Zo meiden, alweer een nieuw deel! Lekker verder kletsen en nu gaan we echt bijna BEVALLEN!!! Liefs, Troetel
hier effe een linkje naar het oude deel. Misschien wel zo makkelijk http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/253967-mei-mammas-2011-deel-3-a-500.html
@lilo: als je van spulletjes van Dirkje houd dan moet je ook eens kijken op www.deskuorre.nl die heeft een biedpagina waarop ook spulletjes van oa Dirkje staan. Heeft leuk spul en voor leuke prijsjes. Kan ook gewoon afscheiding zijn wat je verliest. Ik heb ook behoorlijk waterige afscheiding steeds. Kan bij tijd en wijle drie maal daags een droge onderbroek aantrekken. @lightdranken: je moet er gewoon niet teveel van drinken omdat er vooral veel aspartaam en aanverwante dingen inzitten. het is niet direct levensgevaarlijk hoor. @binna: ja gelukkig wel goed doorgeslapen. Ze verlegt haar ritme tijdelijk... ze is nu steeds rond 11 uur al erg moe (sinds vorige week al) dus dan leg ik haar om die tijd al in bed en is ze rond 1-2 uur weer wakker. Wel een klein nadeeltje voor mama.... die kan dan niet even de bank pakken helaas. @wish: succes vandaag met die echo ivm je vruchtwater. @vagans: ik doe niet persé middagdutjes maar ga wel vaak even languit op de bank liggen met de voetjes omhoog... rusten alleen is ook goed. @chaartje oh fijn dat je naar huis mag!!!! @volle produkten en suikers: internist vertelde me dat ik bij hoge uitzondering wel een glas lightfrisdrank mocht nemen.... maar ja t was wel allemaal chemische troep zegt ie dr achteraan. Maar dan alleen wanneer ik absoluut niet zonder frisdrank zou kunnen.... gelukkig kan ik dat dus wel, houd helemaal niet zo van prikdrankjes. Ik houd het lekker bij mn karnemelk. @esmee: ik denk dat ik dat had gevraagd van die hulp met verhuizen. En ja ik ben ook erg gemakkelijk wat dat betreft. @gravid: ships balen van die bloedneus! Oh leuk die dingen van Kruidvat.... misschien morgen toch eens gaan kijken. @stefanie: hier een thuisblijfpapa (ivm WAO) en ik werk 32 uur + vier uur ouderschapsverlof (contract 36 uur) Het eerste jaar ging dochterlief drie dagen naar KDV, dagje papa, dagje mama. @guusje: balen meid dat je toch nog moet blijven. Duimen draaien hier voor je! Zoooooo over naar deel 4.....
Vanmiddag nog even naar de internist. Ben benieuwd of ik mag doorgaan met dieet of dat ik insuline moet gaan spuiten. Al vroeg wakker vanochtend. Ook dochterlief vroeg wakker....loop alleen zelf nog wel in mn nachthemd en ochtendjas rond.
Wow deel 4 alweer! Marjan: Ik hoop dat jij weer goed gekeurd wordt bij de internist! Zou toch fijn zijn. Nu nog even deel 3 bijlezen. Dochterlief zit voor de teletubbies (om gek van te worden...) dus heb even de handen vrij.
@ Lilo: Ojee 6x plassen! pfff En geniet ze van de zon, volgens mij komt die wel goed door vandaag! @ Troetel: Jeetje wat ben jij druk geweest! wel aan jezelf denken he! En wat ontzettend rot van de hond! Ik zou het asiel bellen en het uitleggen, desnoods zeggen dat je je handen er van af trekt en hun hem maar terug moeten halen. Ze kunnen het toch niet op jullie aanschaffen!!! Maar nog niemand gemeld die de hond wil hebben??? @ Hopmarjan, lekker toch ff in je ponnetje rond hobbelen! Sommige mensen doen dit wel is een hele dag! Dat zou ik niet kunnen, moet toch naar buiten met de honden Zo, hier redelijk geslapen, mn rug doet nog steeds verschrikkelijk zeer! Vriendlief heeft de hele nacht moeten door werken, weet niet of die nog aan boord ligt te pitten of thuis (denk thuis want de andee ploeg heeft de boot nu nodig) om 10:30 moet ik m ff wakker bellen voor het geval dat die door zn wekker heen slaapt. Vanmiddag naar een basisschool met de slangen, een meisje had gevraagd of we kwamen omdat ze dr spreekbeurt over slangen houd, ik heb eigenlijk echt GEEN zin, ken dat hele kind niet maja vriendlief had het beloofd... En dan gaat vriendlief morgen naar Limburg (wel met een geleende auto als we die kunnen vinden) om de nieuwe onderdelen voor de auto te halen.
Nee hier zou dat ook neit kunnen ivm de honden... heb net lekker gedouched, dus nu de kleertjes aan en dan straks idd lekker even buiten kijken, Succes met de spreekbeurt.
Goedemorgen meiden!!! Wow deel 4 alweer!! @Troetel:Zo wat hebben jullie hard gewerkt zeg!!Wel lekker dat die badkamer nu betegeld is he? Ik kan het me voorstellen hoor...eigenlijk is het niet goed voor je om zo druk te zijn maar ja het moet toch af he.Hier ook hele weekend druk geweest en hou ook mn hart vast voor de echo vanmiddag. @Hopmarjanneke: Ik hoop dat je goed nieuws krijgt bij de internist en dat je geen insuline hoeft te gaan spuiten. @Vagans: Vervelend meid dat je nog steeds zo'n pijn in je rug hebt.Succes met je spreekbeurt vanmiddag Hier redelijk geslapen.Wel om de 2,5 uur wakker om te plassen maar slaap daarna gelukkig weer snel verder. Vandaag ff rustig dagje zonder klussen!!! Vanmiddag ff gesprek om mn werk over mijn functie(en die van 2 anderen) die ze willen wijzigen en lager willen gaan inschalen.Daar gaan wij natuurlijk niet mee accoord haha.Daarna om 16.45 echo!! Ben zo benieuwd hoe het met het vruchtwater zit en hoe mn kleine mannetje gegroeit is in een week.
Zoooo alweer een nieuw deel we kletsen er goed op los Weet nog wel toen ik in januari mee ging kletsen het op pagina 63 zat en nu al 500 pagina's @ Troetel: Zooo jij hebt hard doorgewerkt!! Nu lekker je rust pakken meid! @ Hopmarjanneke: Thanks voor de site. Ik vind de kleding van dirkje leuk dus zal zo eens kijken @ Vagans: Beterschap met je rug mies!! Hopelijk wordt het snel beter! @ Wish: Succes bij de echo meid!!
OP die site hebben ze dus een biedpagina (soort van uitverkoop) en ook gewoon een reguliere pagina met zomer en winter kleding. En dan zijn ze nog schappelijk qua prijsjes vind ik.... zijn toch allemaal "prijzige" merken die ze op de site heeft.
Goedemorgen allemaal! Deel 4, dat betekent dat jullie 20.000 berichten bij elkaar gekletst hebben.. Wish heel veel succes vanmiddag, dat kunnen ze toch niet zomaar maken, een functie naar beneden inschalen. ook al zouden ze dat doen dan hebben de mensen die nu op functie zitten volgens mij recht op behoud van salaris en schaal (aangezien je benmt aangenomen onder die voorwaarden) en daarna natuurlijk veel succes bij de echo! Troetel, wat een doorzettingsvermogen hebben jullie met z'n tweetjes. Hier moet ook nog veel gebeuren maar ik weet niet of we die uren van jullie zouden trekken Vagans, veel succes met je spreekbeurt. Marjan, succes vanmiddag bij de internist. Hier gistermiddag het briljante idee dat gekregen dat het een mooie dag was om badkamermeubel uit te gaan zoeken. Was in de buurt niks leuks dus na het werk van mijn man naar de hornbach. Daar uiteindelijk 3,5 uur rondgespookt want ja, dan kan je de tegels ook wel kopen. daar haden we het alleen nog niet echt over gehad. Dus met veel bakjes thee en een broodje (gelukkig hadden ze een koffiecorner) zijn we eruit gekomen. De auto staat nu nog volgeladen op de oprit. hadden gisteren om 22:00 geen puf meer om de auto uit te laden. Ben nu redelijk gesloopt. Merk wel dat winkelen geen goed tijdsverdrijf meer is. Ga vandaag lekker rustig aan doen.
Klopt Stefanie, ze willen ons 1 schaal terug zetten en dan een persoonlijke toelage geven als compensatie.Maar wij vragen ons af of in die persoonlijke toelage alles zit zoals vakantiegeld,ORT,inflatie,ziektegeld enz enz dus maar ff horen wat ze willen.
wij zijn zaterdag naar de Hornbach geweest wat een enorme winkel is dat zeg!!! Kun je echt vanalles krijgen! Alleen zijn we erachter gekomen dat de bouwpakketten die je koopt echt voor hele handige klussers zijn pfff wat een gedoe zeg die tekeningen
Goeiemorgen meiden! Deel 4 alweer woow, we kletsen er goed op los En inderdaad, als goed is word dit het topic waar we over niet al te lange tijd baby nieuws gaan lezen spannend!! Stefanie: Fijn dat jullie nieuwe badmeubel hebben! En vandaag inderdaad maar rustig aan doen Wish: Succes met het gesprek vanmiddag, en natuurlijk bij de echo! Vagans: Opzich wel geinig zo'n spreekbeurt! Kinderen vinden het vaak wel geweldig, succes ermee! En denk aan je zelf he, rustig an met je rug!! Hopmarjanneke: Succes bij de internist! en ja bij de Kruidvat hebben ze echt leuke spulletjes. Troetel: Goed bezig geweest jullie, meid!! Maar wel aan jezelf denken he!! Niet al te druk meer zijn. Hier lkkr uitgeslapen, al heb ik wel beroerd geslapen. Stapte uit bed en barste gelijk in huilen uit zo'n zeer dat mn bekken doet Zit echt elke dag te hopen dat Uk gauw komt, trek dit niet heel lang meer. Vandaag dus rustig daggie.. even op gemakkie de was weg werken en beginnetje maken aan de slaapkamer om die op te ruimen en schoon te maken. Wil het toch netjes hebben voor de bevalling begint.
Goedemiddag meiden! Het is hier weer lekker gezellig (druk) @ Vagans; Tja ik heb via e-mail al contact gehad met het asiel (had ze 2,5 week geleden al geïnformeerd). Moet zeggen dat ik zelf wel graag wat wil betekenen voor het hondje want dit schiet gewoon niet op. Maar het asiel wil niet echt flexibel zijn met evt. openingstijden helaas. We zitten nu echt in dubio, mengen we ons erin en nemen we nog afscheid van de hond en zorgen we voor een goed eind. Of trekken we onze handen er vanaf met alle gevolgen van dien en maak ik me onbewust druk. Het is ook wat want ik had echt gezegd na de verjaardag van oma geen lange stukken meer met de auto weg te willen gaan. Just in case, het voelt niet fijn zegmaar. Maar voor die hond moeten we toch weer een flink eind rijden en niemand die ons de benzine betaald want we mengen ons er immers zelf in. Pff denk dat ik het asiel maar voor een keus moet stellen, of ze zorgen dat er iemand aanwezig is buiten openingstijden en wij lossen het op. Of ze lossen het zelf maar op, maar dan neem ik het mijn broer ook niet kwalijk als hij boos wordt (dat ze de hond prompt bij hem weg komen halen). Oke hij houdt zich niet aan de afspraken, maar ze zijn echt bagger met openingstijden. Zoals ik al eerder zei iets van 9-12 en dan alleen dinsdag, woensdag en zaterdag geloof ik. Kleine hondje: Mijn moeder heeft allerlei ads op i-net gezegd en wordt overstelpt met reacties, ze heeft expres het ras er niet bij gezet zodat mensen niet direct daarop reageren. Dus ik hoop dat daar iets uitkomt, moet zeggen dat ik met dat hondje niet zon band heb als met de grote. Dus dat valt me niet zo zwaar als met die andere hond. Enne meid; jij ook rustig aan doen he. Veel succes met de spreekbeurt, toch leuk dat zon klein meisje jullie slangen daarvoor wil showen? @ Wish; Inderdaad wel blij dat het nu af is. Nu zijn het echt nog de kleine dingetjes: Tegels schoonmaken, dorpel plaatsen en de 3 tegels daar tegenaan nog leggen. Daarna afvoegen en kitten, wastafel+meubel plaatsen en kranen plaatsen en nog even gauw de verlichting oplossen ( het is nu niet echt een veilige schakelaar, zal de kraamzorg niet zo blij mee zijn hihi. Wij zijn het gewend, mja) Nou meid, rustig aan jij ook en ik hoop dat de echo gewoon goed is @ Stefanie; Moet zeggen dat het vooral het doorzettingsvermogen van manlief was hoor! Die kwam vrijdag uit zijn werk en is begonnen met voorwerken (latten plaatsen, voorstrijk en badkamer leeghalen). We hadden de tegelsnijder van zaterdag 10:00 tot maandag 10:00 (hadden hem al eerder kunnen hebben zdag maar ik kreeg een meltdown en vriendlief vond dat dat voor ging dusja) En hij wou het perse af hebben, hij was echt niet van plan om die snijder nog eens te moeten huren voor een paar tegels! Dus dit wordt een rustig weekje voor ons hihi. @ Hornbach; hier in Breda is hij pas geleden vergroot, 2 weken terug had vriendlief het briljante idee om hem even helemaal door te lopen. Als het met mij ging. Nou eh meiden, ik was kapot. Volgens mij is Breda het grootste filiaal ofzo? Pfoe wat een giga winkel, maar wel een hoop spulletjes kun je er veel goedkoper krijgen moet ik zeggen @ Gravid; Hihi dan moeten we rustig aan kletsen, want velen hebben verlof of bedrust dus dan wordt er veel meer gekletst volgens mij. Mijn gevoel zegt dat er voor de bevalling nog wel een deel 5 komt misschien. En meissie doe jij ook rustig aan?? @ Ego; Net boodschapjes gedaan en opgeruimd, pff voelde me net een oma van 80.. Vraag me af of dit volgende week ook nog lukt, werd helemaal niet goed in de winkel! Maar wilde perse alleen haha (excuus: anders was het brood op s avonds hihi). Nu ondertussen alweer wat bankzaken geregeld en telefoontjes gepleegd. Moet zometeen maar eens aan de opruim & poets. Om 14:00 komt hier iemand van die consumer scan panel en wil het niet spik en span, dat kan gewoon niet. Maar een beetje schoon is wel zo fijn. En laat het nou net vandaag!!! Allemaal een puinhoop zijn doordat we het weekend lekker alle tegellijm door het huis heen hebben gelopen (fijn! NOT) Ik doe het mooi effe met de franse slag, maar goed dat is ook nog flink wat werk! Meiden; allemaal rustig aan doen eh Het zijn ten slotte de laatste loodjes. Zal straks trouwens eens wat fotos plaatsen van onze betegelde badkamer (hij is nog wel wat viezig maar daar kijken jullie maar doorheen) Liefs
Troetel: Ja dan maar rustig aan kletsen inderdaad En ik hoop eerlijk gezegd niet dat ik nog in deel 5 kom zonder baby Ben het zo spuug en spuugzat hij mag van mij komen,. Ben benieuwd naar je badkamer!! Hier ist vandaag knudde.. stapte al met tranen me bed uit, en ze blijven komen.. kan alleen maar huilen, alles zit me tegen katten werken niet mee, lopen alleen maar te ouwehoere.. zelf heb ik ontzettende last van mn bekken, rug en hoofd.. en zie steeds sterretjes.. Wil vandaag echt niet. Uk mag echt komen van mij, dit trek ik geen 5 weken meer. *klaag modus weer even uit* Straks op gemakkie ff slaapkamer opruimen, heb raam lkkr wagenwijd open staan,.. misschien dat ik door opruimen me wat lkkrder ga voelen. Al doe ik wel rustig an.
Wish; volgens mij mogen ze de functie best aanpassen en herwaarderen (voor eventueel toekomstige sollicitanten) maar ik zou geen schaalverlaging accepteren want dan ben je al je rechten kwijt. Stel je gaat ergens anders heen, dan wil men graag weten wat je verdient e.d bij salarisonderhandelingen en dan tellen ze zo'n toelage vaak niet mee. Er je kan vaak minder periodieken doorgroeien. Voor jullie alleen maar nadelen lijkt het. Ik zou er erg voorzichtig in zijn en volgens mij zijn er strenge regels voor. Misschien staat er iets in je CAO of ben je lid van een bond/of ken je iemand die lid is van een bond die het even na kan vragen. Wat ik wel weet is dat eenmal verworven rechten niet zomaar "afgepakt" kunnen worden. Misschien weet Marjan meer, volgens mij is zij behoorlijk thuis in arbeidsrechterlijke zaken toch?? Gravid; doe je wel rustig aan!! Volgens mij zijn jou laatste loodjes erg zwaar . Strekte. Troetel; Ik zou de keus bij het asiel neerleggen. Je kan niet verantwoordleijk zijn voor idereen terwijl jullie zelf nu al zoveel op je bordje hebben. ben beniuwd naar de foto's Hornbach is idd verschrikkelijk groot, maar we waren echt minder kwijt dan wanneer we naar een andere bouwmarkt waren geweest ook al hadden die alles in de aanbieding. Ennuh ik vond Groningen al groot, wil niet weten hoe Breda eruit ziet Ga effe een hapje eten voor mezelf ritselen. Tot later!!