hoi, mn zus vroeg of ik dit voor haar wilde posten hier... ze is op zoek naar een ushanka maar ze vind ze in nederland te duur heeft iemand er nog 1 liggen die hem wil verkopen, of wil versturen vanuit het buitenland of een site met een aantrekkelijke prijs?? ik hoor het wel! groetjes
Moest eerst ff googlen om erachter te komen wat een ushanka is (Russische winter muts). Succes met je zoektocht!
WEl zielig! Maar ik zou niet weten waar je die moest kopen. Maar waarom niet gewoon een nepbondje. Je ziet soms het verschil niet eens en veel beter voor de beestjes!
Sorry hoor, maar niemand gaat toch iemand helpen die een muts van ECHT bont wil hebben??? Ik niet in ieder geval! Koop gewoon lekker een nepperd. Niet normaal dat er nog mensen zijn die gewoon met echt bont gaan lopen, maar wat maakt het uit dat daar een beestje voor gefokt en vermoord is, als jij maar een lekkere bontmuts op je kop hebt. Sorry maar kan me hier zo kwaad om maken! Het is niet voor niets dat echt bont overal verboden is hoor!
om je even verder te helpen en niet te veroordelen hier een link naar een echte site.............. liefs Es
Ik veroordeel TS niet, ik veroordeel haar zus die per sé echt bont op haar hoofd wil Enne, er staan alleen puntjes, geen site
o hahahaha vergeten de link te plaatsen o en had het niet over jou hoor, gewoon in het algemeen Russian winter hats - Ushanka liefs es
dat ze nog bestaan.. mensen die echt bont over de oren willen trekken... geef mij maar een nepperd.. stuk goedkoper en vaak niet van echt te onderscheiden..