Mei stoppers!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Boots, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Hallo allemaal!

In mei willen wij graag zwanger worden. We zijn al gezegend met 2 heerlijke kids maar willen er dolgraag nog één bij. Nog 1x deze bijzondere tijd doormaken.

Wie nog meer?

2. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Hoi Boots,

Ik stop op 1 juni met de pil, dus eigenlijk niet in mei. ;)
    Ben al echt aan het aftellen...

Groetjes!

3. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Juni is ook goed hoor, is bijna mei hahaha
    Wat is voor jullie de reden om nog even te wachten?

4. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Omdat we in juni gaan trouwen. ;)

5. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Spannend!

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wij gaan er in mei 00k v00r!
    Misschien hebben we leuke tips v00r elkaar?

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik stop ietsie eerder, in april maar das bijna mei toch?

8. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Ja haha

Ik ben bij de HA geweest en er is bij mij vermoeden van PCO. Woensdag heb ik een echo :(

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo,

Ik meld me graag aan bij jullie clubje.

In mei ga ik mijn spiraal laten verwijderen en dan gaan we voor ons tweede kindje. Ik wil het eigenlijk al een tijdje, maar mijn man wist nog niet zeker of hij het wel wilde. Tot hij twee weken plotseling zei dat we dan in mei maar moesten gaan beginnen! Ik ben dolblij natuurlijk.

We hebben al een zoontje van ruim 4, dus het is weer even geleden, al dat babygedoe. Wel twee jaar geleden onverwacht zwanger geworden met spiraal, maar dat is mis gegaan.

Het is toch wel leuk om zoiets met anderen te kunnen delen die in hetzelfde schuitje zitten!

10. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Welkom Caromama, gezellig meid!

Spannend hoor!
    Wat naar van je miskraam zeg, heb je dat een plekje kunnen geven?

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hoi,

Op het moment zelf had ik het er wel ff moeilijk mee, maar omdat het ook eigenlijk niet gepland was en het ook allemaal erg snel was gegaan (de ene dag kwam ik erachter dat ik zwanger was, de volgende dag naar de gyno om het te checken en spiraal te laten verwijderen en de dag erna miskraam) was het ook allemaal erg onwerkelijk. De wirwar van gevoelens waren het ergste. Ik voelde me namelijk ook een beetje opgelucht en daar voelde ik me dan dus weer erg schuldig over. Gooi daar een dosis hormonen bij en je hebt een rottijd. Maar goed, dat is verleden tijd.

Nu zijn we er echter wel helemaal klaar voor, dus ik hoop dat het snel mag gebeuren!

Zou leuk zijn als dat voor iedereen hier geldt!

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh Caromama wat een verhaal. Ik ben ook ooit ongepland (door de pil heen) zwanger geraakt en ik kwam er pas achter toen ik de miskraam in mijn handen had. Ik heb het er wel moeilijk mee gehad maar was de weken ervoor erg ziek geweest dus waarschijnlijk was het vruchtje toch niet goed. En omdat we er helemaal niet mee bezig waren kwam het zo uit de lucht vallen. (maar dat is al 7 jaar geleden)

Nu ben ik echt aan het aftellen, er zitten nog 15 pillen in mijn strip.
    En dan...... mogen we eindelijk voor het eggie!

Hebben jullie dat ook, dat je ineens waanideeen krijgt dat het niet gaat lukken? Dan word ik echt niet goed van mezelf. Ik hoop natuurlijk dat ik meteen aantel maar dat hoopt iedereen. Ik heb mijn leeftijd niet mee dus ik hoop wel dat ik geen jaren hoef te wachten.

Wel fijn om al met andere meiden erover te kunnen kletsen want in mijn omgeving weet niemand het! Ze denken allemaal dat ik geen kinderen wil en vragen er dus ook niet meer naar. (dat roep ik nl al jaren, maar niets is zo veranderlijk als een mens!)

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik probeer me geestelijk voor te bereiden op het feit dat het misschien niet gelijk raak zal zijn, maar ik merk dat ik er eigenlijk van uit ga dat het niet zo lang zal duren. Was met de eerste ook gelijk de eerste keer zwanger en zelfs met de spiraal zwanger geworden. Maar dat zegt natuurlijk niet dat het nu ook weer zo zal zijn.

Ben wel van de week begonnen met foliumzuur te slikken.

Vind het erg spannend. Ben ook zeer benieuwd hoe mijn zoontje erop gaat reageren!

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,
    Ik ben ook een mei-stopper...en wel op 1 mei haal ik mijn laatste nuva ring eruit..precies 3 dagen na de eerste verjaardag van onze grote kleine man..precies zoals de gyn ons had geadviseerd na de keizersnee..Ik hoop alleen niet dat ik weer 2 jaar moet wachten op een wondertje..

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Mariska, welkom, gezellig dat je met ons mee komt kletsen.
    Hopelijk hoef je deze keer niet zo lang te wachten!
    gr BB

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    *breekt even in*

Geen Mei stopper deze keer...na 3 kids zijn we toch echt compleet hahah...maar wel een Mei stopper 2007 geweest..en in Mei 2008 een prachtige dochter gekregen..
    Wil jullie heel veel suc6 wensen en hoop dat jullie heel gauw een mooie vette roze test in handen hebben! :thumup:

*breekt weer uit*

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik had een afspraak in mei gemaakt bij de gyno om mijn spiraal te laten verwijderen, alleen kon die afspraak niet doorgaan. Toen zei mijn man "dan ga je toch wat eerder?" terwijl hij degene was die tot mei wilde wachten!

Dus ik heb gelijk de gyno gebeld en nu heb ik volgende week donderdag al een afspraak! :whistle: Dus ik ben eigenlijk geen mei stopper meer, maar een april stopper! Maar goed, uiteindelijk zullen we allemaal rond dezelfde tijd bezig zijn, dus zullen we elkaar ongetwijfeld op de hoogte kunnen houden van eventuele vorderingen!

18. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Niet helemaal mei maar ik ben net gestopt met de pil, maar we doen nog een beetje voorzichtig omdat we liever niet in december willen bevallen. Dus in mei gaan we er helemaal voor!

Ben nu moeder al van een zoontje die in juli 2 word.

Deel Deze Pagina