♥Buddylijst♥

Marjan 28 april / Marieke 5 mei

BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei

Monika 21 mei / Sanny76 2 mei

Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april

Wish 18 mei / Vagans 26 mei

Troetelbeer 25 mei/ Gravid 1 mei

Chaartje79 23 mei / La Palma 7 mei

Lilo88 9 mei /Binna 29 april

Stefanie 11 mei / Binna 29 april

Guusje 13 mei / Troetelbeer 25 mei

Bloem 10 mei ?????
    Denise 22 mei ????

Hoeft geen buddy

Rianne

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nog ff een keertje hoor, vind het zoooo leuk!

Gefeliciteerd Lilo, lilo man, en lilo hond natuurlijk ;)

Zo te horen heftige bevalling (brrr haha) heerlijk dat de kleine er nu is, nu begin ook ook echt ongeduldig te worden hihihihihi

Geniet van je ezinnetje en ik wacht met smart op de eerste fotos ;)

@troetel wat rot van dat huilen en die pijnen! ik heb dat gister dus ook gehad die pijnen, niet leuk!

@ minimouse: sterkte met de ontsteking en hopelijk snel die 2 kleintjes mee naar huis!

Zo nu ga ik nog ff verder proberente slapen want ik vind het echt veel te vroeg ;) vriendlief is net vertrokken naar zn werk dus ik ben weer alleen...

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    HOERA!!! MAELYNN IS GEBOREN!!!! LYLO EN FAMILY VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Wat een fantastisch nieuws! Zit hier gewoon met kippenvel!
    Een heftige bevalling, maar nog wel redelijk snel allemaal. En wat een mooi gewicht! Geniet heerlijk van elkaar en ik hoop dat jullie vanmiddag met z'n drietjes de drempel van jullie huis mogen oversteken.

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goodmorning!:D

Lilo gefeliciteerd met je dochter!!!

Ik las het vanmorgen al vanaf mn mob maar daar kan ik niet mee posten, helaas.
    Ben helemaal hyper van dit nieuws ahhaha kon ook gelijk niet meer slapen;)
    Maar heftige bevalling hoor, maar als je kijkt wat je er voor moois voor terug hebt.... Mooi gewicht en vanmiddag al lekker naar huis.
    Hier mag het ook wel beginnen met 37 weken;) Goed voorbeeld doet goed volgen;) ahahah

Nou ja hier dus al vroeg wakker. Na een onrustige nacht. Baby dacht dat het in de achtbaan zat volgens mij;)
    Dus met vriendlief samen ontbeten en net even stof gezogen en gedweild;)
    Nu net lekker onder de douche vandaan. Zo even het raam voor zemen en dan ga ik even leuten bij mn zusje denk ik;)

Fijne dag dames en laat de volgende baby maar komen!!
    Heerlijk hoe iedereen zo met elkaar mee leeft hier;)

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @inniemousse, hoop dat de kleintjes snel aansterken en jij opknapt en alleemaal toppie naar huis mogen.

Lili van harte gefeliciteerd met jullie dochter !!!!!!

Ik moet aan het ctg schrijf zo wel weer verder

Deel Deze Pagina