Hahahaah ja ik klus ook geen twee keer op een dag. Vroeger wel. Meschien willen jullie dit ook helemaalnie lezenhoor Daar vast sorry voor.... Maar tijden mijn bevalling ben ik best gruwelijk in geknipt en daar heb ik zo'n mega last van als ik sex heb... Dat ik daar door niet echt meer wil.... Zielig voor mijn mannetje want die wil het liefst elke dag hahahaah.... Nu moet hij het doen met 2 keer per week en soms iets meer maar vaak minder Agg gossi nu ik het zo toe heil echt meelij met hem hahahaah Marathon snapt het wel gelukkig en hij weet ook dat ik echt baal van de pijn. Sex is bij mij dus niet fijn maar meer dat ik moet voor hem en blij ben als het voorbij is. Maar de gun heeft gezegd mocht ik wee gaan bevallen knippen ze mij op de zelf de plek in en gaan ze het proberen te verhelpen dus daar hopen we dan op.....
Mag dan toch hopen dat we tegen die tijd een ander soort topic hebben, bijv. Meiden begin 20 die al bevallen zijn
Jup moet echt heel langzaam in het begin anders doet het auwie haha. daarom is 2x op een dag echt heel zeldzaam haha
Dunchan , Auww ! Snap dat je dat niet zo fijn vind ! Eerlijk gezegt wil ik dat juist wel weten het zijn dingen die niemand je verteld en die ik wel wil weten ! Snap dat het nu pijn doet . Is het ontstoken geweest ? Hoop inderdaad dat ze er wat aan kunnen doen . Enne je vriend moet niet klagen 2 x in de week is niet weinig hoor . En pijn is pijn . Of vrijen zonder penentratie ( wat een net woord he) Meiden die zwanger willen worden . Hoevaak klussen jullie eigenlijk ? Meiden die niet klussen mogen ook zeggen hoevaak ze het doen hoor maar snap dat sommige daar geen behoefte aan hebben . Haha jullie zullen wel denken , waar ligt haar interesse
haha wat een vraag! nee hoor, De ene keer vaker als de andere keer, heb ook wel tijdje helemaal geen zin gehad was me libido 0.00 maar normaal gesproken wel 3 a 4 x in de week.
Gwoonann , 23 cm haha . Zo best groot . Haha heb jij hem gemeten of heeft hij het zelf gedaan en er wat cm's bij geplakt ?
Haha ja we hebben het wel is gemeten, ik meen het hoor! het is dat ie me vriend is anders had ik een foto geplakt. haha ik was gewoon heel nieuwschierig toen der tijd hoe lang die nou echt was want als je het zo ziet, schrik je, je rot! de eerste keer ook my god! voelde me compleet uitgehold haha oke oke to much nou haha sst hij is er trots op.
3 à 4 . Zovaak doen wij het ongeveer ook . Sinds ik zwanger ben nog steeds zin hoor haha . Eerste week dat ik wist dat ik zwanger was was de seks wel vreemd hoor
Gwoonann haha lol . Komen ons mannen ff spieken allemaal foto's van van hun ding haha ik zie het al voor me . Piemeltopic . Maar ik geloof je hoor , snap wel dat het pijnlijk is . Die van mijn mannetje is ook niet klein haha . Boven de 20 cm ook
Ik heb ook een een scharrel gehad die echt HUGE was, dat was idd ook niet echt ff bonken zeg maar.. Was ook gewoon echt niet fijn! Maar schijnt ook te wennen? (zei een vriendin van mij haha)
Miahahaha nou mannen hebben geen idee. Die denken hoe groter hoe beter, maar das echt niet zo hoor!!! Ik ga die van mijn vent ook eens opmeten