Mijn zoontje gebruikt altijd de knuffels van Difrax.. Het spook achtige knuffel.. Nu had hij een grote versie, was hij helemaal dol mee, maar is helaas in de bus blijven liggen, melding van gemaakt, maar zijn inmiddels al 2 maanden verder Difrax zelf ook gemaild, de kleur die hij had was neit meer verkrijgbaar.. Het gaat om deze: Bekijk bijlage 152593 En dan de grote versie hiervan, ik geloof dat die rond de 35 cm breed is en zelfs 40 a 50 cm lang (vanaf puntje van de muts tot aan onder) Ze zijn nog in de winkel te koop, maar meestal i vies bruin met lichtbruin en oranje met roze achtig (niet echt jongensachtig dus) Heeft iemand deze knuffel, kan iemand aan deze knuffel komen? Zou je het mij aub willen laten weten? Een eventuele andere kleur is ook goed, ik geloof dat ze er namelijk ook zijn in het groen met lichtgroen, zolang het maar een jongens kleurtje is! Ik hoor het graag als iemand mij hiermee kan helpen.. Alvast bedankt!
Op marktplaats staan er best veel hoor! Deze bijvoorbeeld.. Marktplaats.nl > DIFRAX softdoek doek spook groot blauw / lichtblauw - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels Of deze: http://link.marktplaats.nl/447183217 (ik weet hoe het is als je kleine z'n knuffel kwijt is, erg he!)
Waar kom je vandaan volgens mij hebben ze ze hier nog bij de etos maar weet het niet zeker. Groetjes kim
Hier bij ons zijn ze nog te koop in de drogist. In het blauw met lichtblauw zoals jij zoekt, in t bruin met lichtbruin en rozeachtig..
Hier heb je hem, precies de zelfde ook qua kleur: Difrax Knuffeldoek Groot, nu voor €7.95 - Drogisterij.net
Wij hebben precies dezelfde. Ze verkopen ze hier bij de Etos, alleen hadden ze hem laatst niet meer helemaal in het blauw maar blauw met groen. Op de site van difrax kun je ze ook bestellen.
Allemaal super bedankt voor de reacties! Ik zal de sites even afspeuren & op marktplaats ook even rondzoeken, had ik nog helemaal neit aan gedacht.. Op de difrax site heb ik em inderdaad gezien, maar mijn voorkeur gaat toch liever uit naar dezelfde kleur (lekker pietlullig van me haha!) @Kimv: Ik kom uit Dronten, dus weet neit of dat in de buurt is bij de Etos waar jij het over heb? @Consider: Is het de donker groene of de licht groene? De lichte heb ik wel dan belang bij! @SyrianBeauty: Ik had al gekeken bij online drogisterijen, maar daar staat overal bij dat de kleur afhangt van wat hun hebben. En dus niet gegarandeerd bent van de kleur die ik wil..
volgens mij heb ik deze in kampen ook bij een van de drogisten gezien, ik meen bij de da. Ik ga vanmiddag nog even naar buiten, als je wil kijk ik even?
@Laravelk: Als je dat zou willen doen, zou dat super zijn! Mijn vriend werkt namelijk in kampen, dan kan hij mooi tussen door vd week de stad in om er 1 op te halen.. Alvast bedankt!