Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Dunchan, succes vandaag. Afscheid nemen is zoiets moeilijks, dus heel veel sterkte. Je hebt in ieder geval een prachtige speech waar heelveel respect en liefde in naar voren komt.

Hilse, succes bij de dokter!

Denise, wat lastig zeg. Weer 5 weken zonder een van je mannetjes, kan me er niets bij voorstellen. Gelukkig heb e gezelschap van je andere mannetje.

Mijn vriend word vandaag alweer 32, dus ben nu aan het bakken en ga hem zo zingend wakker maken. Heb voor vannacht een nachtje weg geboekt in een romantisch kasteel. Als niemand zich heeft versproken is dat nog steeds een verrassing.

Ik reageer snel op de rest!

Fijne dag iedereen.

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Meiden, bijna zonder dat ik wat gezegd heb heeft hij me doorverwezen naar de gyn!
    Krijg binnen 2wk ongeveer een oproepje waarschijnlijk:)
    Zo blij en opgelucht!
    Hij zei ook, wie weet is er wel wat aan de hand!
    Vroeg niet eens naar ovu testen :p

3. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL

4. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
  5. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik me hier ook melden? Ik ben 24 en wij zijn bezig met de 2e ronde, mijn NOD is 16 juni.

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Samantha, hahaha ojee ik las: Onze BABY wordt 26juli bezorgd!:p
    hahah oeps.:)

Maar leuk kamertje! Ook lekker afgeprijsd zeg, die dingen zijn zooo duur!

@MaudvanL, welkom hier!:)
    Kan je wat meer over jezelf vertellen?:)

7. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Rilland
    Haha nee dat doe nog maar niet dat is nog iets te vroeg he :p Laten we het maar gewoon op November houden ;)
    Ja ik vind het een mooi kamertje wat niet uit de mode gaat dus wat voor de 2e evt ook nog kan en die prijs is idd leuk, ik vind over de 1000,- euro een beetje teveel voor een kamertje, en dit was ook wel degelijke kwaliteit dus :)

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Samantha, hartstikke leuk toch:)
    Inderdaad wel handig om te kijken of het voor een 2e ook nog kan :)

Hebben jullie andere spullen al in huis zoals kinderwagen enz? Of ben ik dat alweer vergeten...:p

9. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Rilland
    Haha inprincipe zijn wij klaar, zo wat wij kunnen bedenken voor een grote aankopen,, zoals kleine dingen zoals speelgoed en meer kleertjes wacht ik gewoon nog mee want dat zijn ook altijd wel leuke kado's om te krijgen dus dat kopen we dan niet zelf :)

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oké das fijn:)
    Wat voor kinderwagen hebben jullie?
    Ja inderdaad zijn heel veel dingen die je krijgt!

11. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Rilland
    Bekijk bijlage 259491

Bekijk bijlage 259492

Dit is onze kinderwagen een Koelstra Flexxo, 3 in 1 want de maxi cosi kan er ook nog op :)
    Hij is licht gewicht en kan voor wat langere mensen en kleine mensen en dat vond ik wel ideaal want ik ben 1.60m en man is 1.89m :)
    Er zit goede vering in wat ik ook ideaal vind en luchtbanden dus als je over een klinkerstraat loopt ligt je kind niet zo te schudden in de bak..:p

12. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hey meiden, heftige dag geweest gisteren..... Vandaag gaan we weer door... Ik ben vandaag JARIG:D dus vandaag een heerlijk dag je met mijn gezin..... Dit jaar geen feestje omdat dit eerste keer is dat mijn vriendin er niet bij zou zijn. Dus volgend jaar weer...

Hoe is het verder met jullie meide.... Laatste tijd beetje stil hier....

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

@samantha, mooie kinderwagen!! Vind koelstra ook echt leuk:)

@dunchan, meid gefeliciteerd! Probeer er van te genieten met je knappe gezinnetje!! Knuff!

14. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dunchan, gefeliciteerd meis! Moeilijk na zo'n dag als gisteren.. Geniet lekker van je gezin.

Samantha, mooie wagen hoor :)

Hier vandaag de echo gehad.. Met zo'n vroege echo kunnen ze nog niet precies zeggen hoever je bent maar de verloskundige dacht 6 weken zover ze kon zien. Het hartje klopte heel mooi zei ze :D dus helemaal super trots! 6 augustus is nu m'n volgende echo

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Meiden bedankt zeker een rare verjaardag..... Maar ik heb net wel mega goed nieuws gehad vanuit het ziekenhuis al onze uitslagen zijn binnen en er niks aan de hand.... Voor nu zeggen artsen dat ik gewoon zwanger mag worden en dat dit mega pech is geweest 3 keer achter elkaar. Deze ronde zijn we er niet mee bezig geweest en ook niet opgelet mijn meest vruchtbare periode dus deze ronde sla ik denk ik over maar je weet nooit maar daarna als deze keer dus niet zwanger ben ga we weer aan de klus!!

Wonderwensje fijn dat het goed gaat pas met 12 weken ongeveer dan krijg je termijn te weten... Maar Fijn zo'n kloppend hartje.

Samantha mooi kinderwagen meid... Leuk kleurtje en ken altijd door gebreken voor jongen en meisje... Me vriendin heeft hem ook rijdt lekker.... Ik ben zelf niet van de driewieler.....

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , jeeeej wat een goed nieuws ! En gefeliciteerd hoop dat je verjaardag toch nog een beetje leuk is voorzover dat kan .

Ik weet wel dat je na een mk de volgende ronde eigenlijk 1 ronde moet wachten door de stolsels is het innestelen lastig en nestelt het zich soms in in een stolsel vandaar dat je dan wat meer kans heb .

Samantha , hele mooie wagen !!
    De tijd gaat trouwens hard he :p .

All , hier alles goed . Me kleine man schopt lekker veel en is erg druk .
    We zijn zo gek op hem !

Wij hebben de bugaboo denim , spijkerstof . Van me moeder gehad :) . Super leuk.

Me moeder had via marktplaats voor bij haar zelf een joolz gekocht . Van 2007 ofzo . Nu bleek dat er in die tijd een fout in het fraim zat . Dus via joolz mochten we voor 300 euro een gloednieuwe joolz uitkiezen , en die oudere omruilen . Die wordt begin volgende maand geleverd . Super !!

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    He dames,

vandaag knallende hoofdpijn dus ik typ bijna met mijn ogen dicht... :(
    verder ben ik de meest gelukkige vrouw ooit, ik mis mijn man maar ik heb er nog 1 waar ik heel erg blij en trots op ben!

@ Dunchan ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad met je gezin :)

@ wonderwensje
    Super leuk je eerste echo! <3

@ Lisanne
    Joolz is ook een fijne wagen! ik ben niet van de bugaboo's maar wel fijn dat je een kinderwagen hebt :) denimstof is trouwens wel super leuk!

Ik ga snel mijn ogen dicht doen dames, want mijn hoofdpijn is niet te harden!

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Denise , hoe is het nu met je ? Is je hoofdpijn al minder ?

Aach lief zeg ! Je heb ook helemaal gelijk het is toch fijn om dan je kleine man in je buik te hebben , dan ben je niet alleen . Straks als hij geboren is en je vriend is weg heb je lekker afleiding en een heerlijk ventje om mee te knuffelen .

Heeee jij de gelukkigste van de wereld , dat kan niet dat ben ik al hihi .

Je buik is nu zeker wel aan het uitzetten ?
    Voel je al wel is iets ?

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Krijgen we nog buikfotos? Hihi :D

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ lisanne
    Inderdaad, dus ik geniet lekker...ik heb nog niks gevoeld, iig niet dat ik dacht JA dit is het...
    Mijn hoofdpijn is minder gelukkig :) hoe gaat het met jou buikje?
    en hij is inderdaad aan het uitzetten dus je ziet duidelijk dat ik zwanger ben :) is nog vroeg volgens de meeste :p

Ik ga vanmiddag even een foto van mijn buik maken en dan hierop zetten ^^ ! @hilse

Deel Deze Pagina