nee heb nog niet getest, de ovu test was vanochtend weer vet posi dus denk dat ik van het weekend toch maar is een test ga doen... wel ff de ha gebeld maar die wist het ook niet, word ik dinsdag niet ongi en nega zw test moet ik volgende week weer terug bellen.... ben benieuwd... wel ga ik ondertussen overal dingen in zien door de spanning, zoals veel last van brandend maagzuur... pff om gek van te worden... En manlief wordt inmiddels ook gek van de spanning en ziet in nog veel meer dingen een teken ... wel leuk zo'n man die er bijna nog gekker van wordt dan ikzelf
Beetje druk hier meiden . Vandaag de hele dag in baby park rondgelopen Zal vanavond even lezen en reageren
Cheetara , wat lief dat jullie de poesjes zo goed hebben geholpen ! Hoe is het met je ? Hebben jullie de 3D echo trouwens ook op film mee gekregen ? Wie waren er mee ? Denise , die pijn kreeg ik vanaf 17 en het werd alleen naar heftiger . Zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen en vooral rechts ben er zelfs mee naar de dokterspost geweest . Dus het kan heftig voelen maar maak je geen zorgen . Hoe was het bij de verloskundige ?
Daantje , goed klussen he jij . En als het deze keer niet lukt dan volgende x heb gependeld op "zwanger worden" in augustus. Maarja je innesteling zou dan in augustus zijn haha dus kan deze x zijn of volgende . Ik hoop deze ! Hilse , hoe was de playdate ? Niva , spannend meid morgen ochtend testen ?
@Lisanne hoe was het in babypark en wat heb je allemaal gekocht? Wel vervelend dat je bandenpijn zo erg was!! Hier bij de verlos was alles goed, ze kunnen nu niet nagaan of het medicijn kwaad heeft gedaan, de groei is nu heel moeilijk te controleren maar ze letten er wel extra op bij de 20 weken echo, die heb ik 7 augustus ! Mijn bloedruk was iets aan de lage kant, maar verder waren al mijn bloeduitslagen goed De baby zit nu 1 vinger onder mijn navel en was weer heerlijk bezig, dook steeds weg voor het hartmachientje en lag zoals vorige keer ook weer dwars... Ik ben vanaf week 12 tot week 18 3 kilo aangekomen...weet niet of het veel is maar ik voel alles opzwellen en voel me echt een megawalvis en vind mezelf BLEH @ all Vandaag ook weer kleine dingetjes gehaald, bij de hema waren rompertjes 3 halen 1 betalen en ze waren 2 a 3 euro per stuk dus heb er 9 gehaald ook heb ik een setje kleding gehaald en een hele leuke pyama bij de prenatal Ook al voel ik me BLEH het was wel een hele leuke dag!
Playdate was erg leuk, Nora noemde het kindje van m'n vriendin steeds baby, ondanks dat ie al loopt haha Heb leuke foto's gemaakt Zal er wel even wat in m'n album zetten maar wordt dit weekend hoor, ben nu onderweg naar bed Nog wel steeds wat buikpijn heel vaag, maar niks geen ongi tekenen verder... Pff lastig!!!
Sdenise , fijn dat alles zo goed was bij de verloskundige ! Je heb je 20 weken echo al bijna . Mijn bloeddruk was ook te laag . Ik werd er erg duizelig van helemaal als ik lang ik winkels liep . Eigenlijk nog steeds hoor moet echt vaak gaan zitten . Hahaha mijne duikt ook altijd weg . Vorige keer zei de verloskundige "ik hou hem even vast kan hij niet wegzwemmen " en ze hield me buik vast . Haha stond ik wel even van te kijken . Heb jij ook geen taille meer ? Zodra ik me vest open heb en geen jas aan voel ik me trots met me buik . Maar zodra ik een jas aanheb ziet iedereen dus een dik hoofd enzo haha . Dus doe dan gauw me jas open dat ze weten dat ik zwanger ben . Ik ga morgen ook bij de Hema kijken . Dat is echt goedkoop ! Heb je een setje en pyama voor de baby gekocht of jezelf? Ik heb hele lieve pluche licht blauwe konijnenslofjes gekocht . En later bij de v&d werd me vent verliefd op een houtje touwtje jas , zo stoer !! Van me moeder hebben we een stokke draagzak gekregen , echt leuk !
vanochtend getest maar omowit , ovutesten heb ik inmiddels niet meer dus zou niet weten of die nog knalposi is... nu is het wachten of ik dinsdag ongi word
Niva , dan maar goed klussen !! Dan is nu je ovu waarschijnlijk kansen zijn nog niet verkeken . Pff krijg nu zelfs boze privé berichten . Gereageerd op "zwanger en ramadan of vasten" (weet ik niet meer ). Nu zijn ze allemaal kwaad . Wat vinden jullie van dat topic ?
@lisanne, jeetje wat overdreven dat ze je pbs sturen zeg! Ik vind dat je zoiets niet moet doen als je zwanger bent, gewoon omdat je je kindje alles wilt geven om goed te groeien toch? Verder veroordeel ik niemand, maar dat is wat ik vind..
mssn is het nog te vroeg voor zw test of heeft me ei er idd 10 dagen overgedaan om te springen en misschien houd me lichaam me gewoon voor de gek... ik weet het niet, als ik dinsdag niet ongi word doe ik woensdag nog een test.. en dan zien we wel verder... wordt ik dinsdag wel ongi dan weet ik het antwoord
Niva balen zeg! Maar wat Lisanne zegt, ik zou wel even doorklussen, wie weet heb je wel echt een lange eisprong ofzo. Of het is nog te vroeg om te testen. Lisanne, huh hoezo? Ik kan dat topic nergens vinden. Wat had je gezegd dat?
Oh heb het al gevonden, tja iedereen zijn mening toch. Beetje bizar wel dat je dan boze berichten krijgt. Volgens mij leven we in een vrij land en mag iedereen zeggen/denken wat hij/zij vindt. Hier is de eisprong volgens mij voorbij. Nu wel pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd, dat wordt straks weer minder en rond menstruatie weer erger. Ik heb vannacht maar 4 uurtjes geslapen en zit hier echt als een dodo aan tafel. Er is hier een of andere vage oom van mijn vriend aan het schilderen en vind het erg onprettig om alleen thuis te zijn. Durf niet zo goed te gaan douchen, en durf hem straks niet alleen te laten met mijn hondje. Gek hè, het is volgens mij geen "foute" vent, maar toch voel ik me niet op mijn gemak. Ben in staat om naar mijn vader te rijden en daar te gaan douchen.
@Lisanne Ja ben al 2 keer bijna flauwgevallen ! ook bij winkels toevallig, ik ga nu sneller zitten en vaker rusten Hahha ja die van mij vind het maar niks, die wil lekker onzichtbaar blijven En over mijn figuur, het voelt alsof ik geen taille meer heb, ik ga liever ook met een strak truitje de deur uit, dan zie je tenminste nog vorm. Dat pyamatje heb ik in de foto erbij gedaan, is voor de bebe natuurlijk !!! <3 Zo'n jasje is zo leuk, heb je een foto ? zo'n stokke draagzak is ook leuk! Lekker verwent dus! Btw ik kan dat topic niet meer in, maar wat had je geschreven dan ? en ja dit is een open forum en iedereen heeft recht om zijn of haar mening te uiten! Jammer dat ze je dan ook via pb lastigvallen, als je het niet eens bent met de ander ala, maarja laat het dan gewoon gaan. @niva Balen meid, hopelijk word je niet ongi en heb je alsnog een mooie test! @All Verder met mijn moeder en oma weggeweest en morgen lekker wat quality time met mijn moeder op het strand, hopelijk is het morgen ook lekker weer, dat was het vandaag hier ook!
Lisanne vaag verhaal hè.... Iedereen mag zijn mening toch geven. Ik heb niks tegen iemand zijn geloof..... Maar als je zwanger bent mag je als vrouw zijn niet eens meedoen aan de ramadan dat zei een vriendin die doet dat normaal ook maar die is nu zwanger... Ik kon die topic niet vinden... Maar zwaar ierrie dat ze lastig vallen ik zou er niet op reageren houden ze van zelf op..... Denise leuk pyamatje hoor.... Het zou morgen nog beter weer worden dan vandaag zeiden ze dus lekker van genieten.. Niva baluh nega test maar je zit nog voor je nod toch? Dus wie weet meid.... Hier rust dagje lekker zonnetje en lekker gefietst en kleine man en meid in het zwembadje geweest heerlijk... Morgen weer genieten dan komen vriendjes hier opbezoek kijk ik erg naar uit weer iets gezelligs..... Nu aan een wijntje nog een buiten zitten met houtkorf aan heerlijk...
Denise, bandenpijn kan echt super pijnlijk zijn hoor maar het is gelukkig normaal. Het rekken van de banden is pijnlijker voor de een dan de ander ikzelf had er soms ook behoorlijke last van. Dat is niet duur voor rompertjes, als ik er niet al zoveel had zou ik er ook voor gaan. Niva, wat vreemd dat je al zolang posi ovutesten hebt en nog geen mooie zwtest. Hoop dat die er nog wel aan zit te komen voor je. Lisanne, het gaat hier goed, helaas wel al een stuk meer last van m'n lichaam dan ik had gewild. Gisteren met m'n man, vader en overgrootmoeder naar blijdorp geweest en ik had zo'n last van m'n lichaam dat ik meest van de tijd in een rolstoel heb gezeten, maar gelukkig was het wel heel erg leuk. Naar de 3D/4D echo ben ik samen met m'n man heen geweest, maar we hebben de film en de foto's (die we erbij kregen) thuis gekopieert voor alle grootouders en ze vonden het allemaal geweldig om het zelf ook te hebben en te kunnen zien wanneer ze willen. Heb je iets gekocht bij babypark? Ik vond het zo heerlijk om in babywinkels te gaan kijken, vooral toen ik eenmaal een buikje begon te krijgen. Het voelde zo geweldig om er ''thuis'' te horen, dat ik nu echt het recht had om in die winkels te komen om naar leuke dingen te kijken. Wat rot zeg van de pb'tjes die je krijgt, ik vind dat je gewoon je mening zou moeten kunnen geven. Oke, je zou dan een andere mening daar tegenover kunnen krijgen maar om nou zo kinderachtig te zijn om iemand z'n eigenmening niet eens te gunnen. We zouden toch in een vrije menings land moeten leven...