@ Lilo en familie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wauw dat is snel gegaan! En wat een prachtige naam! @ Denise, succes bij de CTG, hopen op een mooie variabele! Hier ook slechte nacht, veel draaien, niet kunnen slapen. Net zoonlief weggebracht naar opvang. Vandaag sollicitatiebrief schrijven! Ik wil ander werk!
@ Minnimouse, vervelend dat die wond is gaan ontsteken. Heb je er veel pijn aan? Over 2 weekjes gelukkig de kindjes lekker thuis. Is niks dat gevlieg naar het ziekenhuis.
@minnie jeetje balen dat je wond ontsoken is. hopelijk mogen je moppies snel naar huis @bloem suces met solicitatie brieven schrijven @meimama niet te veel doen he. Enne heb je nog een tip truc voor me om streep loze ramen te krijgen. en wat gebreuk je. ik had dus heel lang iets van ajax en daar kreeg ik geen strepen door maar dt is op en niet meer te krijgen @denise suces met de ctg @vangas slaap lekker
Lilo van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Maelynn!! Super mooie naam!! Toch redelijk snel bevallen he en zo zie je maar weer die weeen zijn toch ergens goed voor ineens 9 cm in een half uur!!!Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en kunnen genieten!!!!
Lilo van harte gefelciteerd met je dochter! Neem alle tijd om te herstellen, wil vooral niet te snel! En lekker genieten van je dochter!
@ Binna, kreeg hier ook de tip van glazenwasser om afwasmiddel te gebruiken en nadrogen met theedoek!
Lilo: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Maelynn!! Nog vrij snel gegaan zeg, en vrij heftig las ik! Nu maar lekker genieten van jullie meiske!! Hopmarjanneke: Hier nog 1 die hazeslaapjes doet hoor Was vannacht ook zo gigantisch warm, dat slapen echt niet wilde.. Troetel: Zelfs bij de 1e mocht ik bellen als het om de 5 min kwam. Denk dat het echt per vk praktijk verschilt. Enne wat betreft bellen naar vk, soms heet ik Troetel Niet tof trouwens van je vriend dat hij alles op jou afreageer, dan zou ik ook lopende hormonen bom zijn. Minniemouse: Wat fijn dat het met de 2 kleintjes goed gaat! Hoop dat de wond bij jou ook gauw geneest! Meimamma: Veel plezier bij je zusje! Denise: Hoop dat de ctg goed is!! Bloem: Succes met sollicitatie brieven schrijven! altijd weer spannend. Goeiemorgen meiden!! Hier dus ook een brakke nacht gehad.. was mega warm op kamer, dus van slapen komt dan weinig Daarbij veel krampjes, dus met andere woorden.. slapen wat is dat Ben er maar lekker optijd uit gegaan (08.30, is optijd voor mij ) en zit nu nog heerlijk aan mn ontbijtje, musli met yoghurt en roosvicee laxo er door heen, eet ik nu al 3 dagen 's morgens, met daarbij 2 boterhammen met appelstroop en vers geperst sinaasappel sap, en kan weer heerlijk naar de wc * even afkloppen en niet te hard roepen * Vandaag alweer rustig dagje (wanneer niet ) zelfs de afwas is weg, de was is weg.. hm.. wat moet ik vandaag gaan doen Ik hou in ieder geval de krampen in de gaten, van vriendlief moest ik gelijk bellen als er wat regelmaat in zat, maar om 16.30 uur moet ik naar de vk, dus bellen dan weinig nut denk ik.. Ik heb ze wel, maar nie regelmatig, dus kijk het vandaag even rustig aan. Het is gelukkig heerlijk weertje (ze geven 24 graden op , wat al wel te merken is, want lucht is strak blauw, en staat geen zuchtje wind) dus dat scheelt weer Zo eerst eens kijken of Uk gaat bewegen, want die heb ik nog niet eens gevoeld valt me op. Meiden, fijne dag voor zover dat gaat!!
Lilo en liloman van harte met jullie ongetwijveld prachtige dochter Kan niet wachten op de foto's. Maar jeetje wat is dat snel gegaan en wat een pittig bevallingsverhaal. hoop dat jullie vanaf vanmiddag lekker thuis morgen genieten. Denise; succes met de CTG, hoop dat vandaag een duidelijke en normale gyn hebt. Hier zijn de harde buiken alweer afgezakt. Gisteravond toch maar effe de verloskamers gebeld, waren echt heel lief en ik kon altijd bellen met vragen. Ik dacht wel dat het goed zat maar wilde effe checken. Zolang ik mijn meisje blijf voelen en de harde buiken niet echt pijn doen hoef ik niets te doen. Dus naar bedje gegaan en wel wat onrustig geslapen maar aan het eind van de nacht zakte het weer af. Nu zo maar eens motivatie vinden om uitgebreid de was te doen en toch maar eens mijn ziekenhuistas bij elkaar te zoeken
Binna: Jammer dat jullie het niet redden. Je krijgt voor een tweede kindjes wel meer toeslag voor de kinderopvang, maar hoeveel precies (percentage) weet ik niet... Tis en blijft een duur grapje! Over de ramen: een ui pellen in vier of 8 snijden en die bij in je sop gooien (ik gebruik ammonia) gegarandeerd geen strepen. Oma's tip haha. Marjan: Succes vandaag weer in het ziekenhuis. Denise jij ook succes bij het volgende CTG. Minnimouse: Hopelijk mogen jullie kleine mopjes over een paar weekjes lekker mee naar huis. Onwijs balen dat je wond is gaan ontsteken, rustig aan is ook lastig als die kleintjes in het ziekenhuis liggen. En nu even ego: Ik ben chagerijnig! Volgens mij is het lang geleden dat ik zo'n k.u.t humeur heb gehad. Het was de tweede rotnacht op rij. Eerst moest ik wachten op S. omdat hij zijn sleutels vergeten was. Nou prima, geen probleem wel zo gezellig om met z'n tweeen op bed te gaan. Maar ik kon echt niet slapen, wat een rotnacht. Vandaag zou S. thuiswerken, omdat ik de auto nodig heb om naar de VK te gaan. Is die sukkel zijn werkmobiel kwijt... en die heeft hij perse nodig om thuis te werken. Ik zou vannochtend eerst even snel wat zomerkleding shoppen voor L. dan lunchen bij een vriendin. Dat kan ik dus nu zonder auto wel vergeten. Hij komt vanmiddag dan thuis zodat ik wel naar de VK kan. Hij heeft wel 100x sorry gezegd, maar ik ben gewoon pissig, die vent vergeet zichzelf nog eens. En L. was een heerlijk boefje die heeft op weg naar de opvang midden op de stoep in het park liggen krijsen. Heerlijk gewoon, super druk want de scholen beginnen dan dus allemaal mensen daar! Blegh! Ben nu heerlijk alleen thuis, heb even lekker een potje gejankt en ga zo een chocoladetoetje eten. Laters meiden!
Ik zit me net te bedenken dat ik ook nog wat voorraad aan boodschappen wil gaan halen zodat mn vriend niet halsoverkop boodschappen hoeft te doen als ik bevallen ben. Dingen zoals extra frisdrank,wc papier,beschuit met muisjes niet te vergeten!! brood voor in vriezer enz
Stefanie: Goed dat je even gebeld hebt! Vandaag maar lekker rustig aan doen! Wish: Haha, ik teken er voor Vanmiddag naar de vk, dus ben benieuwd hoe of wat! (Ben normaal nooit zenuwachtig, maar heb nu wel zo iets van: spannend.. hoop dat ze wat gaan doen!) En inderdaad, extra boodschappen is nooit verkeerd.. maar scheelt dat vriendlief het hier vaak doet, dus die vergeet dat niet denk haha. Aukje: He meid, wat rot! Snap goed dat je dan even pissig bent als man toch met auto weg moet en jij plannen had! En zoals jij zegt: hij vergeet zichzelf nog eens, zo zeg ik altijd: als je je reet niet vast had zitten,vergat je die ook nog Geniet van je toetje, en lekker rustig an meid! Geef niks, soms zo'n dagje uit je hum.. heeft iedereen wel eens.
Minniemouse, wat vervelend dat de wond is gaan ontsteken! Geneest het nu wel goed? Ik hoop dat je snel je kindjes mee naar huis mag nemen. Dan kan het genieten thuis ook voor jullie beginnen! Lilo, ik heb nog niet gezegd dat ik het een geweldige naam vind voor jullie dochter. Lekker apart en bijzonder. Ik houd daar wel van. Oh en met dat jij bevallen bent ben ik je dromen gaan overnemen geloof ik. Pffff, werd op een gegeven moment wakker zat er iemand boven om mijn man om hem te wurgen! Na 3 keer knipperen was er gelukkig niks te zien Ziekenhuistas hier net weer wat erin gestopt. Lilo laat maar weer zien dat kindjes ook spontaan voor de 38 weken kunnen komen! Denise we gaan vandaag voor een mooi ctg en een begripvolle gyn! Ik wacht op mijn ctg. Vandaag weer een andere verpleegster dus dan moet ik om 08.30 uur gereed zijn en dan is het wachten... Versieringen weet iemand nog een leuk webadres voor geboorteversieringen? Ik wil wat orgineels. Dus eigenlijk niet de slinger met ´Hoera een jongen/meisje´. Zat al te denken aan een vlag ofzo en wat leuke slingers. We wilden een heel groot beschuit op de voordeur, maar dat is ook zo weer 30 euro voor een paar weekjes en dan moet het weer terug naar de verhuurder. Dus tips zijn welkom!
Wish, hier doet manlief al 2 weken de boodschappen. Ik heb alleen wat extra rollen beschuit, roomboter, koffie, koffiefilters en koffiemelk in laten slaan. Wij hebben zo´n koffieautomaat met bonen, maar voor de kraamvisite gebruiken we een gewoon koffiezetautomaat.
*** breekt in *** Lilo ik zie datje bevallen bent van jullie dochter! Mooie datum 20-04-2011 en super mooie naam! Het zonnetje schijnt voor jullie . Geniet van jullie kersverse gezinnetje! Hoe gaat het verder met de andere meiden hier? Succes allemaal met de laatste loodjes. Ik volg jullie nog wel hoor, zeker nu het hier zo super spannend wordt! XXX Breekt weer uit ***
Hier doen we samen de boodschappen maar het lijkt wel of ie dan niet oplet wat ik pak haha Als hij dan eens alleen boodschappen doet heeft ie geen idee welke cremespoeling ik bijv altijd gebruik
Wish: Ja voor zulke dingen moet ik ook altijd mee hoor haha Maar gewoon de standaard dingen weet hij zelf wel. Dus scheelt hele hoop haha.