Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hey meiden, ik heb een paar mooi buikjes zien langs komen. En leuke baby kamers.
    Super om te zien.

Hier aan het bijkomen van alle omstandig heden.
    Verjaardag was niet zo'n succes volgend jaar beter.
    Ik wilde deze maand graag weer bezig zijn met zwanger worden maar da zat er niet in en weinig geklust dus denk niet dat het raak is maar dan komt hè de maand er op dat ik weer er goed voor inzet.

Nieuwelingen welkom hier.... Als jullie blijvende meekletsers zijn en graag op de NOD lijst willen geef het dan door zet ik jullie erbij.

Cheetara hou je het nog een beetje vol? Nog twee weekjes tot je uitgerekende datum toch? Spannend meid!!

Hilse hoe is het met jouw en je cyclus?

En hoe is het met jouw Daantje? Las dat je niet lekker in je vel zit... Ik geef je een dikke knuf gewoon omdat ik weet hoe je voelt en met woorden van mij word het ook niet echt beter... Hou sterk meid ik ben er voor je als nodig..... Knuffels van mij.

Sorry als ik iemand ben vergeten het was ook best veel.....

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Daantje

Krijg gelijk zin om met mijn man in bad te gaan :p GENIET ERVAN!

Lekker knuffelen en kroelen :), ik heb op dit moment een kat die op mijn borst lig en ik moet dus met mijn ogen er half bovenuit turen om iets op mijn computer kunnen zien:p

3. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Denise , Aach lief ! Ik haaaaat mensen die zo met beestjes om gaan zo erg zelfs dat ik ze zou willen vermoorden , martelen enzo !

Ik vind dat moeilijk want je weet dan dat een katje te jong weg wordt gehaald maar dan weet je ook dat hun dus niet goed zijn dus je kan het beestje er ook niet laten . Ik zou hem wel nemen en het liefst de moeder en alle andere jonge ook maar eergeval de dierenambulace bellen en zeggen wat daar gaande is !

Wij zijn vorig jaar een weekendje naar centerparcs geweest er zaten veel zwerfkatjes eentje kwam elke dag met haar baby's ik gaf ze iedere dag 2x eten en drinken . Alleen kon ik ze niet mee nemen want wie weet had ze een nestje dan gaan de kleintjes dood . Ze kwam
    misschien niet met al haar kleintjes . Ik wist echt niet wat ik moest doen ! Om hun nou weg te halen en te riskeren dat ze nog meer kleintjes had . ik zit er nog steeds mee .
    Gelukkig is er wel een verschil tussen wilde katten die echt kunnen overleven dus muizen kunnen vangen en vogels . Of katten die altijd hun eten kregen en totaal zelf niet kunnen overleven .
    Met die gedachte troost ik me en dat ze daar enorm veel muizen hebben . En eten van de restaurants .

Ik ben dus niet de enige die zo slecht slaapt . Het wordt steeds erger . Ik ben zelfs te moe overdag om op te ruimen .
    Maar als we niet slapen en wel gewoon rust nemen is dat voor de baby toch goed ?

Misschien komt dat verstrooide dat je verkeerd aanbelde enzo door het niet slapen .
    Ga je morgen bellen ? Moet je er vrijdag heen ?

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Daantje , krijg ook zin om met me mannetje in bad te gaan maar we hebben geen bad :( . Samen douche vind ik minder .

Goed klussen he !!

Dunchan , fijn wat van je te horen .
    Wat is weinig kansen deze maand ;) ?
    Gaat het een beetje met je na alles ?

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Nog 1 erg ding :( ,

Hoorde dat een hond was aangemaakt want hij had een klein kindje doodgebeten .

Na dat hij afgemaakt was vonden ze 15 nietjes in ze oren . Bleek dat dat kindje 15 nietjes in ze oren heb gedaan en dat de hond pas bij de 15e beet , hoe lief kan een hond zijn !? 14 x pijnlijden voor een kind .
    Kindje van 1,5 kan er niks aan doen maar die ouders gggrrr ..

Kindjes kunnen dieren pijn doen en andersom je kan ze niet alleen laten en al helemaal niet met een nietmachine erbij !

6. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Laten we maar geen erge verhalen over dieren meer plaatsen dan niemand hier meer !

7. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hahahah heel weinig..... En op het verkeerde moment haha...
    Opzich gaat het wel... Zit nu even aan anti depressieva's volgende week afspraak met de HA om de dosis te gaan verminderen buiten dat gaat het wel zeg maar. Kindjes zijn vanaf vandaag een paar daagjes bij me schoonouders aan het logeren ik ben thuis even aan het rommelen en dan vrijdag weer terug naar de camping. Nog voor 3 weekjes ..... En dan is de vakantie voorbij... Jammer van het weet helaas. We hebben nu voor sept een weekje turkije geboekt met de kids kijk ik wel erg naar uit wat van dit weer wordt je ook niet echt vrolijk zeg maar...

Hoe is het met jouw?

8. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @lisanne

Het is ook moeilijk :) Ik vind het heel erg moeilijk om naar plekken te gaan waar dieren onder slechte omstandigheden leven..
    Maar gelukkig kan ik kleine steentjes bijdragen en 3 leventjes die het wel goed hebben, het zijn er toch 3, 3 die niet meer hoeven te smeken om eten en of slecht behandeld worden :)
    Ja en ik adviseer mensen om katten en honden uit het asiel te halen :) er zijn zoveel beestjes die een huisje willen...

Ik denk dat ik ook wat meer verstrooid ben door de moeheid, ik was blij dat ik weer thuis was!
    Ik denk dat ik vrijdag gewoon naar de verlos ga :) het is dan een dagje en ze kan toch niet meer doen, als er kwaad geschied is, dan kan ik er nu niks meer aan doen...maar we gaan uit van niet!

@Dunchan

Neem lekker je tijd meid, ik hoop dat het al wat beter gaat met je!
    *knuf*

9. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh jakkes Lisanne, geen zielige dierenverhalen voor het slapen gaan hoor:(. Of eigenlijk gewoon nooit.

Denise, het komt helemaal goed met jouw kleintje! Ga vrijdag gewoon nar de verloskundige, en laat je geruststellen.

Dunchan, voor jou ook een hele dikke knuffel! Niet lekker in je vel zitten is wel iets anders dan wat jij moet doorstaan. Vind het super knap dat je gewoon je ding kan blijven doen. Ik ben er voor je!

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Dunchan, ik hoop dat mijn gyn afspraak gauw op de lijst kan. Verwacht m deze of volgede week..
    Ivm m'n lange cyclussen mag ik daar heen:)

Reageer later op de rest, nu eerst slapen :p

11. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ja ik denk ook echt dat ze het aanvoelen hoor, diertjes. Ze zijn zo voorzichtig de laatste tijd met m'n buik, kan gewoon niet anders dan dat ze het weten. Ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren als we de baby straks mee naar huis nemen, dat zal misschien wel een verassing voor ze zijn.

En van die dieren verhalen vind ik echt vreselijk, ik weet dat het gebeurt maar ik kan er echt niet te veel over na denken. M'n ouders haalden ook altijd dieren uit het asiel of bij mensen die ze weg wilden doen naar asiel of naar buiten gooien. Die we nu hebben komen bij m'n moeder vandaan (zo'n 4 jaar geleden). Die had een buitenkat naar binnen gehaald, en dat beestje was in de buurt zo door de mangel gehaald. En toen bleek dat ze zwanger was heeft ze de kittens laten komen (4stuks) uiteindelijk is het zo gelopen dat ik en m'n man (toen nog vriend) allebei een hadden gekregen (we betaalden alleen de alle kosten van dierenarts enzo terug). Maar ze zijn zo snel als het kon gesteriliseert en gecastereerd hoor (hij begon al snel z'n zusje te bespringen, dus dat hebben we even voorkomen). Ik leef al vanaf m'n geboorte met katten en ben het helemaal eens met wat er gezegt werd over dat mensen vaak niet stilstaan bij wat een kat hebben werkelijk betekent. (en voor veel mensen lijken katten inderdaad onvoorspelbaar, maar ze hebben echt duidelijke kermerken voordat ze slaan ofzo hoor. Voor mij dan thans, misschien omdat ik ermee ben opgegroeit..)
    Mijn katten mogen weleens in de tuin (helemaal omheind) maar ik doe ze echt niet naar buiten om mogelijk overlast bij anderen te veroorzaken of het risico dat ze ineens niet meer thuis komen. Ik zou daar echt kapot van zijn.

Dunchan, lief dat je vraagt of ik het nog vol houdt met twee weekjes te gaan, maar ik heb nog zo'n twee maandjes te gaan;):D
    En het gaat nog wel, ik begin wel steeds meer moeite met m'n lijf te krijgen hoor. Begin het nu echt zo te merken. En ik kijk wel al steeds meer uit naar de komst van de baby, om echt te kunnen moederen.:D
    Mijn aankomende afspraak is trouwens de 30ste juli en dat is m'n 30 weken controle, als het goed is wordt er dan ook een groei echo gedaan.

Over het slapen, het wordt alleen maar erger!
    Ik kan ook al een tijdje heel slecht slapen, je kunt steeds moeilijker je houding vinden (en ik ben al een slechte slaper van nature). En je moet er snachts steeds uit omdat je moet plassen. Ik ben bang dat het slechte slapen echt alleen maar erger gaat worden vanaf nu.

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hè dames

Hoe is het vandaag ?
    Ik heb vandaag heel erg veel pijn in me ribben en volgens mij bandenpijn....trekkend gevoel aan de zijkant van mijn buik...
    Dus rustig dagje gehad, straks belt me vriend vanuit indonesië...
    En verder beetjeopgeruimd,morgen naar de verloskundige en dan hopeijk snel een afspraak voor twintig weken echo..

Met het slapen was het vannacht ietsje beter :)
    Hopelijk vandaag weer !

Oja en morgen ben in alweer 18 weken ! :D

13. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denise, zijn dat normale pijnen in deze periode van je zwangerschap?
    Wat gaat het snel, morgen al 18 weken! Fijn dat je naar de verloskundige gaat, kun je snel de 20 weken echo plannen. Je zal dan denk ik wel een stukje meer rust krijgen.
    Veel plezier met je vriend aan de telefoon!!

Ik heb bijna zeker weten mijn eisprong vandaag, kreeg een paar uur geleden echt pijn rechtsonderin. En die is nu echt onwijs heftig, ben blij dat ik zit want staan is nu echt te ongemakkelijk.
    Ik hoop nu stiekem dat ik de komende maanden mijn eisprong ook zo vroeg heb, dat scheelt bijna een hele week!

14. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

sorry heb een hele tijd niet echt het forum bijgehouden, probeer bij te lezen maar dat is gewoon bijna niet te doen..

wel zag ik iets over slecht slapen, ik ben niet zwanger maar slaap ook echt super slecht maarja...

Iedereen die zwanger is, bezig om zwanger te worden, testen krijgt of vervelende dingen heeft meegemaakt, heel veel succes en/of sterkte ..

sorry doe het maar ff zo want het lukt me niet om op iedereen te reageren:):);)

ik heb ondertussen al 9 dagen knal posi ovu testen dus snap er niks meer van :(

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Zit zo eens naar onze lijst te kijken, maar volgens mij kunnen er een aantal dames wel van de lijst af.

16. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Niva, ben je dan niet zwanger? Daar reageren ovutesten ook op...

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @daantje
    Als het goed is zijn het normale pijntjes, morgen van alles aan de vk te vragen ;)

Fijn dat je je ei hebt ! Waren je testen ook positief?
    Ik heb 1 keer echt mijn ei gevoeld en toen heb ik ook een bloeding gehad....
    Ik duim heeeeeellll erg voor je!
    Ik ga zo lekker naar babyspul op je site kijken :) hoe was je dag?

@niva
    Zou kunnen dat je zwanger bent, ovutesten reageren ook op het zwangerschapshormoon ...ik zou even een testje wagen :)

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey girls:)

Ik ga vanmiddag met een vriendin en onze kindjes op playdate naar apekooi! Hahaa:)

Niva, misschien inderdaad zwanger?? Al getest?

19. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Super leuk, geniet ervan !!!!:D
    Ik ga me zo aankleden en naar de vk , laat daarna weten hoe het was :)

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Succes/veel plezier!:)

Deel Deze Pagina