Mei mamma's 2011 deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sunnyqueen21, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Meiden effe ego; kom net uit het ziekenhuis. had een knobbel daaronder zeg maar die er twee dagen gelden niet zat. Doet enorm pijn...heb ik een bartholinische cyste :$:$:$ een slijmklier van de vagina die ontstoken is. De gyn kon er nog niks aan doen want hij was nog niet ontsoken genoeg.....op het momnet dat ik niet meer kan zitten of lopen moet ik treug naar het zieknhuis en dan snijden ze het open en laten ze het pus *(sorry hoop dat niemand zit te eten) er uit lopen :(. Voelde ik me net wat beter, ging het aanleggen beter, kan ik amper zitten of liggen om te voeden omdat het allemaal zo'n pijn doet. Ik zei ook tegen de gyn, erger dan de bevalling zal het vast niet worden :)

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Stefanie wat balen dat je zo'n pijn hebt en dat ze er nu nog niks aan kunnen doen. Ik hoop voor je dat pijnstiller helpen!

Sunnyqueen, het lijkt erop dat jij het heel heftig hebt! Een hele dikke knuffel. Ik denk aan je en hoop dat je snel (misschien nu al wel), je kindje in je armen mag houden! Zet 'm op!!!!

Vagans, oh dat heb je dus ook nog; 3 trappen! Zit er aan het onderstel van de wagen stof? Zoniet, dan kun je hem ondanks de muizen toch wel in de schuur zetten?
    Ik begrijp je helemaal wat betreft je ouders en vriend. Goed dat je dit weekend naar je ouders gaat. Je hoeft toch ook niet echt partij te kiezen? Als volwassen mensen moeten ze er toch uit kunnen komen? Als jij weg zou blijven zou het de situatie alleen maar verergeren lijkt mij.

Ego Onze man heeft vandaag voor het eerst de fles gehad! Ik had binnen 6 minuten 100cc afgekolfd (hoop die dat sommigen jaloers worden) en dat dronk hij heerlijk weg bij papa. Hij bleef mij wel steeds aankijken:p. Omdat ik tepelhoedjes gebruik had hij volgens mij totaal geen moeite met de fles. Nu maar eens kijken hoe ik voorraadjes aan kan leggen en hoeveel en wanneer ik moet kolven. Tsjonge, zo'n kleintje is eigenlijk nog een hele studie:D

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Stefanie: Jeetje meid! Beterschap!

@ Guusje: Ja zit een stoffen zak onder om je boodschappen (of je mopshond) in te doen. Vandaar dus dat ik hem daar niet il hebben...

Net ff met Yara in degezamelijke tuin gezetenmet wat buurtjes, vond ze wel lekker dat weertje! Nu maar is ffies koken. Pff van mn huishouden is ook geen fuck terecht gekomen... :(

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Stefanie: Auw, dat klinkt niet fijn!! Beterschap meis!!

Guusje: Super joh dat hij de fles ook zo goed doet! Leuk voor papa ;)

Esmee: Kookse ;)

Vagans: Ai, stof en muizen gaan niet samen nee :( Hier is onderstel echt alleen maar onderstel.
    Zonder bekleding of wat, dus kan makkelijk de schuur in.
    Met bekleding kan hier ook niet, zit dan snel het weer in, aangezien het vochtig in de schuur is.

Ego:
    Net lekker met vriendlief en Luca naar dorp gewandeld (10min) en boodschapjes gedaan.
    Heerlijk even zo buiten wandelen.
    Morgen de grote boodschappen maar met de auto halen, want mandje van kinderwagen is niet groot ;)
    Zo lekker aardappel kroketjes eten met vis, en heb lekkere magnums gehaald.. ssssmullen :cool:

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Vagans snap inderdaad dat je hem dan niet in de schuur zet. Lekker dat het buiten zitten zo goed is bevallen! No hard feelings gezien de hondjes?

Gravid lekker hè met dit weer op pad. Ik zit nog te denken of ik zo even naar de bieb ga, maar moet nog zoveel doen en ben er ook eigenlijk te moe voor...

Weet iemand trouwens wanneer we weer wat mogen gaan tillen? Merk dat ik toch regelmatig wat zwaars in mijn handen heb:)

Ik zat net te denken; wij genieten van dit super weer en Sunnyqueen ligt een megaprestatie te leveren. Maar ik hoop dat ze inmiddels volop aan het genieten is!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

hier een vermoeide mama. die vanmidag echt even dacht hallo waneer ben ik aan de beurt vroeg de ene geen aandacht dan de andere wel. ik heb vanmidag om half 2 pas gegeten grrr.

@guusje super dat je zo goed gekolft hebt. en alles is eigelijk na 6 weken. na 6 weken in bad na 6 weken sex na 6 weken tillen.

@stefanie oo meis wat balen zeg hoop dat ie snel ontsoken is of geneest/

@SQ oo meis ik hoop dat je al bevallen bent

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ guusje: Ik had de honjes ff binnen gelaten, ik ging maar heel ff en ik ben dan alleen en met een baby als het toch fout gaat, dus als we het samen gaan proberen is de eerste x vriendlief er ook ff bij mocht er ingegrepen moeten worden, en hun staat er gelukkig ook open voor

Wow ben super benieuwd hoe het met SQ is!!! Ik ga nu ff de hondjes uitlaten. Yara slaapt nog lekker dus daar moet ik ff van profiteren.

Vinden jullie het raar dat ik Yara alleen thuis laat als ik de hondjes ga uitlaten? Uitlaten is bij mij anders als wandelen dus het is maar ffies en als zei alleen thuis is ga ik ook niet staan kletsen met mensen enzo.

t kan toch wel of is het eigenlijk onverantwoord????

8. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo meiden!

Ik heb nog niets van Sunnyqueen gehoord na vanmiddag, tis best spannend! Elke keer als mijn tel. een geluidje maak spring ik op, maar nog geen sms van haar.

Hoop snel meer nieuws te kunnen brengen!

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Vagans: Als je de hondjes uitlaat, heb je dan nog zicht op het huis?
    Ik ga wel eens met L. naar de speeltuin als J. ligt te slapen maar dat is tegenover ons huis, heb dan de babyfoon mee en zicht op het huis.
    Ik ben nog nooit weg gegaan zonder dat ik het huis in zicht heb, vind ik zelf te eng. Het is niet alleen dat ik bang ben dat de kindjes iets overkomt maar er kan mij ook wat overkomen en dan weet niemand dat er nog 2 kleintjes thuis liggen.
    Maar mijn zus gaat regelmatig even snel een boodschap doen en is dan 15 minuten weg, tsja de kans dat er iets gebeurd is zo klein, maar ik durf het zelf niet.

Maar ik zal je niet onverantwoord noemen hoor!
    Fijn dat je even lekker hebt buiten kunnen zitten!

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Haha als ik zie dat jij iets post spring ik op haha zit ook te wachten hoop maar niet dat er een weeenstop (dat had ik ism inleiden) of complicaties zijn.. maar dat ze gewoon te druk is met knuffelen

11. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Nieuw buddybericht van Sunnyqueen:

Ze heeft vanmiddag een morfinepompje gekregen, dat hielp eerst goed. Daarna een ruggenprik gekregen omdat de ontsluiting niets opschoot en Sunnyqueen kapot was. Toen op de zij gaan liggen en inmiddels heeft ze 9 cm ontsluiting!

Ik heb haar heel veel succes gewenst met de laaste loodjes van de bevalling, en hoop dat het laatste stukje voorspoedig verloopt!

Wanneer er meer nieuws is zal ik het melden.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

als ik ga lopen heb ik nog best zicht op het huis, hier voor de flat loopt een stuk groen waar ik met de hondjes loop. hoe verder je door loopt hoe minder je ziet natuurlijk maar ik blijf in de buurt. babyfoon haalt t alleen niet.

ik probeer dr wel mee te nemen maar heel de kinderwagen pakken is super veel werk en de draagzak is ze geloof ik nog te klein voor n(ookal heb ik het al 3x heel ffies gedaan)

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@SQ: wooooow nog ffies volhouden meis! tis bijna zo ver!!!!!!!

14. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Tsja als het maar even is Vagans zou ik het geloof ik ook doen elke keer die trappen is ook niks. Ik heb een draagdoek daar kunnen ze vanaf dag 1 in, draag hem ook regelmatig want dan heb ik de handjes lekker vrij voor lyanne.

15. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    ** breekt even in**

Hoi SQ, ik was gelijk met je uitgerekend en klets mee met de juni-mama's, Ik ben wel net in mei, afgelopen zo op ma nacht bevallen... lees dat je nu bezig bent... zet m op meid, ik duim voor je dat het laatste beetje heel voorspoedig gaat en je lekker van je kindje kan genieten!!
    Groetjes Meta

** breekt weer uit**

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Sunnyqueen, wat een dag heb je al achter de rug... heel veel succes met de laatste loodjes, al hoop ik dat je nu heel druk bent met genieten!

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    SQ; heel veel sterkte en ik hoop dat je inmiddels al bij aan het komen bent van een zo te horen erg pittige bevalling.

Vagans; misschien een draagdoek die je idd nu al mag gebruiken want volgens mij vind je het misschien zelf ook wel wat lastig om haar thuis te laten.

Lilo; weet niet of het je nog gelukt is een puckababy te scoren maar als je nog behoefte hebt ik heb er twee via MP gekocht maar Elise vindt het niets. Je mag ze wel overnemen als je wil, ze zijn 12,50 per stuk en ik kan ze gewoon in een envelop doen.

Aukje wat voor doek heb jij, je hebt van die knopendoeken en dat lijkt me ook wel lekker zitten maar kan je die dingen gewoon in de winkel krijgen??

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Stefanie: Even over zo'n doek, ik krijg een Tricot Slen draagdoek.
    Gewoon via Marktplaats, maar anders kun je ook eens op draagdoek.nl kijken.
    Ik vind ze zelf niet te betalen (meeste vanaf ongeveer 50euro) dus ik heb op marktplaats gekeken, en heb nu de mazzel dat ik er 1 krijg als kraamcadeau van me vriendin.

SQ: Hoop dat je inmiddels bevallen bent! En anders heel veel succes met de allerlaatste loodjes!!

Vagans: Ik zou het zelf persoonlijk niet doen, je weet nooit wat er mis kan gaan.
    Maar als jij gewoon zicht op het huis heb, en je er goed bij voelt.. gewoon doen dan!!

Guusje: Ja echt lekker met dit weer er even uit te zijn!
    Als het morgen zuk weer is, gaan we lekker even wandelen!
    Heb geen idee vanaf wanneer je weer zware dingen mag tillen, moet eerlijk zeggen dat ik al wel regelmatig een zware wasmand naar boven til :)

Hier lekker aardappel kroketjes gegeten met vis, en magnum na.
    Is een nieuwe Magnum, Temptation uit me hoofd.
    Zit nu een actie code bij, en als je die op marliesdekkers site in voer, kun je zien of je het speciale Marlies Dekkers lingerie setje gewonnen heb.
    Wel geinig!
    Nu film ant kijken met vriendlief, en dan na de fles van 23.00u lekker bed in!
    Heb het gehad voor vandaag.

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Nieuw buddybericht van SQ:

De ontsluiting blijft hangen op 9 cm en de kleine daalt niet vergenoeg in dus ze gaan de kleine nu halen dmv een keizersnede. Flink balen, de kleine is waarschijnlijk te groot.

Nog even afwachten dus...

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Stefanie: Ik heb een ByKay draagdoek (draagdoek.nl) en ik ben er super tevreden over. Dit is een rekbare doek (tricot slen) die heeft als voordeel dat hij makkelijk knoopt, maar als nadeel dat het rekt dus als de kindjes wat zwaarder worden gaan ze teveel hangen. Je hebt ook geweven doeken (Bijv. Dydominos enz.) die rekken niet, maar knopen weer iets lastiger.

Ik heb Lyanne tot 14 maanden gedragen in mijn doek, maar dat was een erg licht meisje, nu wil ik er een geweven doek bij hebben. Ik heb hem trouwens online gekocht, maar ze zijn ook te koop in de winkels, weet alleen niet waar..

Deel Deze Pagina