ff klagen sorry :S

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    morgen ben ik 35 weken joeppie
    tot nu toe verliep de zwangerschap eigenlijk heel erg goed en gingen de dagen weken echt heel snel voorbij komt misschien omdat ik er al 2 heb rondlopen dat het voor me gevoel heel snel is gegaan.
    Het kamertje is helemaal klaar kleertjes gewassen en in de kast enz enz
    perfect toch maar de laatste week voel ik me met de dag beroerder eind vorige week begin van de week aantal keer een grote klodder met slijm verloren taai doorzichtig met wittig.
    Ook heb ik het gevoel echt helemaal opgezwollen te zijn last van bi heel prikkelbaar ontzettend moe en vaak harde buiken ook zo nu en dan het gevoel alsof er wat uit me doos komt zetten (steken) kan snachts niet doorslapen meer om de 3 uur ongeveer wakker om te plassen word er gek van en de laatste 3 dagen echt het gevoel alsof er een band bovenin me buik eromheen zit ook last van me rug halverwege/onderin kan me zelf af en toe geen houding geven en missenlijk :(
    Als ik het zo terug lees ben ik best wel aan het zeuren geloof ik hihi :oops: hoef nog maar 5 a 7 weken te gaan maar af en toe zou ik wensen dat het al zover is ik ben er klaar voor :)
    sorry dames voor mn gezeur en thanks dat ik het even kwijt kan hier.
    groetjes joyce
     
  2. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    De laatste loodjes wegen het zwaarst meid..Ben het zelf ook aan het ondervinden..Nog even doorzetten, dan weet je weer waarvoor je het gedaan hebt! Enne..je zeurt niet hoor..Is toch lekker om even je verhaal kwijt te kunnen en meiden die jou heel goed begrijpen! Sterkte!
     
  3. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Heb idd sinds kort ook allerlei klachten terwijl het allemaal zooo lekker liep
    krampen
    rot gevoel in me buik
    warm/koud
    last van veel afscheiding
    moe behalve snachts
    gewoon een bleh gevoel

    Gelukkig nog 'maar'10 weken
     
  4. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik vond mijn laatste loodjes ook enorm zwaar!
    Veel pijn en mega chagerijnig en iedereen om me heen beviel maar ;)
    Nee, die laatste loodjes zijn geen pretje.

    Dus ik wens je heeel veel sterkte toe! En probeer er toch nog een klein beetje van te genieten. Al is het maar van de bewegingen van je hummeltje in je buik ;)
    En denk maar zo. Elke dag word je kleintje sterker en sterker. KLaar voor de buitenwereld.

    En gewoon lekker klagen. Je hebt nu alle recht ;)

    Sterkte!
     
  5. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ja het lucht zeker op tis wel heel prettig om het even van me af te kunnen schrijven en dat de meiden hier het ook begrijpen.
    en idd het is echt een bleh gevoel weet af en toe niet waar ik het zoeken moet jullie beide ook sterkte nog even hoop dat deze laatste weken ook snel voorbij mogen gaan.
    en ik geniet zeker wel van de bewegingen van de kleine gelukkig wel dat houd me weer op de been om zo maar te zeggen hahaha
    en chagerijning ja behoorlijk en zeer weinig kunnen hebben pfff soms tijden dan snauw ik me ventje echt af en dan zegt ie denk dat ik beter me mond ff kan houden hahaha of als ik een harde buik krijg en hij tegen me begint te kletsen dan schijn ik hem aan te kijken echt met een blik van heb ik jou daar en dan houd ie ook maar op tot het weer wat wegzakt hihi
    tis toch wel erg eigenlijk :oops:
    maar heb ook nog goeie momenten hoor hahaha :D
    groetjes joyce
     
  6. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    krampen
    rot gevoel in me buik
    warm/koud
    last van veel afscheiding
    moe behalve snachts
    gewoon een bleh gevoel

    Zooooo herkenbaar!
     
  7. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik klaag met je mee meid....


    bluuuggg
     
  8. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    kzou zeggen kom dr gezellig bij en klaag lekker mee het lucht zeker wel ff op om het kwijt te kunnen en zeker om te lezen dat er vele met ons zijn.
    groetjes joyce
     
  9. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Klaag klaag klaag...

    hihihi ik heb er ook last van.. die misselijkheid heb ik ook en dan vooral 's nachts als ik net op bed lig, bah... Word wakker met brandend maagzuur en heb t nu ook.. blugh

    Ik heb ook al flink van me af lopen klagen in mijn topic:
    laatste loodjes ...bah
     
  10. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi heb net je topic gelezen hihi en ja dat brandend maagzuur dat had ik er nog niet eens bijgezet maar hoort ook in het rijtje thuis en door dat maagzuur kan je flink beroerd worden bij mij willen rennies nog wel iets helpen gelukkig op dit moment heb ik weer het gevoel dat er een band boven om me buik heen gebonden zit en dat trekt door naar me ribben en naar me rug herkenbaar?
    en daardoor weet ik mezelf geen houding te geven/vinden.
    groetjes joyce
     
  11. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb het idee dat de beeb soms echt "in de weg zit"

    en krijg de laatste dagen ook veel meer last van me bekken en stuitje...

    Heb tevens de laatste dagen erg veel last van voor weeen, indalings gebeuren etc...en natuurlijk gebeurd dat altijd snachts :(
     
  12. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    zeker herkendbaar en doordat je in een vreemde houding gaat zitten krijg je ook nog last van je schouders :(
     
  13. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ja dat zul je altijd zien als je wil gaan slapen begint het.
    meiden ik hoop voor ons allen dat de aankomende weken voorbij mogen vliegen om daarna het mooiste wondertje in onze armen te mogen houden en als je daarnaar kijkt dan weet je waar je het voor hebt gedaan hihi jaja makkenlijk gezegt he
    maar tussen zeggen en gevoel zit een groot verschil hahah groetjes joyce
     
  14. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    En wat dacht je van die benauwdheid constant, als die kleine steeds met haar/zijn kontje tegen je middenrif/ribben/longen aan zit te duwen..vooral in de avond..het schijnt dat als het is ingedaald, je letterlijk weer een beetje lucht gaat krijgen..Maar dat indalen kan nog wel even duren!
     
  15. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Heb het hier ook helemaal gehad :cry: :

    - bekkeninstabiliteit waardoor ik met krukken moet lopen, maar ik kan bijna niet meer lopen en heb zo'n verschrikkelijke pijn
    - steeds zo'n hoofdpijn/misselijk
    - last van maagzuur
    - elke beweging van de baby doet zo'n pijn
    - mijn voeten doen zo'n pijn van het vocht vasthouden
    - voel me zo onzeker of alles goed blijft gaan met de baby (bij Ruben ging alles niet meer goed op het laatst)
    - vanwege mijn bloeddruk moet ik het zo rustig mogelijk aan doen en het liefst zelfs alleen in een rolstoel naar buiten
    - ik slaap bijna niet (zelfs met slaappillen)
    - ik kan mijn eigen zoontje niet eens meer verzorgen omdat ik amper de trap nog op kom en hij mij constant aan het uitproberen is
    - ben alle ellenlange (meer dan wekelijkse) bezoeken aan het ziekenhuis zo zat
    - heb totaal geen eetlust meer
    - voel me gewoon raar en rusteloos
    - mijn humeur is al een week niet te genieten
    - alles is zo'n grote aanslag op mijn relatie met mijn man (die naar mijn gevoel op het punt staat overspannen te raken door zijn werk)
    - kan om alles wel janken
    - heb het gevoel van waarom kunnen anderen wel geholpen worden maar laten ze mij maar steeds rondlopen (vanwege litteken keizersnede mag ik niet ingeleid wordt)
     
  16. AlRe

    AlRe Bekend lid

    8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Ik ben al maanden elke ochtend aan het overgeven. (Heb al een week in het ziekenhuis gelegen aan het infuus) Heb erg veel last van maagzuur dus van mij mag het al over zijn. En de laatste 2 zware maanden moeten nog aanbreken...zucht.
     
  17. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Niet om je bang te maken ofzo, maar is de laatste tijd je bloeddruk wel normaal? Het gevoel dat er een strakke band aan wordt getrokken en misselijkheid kan namelijk duiden op een hoge bloeddruk.
    Misschien even na laten kijken bij de VK/GYN?
     
  18. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    jeetje meis das niet mis zeg pff en dan loop ik te klagen dan valt het waar ik last van heb nog allemaal mee.
    @Minyaweth vorige week was me onderdruk iets verhoogd maar hoefde me niet druk te maken zei de gyn ga morgen toch maar even langs de ha om het op te laten meten dan weet ik gelijk hoe of wat thanks voor de info
    groetjes joyce
     
  19. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He Joyce!

    Al bij de HA geweest? Hopelijk is alles goed...
    Ik had gedurende mijn zwangerschap een prima bloeddruk, maar zo van de 1 op de andere dag rees die de pan uit, vandaar dat ik je er even op attendeer. Ik had namelijk dezelfde klachten die jij ook beschrijft.
     
  20. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    ja we zijn weer terug en me bloeddruk is nu 130/90 iets te hoog maar volgens ha niks om me druk over te maken?
    ik mag donderdag nog een keer langskomen dan kijkt ie het nog een keer na.
    bedankt iedergeval voor je berichtje
    verder voel ik me vandaag echt bleagh zweet me rot ben moe nou ja alle eerder genoemde dingen eigenlijk hihi
    groetjes joyce
     

Deel Deze Pagina