Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    haha tot nu toe nog niet nja soms gaat het gemakkelijker. ;)
    soms is het wel jammer hoor dat je niet gelijk ff lekker tekeer kan gaan haha:p

nou ik ga ff jongens tegen de meisje kijken.:p
    tot strakssss

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hahah, wat een onderwerpen :p, straks moeten we het nog af gaan schermen ;).
    Maar hier is het heel wisselend, soms drie keer in twee dagen en dan weer drie dagen niet, geen idee waar het aan ligt ;).

En zó groot heb ik nog nooit meegemaakt volgens mij, mijn ex was wel heel breed dat was in het begin ook geen pretje, haha :p. Maar daar heb ik nu gelukkig geen last meer van :D, de huidige is precies goed ;).

3. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Wij doen het gemideld 6x per week (ff in overleg :))
    Als hij avonddienst heeft hebben we bijna gewoon geen tijd, of ik ben echt gesloopt.

Als hij gewoon dagdienst heeft is het wel bijna het dubbele :p

4. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Veel plezier :p

5. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Ja hier ook gelukkig :D

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Haha ga zo ff foto's maken haha . Nee hoor .
    Bops , went volgends mij wel . Zal je dat na de bevalling minder voelen . , als je geen last heb van hechtingen enzo . Ik vraag me dat echt wel is af . Hoe het er "down under " dan uitziet en voelt voor je man

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Ze hebben mij te strak gehecht na de bevalling en daardoor ging het trekken is gaan opsteken en nou nu is het wel goed maar mijn litteken doet zeer.

Toen wij zwanger wilde worden hebben wij het een maaand lang elke dag gedaan. En op de vruchtbare dagen 2 keer.

8. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Hahahah wordt niet anders hoor en als je goed hechten zal je nergens last van hebben zeggen ze

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ga ff rijden naar huis op de scooter zitten bij me schoonouders . Dan reageer ik ff op de berichten .

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Bops heb je zo'n hoog libido dan! :p

11. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Meiden ik ben douche en dan ga ik lekker mijn bedje in ben gesloopt van vandaag... Dus spreek jullie morgen weer.

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Slaap lekker dunchan!

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dunchan , bedankt voor je antwoorden . Zijn toch dingen die je wil weten en niet weet aan wie je het moet vragen . Auww , wat een stomme fout , te strak gehecht . Wat zeiden ze zelf van hun fout ?

Haha dacht dat het misschien anders zou worden maar niet dus .

Meiden die een "perfect maatje " hebben . Denk dat je lichaam zich aan past aan het maatje van je man dus dat het meestal wel perfect is. Ookal lijkt 8cm me niet echt fijn ofzo haha .

Truste meiden die gaan slapen !

14. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Maxelera , bij ons ook afwisselend inderdaad . Haha denk dat breed nog meer pijn doet als lang !!

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik weer ..zat te google op 13 weken zwanger bij plaatjes . Was benieuwd naar echo's en buikjes .

Klik ik weer op een plaatje kom ik op de site : lieve-engeltjes.nl
    . Hier had ik niet op moeten klikken . Panieeekk attaaackk .

Maarja ik blijf altijd beseffen dat de goede verhalen op internet niet geplaatst worden alleen de ergen . En dat er zoooveel goede verhalen zijn , veel meer als nare verhalen .

16. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda

Blijkt vaker te gebeuren. Agg ja kan gebeuren dacht ik.... En weet je met die kleine frummel in handen ben alle pijn wel vergeten.:p

17. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    nja het is niet fijn als ie tegen je baarmoedermond aanstoot hoor. :p

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ik heb woensdag ook op die site gekeken.... Mijn hemel.... Met pijn in mijn hart heb ik een aantal gelezen. Ik dacht dat het me ode zout doen omdat ik mijn kleintje al dacht verloren te hebben.
    Maar mijn hemel dan lees ineens dat je niet de enige bent....
    Echt een verdrietig site maar voor die ouders fijn dat er O'n site is om hun hart te luchten....

En aan mij ken je alles vragen sta nergens van te kijken... Haah

19. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Breda
    Ik zit op mijn iPad en zie cat. Ik soms dingen niet goed heb getype zwaar irrie dat doe die iPad vanzelf als je niet op let verandert in je worden.....

En idd dat is geen in gevoel tegen je baarmoeder aan.

Ik zou gaan slapen maar ik kan niet slapen heb nu maar ff kop thee gezet....

20. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Nou meiden, ik ben even weg.. Kom ik terug is het topic 'meiden begin 20 die zwanger willen worden' toch ineens veranderd naar 'hoe groot is die van jouw vent'? Hahahahaha!! Ik heb wat gemist jammer haha! Maar iemand vroeg over hoe vaak klussen.. Ik begreep dat het, het beste is om om de dag te klussen omdat je dan altijd zaadcellen in je lichaam hebt, en de sperma is het optimaalst (krachtig!!) wanneer je het 1x in de 2 dagen doet.. Dus, ik ga me daar aan houden! Wil zo graag zo snel als mogelijk een kindje en als dit werkt wat ik echt overal eigenlijk wel lees ga ik dat doen! Verder is het bij ons wisselend, ik werk wisselende diensten dus ben je het soms echt zat en wil je alleen maar naar bed om te slapen hahaha! Goh... Wat klinkt dat saai ...ik wilde op die site gaan kijken maar toen ik verder ging lezen heb ik me nu toch maar bedacht.. Ik ga zo slapen en als ik zulke dingen voordat ik ga slapen ga lezen dan ga ik de gekste dromen krijgen! Morgen weer om 6 uur op dus kan m'n nachtrust wel goed gebruiken..

Meiden, ik wil wel even zeggen dat ik blij ben dat alles opgelost en uitgesproken is en dat ik toch ben gebleven.. Maarja, wie wil er wel het piemel topic missen, niemand toch? Haha!

Deel Deze Pagina