Het wordt hier in Duitsland echt afgeraden, zeker wanneer je nog BV geeft. Heeft te maken met "kruisbesmetting" Schijnt dat je uitvloeisel ontstekingen kan veroorzaken aan je borsten. Tampons mag je ook pas na je eerste menstruatie weer gebruiken.
*EGO* Nou dames, daar ben ik dan weer. Bij de controle bleek mijn bloeddruk te hoog. onderdruk was ineens tussen de 90 en 95 terwijl ik elke keer een prachtige onderdruk van 75 had. Dus toen urine inleveren. Hier bleek eiwit in te zitten, maar moest het later van de VK nog een keer ''schoon'' opvangen. Dus eerst wassen van onderen eerste straaltje in de pot en de rest opvangen in het potje zeg maar. Nou dat bleek helemaal schoon te zijn. De gyn wou inwendig onderzoek doen, maar toen ik zei dat ik vorige week gestript was vond hij het niet meer nodig aangezien ik morgen gewoon ingeleid werd.... !!!! BAM!!! Dat was er uit hahaha. Ik had namelijk aangegeven dat ik 's nachts niet meer slaap van de pijn en dat mijn lichaam op was en in combinatie met de hoge bloeddruk vond hij dat reden genoeg om niet langer meer te wachten en in te gaan leiden. Hij heeft nog even naar het vruchtwater gekeken en naar de baby. Daarna door voor CTG en bloed prikken. Nou hing het van de bloeduitslagen af of ik direct moest blijven vannacht of dat ik gewoon morgen mag komen dus we mochten na het CTG naar huis om thuis te wachten op het telefoontje. Nou telefoon hebben we net gehad. Bloed is helemaal in orde dus mag gewoon thuis slapen vannacht en morgen om 8 uur in het ziekenhuis melden. Wel eerst even om 7 uur bellen of er niks tussen is gekomen of dat het bijvoorbeeld iets later wordt, maar in principe wordt ik dus om 8 uur ingeleid. Aangezien er al 2 vingers bij mij naar binnen konden kunnen ze direct mijn vliezen breken als het goed is dus daar beginnen ze mee. En dan eerst even wachten of mijn weeen zelf op gang komen. En de VK zei ook dat omdat ze mijn vliezen al kunnen breken ik er wel van uit kon gaan dat ons kindje morgen wel geboren wordt. Dus morgen is de grote dag. Ik begin het nu toch wel heel spannend te vinden. Nu weet je gewoon van te voren dat dit de laatste nacht samen is. En dat je morgen gewoon je wonder kan vast houden.... Dus ik word een junimamma i.p.v. een meimamma!! Liefs
Ik weet alleen dat het wordt afgeraden de eerste 6 weken. Ik ga mij daar ook zeker aan houden en als ik daarna nog vloei ook, ik geen wel BV dus ben extra voorzichtig...
Hehe eindelijk he SQ...1 juni is ook een mooie datum toch?(is mijn papa jarig) Ik ga maar niet zwemmen...heb ff op internet gekeken en word idd afgeraden...trouwens ook om te gaan zwemmen met kindje van bijna 4 weken
He meiden, HIer is het erg druk de kleine meid eet graag bij mama veel kleine beetjes en vooral houdt ze me ook 's nachts wakker van 11 tot 4, wil ze graag aandacht en eten enz. En onze man wilde de hele tijd 's avonds niet naar bed dus het zijn lange dagen hier. xx joyce
*breekt in* @ Aukje85 wil je ons (vriendinnetjes van SQ) in he lichtgevendenavel topic ook op de hoogte houden van het nieuws morgen.... Als buddie van SunnyQueen zijnde? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/143343-lichtgevende-navel-topic.html Alvast bedankt *breekt uit*
@sq. Oooo meis wat spannend veel suces morgen @vangas wat fijn dat je weer thuis bent. En het klinkt als refux fijn dat ze medicijnen heeft gehad @Bas wat een schatje @wish. Inderdaad word het afgeraden omdat je een wond in je baarmoeder hebt en je kleine is advies na de eerst prikken maar ook zelf kijken hoe het gaat met de kleine ze mogen na 6 weken (en hebben dan niet altijd de prikken gehad ). Maar heel veel plezier
Joyce: Wat een lieverd zeg!!! SQ: wow, spannend meid!! succes morgen!! Wish: Ooh, leuk een weekje Center Parcs!! Even lekker er tussen uit! Vagans: Wat fijn dat jullie nu weten hoe of wat! Hoop dat de medicijnen helpen! Hopmarjanneke: Wat fijn dat ze zo goed gegroeid is en alles goed is! Ego: Hier rustig dagje gehad, afwasje weggewerkt, schone was van de waslijn gehaald, opgevouwen en weggelegd, andere was uit de machine er weer aan, Luca in bad gedaan, en verder lkkr niks! Zo lkkr film kijken, en dan na de fles van 23.00u lekker bed in!
@ Joyce: Mooie fotos! hier: weer lekker thuis met mn meisje en mn mannetje. Yara krijgt nu Zantac drank... daar zit gewoon 8% alcohol in!!!! 20ML kom overeen met 1/8ste biertje en zij krijgt 2x per dag 2 ML, niert veel maar toch... Ze vind het smerig en heeft dan ook net heel dr voeding uitgespuugd... ff aankijken en anders moeten ze maar wat anders verzinnen! Nu ff een poging doen ff op mn kont te zitten, ik verlies ineens weer helderrood bloed... erg?
Nou lieve meiden ik wil jullie even bedanken voor al jullie steun. Fijn dat zelfs nu ik dan echt de laatste ben nog steeds zoveel steun krijg van jullie en jullie oprechte interesse. En inderdaad ook al beval ik op 1 juni ik hoor gewoon bij de meimamma's. Ik ga nog even lekker met vriendlief op de bank zitten nu het nog kan samen hihihi en dan straks lekker proberen te slapen. We hebben gewoon internet op onze mobiel dus zodra ik die mogelijkheid heb dan laat ik zeker even wat van me horen morgen en daarna houd Aukje83 mijn buddy jullie natuurlijk op de hoogte van mijn smsjes! Ik hoop op een voorspoedige bevalling... ik hoor altijd zulke enge verhalen over inleiden dat ik daar wel een beetje zenuwachtig voor ben geworden, maar goed ik kan nu niet meer terug en we krijgen er een prachtig wondertje voor terug dus dat zal het vast waard zijn. Welterusten en tot morgen!! Liefs
SQ: Snap goed dat je wat zenuwachtig bent meid, maar kop op! Ook jij kunt het!! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen! En uiteraard hoor je gewoon bij ons, al beval je op 1 juni! Je bent voor ons gewoon een mei mamma hoor!! Succes morgen, ik denk aan je!! *dikke knuffel* Vagans: He wat naar dat ze alles weer eruit spuugt! Hopelijk houd ze gauw wat binnen! En wat bloedverlies betreft, ik had eerst ook het idee dat het vloeien opgehouden was, had al 4 dagen niks geen bloedverlies meer, en schone maandverbandjes. Maar na die 4 'schone' dagen, begon het ineens weer. En het is tot nu toe nog niet opgehouden. Verlies niet veel, maar toch wel wat steeds. Dus het kan zijn dat je gewoon nog vloeit! En vertrouw je het niet, dan kan je altijd even naar de vk bellen of de ha!
@ SQ: Lieve meid, ik weet nog goed dat wij samen opliepen, hoe wel elke week elkaar weer konden feliciteren. Bij mij is het heel raar gelopen en jou dag breekt morgen aan! Ik wil je heeeeeel veel suc6 wensen en vooral heel veel kracht!! Geloof me, als ik het kan kan jij het ook! En echt als je dat wondertje in je armen hebt weet je meteen waarvoor je het allemaal hebt gedaan! *KNUF*
Sq; heel veel succes morgen!! Joyce; wat een schatje, en wat lekker helder. Vagans; gelukkig weer thuis, maar idd een dranke met alcohol Hier een rustig dagje gehad. Kan 's nacjhts redelijk bijlsapen omdat mijn man me behoorlijk ontlast...heb in de twee weken nog geen flesje zelf hoeven maken... Maar nu moet ik ook om hem gaan denken want hij moet volgende week weer werken. maar echt ik heb het verschrikkelijk getroffen hoor. We doen elke voeding/verschoning samen, ook 's nachts (das dan weer het voordeel van fles) Ik leg haar nu aan voor elke flesvoeding en geef haar daarna nog 120 cc maar die drinkt ze vaak helemaal op dus weet niet hoeveel ze uit mijn bv haalt. Merk nog niets van de dimperidon maar wat niet is kan nog komen. Op advies van het CB krijgt ze sinds vandaag 6 keer 120 cc maar is ze daar niet wat jong voor? Ze haalt het wel hoor, ze is nu veel alerter bij devoedingen waardoor bv beter gaat maar ze is nog geen twee weken...ze is dan wel alweer 4070 gram morgen voor het eerst alleen weg, naar de nagelsyliste. Was ooit de bedoeling dat ik haar mee zou nemen maar omdat Elise de fles krijgt kan ze thuis blijven en dat is voor haar wel zo goed en dan kan mama wat boodschapjes doen...zal wel heel raar zijn denk ik. meiden weltrusten, we gaan zo de laatse voeding doen en dan senl het bedje in. Tot morgen
*zucht* Hier zit ik dan weer vana 22:00 met een huilende maelynn die maar niet wil gaan slapen en ben zoooooooo moeeeeeeee Ze is al vanaf 17:30 wakker, maar kan dr slaap niet vatten! Heb haar al meerdere malen 10 min laten huilen en dan weer getroost, huilen troosten werkt allemaal niet. Zelfs als ze bij me ligt is het niet goed en is ze heel onrustig Weet niet meer wat te doen... zit hier met ogen die bijna dichtvallen en ben erg verdrietig! Wil alleen maar huilen want het is zoo vermoeiend. Weet echt niet meer wat te doen ... ze zeggen dat je een baby niet mag laten huilen .. maaar ik kan niet anders op deze manier... ze draait het dag en nacht ritme weer helemaal om. Ze heeft vandaag de hele dag geslapen en nu is ze wakker Ik wil het liefst mn oordoppen indoen en niets meer horen. Maelynn huilt zich helemaal overstuur en ik kan dr ook bijna niet meer troosten ... weet het allemaal niet meer ...............