Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Sdenise , ik voelde ook gekriebel waarvan ik echt twijfelde hoor rond de 16/17 weken maar dat is wel de baby hoor . Maar er komt een moment dan voel je echt een schop en dan weet je gewoon dat dat je baby is !!

Ik had ook al een aardige buik hoor met 17 weken . Zal vanavond ook wel foto's plaatsen . Ben benieuwd naar jou foto's !

Hilse , fijn trouwens dat de dokter je gelijk doorverwijsde krijg je gratis ovu testen enzo van de gyn .

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben benieuwd naar jullie foto's meiden!!:)

Ja heel fijn dat ik gelijk doorverwezen ben!
    Ja krijg je die dan via hun??

Hier al de hele dag hoofdpijn, gister ook al:(
    En ineens veel meer puistjes en moe en niet fit ook gewoon.
    Wel vanmiddag 3 babywinkels langs geweest met vl en dochtertje om cadeautje voor schoonzusje te kopen. Boxkleed van woezel en pip en we gaan nog een mand maken met van alles wat :) of we moeten nog iets leuks tegenkomen natuurlijk. Hebben nog even de tijd, een maandje ongeveer!

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier mijn buikje van vandaag en volgens de meeste is hij al erg groot !

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Sdenise, mooi buikje!!!!:)

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hilse , voor zover ik weet krijg je dan gratis ovu testen .
    En denk een inwendige echo , wat echt niks voorstelt . Je voelt het niet eens .

En misschien zaadjes van je vriend .
    Maar denk de eerste keer alleen gesprek met vragenlijst .

Ik vind dat trouwens zo een vreemd idee als je vriend alleen een kamertje in moet met een potje en terug komt met een gevuld potje haha , vind het niet erg hoor maar zo vreemd . Dat mannen dat wel is doen zal best maar in een kamertje op een ziekenhuis is zo apart :p . Maar je kan het tegenwoordig ook gewoon inleveren .

Denise , moooi buikje zeg !!! Zal ook even foto's van mijne plaatsen , gaat niet op me tel maar zodra ik bij me ouders op de com zit zal ik ze plaatsen . Pas je trouwens je gewone kleding nog ? Heb je zwangerscgapsbroeken het zit wel echt beter . Op de site van h&m zijn ze vaak lekker goedkoop .

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Je heb al een aardige buik . Weetje wat jij heb heb ik ook dat nu me shirts strak staan vanaf me borsten naar me buik . Normaal is het daar ingedeukt zeg maar haha . Heb wel 3 zwangerschapsshirtjes daarin zit daar een soort extra stukje stof . Maar mooi zeg !

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @lisanne
    Hihi thnx, ja ik moet echt wat zwangerschapsbroeken gaan kopen want deze broeken gaan steeds minder lekker zitten, pas ze nog wel maar ze zitten niet op een lekkere hoogte en drukt steeds tegen de baby aan :(

Ben benieuwd naar jou buik!

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben ook benieuwd naar jouw buik Lisanne!! :D hihi

Iemand trouwens ervaring met enigszinse vaginale droogte?? :("

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hilse , bedoel je tijdens het vrijen ? Of gewoon de hele dag dat het zeer doet ? Als het tijdens het vrijen is zou je "pro seed" kunnen gebruiken dat is voor als je zwanger wilt worden en het best droog is. En het helpt de zaadjes de goede weg op .

Als het gewoon de hele dag is , het schijnt een circulatie in je cyclus te zijn . Als je oplet zit er meestal een ritme in . Na je ong droog , voor je ei iets vochtiger , tijdens je ei nat ( om het zo maar te zeggen ) en dan weer droger enzo ...

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lisanne, ja tijdens het vrijen.. Heb ook net paar dagen terug iets van een infectie gehad hoor. Dat is nu wel over maar zou wel nasleep kunnen zijn denk ik..

Had net een brief van UMCG in de bus. Vragenlijst ingevuld en personalia ed. en zo op de bus. Als ze die binnen hebben krijg ik zsm een oproep :)

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Toevallig een schimmelinfectie ? Door die zal wordt het daar wel heel droog !! Dat heb ik ook gehad .

Dat is snel zeg ! Wat vroegen ze zoal ik de vragenlijst ?

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oké nou weet niet heb zelf bioclin actigel gebruikt tegen vaginale irritaties. Maar zou wel kunnen inderdaad!

Ja snel hè!
    Vragen over je familie, over ziektes en 2lingen. Of je eerder voor een of ander in het ziekenhuis bent opgenomen/behandeld.
    Hoe je cyclus is, hoe lang je ongesteld bent, ehh:) haha

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ben benieuwd hilse !!

Verder erg rustig hier, ben benieuwd naar de zwangerschap van bobs en cheetara....

14. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dat zou goed kunnen Hilse . Had ik altijd van die zalfjes voor schimmelinfectie .

Ben ook benieuwd of je snel wat hoort !! Ik hoop het .

Denise , ik vraag me ook af hoe het met hun en hun zwangerschap gaat . Heb niks van ze gehoord , niemand hier ?

Cheetara is al wel verder zal vast druk zijn rugpijn enzo ben wel benieuwd !

Bops was iets minder ver , waardoor je dan toch wat ongerust wordt en hoopt dat het goed is . Had zei haar eerste echo nou gehad ?

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Wonderwensje . Super trouwens van je echo . Altijd spannend he eerste echo . Hoe is het met je ?

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja bops heeft een echo gehad, verder weet ik niet hoe het met zeg gaat! Ben ook benieuwd!

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Bops heb 9 juli haar echo gehad . Ben benieuwd ! Ze is al weer 10 weken trouwens :eek:

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hihi had jou bericht niet gelezen . Maar inderdaad . Ben ook benieuwd . Hoever zou Cheetara nu zijn ? 30 weken al ?

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Lisanne, kunnen we niet even haar banner opzoeken? Die geeft het wel aan zeker?:0

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ze is 28 weken en 1 dag :D

Deel Deze Pagina