Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , je kan opzich wel testen maar als die negatief is zou die sochtends alsnog positief kunnen zijn . Ik zou morgen ochtend testen dan heb je wat meer duidelijkheid .
    Tenzij je 2 testen heb dan kan je er vanavond wel eentje doen . Maar het kan dan een valse teleurstelling zijn .

Dunchan , snap dat het inderdaad lastig is het van je af te zetten . Het is ook teveel in een keer om te verwerken . Heb je wel mensen daar bij wie je steun kan vinden ?

2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denk toch misschien dat het alleen een blaasontsteking is. Dan laat me maar gauw ongi worden dan kan ik naar de dokter voor een kuurtje.
    Heb genoeg testen, dus misschien doe ik het toch wel!

Dunchan, lijkt me moeilijk om je gedachten te ordenen inderdaad. Probeer daar maar eens niet aan te denken, dat is super moeilijk.
    Hoop dat je toch van je vakantie kan genieten meis!

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje3 , het is goed dat je er toch niet teveel van uit gaat al zou het natuurlijk wel kunnen . Ik weet hoe erg dat is en hoe bang je bent voor de teleurstelling . Hoop het zo voor je echt waar ! En anders volgende maand , augustus ! . Maar het zou nu ook kunnen hoor , laten we het hopen ! Gun het je zo .

Denise waar blijf je haha

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Het is eeen.........jongen!!!!!!

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Sdenise , suuuuper !!! Dacht ik al maar dat wist je al . Echt super leuk ! Geeeeefeeeeliiiiciiiiteeeeerd

6. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wit:(. Word er gek van, wil onderhand ook zwanger zijn hoor:(.
    Nou ja, dan moet augustus maar onze maand worden.
    En anders word het september naar de huisarts denk ik.

Denise weet je het al?

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh wauw had het even gemist. Super stoer, gefeliciteerd met je zoontje:)!

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Denise gefeliciteerd volgende jongen op de lijst ......

Waar blijven de meisjes hahaha

Daantje, baluh meid maar je zit tot nog voor je nod? Die wie weet.
    Ik duim echt voor dat je snel zwanger mag zijn meid!

@all het gaat nog steeds niet zo lekker heb niet geslapen meest verselijke nachtmerries gehad.... Vandaag heel de dag niks doen me vriendin gaat opstap met haar moeder is namelijk gebleven dus die zijn pas na eten weer terug vandaag met mijn gezinnetje genieten.

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh jakkes, dat is niet fijn, nachtmerries. Maar vandaag dus lekker met je gezinnetje genieten. Kom ook maar lekker hier kletsen, ik ben de hele dag vrij, dus zal hier genoeg te vinden zijn.

Zometeen gaan ze mijn spataders weghalen, ben stiekem best zenuwachtig. Bijna niet geslapen vannacht. Maargoed kan de hele dag niksen dus dat scheelt:).

10. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ohh daantje spannend, is het een heftige ingreep of valt het mee. Ja zou ook nerveus zijn hoor hou zoiezo niet van ziekenhuizen en heb ze dit half jaar erg vaak gezien!! Hoe komt het eigelijk dat je dat heb ik ken het niet vandaar dat ik het vraag???

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

SDenise GEFELICITEERD EEN JONGEN!! :D:D

Hihi het wordt inderdaad een jongenslijstje hier hihi

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @dunchan
    Ja leuk he! Allemaal jongensmama's hier :)!

En nu lekker bijkomen met je gezin, geniet ervan!

@Lisanne
    Kunnen ze straks mooi vrienden worden en lekker samen ravotten !

@Daantje
    Bedankt ^^, nu lekker bezig met namen want de naam die ik eerst had vinden we nu niet meer zo leuk..dus nog even brainstormen!

13. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dunchan, wa ontzettend klote voor je zeg! Bah kan me voorstellen dat je je leeg van binnen voelt!
    Sterkte meid!
    Hilse: wat balen dag je ongi niet doorzet en je alweer een naga test hebt, hopelijk krijg je bij de ha meer te horen!

Sdenise wa leuk een jongen, gefeliciteerd!

Ook ik heb een tijdje niet veel gereageerd, vond dat ik te veel bezi was met het zwanger worden, dacht er elke dag aan, nu wat minder, mijn nod is op 22 of 23 juli, eind deze week zou mijn eisprong zijn, gewoon weer klussen en dan zie ik het wel!

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, spataders zijn vaak erfelijk en mensen die heel lang staand werk doen kunnen er ook last van hebben. Waarom ik ze zo jong al heb, geen idee:'s.
    Ik moest eerst een operatiepakje aan, daarna werd ik aangesloten op de bloedrukmeter, kreeg ik zo'n ding op mijn vinger en plakkers op mijn borst.
    Daarna gingen ze mijn been verdoven, sneetje in mijn knie, laser via mijn knie(ader) naar mijn lies. En toen hebben ze het dichtgebrand.
    Nu heb ik 2 steunkousen om die drijfnat zijn van het wondvocht, loop echt leeg. Viel allemaal wel mee, maar was serieuzer dan ik dacht. Heb wel wat pijn nu, dus ga wat paracetamol innemen.

Denise, mogen we weten welke naam je eerst had? Of word die het zeker niet?

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Sdenise , zeker ! Echt super leuk . Kunnen ze inderdaad vriendjes worden . En ravotten enzo , haha en wat jongens zoals doen :p
    Toch gek he om als vroeg een jongen te hebben in je buik , maar wel heeeeeeel leuk ! Maar zo grappig ik merk zelf echt dat me kijk op dingen veranderd ik was echt wel een beetje een roze typje enzo maar nu vind ik stoer veel leuker en kijk echt anders naar dingen in de winkel .

Haha vind het zo grappig jij was er met zo van overtuigd als mij dat het een meisje zou zijn :p . Wat vind je vriend ervan ?

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Daantje, wauw wat vervelend dat je er toch pijn aan hebt!!
    Hoop dat het gauw opknapt en dat je weer lekker met je benen in de zon kunt! Beterschap:)

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ga zo even de pagina's terug lezen . Nu gauw scheren wat een drama is want hoorde dat je heel soms bij de 20 weken echo ook inwendig krijgt ofzo ? Ik reageer zo op de rest

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha oeff succes:D

Hoe doen jullie dat eigenlijk dames met de buikjes al?;)
    Of was dat laatst nou ook al aan bod geweest..:)

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha een spiegeltje op de bak van de wc haha en dan maar wat proberen echt goed heb ik het niet gedaan hoor Pff ff snel het meeste weg en klaar haha .

Daantje balen meid :( . Alleen zegt het natuurlijk niet heel veel want je zit voor je nod en het is Savonds .
    Maar als je toch ong wordt inderdaad augustus wordt je maand zoals je het al zegt heb je dan alle tijd lekker op vakantie enzo .

Hilse , en voor jou ook jou tijd komt ook snel geloof me . Je kan naar de dokter gaan maar besef wel dat je niks raars heb meid dit komt er vaak voor lees maar op dit topic over ontpillen maar misschien kan de dokter er vaart achter zetten . Zou deze maand wel ovu testen gebruiken als je dat wilt .

Dunchan , Aach meid ! De nachtmerrie's zijn best logische zoals ik al zei is dit even teveel in een keer geweest ! Denk je niet dat je er misschien therapie voor kan volgen ?

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik heb straks de 20 welen echo ik ben echt in paniek !
    Terwijl ik al veel echo's heb gehad en er veel is uitgesloten . Denken jullie dat de paniek terecht is ?

Deel Deze Pagina