Meiden begin 20 die zwanger willen worden - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Echt normaal ! Ik had zo erg buikpijn dat het leek op een miskraam (voor mijn gevoel) en moest zelfs zitten zo'n pijn deed het !
    En beeb zit er nog steeds ! :D:D:D

vandaag lekker rustig dagje, beetje niks doen, schoonmaken :)
    Wat gaan jullie vandaag doen dames ?

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oké pfieuw hihi, het houdt ook echt wel even aan soms!

Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen.. Misschien even naar m'n ouders straks. Misschien met m'n moeder naar babyzaken:p hihi

3. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Haha, nu al begint de zwangerschapsdementie.

Denise, geen sla meer? Dat heeft nou niet echt een uitgesproken smaak, grappig zeg.

Ga even een gekke vraag stellen, hebben jullie elke keer dat je hoopte dat je zwanger was ook nagedacht over hoe je het gaat vertellen? Hier, vriend, familie? Ik doe dat namelijk super vaak en ben soms bang dat het daardoor niet gebeurt. Ik hoop het nu ook zo erg dat ik daardoor bang ben dat het niet zo is...

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @ Daantje
    Het was een Caesar salade en die dressing vond ik zo vies, maar hij zat al over de hele sla :p
    Normaal vind ik het heerlijk ;)

Ik dacht er ook altijd over na, ik denk niet dat het ervoor zorgt dat het niet gebeurt :)
    Alleen denk ik dat het gewoon niet snel genoeg kan gaan :) dat had ik ook en dan duurt elke ongi zo lang als 3 ...het wachten duurt gewoon lang :( ik moest zo lang wachten en die cyclussen bleven maar een eeuwigheid duren, dat ik toevallig tussendoor zwanger raakte dat is echt een verassing geweest en toen heb ik alles had van hoe ik het wilde vertellen overboord gegooid :p

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

@daantje, blijf lekker fantaseren, geeft echt niks hoor! Heb ik ook gedaan, en toch plotseling was het raak:)

Ik heb voor Nora een tshirt met "Grote Zus" voor als we het aan de rest vd familie gaan vertellen; opa's oma's schoonzusje en vrienden

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik vind de naam Nora zo leuk :D zo heet een van mijn poezen ook en het is zo'n schatje !

Leuk zo'n t-shirt...weet zij het al ? En zijn hoe reageerde ze ?

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

@sdenise, hihi leuk:) zij is ook een schatje hoor, zo lief met dieren ook! Altijd heel voorzichtig en lief een knuffel geven en een kusje als het mag! Maar soms is ze echt een krengetje:p

Hebben het haar nog niet verteld. Willen sowieso even de echo afwachten. En zij gaat dan denk ik tegen iedereen zeggen van hanne baby in de buik enzo:p dus nog maar even wachten daarom haha!
    Maar wil wel een boekje kopen nog daarover, ze begrijpt al best veel:)
    Als we naar mensen toe gaan en zij heeft dat shirtje aan dan gaan we haar van te voren wel duidelijk maken dat er een baby in m'n buik zit:p

8. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Oh nou gelukkig hadden jullie dat ook en jullie zijn ook zwanger...

Wat een leuk idee van dat shirtje! Maak je daar een foto van? Ben benieuwd hoe snel mensen het door hebben.

Ik wil eigenlijk, misschien klinkt dit voor jullie heel gek, mijn vader het bij het graf van mama vertellen. Dan is ze er toch een beetje bij zeg maar...of is dat heel dom?

9. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Nee helemaal niet ! Hele mooie gedachte :)
    Ik denk dat het een hele bijzondere manier is om het zo te vertellen en goed juist dat je daarover heb nagedacht en het zo wil doen .

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Daantje ik vind het een heel mooi idee van je om het zo te vertellen!:)

11. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    moet ff me verhaal kwijt hoor...
    ik ging vanochtend een test doen, maar ik was zo moe ( 6 uur sochtends) dus ik na 2 min wachten weer in slaap gevallen...

werden we vanochtend wakker zegt manlief ik zie een 2e heel licht roze streepje maar t schermpje is zo geel dat t moeilijk te zien is.. dus ik er een paar druppels water over heen gedaan en dat gele trok weg en toen kon je dat 2e streepje nog veel beter zien!!

doordat we pas rond half 10 die test zagen weet ik dat ie officieel niet geldig is maar toch er staat een heel licht roze streepje...

morgenochtend ga ik maar weer testen en dan echt wakker blijven!!.... pfff manlief wordt echt helemaal gek vandaag van onzekerheid:p heb wel is vaker getest maar die waren altijd omowit ook na bijv 3 uur nog..

sorry voor dit lange mssn wat onduidelijke verhaal...

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Nou ben benieuwd meid !!
    Ik heb ook bij bijna alle nega testen gehad dat ze wit bleven bij 1 tje kreeg ik een heel dun potloodlijntje en die was wel echt nega, is het een dun streepje of even dik als de controle ?
    Morgenochtend nog 1 doen en hoop zo dat hij posi is !

13. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Denise, hilse, nou dan rest mij alleen nog het zwanger worden!

Niva, hmmm ben benieuwd, hoop dat het goed nieuws is:)

14. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is even breed als de controle streep maar een randje is wat duidelijker. dus het lijkt in eerste instantie een potloodlijntje maar als je dan goed kijkt zie je dat ie even breed is als de controle streep.

vind het zo spannend, ben zo benieuwd....

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Heb je een foto?

16. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee heb helaas geen foto, door de verbouwing liggen alle kabeltjes en de camera nog ergens in een doos :S:S zal morgen is ff zoeken :p

aa manlief wordt echt helemaal gek... geloof dat hij het nog spannender vind dan ik:p

pff iedere keer die ongi krampjes ( al 5 dagen) denk iedere keer dat ik ongi wordt maar wordt het niet...

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ja foto is handig kunnen we meekijken !

Inderdaad Daantje, ben benieuwd of de pendels kloppen ! Ik hoop het zo !

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    En met je telefoon ?
    Ben benieuwd hoor ! Ik hoop het voor je !
    Ik had ook ongi krampjes ! Een tijdje zelfs hele erge steken..

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Niva, meid hoop dat je test morgen gewoon lekker posi is!!:)
    Ik heb ook die buikkramp (gehad) en dacht ook dat het niet doorzette totdat ik dus een test deed.....:)

Daantje ja dan nu jij nog als Nivas test posi is!

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Niva , wat spannend meid !! Hoop echt dat hij morgen positief is !!

Daantje3 , ben benieuwd of de pendel uitkomt . Volgends mij pendel zou je zwanger worden in augustus . Maar kan ook dat dan je innesteling is . Of dat je dan bevrucht wordt . Ben benieuwd . Hoop het echt !

Buikpijn hoort er trouwens bij ik heb 2x bij de dokterspost gezeten zo extreem ! Het was bandenpijn wat uitstraalde naar me buik volgends hun . Dus echt niet druk maken over buikpijn .

Deel Deze Pagina