@daantje3 Tuurlijk krijg je aanwinsten te zien ! @samantha Super zeg !!! @hen30sep Gefeliciteerd ! Als je komt meekletsen, stel je jezelf dan ook even voor @hilse Ben benieuwd hoe het bij de dokter gaat! Heb je al een afspraak ?
Samantha wat een geruststelling dat alles goed is! Heeft iemand hier ervaring met de angelsound? Ik heb hem gisteren over de post gekregen maar ik heb het idee dat ik m'n eigen hartslag hoor in plaats van die van het kindje.
Ja onder in je buik lopen slag aders van jezelf o.a. de aorta en die hoor je idd. Vaak aan de zijkanten. Maar toen ik 12 weken was moest ik in het midden net boven mijn schaambeen luisteren en toen hoorde ik zijn hartje. Het is idd even zoeken maar ik heb hem elke keer weer gevonden En niet in paniek raken als je hem niet hoort he. Je moet gewoon plat gaan liggen en rustig door ademen Succes, ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb
Hé Samantha, super dat je even reageerd op de angelsound. Ik hoor dus een hartslag als ik rustig lig en de angelsound net onder m'n navel houd, dus niet echt aan de zijkant ofzo, maar dat is natuurlijk al wel een heel stukje boven m'n schaambot. Ik ga het vanavond weer even proberen.
Cvg , je kan ook meetellen of je hand op je pols houden en voelen of die sneller is . Ik heb er eentje met een metertje erop , dat scheelt wel verwarring hoor . Maar het is aan het begin even goed luisteren maar na een paar keer herken je het duidelijk . Soms is de baby erg druk en zwemt hij steeds weg maak je dat vooral geen zorgen . Hen30 , je hoeft je naam niet te zeggen . Maar leeftijd van je kids gezinssamenstelling . Heb je al lang een relatie of getrouwd ? Welkom en gefeliciteerd !
Aha.. natuurlijk ik ben getrouwd, ben 24 jaar (bijna 25) en de oudste is 4 (bijna 5) een jongen, daaronder 2 meisjes van 2(bijna 3) en een van 1,5.
Hen30sep , leuk zeg ! Klinkt als een gezellig gezinnetje . Wel druk denk ik ? Maar erg gezellig . Je heb ook nog echt een kleintje van 1,5 wat leuk zeg vind dat echt een leuke leeftijd .
Ja geweldig he.. druk? mwa.. t is net hoe druk je jezelf maak haha want naast mn gezin werk ik ook nog 16 uur in de zorg. tijdelijk lig ik er even uit (6 weken) heb een operatie gehad. dus mag even niet werken. Ja echt leuk gezellig, soms ook minder hihi maar dat heeft iedereen denk wel. alle kinderen doen wel s iets wat niet mag natuurlijk. die kleinste van 1,5 is echt een heerlijk zoet meisje.. heel de dag in de box. kan gewoon buite zitte, ze vermaakt dr eige wel hoe gaat met jou?
Hen30 , Haha ze zijn inderdaad allemaal wel is ondeugend . Leuk hoor ! Aaach wat lief dat ze zo zoet is . Merk je nou veel verschil tussen meiden en jongens als ze echt nog klein zijn of valt dat wel mee ? Hier gaat het goed heel erg last van me buik aan een kant maar niks ergs zegt de dokter. Dinsdag de 20 weken echo gehad , ons zoontje doet het super ! Ze buikje is al lekker rond hihi een week verder als normaal kwa buik omvang . Hoelang ben jij zwanger ? Heb je veel kwaaltjes ? Wanneer vertel je het je andere kids ?
Ik weet t zelf sinds gister/eergister had ik getest en dacht wat te zien, geen zekerheid zat 4 dagen voor nod heb onregelmatige cyclus dus geen idee eigenlijk hoe lang. k verwacht 4 weken streepjtes worden heel duidelijk nu op de tests verschil@ ja hier is bijv de jongen erg druk, overal in en op klauteren (deed hij bij 8 mnd al zat ie boven in de vensterbank, (die vensterbanken waren hogere als de normale) en nog steeds wild enz. hij klom uit box, bed enz. versleepte spullen en nu nog, hij is echt oersterk in zn armen. .maar ons 2e leert dat nu ook wel maar is dan weer anders. zij kan bijv heel hard gille asl ze dr zin niet krijg, de oudste doet t af met grote mond en bijv probere te slaan. verder is zij banger voor vallen enz.. dus klauteren doet zij weer minder ze heeft 2 jaar in box gezeten Verder zijn ze alle drie heel erg zorgzaam en lief, met zo af en toe een kuurtje
Samantha, fijn dat je echo goed was! Hen30sep, welkom! Wat leuk zeg, ook echt een jonge moeder. Hoe bevalt het? En gefeliciteerd met je zwangerschap! Hilse, al naar de dokter geweest? Bops, Cheetara, hoe is het met jullie? Al even niets meer gehoord... Vanochtend ongesteld geworden, was aan het begin van de dag niet te genieten. Maar na een relaxt dagje met vl weer helemaal ontspannen. Hij liet me net wel even schrikken, vertelde hem dat als ik over 2 maanden niet zwanger ben naar de dokter wil. Maar hij vond dat belachelijk en ik moest er maar niet zoveel mee bezig zijn. Heb even duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht en gelukkig draaide hij bij. Dit is mijn grootste wens, mama worden en een gezinnetje vormen met hem. Daar ga ik dus ook alles aan doen, dat begreep hij gelukkig wel. Morgen weer aan het werk na 3 dagen helemaal niks doen, zal wel even pittig zijn morgenvroeg om half 6.
Klinkt goed! Kan niet wachten tot het zover is, een groot gezin lijkt me heerlijk! Maar eerst maar eens proberen om 1 kindje te maken
Ja.. ik vind het ook heerlijk een groot gezin Gewoon de gezelligheid (natuurlijk ook wel s downs) maar goed dat heb je denk ik met 1 kind of 2 ook al wel Ik ga voor je duimen!!
Zo hèhè kan eindelijk weer meelezen, internet en tv was ineens geblokkeerd. Stomme ziggo hebben 2 klantennummers op dit adres staan en haalden het geld steeds gedeeltelijk van alle twee de rekeningen af, terwijl ik daarover toch echt gebeld heb...tis weer goed en ik kan weer meelezen ! @hen Super leuk zo'n groot gezin !!! Klinkt heel gezellig @daanjte Gelukkig voel je je nu beter *knuff*
Denise; Ik heb echt zo'n hekel aan ziggo. Na meer dan 2 jaar gedoe is eindelijk alles geregeld hier. Maar daar heben we veeel voor moeten doen. Gelukkig dat alles bij jou weer goed is. Bedankt voor de knuff! Als jullie mijn gezeur zat zijn hoor ik het wel he. Maar vind het heerlijk af en toe mijn ei kwijt te kunnen!