Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Vannacht slecht geslapen, steeds wakker. Lig dus nog in bed, vl is er net uit. Noemt meneer mij gewoon lui. Nouja zeg...

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wat vinden jullie hier trouwens van.
    Op internet kan je een lijstje maken met dingetjes die je wel wilt hebben nog (verschillende prijsklasse) en dan de link naar de site meesturen met het geboortekaartje. Zodat je niet allemaal spullen dubbel krijgt of iets wat je echt niet mooi vindt..
    Ik denk namelijk dat ik geen kleertjes hoef hebben, koop ik liever zelf in de meeste gevallen...
    Heb dat eens ergens gelezen en het leek me wel wat:p

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @hilse
    Mijn schoonouders wonen in Tremelo (België ) en daar is het normaal als je een lijstje maakt, die afgeeft bij een winkel en die winkel staat dan op het kaartje en is dan een schap gemaakt met alle spullen die het paar wil, je kan dan iets uit het schap pakken en afrekenen, zo heb je dus nooit iets dubbel en altijd alles wat je wil ...
    Dus ik vind het wel handig :)

@daantje
    Veel succes op je werk !

4. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hilse, wat hebben die mannen toch?
    Jullie weten toch dat ik een babywinkel heb? Ik wil ook met die lijstjes gaan werken. Ik stel dan een lijst samen met iemand, en dan kan iedereen een ander cadeautje kopen. Je krijgt dan iig dingen die je wilt hebben.
    In amerika is dat al heel normaal. Voor baby's en huwelijken e.d.

5. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Denise, ik geloof inderdaad dat er vorig jaar veel meiden geboren zijn. Hier in hoogvliet zag je toen overal roze vlaggen enzo uithangen. Ik zat ook al te denken aan dat moedernatuur denkt: nu maar even wat compenseren hoor.
    Ik denk trouwens dat je je er niet te veel zorgen om hoeft te maken hoor, wat betreft de medicijnen. Maar als jij vind dat het zo snel mogelijk gecontroleerd moet worden dan moet je dat zeker doen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
    En wat een leuke meubels voor je baby, past ook echt wel bij een zeethema.

Lisanne, wat fijn dat hij gewoon gezond is. En groeien kan natuurlijk altijd nog komen, kan ook zijn dat hij gewoon wat kleiner is dan normaal moet toch ook goed zijn. Beste is dat hij gezond is.
    Onze wagen is marine blauw: Transaction Combi Navy Blue | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
    Er is vorige week gebeld over wanneer we hem thuis bezorgt wilden hebben, hij komt nu 21 augustus. We zijn zo benieuwd, we zijn er nog steeds helemaal weg van. Het is dan alleen nog wachten op de baby, want we zouden er bijna zonder mee gaan lopen zo blij zijn we ermee:D:D;)

Bij mij doet m'n man gewoon echt alles scheren, aan het begin was ik nogal heel erg gespannen omdat hij het ook moest leren natuurlijk. (daar heb ik nog een stukje op forum over gezet in een topic dat over scheren gaat tijdens de zwangerschap)
    Maar omdat ik het zelf niet geweldig goed mee kon heb ik wel uitgebreid de tijd genomen om hem uit te leggen hoe ik het doe. (normaal gebruik ik de ladyshave, maar daar kon hij niet mee omgaan dus hij doet het met een scheermes, had ik toch ook wel hoor maar had ze eerst voor onder m'n armen en voor m'n benen) Echt uitgelegt over waar ik het graag geschoren wil hebben (overal helemaal haarvrij) en hoe ik het gladtrok eigenlijk, en hij doet het echt heel voorzichtig en kleine stukjes steeds. Het gaat echt zo goed dat hij het nog gladder maakt dan dat ik kon, hij kan het natuurlijk ook beter zien. Ik kan moeilijk met m'n hoofd tussen m'n eigen benen gaan zitten...:$ Dus ik vind het wel wat dat het zo glad is, hij vind het zo grappig dat hij heeft aangeboden het ook na de zwangerschap nog te doen:$:$:p:p:p:p
    Maar dat zien we dan wel weer.;)

Daantje, twijfelen over je relatie is heel normaal dat heeft iedereen wel eens. Zeker als je een moeilijke tijd doormaakt, maar als je er samen over praat en er dan weer door heen komt kom je er weer sterker uit. Ik kan het weten, we hebben aan het begin zoveel moeite gehad met de relatie dat het na bijna 2jaar even een paar daagjes over is geweest. En toen wisten we pas hoeveel we voor elkaar betekenden en sinds dien hebben we er alles aan gedaan om alles bespreekbaar te maken en zonder verwijten. Het is natuurlijk zo heftig ook geweest voor ons omdat ik een vorm van autisme heb dus dat bij mij (en hem toen ook in verband met een niet al te geweldige thuissituatie) de communicatie heel slecht verliep. En wat we eigenlijk van elkaar verwachten in de relatie. Maar als je samen erover blijft praten en probeert elkaar te begrijpen, daar wordt je relatie alleen maar sterker van. Maar je moet het wel allebei willen.
    En bij mannen is het vaak gewoon erger tijdens stresvolle tijden, je wilt soms niet weten hoe anders die van mij is als hij gestrest is voor tentamens ofzo.

Goh, dat is handig met die winkel waar je je lijstje afgeeft en ze gewoon een schap voor je kraambezoek maken. Dat zou hier ook wel handig zijn, maar wij hebben veel dingen uit verschillende winkels omdat we ook altijd heel erg op de prijs letten. Wij willen zelf niet meer uitgeven dan nodig dus zeggen ook niet tegen anderen dat dat moet, als hun het uit eigen beweging doen en wij er niets van weten dat moeten hun weten. We zijn toch wel blij met wat we krijgen.
    We hebben wel vaak gehoord dat mensen eigenlijk niet weten wat ze nog als cadeau moeten doen omdat we alles al hebben, dus zijn nu bezig een lijstje te maken van wat we nog graag willen hebben (de specifieke dingen zoals een bepaalde babygym ofzo, daar heb ik dan op het lijstje de winkel of site bij gezet, de naam van het voorwerp en de prijs) en dat hebben we tot nu toe met een paar dingetjes gedaan een speelkleedje, babygym en babyfoon. Voor de rest is het eigenlijk meer van babyboekjes van stof of plastic, speelgoed voor aan de kinderwagen of buggy dat soort dingen. Verzinnen vast nog wel wat maar het is zo lastig want we hebben praktisch alles al! Als het lijstje klaar is dan geven we dat aan m'n vader en zetten we op een extra kaartje bij het geboorte kaartje de datum en tijd van kraamfeest en als mensen tips willen voor kraamcadeautjes (telefoonnummer erbij) dat ze naar opa moeten bellen want die houdt het bij zodat we dan niet straks dezelfde dingen krijgen en mensen toch nog weten wat we eigenlijk nodig hebben. Dus dat wil m'n vader wel erg graag doen voor ons.

6. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Oh ik wil nog graag een foto met jullie delen, onze poes kira deed van de week zo iets liefs! Ze kwam bij me liggen en ''knuffelde'' met m'n buik. (meestal krijgen we dat soort dingen niet op de foto maar dit keer wel gelukt!)

Bijgevoegde bestanden:

7. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Wooooow dit is echt zo'n lieve foto!! Dat pootje zit ook echt om jouw buik heen. Waanzinnig mooi.
    Ik geloof wel dat beestjes dat aanvoelen!

8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Cheetara, slim trouwens om zelf zo'n lijstje te maken.
    En ja, ik denk stiekem dat elk stel wel een keer zijn twijfels heeft. Het komt ook wel goed, maar was er nu wel echt even klaar mee.
    En wat uit al jullie reactie blijkt, het is nergens makkelijk. Het gras lijkt altijd groener...

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Cheetara, aahw wat lief zeg!!
    Ik denk ook dat beestjes die dingen aanvoelen hoor:)

Daantje, hoe gaat het met je webshop?:)

10. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Loopt nog niet zo heel hard, heb er zelf ook erg weinig mee gedaan. Had toen dat gedoe met die naam, daar heb ik niets meer van gehoord, dus na de verbouwing ga ik keihard aan de slag. Ik ben natuurlijk de zoveelste webwinkel, dus moet er wel hard aan werken om het goed te laten lopen.
    Maar ik heb wel de intentieverklaring getekend, en de officiele huurpapieren liggen hier naast me. Dus eind 2014 ben ik eigenaresse van een babywinkel:D.

11. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    En dan maar hopen dat er voor die tijd niet een of andere babysuperstore zich hier gaat vestigen, want dan kan ik het wel vergeten:p

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    :p hopen inderdaad dat dat niet zo is, maar dat komt wel goed, zou je de link nog een keer kunnen sturen ? :)

@cheetara zooooooooooo lieffffff ! Ik heb drie katjes dus weet hoe lief ze kunnen zijn. Noortje die gaat om me buik heen liggen als ik slaap en als ze dan iets hoort in de andere kamer, dan gaat Ze lopen brommen als de hondje :p

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha wilde net hetzelfde vragen als SDenise, zou je de link nog een x willen sturen? (A) hihi
    Zal ik 'm ook even promoten voor zover ik kan als je dat leuk vindt tenminste!

@Katjes, wij hebben er 1tje; Flupke, jaja! :p:p
    Maar denk dat ik het best wel leuk vind om er ooit nog eentje bij te nemen:) Eerst maar eens overleggen met vl haha, ziet me al aankomen denk ik :p
    Net toevallig wel 14!! aangeboden gekregen :p hahahaha

14. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Ja dat vind ik zeker leuk. Ik ga alleen even de naam typen, dat is hetzelfde als de website. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik reclame ga maken. Mamas Babywinkel.
    Over een week of 2 dan ga ik allemaal nieuwe producten bestellen, dus dan wordt de website helemaal uitgebreid. Ook komen er dan kamers en meubeltjes op te staan.
    En speciaal voor ons clubje hier zijn er natuurlijk kortingen te regelen mochten jullie iets graag willen, kan ik altijd kijken wat ik kan doen.

Ik weet niet wat ik van katten vind, heb er 2 gehad bij mijn ouders, waarvan eentje van mij was. Was een heerlijk beest, super lief, luisterde goed. Helaas zagen we haar na anderhalf jaar ineens niet meer terug.
    Ik vind het nadeel dat veel katten redelijk onvoorspelbaar zijn. Mijn kat, Jessie, was dat totaal niet. Maar onze andere kat, Sammie, die kon echt ineens uithalen.
    Met hondjes zie je het tenminste aankomen.

Even iets anders, ik verlies echt enorm veel slijm...Ga straks echt proberen een ovutestje te doen, vergeet het de hele tijd.

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hier hetzelfde ! Hij vind me ook lui enzo . Maar altijd moet alles wanneer het hem uitkomt , als ik even rustig wil opruimen kan het niet want meneer wil weg . En wil hij het dr volgende ochtend vroeg gaan doen terwijl ik dan echt moe ben en hij 8 uur wakker is van rugpijn ofzo Pff .

Trouwens slapen jullie ook zo slecht ? Ik slaap al 3 weken bijna niet .

Cheetara , aaaachhhhh liefffff !
    Zo leuk poesjes !
    Ik heb bij me moeder een hond een Franse bulldog echt lief is ze . Tegen ons dan he op straat is ze zo waaks !

Hihi wel lief van je vriend hoor dan hij je dan zo rustig gaat scheren enzo . Die van mij heeft daar denk ik niet zoveel geduld voor :p .

Hilse , leuk idee op internet een lijstje maken !! Echt handig ! Wat is dis site dan ?

Denise , leuk dat ze dat in België al hebben haha dat is nog is handig zeg . Heb jij de verloskundige aan gebelt ?

Daantje , zou inderdaad even een testje doen meid .
    Anders aan de klus haha . Wordt momenteel al moe van het idee :p Maarja dat wisseld af met momenten van nergens anders aan kunnen denken haha .

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje , wat erg dat die kat weg was zoiets vergeet je nooit meer .

Mijn moeder had 2 katten vroeger , 2 zusjes . Toen gingen ze verhuizen en me de een was waarschijnlijk weggeglipt met nachtdienst toen me vader terug kwam. Het is denk 25 jaar geleden . Ze vind het nog steeds erg . Ze hadden toen wel een dode kat gevonden .klinkt lullig maar toch hoop je dan dat dat die kat is omdat je bang bent dat doe anders uithongert enzo . Maarja het liefst dan natuurlijk dat hij opgevangen is dat is nog beter !!!

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik kan echt slecht tegen dingen met dieren vind alles zielig .

Vorige week een magere kat gevonden . Ik en me moeder hem gevolgd eten gegeven melk geheven . Overal aangebeld . Dierenambulance gebeld wat we moesten doen . Uiteindelijk weer gevolgd ging hij een tuin in hebben we weer bij die mensen aangebeld en gelukkig was hij van haar ! Hij was gewoon oud zei ze . Gelukkig !

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Katjes

Ik heb er drie en alle drie zijn het katten die mensen niet meer wilde of slecht behandelde. Mensen begrijpen vaak katten niet, ze nemen er 1 en denken er totaal niet over na, ze denken goedkoop een kat via marktplaats (echt het slechtste wat er is), weten dan niet dat de kat wel erg jong van zijn of haar moeder is weggehaald, geven de kat niet genoeg klim en krab mogelijkheden of weten niet hoe ze dat moeten aanleren en p**** de kat naar buiten of doen hem weg..zo zitten de asielen vol...en heb ik dus 3 katten..

Oja nog 1 ding, nog erger, mensen die hun katten naar buiten flikkeren, niet steriliseren en vervolgens de kittens voor 25 euro vervroegd wegdoen en zo is de cirkel weer rond.
    Mijn katten kunnen afgeschermd naar buiten, zo kunnen ze spelen en een frisse neus halen maar niet buiten rondzwerven en andere mensen lastigvallen (poepen in tuinen etc.)

@ Heel erg offtopic, maar moest het ff kwijt ;)
    1 van mijn katjes heeft maar 1 oog en het andere oog heeft staar, hij is op een vuilnisbelt gevonden en kan ook nog eens niet zo goed horen..en hij is nog geen eens twee arme poekie..:(

@Ontopic, ben benieuwd naar je testen daantje! Hoop dat je ovu positief is en je toch aan de slag kan gaan :)

@lisanne
    Ik slaap heel erg slecht, nu ook al een hele tijd, nu ben ik dus elke keer overdag heel erg moe...! :'(
    Btw verloskundige niet gebeld, zo stom ik ging even boodschappen doen maar vergat mijn sleutels en telefoon, heb dus naar mijn oma moeten lopen en vervolgens met veel geluk mijn reservesleutel gevonden....toen ik eindelijk thuis was was het al later en ik het helemaal vergeten!
    Toen ik naar mijn oma liep heb ik 2 * verkeerd aangebeld, terwijl ze er al meer als 30 jaar woont en ik daar vaak kom...maar was zo in de war, geen idee wat me overkwam en ik bij een man aangebeld vragen of ik kon bellen omdat mijn sluetel weg was en mijn oma ook weg was en ik mijn telefoon vergeten was...Hij liet me gewoon buiten staan :O
    Het was iig een vervward middagje..!

19. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    ♥ NOD ♥

Augustus 2012

Daantje (24jaar) NOD: 7 augustus, 9e ronde, 1e kindje

Juli 2012

- susem (23 jaar) NOD: 12 juli, 4e ronde, 1e kindje
    - GwoonAn (22 jaar) NOD: 15 juli, 2e ronde, 1e kindje
    - Daan22 (22 jaar) NOD: 23 juli, 3e ronde, 1e kindje
    - Niva (21 jaar) NOD: 25 juli, 2e ronde, 1e kindje
    - Dunchan (23 jaar) NOD: 26 Juli, 1e ronde na 4e MK, 2 kindje

Juni 2012

- kiwii (19 jaar) NOD: 1 juni, 2e ronde, 1e kindje
    - Hilse (20 jaar) NOD: 7 juni, 4e ronde, 1e kindje

♥ Zwanger ♥

- Cheetara (21 jaar) Uitgerekende datum: 6 oktober 2012, 1e kindje -Jongen
    - Lisanne123 (22 jaar) Uitgerekende datum: 24 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Samantha89 (22 jaar) Uitgerekende datum: 25 november 2012, 1e kindje - Jongen
    - Denise ( 23 jaar)- uitgerekende datum: 21 december 2012 - 1e kindje- Jongen
    - Lennyt (26 jaar) Uitgerekende datum: 18 januari 2013, 1e kindje - Meisje / Jongen / Verrassing
    - CVG (21 jaar) uitgetekende datum 17 januari 2013, 1e kindje- Verrassing
    - Bops (24 jaar) uitgerekende datum: 9 februari 2013 1e kindje - Verrassing
    - flavour ( 24 jaar), uitgerekende datum: 10 februari 2013, 1e kindje - jongen / meisje / verrassing
    - Wonderwensje ( 21 jaar), uitgekiende datum: 2 maart 2013, 1e kindje - jongen/ meisje/ verrassing

♥ Afspraken - Controle & Echo's ♥

♥ Bevallen ♥

-
    -
    -

♥ (Nog) niet bezig met zwanger worden / Pauze ♥

- Maxellera (20 jaar)

Meiden de lijst klopt vast niet meer. Ik hoor wel wat er verandert kan worden en nieuwe afspraken enzo...

20. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Lisanne, ik vind ook alles zielig. Zag laatst dat ze voor mijn neus een vogeltje doodreden. Was gelijk misselijk en kan een half uur nergens anders meer aan denken.

Denise, wat goed dat jouw katjes bij jou een nieuwe kans hebben gekregen.
    Wat belachelijk van die man, hoe durft hij:eek:. Al moet je tegenwoordig wel voorzichtig zijn met mensen vertrouwen.

Maarrrrr, mijn ovutest is super positief. Mannetje en ik zitten nu in bad, maar ga zometeen maar klussen. Maar de laatste keer was een week geleden, dus je vraagt je af hoe levend dat zijn zaad nog is:p

Deel Deze Pagina