meide die aan het afwachten zijn tot ze een zwangerschapstest kunnen doen. deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lovieyou, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    He meis das balen.. Maar kan het nog zijn dat het gaat stijgen?

2. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @bolleke, volgens de ha zal dit niet meer stijgen.

3. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Balen zeg..! Ik heb gisteren ovulatie test gedaan om te kijken of het streepje met de dag donkerder wordt..:) Gisteren lichte streep en vandaag helemaal niks... Zo vaag! Miss ook wel lomp van mij!

Had toen bij de eerste zwangerschap een positieve ovulatie test en ik was toen zwanger.

Wat denken jullie? ppf ik haat wachten zeg..haha

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Verplaatst naar Zwanger worden clubs.

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik kon hem al niet meer vinden!

Dames is denk niet dat ik kan wachten tot dinsdag! Moet straks boodschappen doen en denk er sirieus over na een test mee te nemen en te gaan testen morgen!!

6. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    @bolleke

Wat een rotnieuws, kan me voorstellen dat je heel verdrietig bnt.

7. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Het was een ovulatie test.. dus kan nog komen zw pos test..;) Het was meer om uit te testen..haha Ik heb nog tot 14e.

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nou ik denk dat ik niet meer hoef te testen!!! vandaag een klein beetje bruin verlies gehad... maar wel veels te vroeg in mijn cyclus... heel apart.
    maar goed heb er vrede mee, ik ga ervanuit dat het doorzet en op naar volgende ronde!!!!!

9. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Balen zeg!!.. Miss innesteling?

10. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hee meide,

Ik zit nu op 11dpo en ik kon het niet laten om een testje te wagen vanochtend.. Maar helaas, hartstikke wit. Mijn temperatuur doet ook al even gek.. Mijn temperatuur is continu 37,1 op 7dpo 36,7 en vanochtend werd ik wakker om kwart over 5 en ik dacht even kijken.. 36,5 :$ zo laag issie zelfs nooit voor mijn eisprong, maargoed.. Ik ging weer verder slapen en op de tijd dat ik altijd temper heb ik t vanochtend nog een keer gedaan en toen wasie 37,2. Dus ik weet niet of hij nu omhoog of omlaag gaat.. Iniedergeval veel gerommel daar beneden en zo nu en dan felle steken. Wat denken jullie?

@Balleke, mijn nod is ook de 14e.. hoop dat we een leuk valentijnscadeautje hebben voor onze mannen haha.

@rensje, misschien te vroeg getest? En was het gewoon een innestelinsbloeding. Duim voor je!

@carlo1987, wat jammer :( hoop voor je dat t de volgende ronde wel raak is!

Meide, dat we allemaal snel || mogen zien!!

11. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @lovieyou Ik heb 17 mijn nod en eigenlijk me voor genomen om 15 de testen, maar kan niet wachten.. Ben zo nieuwgierig..haha Ik weet ook niet of mijn man er blij mee is, maarja dat zal later wel bij trekken?? Wanneer is jou nod?

12. lovieyou

@balleke, ik heb de 14e mijn nod. Oeh dat is wel zenuwslopend als je niet zeker weet of je man er blij mee is

13. lovieyou

Nou.. Ik weet nu niet meer wat ik moet denken. Ik ben 3 dagen te vroeg "ongesteld" geworden. Terwijl ik normaal gesproken de klok ermee gelijk kan zetten.. Gister verloor ik wat oudbloed, en nu ook wat donkerrood bloed.. Maar gek genoeg totaal geen buikpijn, het voelt alleen wat gespannen. Terwijl ik normaal lig te kronkelen in bed van de pijn, ik heb altijd een hevige menstruati met echt hele erge buikpijn. En nu dus beiden niet?! :( Ik snap er niks meer van..

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @lovieyou, hmm dat had ik kunnen schrijven heb echt exact hetzelfde!! ben ook te vroeg en ook oudbloed verder totaal nergens last van... en nu nog niet! Gebruik ook nog steeds geen maandverband ofzo want het is alleen bij het afvegen.
    Ik ga er niet van uit dat het een innesteling was... mijn gevoel zegt van niet!!!
    rare lijven hebben we toch he??? ik kan er normaal ook de klok op gelijk zetten!

15. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    oja en normaal gebruik ik al een paracetamol voor dat ik het eerste bloed zie, want dan heb ik al buikpijn!!! dus heel raar... maar goed we wachten maar af, er is anders niets aan te doen.

16. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @lovieyou
    @rensje

Meiden wat balen zeg...!

17. lovieyou

Hee meide,
    bij mij is het vandaag toch echt doorgezet.. wat balen zeg!! :( ik dacht toch deze keer echt dat ik een kansje maakte omdat mijn temperatuur op 7dpo gedaald was en 8dpo weer hoog. maargoed.. dan weet ik nu dat dit dus zomaar wel eens kan gebeuren.
    op naar de volgende ronde!

@Rensje, is het doorgezet? of is het bij oudbloed gebleven?
    @Balleke, inderdaad balen he!! hoe is het nu bij jou?

18. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Lovieyou Heee meid wat jammer!! Hopelijk is het de volgende rond raak.

Wachten wachten... wordt daar zo moe van pfff. steeds meer symptomen dat het op een zwangerschap lijkt. Ik moest net lachen om iets wat mijn man zei en toen deed ik het beetje in mijn broek..haha (schaam me kapot) maar dat is weer net 1 van die dingen dat ik echt zoeits heb van dat het echt raak is.

19. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland

Inmiddels al weer n testje gedaan... T blijft even spannend nog...
    Voor de nieuwsgierige onder ons, ze staan in mn album... Krijg nog steeds de link niet ekopieeerd op mn ipad...

20. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Meid die harstikke positief!! Gefeliciteerd...

Lijkt er op dat ik ongi ga krijgen.. hmm maar weet het niet zeker.

Deel Deze Pagina