Rianne, wij hebben ons mannetje wel laten meten met de geboorte. Wij zagen zelf dat hij een voorkeurshouding heeft. Op het CB vroegen ze er ook naar. Stefanie¸hopelijk werkt dat middeltje voor je borstvoeding. Gravid, reageert Luca al echt op speeltjes? Ik had gehoord dat je een knuffel achter zijn hoofdje moet leggen zodat hij niet terug kan draaien. Nou die van ons werd dus onwijs boos! Was ook wel weer leuk om te zien. Vagans, ik stuur jou weer een heel dikke digi knuffel! Weer in het ziekenhuis... Ik begrijp je gevoelens van teleurstelling, maar ook is het weer fijn dat ze haar zo goed in de gaten houden. Ik hoop echt dat jullie snel weer naar huis mogen en dat jullie dan ook daar mogen blijven! Meimamma, wat een droppie! Een meisje van de zwangerschapsyoga is vandaag bevallen. Ze heeft na 42 weken een kindje van 4800 gram en 57 cm op de wereld gezet. Nu wil ik haar graag kleertjes geven (ze had gerekend op een meisje en daarom bijna geen jongenskleertjes gekocht), maar ik zit te twijfelen over de maat. Maatje 56 zal wel niet meer passen, dus zal ik dan maar maat 62 kopen? Ik wil wel dat ze het zo snel mogelijk aan kan trekken. Welke mama weet raad?
Guusje; onze meid is 4070 gram en ik gok nu 54 cm maar pas nog prima in maat 50 (hema en prenatal) dus ik zou wel maat 56 kopen en de bon anders goed bewaren maar dit is ook mijn eerste Dus misschien de ervaren mama's Vagans; ach meid wat balen dat jullie weer in het ziekenhuis zijn, maar blauwe lipjes is ook niet fijn om bij je kindje te zien. meimamma; wat een schatje, dat hebben jullie goed gedaan Hier nog effe onze trots
Stefanie, wat een liefie! Ook een leuk boxkleed (hebben wij ook)! Hema en Prenatal vallen inderdaad wat groter. Ik heb alleen een rompertje maatje 50 van de Hema die hij vandaag voor het laatst aan heeft. Ook een shirtje van Billy en Lilly is vandaag voor het laatst. Ik heb zat kleertjes in maatje 56 en die gaan net iets makkelijker aan. Ik ga nog even denken of het maatje 56 of 62 gaat worden. Ervaring is welkom!
@ stefanie: wat een schatje! kleertjes: ik vind prenatal juist heel klein vallen! hier: rustig. vriendlief is naar huis om de rest van de beestjes en de baby was nog ff te doen dus ik ben weer alleen. godzijdank hebben ze internet en Tv hier!
@vangas oo meis dikkkeee knuffffff @meimamma wat een plaatje @stefanie wat is dat toch een gaaf jurkje Kreeg helmaal een terug blik qua Silver Bij het cb was helmaal goed Sky is gewoon 1 kilo gegroeit en 4 cm ze weeg nu 5335 en is 57 cm. en daar mee het antwoord op jou vraag guusje Sky past nog mt 56 en dan wel echt de aleen 56 want de rompers van hema mt 50/56 worden te klein en ik hou gewoon niet van opgerolde mouwtjes dus dat maakt ook uit.
Nou kan ik ook mooi meepraten Rompers maat 50 van prenatal vind ik idd ook erg klein vallen:d Hier past Luna dr al nauwelijks meer in! In die van Hema nog wel
@meimamma, prachtig meisje hebben jullie gekregen. Lekker van genieten! @Vagans, dikke knuffel voor jullie. Balen dat Yara weer opgenomen is, maar beter het zekere voor het onzekere! Hier nog steeds alles rustig hoor! Ik trek morgen de gyn aan zijn oren en ga er niet eerder weg dan dat hij me nog een keer gestript heeft, want ben er zo klaar mee!!! Liefs
Vagans wat vervellend dat Yara weer is opgenomen1! Leuk pakje op de foto Hier heeft Luna net 20 min aan 1 borst gedronken lugt nu voor pampus te slapen op mn borst. om 17.40 uur had ik dr gevoed toen heeft ze 20 min uit beide borsten gedronken. Nu tegen 1 uur eens kijken of ik mn borst waar nu niet uit gedronken is nog aan dr kwijt kan en dan sllaapt ze hopelijk net als vanmorgen door tot half 8..... Alvast trusten meiden!!! xxx
Hey Chica's! Hier weer een blijere mama. Pijn is zo goed als over. Onderkantje is aan 'beide' kanten wat gezwollen () en ik voel dat al mijn organen weer z'n eigen plekje aan het zoeken zijn. Deze week is mijn schoonmoeder er om te helpen en dat is ZOOOO fijn. Morgen voor het eerst de deur uit met de kleine Om half vier komt het cb langs. Hier nog een kind aan de borst en zp tegelijk lang leve de iPad Zo lekker slapen en dan zien we wel hoe laat mevrouw wakker word. Zal wel iets van 2 uur zijn vermoed ik. Trustuh! Sq succes bij de Gyn morgen! Je kunt het tijgerin! Laat je niet gekmaken!!
Bedankt Binna! Ik ga morgen eens kijken of ze een enkele maat 56 aan rompertjes hebben hier. Met de rompertjes van de Prenatal heb ik geen ervaring. Vind de kleertjes wel groot vallen. Sunnyqueen, hebben ze het er al over gehad hoe het plan verder zal zijn? Weet niet meer of je dat al had gezegd... Zet 'm op morgen! (oh, nee vandaag!) Neem toch aan dat het geen probleem moet zijn. Meimamma geef mij ook zo'n kind! Meneer is nu 4 weken oud en heeft misschien 2 nachten 4 uur achter elkaar doorgeslapen. Ik zit nu na een uur voeden en verschonen ook weer met hem beneden. Hij is gewoon klaar wakker en vind het hier 1 groot feest Esmee, wat super dat je jezelf weer zo'n stuk beter voelt! Knapt een mens echt van op! Morgen lekker op pad en schoonmoeder laten soppen. Jij hebt het goed voor elkaar Geniet er maar lekker van!
Hoi meiden! Even een ego berichtje Wat een dagen ... Vanaf zondag is maelynn al huilerig en hangerig. Als ze niet slaapt of eet dan huilt ze .. Wordt er doodmoe van. Er wordt gesproken over een sprongetje. Nou het zal ook wel allemaal normaal zijn maar ik ben gebroken. Gisteren is maelynn vanaf 11:30 wakker geweest. Ze heeft misschien bij mekaar 1 uurtje geslapen. De rest van de tijd gehuild. Ze is gisteren in bad geweest en heeft om 22:00 fles gehad. Daarna in bed gelegd en tot 00:00 gehuild. M'n vriend is inmiddels weer beneden gaan liggen ivm z'n werk. Om 00:00 was is het werkelijk spuugzat en heb zelf zitten janken als een baby. Ik heb het hele matras van m. Mee genomen en naast me gelegd. Met m'n hand op dr tut is ze na een half uur in slaap gevallen. Ben haar nu weer aan het voeden. Ze kan dus makkelijk 7,5 uur zonder voeding. Pff hoop maar dat dit echt te maken heeft met een groeisprongetje want weet het anders ook niet meer. Nouja hoop zo nog effe wat uurtjes te kunnen slapen. Om 11:30 ga ik met maelynn, smoeder en szus naar de stad. Heb echt kleren nodig. Meiden probeer later weer op jullie te reageren maar moest dit effe kwijt! Liefs
@lilo; op oei,ik groei staat een spongen'wekker. Hier kun je precies zien welke sprongen er komen en wat ze inhouden. Geeft misschien een beetje rust. En vooral blijven denken 'alles is een fase' Wil niet zeggen dat het niet klote is en natuurlijk mag je hier ff lekker klagen, daar zijn we voor! Hier is het dan vooral; verstand op nul, blik op oneindig en gewooooon doorgaan. Voor de een makkelijker dan voor de ander want ik ben een echte stugge doorzetter dus in deze wel handig. Morgen is er weer een dag, denk ik dan! En voor de goeie orde; ook ik heb een klote nacht gehad! De eerste regelNACHT is een feit; IEDER UUR! Bedacht mevrouw een kant te willen. Dan in coma, zelfs niet na verschonen wakker te krijgen en dus niet de andere kant te nemen... Voor diegene die vroeg wat 'regel'dagen nou waren; het kind en je borsten moeten even regelen/afstemmen hoeveel ze moeten maken nav de vraag van het kind. Door vaker te drinken gooit de baby de productie omhoog naar de hoeveelheid die ze nodig hebben. En bij grote PECH kan dit ieder uur zijn Sq: zet m op vandaag! (bedenk even of je de baby nog genoeg voelt) Binna; leuk kraam feest? hier 16 juli groot feest! Verder weet ik het even niet meer sorry
OH, Lilo... dikke knuffel! Dat is echt onwijs slopend! Vannacht ben ik dus van 2 tot 5 wakker geweest voor ons manneke. Komt hij gewoon om 6.30 weer om 5 minuten te drinken en dan weer te gaan slapen.:x Net om 8.00 uur was hij er weer dit keer voor aan halve drinksessie. Op het moment dat ik dacht; dit is echt niet leuk meer; ben kapot lachte hij! Echt zo cool! Eerder was het een lachstuipje, was dit op zich ook, maar het was gewoon een echte lach! Lipjes van elkaar. Mama was gelijk niet meer kapot, maar weer helemaal verliefd! Mijn man is vanmiddag en morgenmiddag vrij en donderdag en vrijdag. Ik wil gewoon zo graag dat hij hier een keer een hele week is! Regent hij bij jullie ook? Bah! Ik wilde even naar het dorp een rompertje halen voor die vriendin, maar met dit weer heb ik niet echt zin. Alhoewel, regenkap op de wagen, ik een paraplu... Nou ja, eerst maar douchen en mannetje wassen. Sunnyqueen hoe laat mag je vandaag op pad?
Baby kleding: Klein; Prenatal newborn Noppies Esprit(vrij smal) Normaal; Prenatal(vanaf 62) C&A Okaibi Ducky beau Friendz(v&d) Groot: Hema(breed) H&m (vanaf 74 beetje normaal, daarvoor heel breed en kort)
goedemorgen, hier een rot nacht gehad. Yara heeft zoveel last van dr buik dat ik dr nog nooit zoveel heb horen huilen als nu in het ziekenhuis. Op een gegeven moment zijn we samen tijdens een voeding in slaap gevallen en heb ik dr maar lekker in mijn bed laten liggen. nu is het wachten op de dokter en dan horen hoe of wat. vriendlief belde die heeft zich vanmorgen helemaal leeg gekotst en gescheten... kan de spanning schijnbaar niet zo goed meer aan... arme hij...
16.20 mag ik me melden bij de gyn. En ja ik voel de baby nog heel erg goed zelfs. Vannacht uren wakker gelegen vanwege een drukke baby die een feestje gaf in mijn buik en dat deed soms best pijn... Het rommelt nu zo nu en dan maar nog niks serieus helaas. Vriendlief is het wachten nu ook beu zei hij gisteren...
Ah hier zijn jullie gebleven! Vond het al zo stil.. Mooie meiden allemaal gezien! Balen Vagans dat jullie weer in het zh zitten. Kleding: Gabriël was vorige week 54 cm, maar heb nu maatje 50 zo'n beetje weg kunnen halen, dat wordt echt krap nu. Maat 56 past wel goed Hier is Gabriël ook erg huilerig, onrustig en wil echt niet slapen....daar wordt een moeder pas moe van. 's nachts slaapt hij gelukkig wel redelijk, maar overdag krijg ik niks gedaan. Ben blij dat mijn man donderdag eens vrij is.