Mei mamma's 2011 deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sunnyqueen21, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Stefanie: Ik weet niet of Lilo belang heeft bij je Puckababy, maar ik ben nog opzoek naar eentje! Ik heb er 1 maar dat is een beetje lastig met spugen en wassen. Maar wacht eerst Lilo haar antwoord maar even af.

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Balen SQ dat het zo verloopt, maar hoop dat je je kleintje nu snel in je armen mag houden.

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    SQ sterkte meid, wat balen na al je harde werk! maar de beloning is het waard

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

SQ wat spannend zeg! Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent meid! Maar ik ga een beetje uit van wel als je om 8.30 gepost hebt dat je vliezen worden gebroken en opwekkers krijgt.

Meiden Luna heeft echt zo ontzettend las van krampjes en heeft gisternacht om 1 uur laatste poepluier gehad. Kind heeft er zon ontzettende last van tis gewoon zielig.
    Ik heb infacol in huis en heb dr venkel thee gegeven en drink zelf ook veel venkelthee enzo.
    Maar heeft een van jullie een tip dat die ontlasting op gang kan helpen.m
    Ik temperatuur dr ook geregeld in de hoop dat ze tegen drukt.
    Maar bah tis naar te zien dat ze zon last heeft en ik daar zo weinig aan kan doen.

Verder gaat het helemaal super hier. Heb kz tot zaterdag en ik ga dr echt missen. Ze doet zo ontzettend veel. Ik hoef niets te zeggen heerlijk!

Verder is R. helemaal verliefd op zn dochter. Dat is zooo lief om te zien!

Luna heeft denk ik sinds gisteraaf beetje een regeldag met de bv. Ze blijft maar lurken aan mmn tiet;)

Tis hier een drukke week met nieuweigheid dus ik ben nogal ego met reageren meiden sorry.
    Maar ik denk wel aan jullie hoor!

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow ja vanmorgen is de wijkverpleegster geweest voor de hoortest en hielprik en Luna heeft het echt super goed gedaan. Bij het prikje een klein kreetje maar verder ging het super! Mama vond het erger hihihi;)

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sq oo meis dat is balen hoop dat je snel mag genieten van je kleine

@meimama sorry geen tips heb er zelf ook een ti's ebt in het begin dat die darmpjes nog moeten rijpen

7. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Vagans, moe zijn enzo, nee hoor meid, instorten hoeft niet hoor, ik ben er ook eentje van gewoon doorgaan, dutten overdag doe ik niet, zou wel eens willen maar er is altijd wat te doen... Nachten lang op, 3x voeden tussen 12 en 7 tja, hoort erbij, baal op het moment zelf wel eens even maar het is allemaal maar tijdelijk en ik overleef het wel ;)
    Dus nee je hoeft echt niet "een keer" in te storten hoor! Je kent jezelf het beste ;)
    Hond uitlaten op het veldje achter ons huis (met huis in zicht enz) doe ik ook hoor, eventueel babyfoon mee, geen probleem vind ik. Kids naar school brengen of boodschapje doen doe ik niet, dat vind ik niet verantwoord meer.

Stefanie, een wattes? Dat klinkt buiten ranzig ook zeer pijnlijk ja! En dan moet je ook nog wachten tot het nog MEER pijn gaat doen? Van de zotte... :(

Guusje, hier vorige week ook een gekolfd flesje geprobeerd met 60 ml, ging in 1 teug leeg, zon der moeite! Echt cool hihihi

Sunnyqueen, een ks, balen meid maar wel een baby! Geniet ervan!

8. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Stefanie: zou de puckas graag van je overnemen :) heb namelijk via mp geen reactie gehad. 12,50 ps is prima. Zal je morgen effe m'n gegevens pben. Als je je bankrekening dan geeft dan maak ik het over. Ik hoor het wel

Liefs xxx

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Buddybericht van SQ:

Wij zijn om 23.20 de trotse ouders geworden van Jelke Evert. Hij is 4460 en 54 cm lang. Met een keizersnede geboren omdat hij zo groot is. Meer nieuws volgt morgen, nu eerst genieten. Liefs Sunnyqueen

Sunnyqueen en vriend van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Sq en man. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon war een stoer aparte naam

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Sunnyqueen en man, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jelke Evert. Toch nog een keizersnede, maar geniet er nu maar lekker van.

12. Gravid

Gravid Niet meer actief

SQ en man: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
    Rust lekker uit en geniet van jullie jochie!

Meimamma: Wat sneu dat Luna darmkrampjes heeft!! Hoop dat het vandaag weer beter gaat!!

Ego:
    Pff, voel me weer eens net zo'n zombie.. Moe, moe en nog eens moe :(
    Vanmorgen komt vriendlief om 06.30u heel vrolijk met Luca naar boven (handig Meimamma, heb net Luna getypt, dus wilde nu zo weer Luna type ipv Luca :p) Ga maar lkkr bij mama liggen.
    Oh, mama is nog beetje moe.
    BEETJE???? ;)
    Maar goed, geen probleem dat hij naast me kwam liggen,.. maar vriendlief ging doodleuk naar buiten zonder dat ik het wist.
    Luca steeds ant jengelen, komt de kat ook nog eens boven donderjagen, terwijl hij weet dat hij niet boven mag komen.
    Ik voel me totaal nie lekker, barstende hoofdpijn..
    dus was even sfeertje donderwolk hiero.
    Vriendlief heeft Luca nu maar mee naar buiten genomen zodat ik nog even slapen kon, maar goed daar kwam uiteraard ook weer niks van.
    Pfff, dan maar ontbijten en zo maar lkkr douchen.
    Vriendin is er ook over een uur.. dus vooruit ;) Vanmiddag maar weer tukkie doen.
    Verder dus rustig dagje.. beetje bijtanken vandaag.

13. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    SunnyQueen, gefeliciteerd met je zoon meid!

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ SQ: Meid wat een geweldig nieuws!!! Jammer van de Keizersnede maja de uitkomst is het balangrijkste!!! Ga er lekker van genieten meid!

@ Meimamma: Super ziellig he die krampjes! Yara heeft er ook veel last van maar poept dan juist heel veel. Ze heeft altijd dunne ontlasting ivm de BV, je zou denken dat dat bij Luna ook zo zou moeten zijn... En idd hielprikjes zijn de ergste prikjes die er zijn!!! Yara heeft er al 5 gehad :(

@ Rianne: Tsja ik heb zo iets van: Het moet toch! En idd het zal wel goedkomen. Idd boodschappen doen ook zeker MET Yara, zowiezo handig om de kinderwagen vol te kunnen laden ;)

@ Gravid: Knuffel!

Hier: Heeeeel trots op mn meisje!!! Had om 22:00 voeding gehad en toen pas weer om 04:30! daar was mama heeeeeel blij om! Ze lag wel tussen ons in op het aankleedkussen ivm het spugen wat ik nog goed in de gate wil houden en omdat ik het geen fijn medicijn vind wil ik dat ook in de gate houden.

Vanochtend ben ik wel onder gespuugd, maar we waren samen liggend tijdens het voeden in slaap gevallen en ja toen heeft ze geen boertje kunnen doen dus kwam het op mama terecht.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Hier een super nacht gehad Sky heeft van 12 to half 5 geslapen
    En Silver werd ook pas om 7 uur wakker (zoals eerst normaal was )dat was erg Fin. Dus
    Net naar een koferbak markt geweest een box mobiel gekocht en nu naar de prenatal kijken voor een speelkleed

@gravid ik snap dat je nog erg moe bent ( tip zou toch lage de dokter gaan ) maar ti's voor je vriend ook niet leuk altijd rekening te moeten houden met jou qua moe zijn. Ik snap dat het vervelend is en ook zijn kind maar is ie dan vrij krijgt ie meteen de hele zorg en ik snap wel dat ie dan af en toe even wat voor Zich zelf wil doen
    Dus denk dat is daarom niet altijd door heeft dat jij daar boos en teleur gesteld om bent ( hoop dat je me snapt bedoel het goed )

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vangas waarom vindt je het geen fijn medichijn??
    Want alle kindjes die ik ken met reflux. Hebben die medichijnen

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ binna: omdat ze er van gaat spugen... nu net weer! :(

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Sunnyqueen van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jelke! Leuke naam! Een hele heftige bevalling... je hebt keihard gewerkt en werd uiteindelijk toch nog gisteren beloond! Fantastisch!!!!
    Herstel maar rustig en geniet enorm!!!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    En als je der eerst een slokje bv geeft mischien helpt dat. En anders Even vragen of je nutriton of zoals het ook genoemd wordt jhoanesbroodpitmeel mag gebreuken. Gebruiken wij voor Sky ook voor de voeding maakt de voeding dikker zodat hEt niet zo makelijk omhoog komt kan ook met bv dan moet je dat eerst geven

20. Gravid

Gravid Niet meer actief

Binna: Denk dat je me verkeerd begreep ;)
    Ik was niet saggo omdat hij buiten was hoor, absoluut niet..
    Maar was ff beetje saggo omdat de kat boven begon te donderjagen, en tegelijk begon Luca te jengelen, en ik zelf had mega hoofdpijn en was nog niet echt wakker.. dus dat werkte even niet, die combinatie.
    En ik dacht dat vriendlief binnen was, maar die was buiten wat ik dus niet wist, en die kon ik dus ook niet zo snel bereiken.

En daarbij, me vriend houd juist super veel rekening met me kwa moe zijn, die heeft de afgelopen weken juist vrij gevragen van zijn werk speciaal voor mij.
    Zodat hij de zorg voor Luca op zich kon nemen, en ik veel rusten kon.
    Dus hartstikke lief!
    (Moeheid is al stuk minder, maar af en toe zijn er nog dagen dat ik geen stap verzetten kan, maar goed.. ben allang blij dat het weer beter gaat.
    Vriendlief gaat vanaf aankomende week ook gewoon weer volledig werken)

* Fijn dat Sky zo goed geslapen heeft, en ook Silver lekker lang geslapen heeft!
    Heerlijk he, als je zelf dan ook je rust kunt pakken!!

Vagans: Yara ook al zo goed geslapen! Super zeg!!
    Hoop dat ze gauw wat minder spuugt, want dat is echt niks inderdaad!
    *knuffel*

Deel Deze Pagina