Hihihi. Nou laat even weten hoe het is morgen.. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, anders had je dat wel gevoeld...gewoon stomme mensen gehad die een uitwendige deden, terwijl dat niet kon..! Morgen lekker genieten en benieuwd of het er twee zijn, zit dat ook in de Fam ergens of niet ? Daarnet John q met dezel Washington gezien, super mooie film maar wel hard huilen !!!
Hilse: gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws! Ik ben al een tijdje niet geweest maar heb we alles gelezen! Vnd de baby kamers erg mooi! En jullie hebben à mooie buikjes! Helaas ben ik vorige maand gewoon ongesteld geworden, die maand ervoor was ikm ineens later ongesteld terwijl ik normaal altijd na 28 dagen ongesteld ben, dus had een paar daagjes goede hoop maar helaas! nu staat mijn NOD op 18,19 aug! Hou me er niet zo mee bezig als in het begin want volgens mij is dat ook niet goed!
Ja m'n oma heeft 2 tweelingen en m'n moeder is ook zwanger geweest van een tweeling! En nog een nichtje ook. En aan de kant van Vl ook hihi Ooh ken die film niet, waar gaat het over??
Oeeehhhh dan heb je inderdaad wel kans op 2 beebjes !!!! Ik ben benieuwd Die film ging over een arm gezin in Amerika met een ziek zoontje, ze waren gewoon verzekerd, maar de verzekering wilde de hartoperatie niet vergoeden, dus heeft hij het ziekenhuis geggijzeld, zodat ze zijn zoon op de donorlijst zouden zetten... Nou veel plezier vandaag !!!
hilse hoe was de echo? hier nog altijd geen ongi, wel al sinds maandag iedere dag beetje ongi krampjes.... doordat me ovu testen 10 dagen posi zijn geweest weet ik ook niet wanneer ik me ei heb gehad..:S
Er was alleen verdikking van het baarmoeder slijmvlies te zien. Misschien al een heel klein begin maar het is echt nog heel vroeg. Heb over 2 week weer een afspraak 10aug. Heb ook bloed geprikt en uitslag is goed, past precies bij het termijn Ben gewoon nog maar heel kort zwanger
Dan ben je inderdaad korter zwanger, maar zwanger is zwanger ! hopelijk heb je 10 aug een mooie echo ! Nu gewoon lekker genieten , heb je kwaaltjes,misselijkheid of andere dingen ?
@ Niva, Je eisprong kan zomaar later zijn, mijn ovulatietest was positief en toch viel mijn ei twee weken later ... Je lh piek kan een piek hebben maar alsnog wachten met springen..
Ja slaap slecht, gister avond misselijk.. Met tandenpoetsen misselijk. Zere borsten, kan niet op m'n buik liggen omdat m'n borsten zeer doen en dan word ik ook misselijk. Kan ook niet rennen haha Vergeetachtig! Hihi. En echt moe..
Denise, gefeliciteerd met je baan. Lekker zeg, kun je een paar uurtjes gaan werken... Hilse, super goed nieuws toch. Echt fantastisch dat je zwanger bent! Ben wel benieuwd of het er 2 zullen zijn, de kans is vrij groot zo te horen. Nova, balen zeg, maar je bent idd nog niet ongesteld. En kijk naar Hilse en Denise, dat moet wel hoop geven! Hoe is het met de rest? Van sommige meiden al een tijdje niets gehoord... Hebben jullie het gevoel dat het goed gaat met bops? Ze heeft al zolang niets laten horen. Hier stiekem hoop aan het ontwikkelen, maar dat moet ik niet doen. Heb sinds mijn eisprong vorige week donderdag nog steeds pijnlijke harde borsten en heb behoorlijk wat puistjes(gehad). Het kan natuurlijk gewoon simpelweg zijn dat dit eisprong/menstruatie hormonen zijn. Stiekem voelt het ergens goed, maar dat zal wel zijn omdat ik zo graag wil.
@Daantje, ik heb ook echt veel puistjes (gehad)! Met bops gaat het goed, heb haar net nog gesproken. Ze is op vakantie nu
Ik zou het trouwens onwijs leuk vinden om zwanger te zijn, sowieso hoor, maar dan zou ik gelijk lopen met jou. Lijkt me wel leuk omdat je dan van alles kan delen
Thnx Daantje ! Ik wil niet heel veel werken maar paar daagjes is wel lekker ! Ik hoop dat je in augustus positief test ! @hilse Hihi echte kwaaltjes dus...ik heb vooral dat ik bepaald soort eten echt vies vind nu...gister wilde ik sla eten maar moest er zo van kokhalzen dat ik het maar heb laten staan En de moeheid is heel herkenbaar, je baarmoeder ondergaat nu mayor constructies
@sdenise, Oeh ja ook typisch hihi, heb ik ng niet gehad Ik heb wel ergens per ongeluk oplaadbare batterijen in gestopt, maar denk maar niet dat ik nog weet waar!!
Ben nog wel steeds een beetje bang als ik buikpijn heb maar wat ik zoal lees is dat echt normaal.. Pff