Dit mijn speech, hoe vinden jullie hem? Hey jij, Weet je nog hoe we Vroeger droomde over later, En dat het later allemaal zou gebeuren, later zouden we het allemaal beleven, nu droom ik over vroeger, over wat voor moois er allemaal is gebeurd , wat voor leuke dingen ik allemaal met jouw heb beleefd , terug wil ik die tijd... terug naar die tijd waarin ik zo veel samen met jou deed.. Met Verdriet en pijnzit ik in een lege kamer. Foto's te kijken van jouw en ons van jouw en Tom en van jouw en je familie. Wat een onbegrip gaat er door mij heen. Waarom waarom??? Gaat er door mijn hoofd. Brieven van jouw aan mij. Over jongens en dingen die we uit haalde. Vol gekalkte agenda's, stiekem roken, en ons eerste wijntje wat we samen dronken. Naar de stad waar wij de meest gekke dingen uithaalden. Ik weet nog die keer dat we mensen wijs maakte dat we voor een of ander blad werkte en dat we foto's moesten maken met zoveel mogelijk mensen om een record te behalen en hoeveel mensen er daar nog in trapte. Wat hadden we een lol. Of liepen met gekke dingen in ons haar of kleding wat echt niet kon. Filmpjes kijken bij jouw thuis. Logeer partijtjes waarbij slapen niet voor kwam.... En natuurlijk niet te vergeten onze super leuke playback show waar wij ( jij , ik en charissa) na een sportdag aan mee hebben gedaan , omdat onze mentor wilde dat wij met heel de klas het Wilhelmus zouden gaan zingen. Maar niemand zag dat zitten en kwamen we op het idee het nummer lady marmelade te gaan doen. Wat hebben gelachen daar stonden we dan in bikini.... Maar we wonnen de eerste prijs wat we niet hadden verwacht. Wat een leuke pubertijd hebben we gehad. Onze vriendschap bleef tot aan nu.... Wij kende elkaar 12 jaar . En in die tijd hebben wij leuke, gekke en minder leuke dingen samen gedeeld. Nu is dit alles een mooie herinnering. Nog een laatste herinnering wil ik met je delen. Omdat dat de mooiste is van mijn leven. Het gebeurde op 12 juli 2002, die dag werd ik 14 jaar. En op deze dag kreeg ik een klein blauw doosje. Je zei erbij: " het koste misschien niet veel, maar onze vriendschap is dan ook onbetaalbaar." waarop ik lachte en zei: " je bent schat" Ik maakte het doosje open en haalde er een armbandje met een hartje uit. Ik keek je aan en zei: " dank je wel het is prachtig"... Samen bekeken we de armband. Ineens zei ik :" tammy mist het niet iets, iets om het aan ons te laten herinneren".... Gretig zocht je in je tas en pakt een bos sleutels en met een van sleutels kraste jij onze voor letters in het hart. Zodat wij dat aan onze vriend konden laten herinneren. Nu wordt ik morgen 24 en is deze herinnering 10 jaar oud. Ik heb de armband nog steeds maar nu schenk ik het jouw.... Als herinnering aan onze vriendschap. Tranen van verdriet want zomaar ineens ben jij verdwenen. In mijn gedachten en herinneringen aan onze mooi tijd. Prachtig zoals altijd en met vol trots heb jij geleefd. Nu neem ik afscheid . Maar in mij hart leef jij voorgoed. Nog een aai over je bol gewoon voor de lol zoals jij was. Ik zeg je nu geen gedag maar tot ziens. We missen je gelach en je humor. Altijd de vrolijkheid zelf.Een feestje als je er was. Blijvend in ons hart daar zul jij zijn. Rust zacht lieve meid het is goed zo, je was een lieve vriendin, geliefde,dochter, zus, schoonzus, kleindochter en tante. Die door iedereen werd lief gehad. Dit zijn mijn laatste woorden aan jouw. Tot ziens Lief vriendinnetje we HOUDEN van JOUW.
Dunchan, wat bijzonder! Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Niet om stom te doen, maar er staat wel een foutje in volgens mij, zeg dit alleen maar zodat je het niet verkeerd voorleest woensdag. In het stukje over het armbandje staat; zodat wij dat aan onze vriend konden later herinneren. Moet dat niet vriendschap zijn? Ik vind het onwijs knap dat je dit hebt geschreven. Mag ik vragen wat er eigenlijk precies gebeurd is?
Even tussendoor, sorry dat ik zo weinig post meiden . Dunchan, heel erg veel sterkte! Ik kan me echt niet voorstellen hoe je je voelt. Je speech is echt heel erg mooi en ik kreeg er een brok van in mijn keel. Echt heel erg knap dat je je er zo doorheen krijgt, nogmaals heel veel sterkte gewenst!
@all Wat stom zeg, ik zie ziet meer dat jullie wat schrijven maar dus wel !! Hoe is het hier met iedereen ? Hier nu een beetje verkouden en vriendlief is sinds gister weer vertrokken dus de komende 5 weken weer alleen Ik mis hem nu erger, zeker omdat ik in die 5 weken de 20 weken echo krijg, hem straks voel en mij buik straks lekker gegroeid is.... @dunchan Mooie speech ! Ik zie dat je het met heeeeeeeelll veeeeelll liefde heb geschreven ! Sterkte...
Dunchan , meid heel mooi geschreven .wordt er een wel verdrietig van zo erg ! Maar heel mooi geschreven . Gaat het nu met je ? Sdenise , lijkt me ook heel zwaar om nu " alleen" te zijn . Maar je bent niet alleen meid je kindje zit lekker in je buik en is bij je . Maar toch rot want je zou willen dat je vriend alles meemaakt !
SDenise, jee meid snap dat je je rot voelt dat je alleen bent de komende tijd. Veel bellen sms'en en fotootjes sturen? Knuff!
hey, sorry ben alweer een tijdje afwezig geweest. Dunchan, nog gecondoleerd en heel sterkte gewenst! Hilse, weet je al wat? Hier ergens komende dagen me eisprong geloof ik dus we gaan weer beetje oefenen maar er gebeuren hier de laatste tijd zoveel dingen dat we niet helemaal zeker meer weten of we nu echt gericht moeten proberen of niet achja we zien het wel...
Niva, meid wat vervelend. Erge dingen?? Ik zit morgen om 08.00 in de wachtkamer van de huisarts Hij heeft pas vakantie in augustus trouwens..
Ben benieuwd Hilse! En ik ben inderdaad niet alleen ^^, ik denk de hele tijd aan alle 2 mijn mannen <3
Het is opzich niks ergs gelukkig maar het is wel de na sleep van een aantal vervelende dingen. AL ben ik echt heel blij dat we die grotendeels achter de rug hebben ( hoop ik) Maarja we zien wel hoe het loopt.... we blijven wel proberen. Ben benieuwd wat de ha zegt!! Ik zit morgen om 12:00 uur in de tandarts stoel, er komt een verstandskies door dus die moet eruit..:S
Sdenise, hihi lijkt me zo fijn om te voelen! Heb trouwens last van witte niet slijmige afscheiding en pijnlijke tepels... M'n nichtje waar we een goede band mee hebben ligt in het ziekenhuis, 36 wk zwanger en het meisje groeit niet goed meer. Ze gaan nu 3x per dag hartje luisteren enzo en als het slecht blijft gaan word ze deze week nog ingeleidt!! Het is een hele moeilijke zwangerschap geweest al want het baby'tje had eerst al allemaal vochtblaasjes overal en het leek helemaal niet goed te gaan; lichamelijke en geestelijke beperkingen enz. Heeft ook een naam alleen ben ik even kwijt. Maar nu zijn de blaasjes dus weggegaan.. Blijft na de geboorte nog afwachten of ze het haalt.....
oo wat erg hilse... Ik hoop dat ze het haalt, de lichamelijke beperkingen zijn blijvend ?? Ik hoop echt dat ze het haalt en als het kan beter nog eventjes kan blijven hangen in de buik!
Ja vnd het ook heel erg! Nou dat is ook het lastige.. Niets is zeker.. Lichamelijk niet tot ze eruit is en geestelijk kan wel paar jaar duren voor ze merken of er wat is.. Maar het is wel een soort syndroom wat ze heeft en haar hartje kan er zomaar mee ophouden zelfs als ze geboren is... Heel kritiek allemaal! De echo van vanavond was goed gelukkig, dus nu morgenvroeg weer afwachten.. Pff zenuwslopend hoor. Gelukkig is ze zelf nu wel stabiel, maar de klap zal nog wel komen..