denk ook een meisje. Lijkt sprekeng op de echo fotos die ik heb vna me laatste dochter.. daar dacht ook iedereen een jongen in het begin maar is toch echt een meid.
ik denk ook een meid! de foto lijkt op de onze en die is vanuit een iets betere hoek genomen daar zie je echt duidelijk dat het schaamlippen zijn.
Ik denk echt een jongetje het lijken mij eerder balletjes dan schaamlipjes, omdat het meer één geheel is.. bij een meisje zijn het meestal echt duidelijk 2 bobbeltjes..
Ik dacht eerst een jongen maar als je beter kijkt zie je toch ook wel een soort hamburger erin,dus toch een meisje. De foto is voor mij niet heel duidelijk te zien.
de schaamlipjes kunnen idd heel erg opzwellen... hier een foto van mijn dochter net na de geboorte!... toen ik het eerst zag dacht ik huh is het toch een jongen?.. http://94.100.121.211/99900001-99950000/99915301-99915400/99915310_5__fWE.jpeg
Ik denk een jongen maar goed je ziet idd geen piemeltje...moeilijk. Bij ons was het heel duidelijk, zie foto
Gefeliciteerd meid. Dus toch een meid haha. Mogen wij weten hoe ze heet enzo? Ik dacht ook dat je nog even moest.
dank jullie wel. ja ze is met 38+2 gekomen. ik ben zo blij. ze heet Maryam. heerlijke meid, de bevalling was wel pittig. maar goed, achteraf als je zo een mooi wondertje in je handen mag houden dan vergeet je dat gauw. ik ben nu lekker aan het genieten van mn kraamtijd en grote broer kan niet van zn zusje afblijven. oh ja en de zwelling op de foto, dat viel reuze mee . nou dames die nog moeten, zet 'm op want daarna kan je heerlijk genieten
dank jullie wel dames. ik ben net van de tepelkloven af AUUUUU!!!! en de kleine drinkt goed. ik ben heerlijk aan het genieten en bijkomen in het kraamhotel. ik word echt vertroeteld door de kraamverzorgsters. ze is vandaag 70 gram bijgekomen, meer dan gemiddeld. dus ik ben helemaal blij.