Welke eet/kinderstoel??

Discussie in 'Verzorging' gestart door sadieraven, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hallo

Ik ben bijna 17 weken van de 2de en ben al een beetje aan het neuzen voor een nieuwe kinderstoel...

Heb nu gezien:
    De Tiamo combistoel die je kan ombouwen tot tafel en stoeltje
    Geuther Kid Hit die mee groeit

Welke hadden/hebben jullie en wat was jullie ervaring?

2. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.922
    388
    83
    hier de dapper kinderstoel en ik ben er erg blij mee. Je kan er een leuk blad bij bestellen (met een schildpadje, die vind mijn meisje erg leuk!) en hij is qua soort stoel vergelijkbaar met de triptrap (ook wat betreft kwaliteit).

Je hebt ze in allerlei kleuren.

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Zeker leuke kleuren heb even snel gekeken en ook een mooie stoel moet ik zeggen! Maar wat een prijzen zeg jeetje mina haha. Als je dan ook vanalles er nog bij wilt halen natuurlijk.
    Dankje voor de tip :)

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier de ikea niet mooi maar wel super fijn! Mijn kinderen konden er snel in en zakte niet weg. Onze dochter klimt uit alle stoelen behalve deze haha

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hahaha dat scheeld! Zijn nog niet eens zo belachelijk duur nee.
    Ik heb dit keer tegen mezelf gezegd dat ik echt wilde gaan kijken voor wat ik een mooie stoel vind en natuurlijk goed is qua kwaliteit enz. Niet weer iets omdat ik te krap zat en het er maar mee moet doen. Nu gewoon me oude spullen verkopen die weg kunnen, sparen en voor een houten stoel kijken :)

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.830
    4.203
    113
    Wat mij betreft is er maar een stoel en dat is de tripp trapp. Kost wat, heb je ook wat ;) Wij hadden bij de eerste een chicco polly en hebben die na een half jaar weggedaan voor een tripp trapp. Oudste is 5 en zit er nog op. Bij de jongste gelijk een tripp trapp gekocht incl new born set en dagelijks plezier van. Passen mooi in het interieur, schuiven heerlijk onder de tafel en staan dus niet in de weg

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben de geuther kid hit gekocht tijdens die prenatal dagen (mama dagen ofzo) bij de babydump haha. Die doen het ook voor dezelfde prijs dan. Wij wilden graag dat ze een eigen blad heeft en hij is koloniaal en dat past weer mooi bij de meubels. We hebben er wel een zitverkleiner ingekocht en ze zit er prima in.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier ook de tripp trapp, fijne stevige stoel die lang mee gaat. Doorsat hij goed aan de tafel te schuiven is, neemt hij niet veel plek in beslag. Enige wat voor sommige mensen misschien een nadeel is, is dat er geen tafelblad omheen zit. Verder is hij natuurlijk aardig aan de prijs...

Mijn ouders hebben voor ik dacht 15 euro de Ikea stoel aangeschaft met het blad er lis bij en ook dat is een prima stoel, neemt alleen iets meer ruimte in beslag en ze kunnen er minder lang op zitten als de tripp trapp.

9. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    De trip trap neemt voor mij denk ik veel ruimte in aangezien ik geen gewone eettafel heb. Dus miss is het handiger voor mij om een combistoel te kopen waar ik een tafeltje van kan maken enz

10. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik had bij alletwee de chicco polly stoel, kunnen ze meteen vanaf geboorte in (meteen een veilige versie van de wipstoel op hoogte zeg maar) ze kunnen er best lang in en daarna gingen we over op de Stokke

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    De Jané Activa Evo Stoel:
    Daar kan je een tafeltje voor later van maken, hij kan versteld worden (4 standen), afneembaar blad, leuke kleuren.
    Ik heb hem nieuw 135€ betaald en ben er heel tevreden mee.

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wij hebben de brevi slex, ook een meegroeistoel.

13. Storm

Storm Niet meer actief

Nou, hier dus absoluut geen succes. Overgestapt op die van Ikea. Ideaal. Kan er pas sinds kort zelf uit komen (de tweede) en dat is een verademing tov de stokke ik klim er wel uit of bungel in het tuigje naast de stoel ellende.
    Nee, mooi is ie niet, maar ik ben die Zweden zo dankbaar. ;)
    Ik heb inmiddels wel geleerd te kijken naar wat praktisch is en niet altijd naar wat mooi is (en dus vaak ook belachelijk duur).
    En nu met twee kids in de kinderstoel is het ook geen sta in de weg, want ze zijn stapelbaar.
    En nee, ze staan niet mooi bij de rest van het huis, maar kinderen zorgen sowieso voor een heleboel dingen die niet mooi staan bij de rest van het huis (zeer overdreven kleurrijk speelgoed, roze buggy's enz.)

14. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Wij hebben de tiamo meegroeistoel (met afneembaar tafelblad). Die bevalt ons erg goed. Het tafel en stoeltje idee van tiamo vind ik zelf niet zo geslaagd. De kans dat je dat echt als tafel en stoel gaat gebruiken is klein. Ook als de kinderen iets groter worden en zelf uit de stoel kunnen/mogen stappen is met een meegroeistoel (tripp trapp, tiamo of ander merk) veel makkelijker dan uit het tafel met stoel idee.

Deel Deze Pagina